питання по квадратній вітарі
- Katonych
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2951
- З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
- Ім'я: Дмитрий
- Авто: всякие разные недоприводные
- Звідки: Мюнхен, Баварщина
- Контактна інформація:
Re: питання по квадратній вітарі
Петли делают вот так
В ногах у водятла вот так под ковриками
За задними фонарями такоэ. К тому-ж задняя полка багажника и хвост рамы - тоже страдают
Ну и в ногах у задних пассажиров, так-как кабрио - там, где вертикальная часть с горизонтальной сходится. Там наступает печалька ещё потому, что опоры кузова туда приходят.
Плюс труба поперечная в хвосте и перед бензобаком - сгнивают.
пс. петли могу снять и при случае передать во Львов - но ещё раз повторю: скорее-всего именно стойка сгнила и петля вырывается.
В ногах у водятла вот так под ковриками
За задними фонарями такоэ. К тому-ж задняя полка багажника и хвост рамы - тоже страдают
Ну и в ногах у задних пассажиров, так-как кабрио - там, где вертикальная часть с горизонтальной сходится. Там наступает печалька ещё потому, что опоры кузова туда приходят.
Плюс труба поперечная в хвосте и перед бензобаком - сгнивают.
пс. петли могу снять и при случае передать во Львов - но ещё раз повторю: скорее-всего именно стойка сгнила и петля вырывается.
Главная дорога та, по которой едет танк
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: питання по квадратній вітарі
Дима, ті уже и Витару разобрал?
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
- Alex_L
- Повідомлень: 607
- З нами з: 17 червня 2008, 21:31
- Ім'я: Олександр
- Авто: Колись був ARO 10.4, Daihatsu ROCKY F75 2.8TD, BMW 315 E21
- Звідки: Львів
Re: питання по квадратній вітарі
Не, это донор был )))
-
- Повідомлень: 54
- З нами з: 25 лютого 2011, 15:38
- Ім'я: Vladyk
- Авто: Nissan Patrol Y61 98р.в., .
- Звідки: Львів
Re: питання по квадратній вітарі
Дякую Katonych за фото ! Моя машина виявилась вже вареною раніше, тому на цих місцях зараз вже латки. Петлі ще глибоко не розглядав (зимно), але при поверхневому огляді власне вони є конкретно розбовтані.
Ще прошу підказати, якщо коробка і роздатка працюють і не турбують, чи варто превентивно їх якось діагностувати чи розбирати (щоб потім раптово на полонині не гикнули?)
А за петлі був-би вдячний )))
Ще прошу підказати, якщо коробка і роздатка працюють і не турбують, чи варто превентивно їх якось діагностувати чи розбирати (щоб потім раптово на полонині не гикнули?)
А за петлі був-би вдячний )))
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: питання по квадратній вітарі
Я би всю машину по гвинтикам розкидав, а потім зібрав. Тоді буде впевненість, шо не вкрякне в горах
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
- Katonych
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2951
- З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
- Ім'я: Дмитрий
- Авто: всякие разные недоприводные
- Звідки: Мюнхен, Баварщина
- Контактна інформація:
Re: питання по квадратній вітарі
Ну коробку и раздатку я-бы не трогал. Если работают и не шумят - то реально незачем. Они простые и крепкие в витаре.
Кстати, ещё если на порогах расширители - то под ними, особенно передние углы.
Петли - ок.
Кстати, ещё если на порогах расширители - то под ними, особенно передние углы.
Петли - ок.
Главная дорога та, по которой едет танк
-
- Повідомлень: 54
- З нами з: 25 лютого 2011, 15:38
- Ім'я: Vladyk
- Авто: Nissan Patrol Y61 98р.в., .
- Звідки: Львів
Re: питання по квадратній вітарі
Я чому про коробку і роздатку питаю. По тому як виглядає машина можна зробити висновок що їздив не просто водятел а супермегаекстрадятлище , і він міг легонько собі вишивати по асвальті на передньому приводі, звідси мої фобіїKatonych писав:Ну коробку и раздатку я-бы не трогал. Если работают и не шумят - то реально незачем. Они простые и крепкие в витаре.
Кстати, ещё если на порогах расширители - то под ними, особенно передние углы.
Петли - ок.
В порівнянні з фотографіями, моя машина ціліша (бо поварена) але по стану- досить заїжджена
- Katonych
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2951
- З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
- Ім'я: Дмитрий
- Авто: всякие разные недоприводные
- Звідки: Мюнхен, Баварщина
- Контактна інформація:
Re: питання по квадратній вітарі
Ну вітарівська роздатка не вмре від того. Люфт може бути, гудіти буде, але миттєво не вмре точно.
Роздатка, доречі, знімається окремо від коробки.
Повний привод для вітари не дуже проблема, бо хвіст пустий (особливо в кабріка) - якщо включити повний і повертати на сухому то хвіст просто стрибає.
