Volvo TP-21 "Sugga"
Додано: 11 лютого 2018, 23:16
Командно-штабний автомобіль Volvo TP-21 "Sugga"
Виробництво: 1953-1958
Двигун: Volvo ED, 3670 куб.см, бензиновий, 6-циліндровий рядний, 2 клапани на циліндр,
Потужність: 66 кВт, 220 Нм при 1400 об / хв
Коробка передач: 4-швидкісна механічна (Volvo Е9); Привід: відключається повний привід із заниженою передачею; Роздільна диференціальним блокування передніх і задніх коліс
Довжина: 4,70 м
Ширина: 1,90 м
Висота: 2,15 м
Власна маса (кг): 2880
Повна маса (кг) 3200
Радіус повороту: 6 м
Гальма: барабанні / барабанні (передні / задні)
Шини: 228x16
Обсяг паливного бака: 76 л
У шведській армії "Sugga" експлуатувалася як командно-штабна машина. Фірма Vovlo робила багаточисельні спроби для виведення Volvo TP-21 на цивільний ринок. Теоретично "Sugga" повинен був чекати успіх. У п'ятдесяті повнопривідних автомобілів з закритим і комфортним кузовом на ринку було не багато. Однак, дизель TP-21 відрізнявся відмінним апетитом до палива. На звичайних дорогах "Sugga" було важко керувати, автомобіль був складний у виробництві і відповідно дорогий. З цих причин попит насилу перевалив за десяток автомобілів. Для армії було випущено 724 штуки. Автомобіль випускався з 1953 по 1957 рік. За цей час змін сильних "Sugga" не зазнав. Змінювалося тільки розташування лого Volvo на решітці радіатора.
Виробництво: 1953-1958
Двигун: Volvo ED, 3670 куб.см, бензиновий, 6-циліндровий рядний, 2 клапани на циліндр,
Потужність: 66 кВт, 220 Нм при 1400 об / хв
Коробка передач: 4-швидкісна механічна (Volvo Е9); Привід: відключається повний привід із заниженою передачею; Роздільна диференціальним блокування передніх і задніх коліс
Довжина: 4,70 м
Ширина: 1,90 м
Висота: 2,15 м
Власна маса (кг): 2880
Повна маса (кг) 3200
Радіус повороту: 6 м
Гальма: барабанні / барабанні (передні / задні)
Шини: 228x16
Обсяг паливного бака: 76 л
У шведській армії "Sugga" експлуатувалася як командно-штабна машина. Фірма Vovlo робила багаточисельні спроби для виведення Volvo TP-21 на цивільний ринок. Теоретично "Sugga" повинен був чекати успіх. У п'ятдесяті повнопривідних автомобілів з закритим і комфортним кузовом на ринку було не багато. Однак, дизель TP-21 відрізнявся відмінним апетитом до палива. На звичайних дорогах "Sugga" було важко керувати, автомобіль був складний у виробництві і відповідно дорогий. З цих причин попит насилу перевалив за десяток автомобілів. Для армії було випущено 724 штуки. Автомобіль випускався з 1953 по 1957 рік. За цей час змін сильних "Sugga" не зазнав. Змінювалося тільки розташування лого Volvo на решітці радіатора.