Сторінка 2 з 3

Re: питання по квадратній вітарі

Додано: 12 лютого 2013, 15:51
Katonych
Петли делают вот так
Зображення


В ногах у водятла вот так под ковриками
Зображення


За задними фонарями такоэ. К тому-ж задняя полка багажника и хвост рамы - тоже страдают
Зображення


Ну и в ногах у задних пассажиров, так-как кабрио - там, где вертикальная часть с горизонтальной сходится. Там наступает печалька ещё потому, что опоры кузова туда приходят.
Плюс труба поперечная в хвосте и перед бензобаком - сгнивают.

пс. петли могу снять и при случае передать во Львов - но ещё раз повторю: скорее-всего именно стойка сгнила и петля вырывается.

Re: питання по квадратній вітарі

Додано: 12 лютого 2013, 16:01
автобат
Дима, ті уже и Витару разобрал?

Re: питання по квадратній вітарі

Додано: 12 лютого 2013, 16:02
Alex_L
Не, это донор был )))

Re: питання по квадратній вітарі

Додано: 12 лютого 2013, 16:15
Dr.Vladyk
Дякую Katonych за фото ! Моя машина виявилась вже вареною раніше, тому на цих місцях зараз вже латки. Петлі ще глибоко не розглядав (зимно), але при поверхневому огляді власне вони є конкретно розбовтані.
Ще прошу підказати, якщо коробка і роздатка працюють і не турбують, чи варто превентивно їх якось діагностувати чи розбирати (щоб потім раптово на полонині не гикнули?)
А за петлі був-би вдячний )))

Re: питання по квадратній вітарі

Додано: 12 лютого 2013, 16:36
автобат
Я би всю машину по гвинтикам розкидав, а потім зібрав. Тоді буде впевненість, шо не вкрякне в горах

Re: питання по квадратній вітарі

Додано: 12 лютого 2013, 16:39
Katonych
Ну коробку и раздатку я-бы не трогал. Если работают и не шумят - то реально незачем. Они простые и крепкие в витаре.
Кстати, ещё если на порогах расширители - то под ними, особенно передние углы.

Петли - ок.

Re: питання по квадратній вітарі

Додано: 12 лютого 2013, 22:39
Dr.Vladyk
Katonych писав:Ну коробку и раздатку я-бы не трогал. Если работают и не шумят - то реально незачем. Они простые и крепкие в витаре.
Кстати, ещё если на порогах расширители - то под ними, особенно передние углы.

Петли - ок.
Я чому про коробку і роздатку питаю. По тому як виглядає машина можна зробити висновок що їздив не просто водятел а супермегаекстрадятлище :evil: , і він міг легонько собі вишивати по асвальті на передньому приводі, звідси мої фобії :D
В порівнянні з фотографіями, моя машина ціліша (бо поварена) але по стану- досить заїжджена :(

Re: питання по квадратній вітарі

Додано: 13 лютого 2013, 01:38
Katonych
Ну вітарівська роздатка не вмре від того. Люфт може бути, гудіти буде, але миттєво не вмре точно.
Роздатка, доречі, знімається окремо від коробки.

Повний привод для вітари не дуже проблема, бо хвіст пустий (особливо в кабріка) - якщо включити повний і повертати на сухому то хвіст просто стрибає.
Кардани, правда, від того можуть бути при смерті - дивись хрестовини і вуха заднього кардану біля роздатки. Хрестовини, нажаль, не шприцюються у вітарі - тобто якщо хрестовина кирдик, то треба ТЕРМІНОВО міняти, бо інакше гризе вуха.

Коробка - ій все пофігу. Вона реально вмре останньою, тому і ціни на коробку мізерні. І простіше-дешевше поміняти, ніж ремонтувати.
Але в будь-якому випадку якщо коробка не ниє - то можно їздити, вона миттєво не вмре. Ну можно масло глянути на предмет уламків, але як на мене то зайве.


пс. петлі я скрутив, при нагоді передам чи мож на кордон привезу.

Re: питання по квадратній вітарі

Додано: 13 лютого 2013, 09:48
Dr.Vladyk
Дякую, заспокоїв, майже сеанс психотерапії :)))
Можливо підкажеш по ліфту підвіски. Хочу чуть ліфтанути щоб запхати колеса 235/75/15. Інформації ніби багато але чіткої конкретики мало (хтось щось обрізав, хтось щось підгинав, хтось щось нагрівав). Планую ліфтувати не проставками а заміною пружин та амортзаторів і власне цікавить від чого конкретно вони підходять без обрізання, паяння, ламання і т.д.