Кардани, правда, від того можуть бути при смерті - дивись хрестовини і вуха заднього кардану біля роздатки. Хрестовини, нажаль, не шприцюються у вітарі - тобто якщо хрестовина кирдик, то треба ТЕРМІНОВО міняти, бо інакше гризе вуха.
Коробка - ій все пофігу. Вона реально вмре останньою, тому і ціни на коробку мізерні. І простіше-дешевше поміняти, ніж ремонтувати.
Але в будь-якому випадку якщо коробка не ниє - то можно їздити, вона миттєво не вмре. Ну можно масло глянути на предмет уламків, але як на мене то зайве.
пс. петлі я скрутив, при нагоді передам чи мож на кордон привезу.
Роздатка, доречі, знімається окремо від коробки.
Повний привод для вітари не дуже проблема, бо хвіст пустий (особливо в кабріка) - якщо включити повний і повертати на сухому то хвіст просто стрибає.
Кардани, правда, від того можуть бути при смерті - дивись хрестовини і вуха заднього кардану біля роздатки. Хрестовини, нажаль, не шприцюються у вітарі - тобто якщо хрестовина кирдик, то треба ТЕРМІНОВО міняти, бо інакше гризе вуха.
Коробка - ій все пофігу. Вона реально вмре останньою, тому і ціни на коробку мізерні. І простіше-дешевше поміняти, ніж ремонтувати.
Але в будь-якому випадку якщо коробка не ниє - то можно їздити, вона миттєво не вмре. Ну можно масло глянути на предмет уламків, але як на мене то зайве.
пс. петлі я скрутив, при нагоді передам чи мож на кордон привезу.
Главная дорога та, по которой едет танк
-
- Повідомлень: 54
- З нами з: 25 лютого 2011, 15:38
- Ім'я: Vladyk
- Авто: Nissan Patrol Y61 98р.в., .
- Звідки: Львів
Re: питання по квадратній вітарі
Дякую, заспокоїв, майже сеанс психотерапії ))
Можливо підкажеш по ліфту підвіски. Хочу чуть ліфтанути щоб запхати колеса 235/75/15. Інформації ніби багато але чіткої конкретики мало (хтось щось обрізав, хтось щось підгинав, хтось щось нагрівав). Планую ліфтувати не проставками а заміною пружин та амортзаторів і власне цікавить від чого конкретно вони підходять без обрізання, паяння, ламання і т.д.
Можливо підкажеш по ліфту підвіски. Хочу чуть ліфтанути щоб запхати колеса 235/75/15. Інформації ніби багато але чіткої конкретики мало (хтось щось обрізав, хтось щось підгинав, хтось щось нагрівав). Планую ліфтувати не проставками а заміною пружин та амортзаторів і власне цікавить від чого конкретно вони підходять без обрізання, паяння, ламання і т.д.
- Katonych
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2951
- З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
- Ім'я: Дмитрий
- Авто: всякие разные недоприводные
- Звідки: Мюнхен, Баварщина
- Контактна інформація:
Re: питання по квадратній вітарі
В мене стоять саме такі, 235-75-15, реальний діаметр в моїх 765мм (але різні колеса мають різні розміри)
Ліфт пружинами +40мм. Пружини не від чогось, а готові на +40 - тобто тут порадити ніц не можу.
Сзаду амморти довші - без проблем, в мене Trailmaster, а так нарід від Чірка ставить.
От спереду проблема - при +40 пружинах ходу в рідних амортів просто нема, треба або 40-50мм проставку зверху робити, або купувати Trailmaster або OME.
І от після всього цього виникає проблема - коли колеса вивернуті, задня часть колеса чіпляє за внутрішню сторону арки. Кувадлотюнінг допомагає, але як на мене не на 100%.
В такому стані, власне, я зараз і зупинився. Є різні рішення що з тим робити далі: можно далі кувадлом і болгаркою, можно переносити кріплення нижніх ричагів, можно ричаги переварити, підрамник ітд. Але це все викидає машину з класу ТР1, якщо дивитись прискіпливо.
Ліфт пружинами +40мм. Пружини не від чогось, а готові на +40 - тобто тут порадити ніц не можу.
Сзаду амморти довші - без проблем, в мене Trailmaster, а так нарід від Чірка ставить.
От спереду проблема - при +40 пружинах ходу в рідних амортів просто нема, треба або 40-50мм проставку зверху робити, або купувати Trailmaster або OME.
І от після всього цього виникає проблема - коли колеса вивернуті, задня часть колеса чіпляє за внутрішню сторону арки. Кувадлотюнінг допомагає, але як на мене не на 100%.
В такому стані, власне, я зараз і зупинився. Є різні рішення що з тим робити далі: можно далі кувадлом і болгаркою, можно переносити кріплення нижніх ричагів, можно ричаги переварити, підрамник ітд. Але це все викидає машину з класу ТР1, якщо дивитись прискіпливо.