Re: питання по квадратній вітарі

Додано: 13 лютого 2013, 13:01
Katonych
В мене стоять саме такі, 235-75-15, реальний діаметр в моїх 765мм (але різні колеса мають різні розміри)
Ліфт пружинами +40мм. Пружини не від чогось, а готові на +40 - тобто тут порадити ніц не можу.
Сзаду амморти довші - без проблем, в мене Trailmaster, а так нарід від Чірка ставить.
От спереду проблема - при +40 пружинах ходу в рідних амортів просто нема, треба або 40-50мм проставку зверху робити, або купувати Trailmaster або OME.
І от після всього цього виникає проблема - коли колеса вивернуті, задня часть колеса чіпляє за внутрішню сторону арки. Кувадлотюнінг допомагає, але як на мене не на 100%.

В такому стані, власне, я зараз і зупинився. Є різні рішення що з тим робити далі: можно далі кувадлом і болгаркою, можно переносити кріплення нижніх ричагів, можно ричаги переварити, підрамник ітд. Але це все викидає машину з класу ТР1, якщо дивитись прискіпливо.

Re: питання по квадратній вітарі

Додано: 13 лютого 2013, 15:14
Dr.Vladyk
А не підкажеш від якого саме чірка ?
Якщо спробувати диски з іншим вильотом, щоб арку не затирало, може тоді без кувалди обійдеться.
І ще важливе питання, на скільки збільшився кліренс на такій гумі і з ліфтом в порівнянні зі стандартною ходовою і гумою ?

Re: питання по квадратній вітарі

Додано: 13 лютого 2013, 15:42
Katonych
Dr.Vladyk писав:А не підкажеш від якого саме чірка ?
Не знаю. Але підібрати не проблема, я думаю. Довжину оригінальних можу поміряти, якщо треба.
Dr.Vladyk писав: Якщо спробувати диски з іншим вильотом, щоб арку не затирало, може тоді без кувалди обійдеться.
Ні. Затирає не за внутрішню сторону (де рама) а за задню. Точно в тій точці, куди ставиш в салоні ліву ногу.
Це дисками не вирішується.
Dr.Vladyk писав: І ще важливе питання, на скільки збільшився кліренс на такій гумі і з ліфтом в порівнянні зі стандартною ходовою і гумою ?
Я не міряв, але якщо порахувати 765 (зараз) - 650 (рідні колеса) і поділити на два то вийде 5см.

Re: питання по квадратній вітарі

Додано: 13 лютого 2013, 16:36
Dr.Vladyk
Якщо ліфт складає 5 см. то чи вартує? і чи реально себе оправдає?
Машину планую використовувати для покатушок, до лісу, полями, річками, в гори і т.д. Жорстокого рубілова не планую.
Чому зараз про це питаю, бо в планах купляти гуму, а не знаю яка вміститься ?

Re: питання по квадратній вітарі

Додано: 13 лютого 2013, 17:10
Katonych
Ну тут я даже не знаю, что и сказать. Можно постараться и поставить да хоть 36-е колёса, это 915мм и соотв-но прирост клиренса будет 13см.

Зображення

Для этого, правда, прийдётся фигурно вырезать всё лишнее, сделать бодилифт, передвинуть задний мост, передвинуть передний, поменять пары в мостах и-или в раздатке, поменять распредвал, в идеале вообще поставить тойотомосты и 3-литровый V6 бензодвигатель ...
Тут, короче, предела практически нету - всё упирается в бюджет и время. Но вопрос-то был
Хочу чуть ліфтанути щоб запхати колеса 235/75/15.

Re: питання по квадратній вітарі

Додано: 15 лютого 2013, 10:50
Dr.Vladyk
Привіт Katonych !
Чи можеш підказати чи є сенс купляти фірмові ліфт комплекти (амортизатори+пружини+ричаги...) Наразі здибав інформацію про Calmini, але відштовхує те що в разі поломки якогось елементу підвіски, запчастину потрібно замовляти з штатів і відповідно довго чекати. Чи маєш якусь інформацію про європейських виробників ліфт комплектів підвіски для сузук і про ціни на них. Дякую !