Главная дорога та, по которой едет танк
-
- Повідомлень: 54
- З нами з: 25 лютого 2011, 15:38
- Ім'я: Vladyk
- Авто: Nissan Patrol Y61 98р.в., .
- Звідки: Львів
Re: питання по квадратній вітарі
А не підкажеш від якого саме чірка ?
Якщо спробувати диски з іншим вильотом, щоб арку не затирало, може тоді без кувалди обійдеться.
І ще важливе питання, на скільки збільшився кліренс на такій гумі і з ліфтом в порівнянні зі стандартною ходовою і гумою ?
Якщо спробувати диски з іншим вильотом, щоб арку не затирало, може тоді без кувалди обійдеться.
І ще важливе питання, на скільки збільшився кліренс на такій гумі і з ліфтом в порівнянні зі стандартною ходовою і гумою ?
- Katonych
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2951
- З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
- Ім'я: Дмитрий
- Авто: всякие разные недоприводные
- Звідки: Мюнхен, Баварщина
- Контактна інформація:
Re: питання по квадратній вітарі
Не знаю. Але підібрати не проблема, я думаю. Довжину оригінальних можу поміряти, якщо треба.Dr.Vladyk писав:А не підкажеш від якого саме чірка ?
Ні. Затирає не за внутрішню сторону (де рама) а за задню. Точно в тій точці, куди ставиш в салоні ліву ногу.Dr.Vladyk писав: Якщо спробувати диски з іншим вильотом, щоб арку не затирало, може тоді без кувалди обійдеться.
Це дисками не вирішується.
Я не міряв, але якщо порахувати 765 (зараз) - 650 (рідні колеса) і поділити на два то вийде 5см.Dr.Vladyk писав: І ще важливе питання, на скільки збільшився кліренс на такій гумі і з ліфтом в порівнянні зі стандартною ходовою і гумою ?
Главная дорога та, по которой едет танк
-
- Повідомлень: 54
- З нами з: 25 лютого 2011, 15:38
- Ім'я: Vladyk
- Авто: Nissan Patrol Y61 98р.в., .
- Звідки: Львів
Re: питання по квадратній вітарі
Якщо ліфт складає 5 см. то чи вартує? і чи реально себе оправдає?
Машину планую використовувати для покатушок, до лісу, полями, річками, в гори і т.д. Жорстокого рубілова не планую.
Чому зараз про це питаю, бо в планах купляти гуму, а не знаю яка вміститься ?
Машину планую використовувати для покатушок, до лісу, полями, річками, в гори і т.д. Жорстокого рубілова не планую.
Чому зараз про це питаю, бо в планах купляти гуму, а не знаю яка вміститься ?
- Katonych
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2951
- З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
- Ім'я: Дмитрий
- Авто: всякие разные недоприводные
- Звідки: Мюнхен, Баварщина
- Контактна інформація:
Re: питання по квадратній вітарі
Ну тут я даже не знаю, что и сказать. Можно постараться и поставить да хоть 36-е колёса, это 915мм и соотв-но прирост клиренса будет 13см.
Для этого, правда, прийдётся фигурно вырезать всё лишнее, сделать бодилифт, передвинуть задний мост, передвинуть передний, поменять пары в мостах и-или в раздатке, поменять распредвал, в идеале вообще поставить тойотомосты и 3-литровый V6 бензодвигатель ...
Тут, короче, предела практически нету - всё упирается в бюджет и время. Но вопрос-то был
Для этого, правда, прийдётся фигурно вырезать всё лишнее, сделать бодилифт, передвинуть задний мост, передвинуть передний, поменять пары в мостах и-или в раздатке, поменять распредвал, в идеале вообще поставить тойотомосты и 3-литровый V6 бензодвигатель ...
Тут, короче, предела практически нету - всё упирается в бюджет и время. Но вопрос-то был
Хочу чуть ліфтанути щоб запхати колеса 235/75/15.
Главная дорога та, по которой едет танк
-
- Повідомлень: 54
- З нами з: 25 лютого 2011, 15:38
- Ім'я: Vladyk
- Авто: Nissan Patrol Y61 98р.в., .
- Звідки: Львів
Re: питання по квадратній вітарі
Привіт Katonych !
Чи можеш підказати чи є сенс купляти фірмові ліфт комплекти (амортизатори+пружини+ричаги...) Наразі здибав інформацію про Calmini, але відштовхує те що в разі поломки якогось елементу підвіски, запчастину потрібно замовляти з штатів і відповідно довго чекати. Чи маєш якусь інформацію про європейських виробників ліфт комплектів підвіски для сузук і про ціни на них. Дякую !
Чи можеш підказати чи є сенс купляти фірмові ліфт комплекти (амортизатори+пружини+ричаги...) Наразі здибав інформацію про Calmini, але відштовхує те що в разі поломки якогось елементу підвіски, запчастину потрібно замовляти з штатів і відповідно довго чекати. Чи маєш якусь інформацію про європейських виробників ліфт комплектів підвіски для сузук і про ціни на них. Дякую !