Львов, Land Rover Discovery 1, дизель, мастреская, запчасти
- Roman
- Повідомлень: 225
- З нами з: 02 листопада 2007, 22:09
- Ім'я: Роман Миколайович Левицький
- Авто: Штурмани МИ
- Звідки: Славетне місто ЛЬВІВ
- Контактна інформація:
Re: Львов, Land Rover Discovery 1, дизель, мастреская, запчасти
Народ, может не сильно в тему, но у меня вопрос по Диско, кто знаем на 1 Диско с моторами 200 и 300 рулевая колонка одинаковая?
ВСЕ ДОБРЕ ТЕ, ЩО ДОБРЕ ЗАКІНЧУЄТЬСЯ!!!!!!!
- Dikiy
- Повідомлень: 249
- З нами з: 04 вересня 2006, 15:44
- Авто: LR Discovery1
- Звідки: Kiev-Brovary
- Контактна інформація:
Re: Львов, Land Rover Discovery 1, дизель, мастреская, запчасти
рульколонка разная. причём очень сильно разная.
рулевой редуктор- одинаковый.
рулевой редуктор- одинаковый.
LR Discovery1 2,5TDi 1993 3дв R380
dikiy.io.ua
dikiy.io.ua
- Roman
- Повідомлень: 225
- З нами з: 02 листопада 2007, 22:09
- Ім'я: Роман Миколайович Левицький
- Авто: Штурмани МИ
- Звідки: Славетне місто ЛЬВІВ
- Контактна інформація:
Re: Львов, Land Rover Discovery 1, дизель, мастреская, запчасти
Большое спасибо за информациюDikiy писав:рульколонка разная. причём очень сильно разная.
рулевой редуктор- одинаковый.
ВСЕ ДОБРЕ ТЕ, ЩО ДОБРЕ ЗАКІНЧУЄТЬСЯ!!!!!!!
- Alex67
- Повідомлень: 466
- З нами з: 05 квітня 2011, 20:23
- Ім'я: Олексій
- Авто: LR Defender 110
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Львов, Land Rover Discovery 1, дизель, мастреская, запчасти
Ширина протектора 25,5 см або 10 цалів, американське маркування цієї гуми 33х10R16Dikiy писав:255/85/16 КМ2 выглядят как велосипедные. Ширина протектора (по памяти) всего 11см.
Олексій
- robosol
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2244
- З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
- Ім'я: Андрій
- Авто: LR Discovery
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Львов, Land Rover Discovery 1, дизель, мастреская, запчасти
то загальна ширина гуми 25,5см в ідеалі, а протектор в КМ2 і дійсно вузький. тобто гума в найширшому місці мабуть має тих 10 цалів, а по крайнім точкам власне протектора значно менше.Alex67 писав:Ширина протектора 25,5 см або 10 цалів, американське маркування цієї гуми 33х10R16Dikiy писав:255/85/16 КМ2 выглядят как велосипедные. Ширина протектора (по памяти) всего 11см.
- Alex67
- Повідомлень: 466
- З нами з: 05 квітня 2011, 20:23
- Ім'я: Олексій
- Авто: LR Defender 110
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Львов, Land Rover Discovery 1, дизель, мастреская, запчасти
Ок, буду ставити машину в гараж і переміряю. Ми говоримо про замонтовану на диски гуму при звичайному дорожньому тиску, так?
Олексій
- robosol
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2244
- З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
- Ім'я: Андрій
- Авто: LR Discovery
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Львов, Land Rover Discovery 1, дизель, мастреская, запчасти
да, все вірно. накачана на звичайний дорожній тиск. маємо колко гудріча 235/85/R16 з реальною шириною по протектору 17 см.Alex67 писав:Ми говоримо про замонтовану на диски гуму при звичайному дорожньому тиску, так?
- Alex67
- Повідомлень: 466
- З нами з: 05 квітня 2011, 20:23
- Ім'я: Олексій
- Авто: LR Defender 110
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Львов, Land Rover Discovery 1, дизель, мастреская, запчасти
Загальна висота 5 коліс у стосі 1270 мм, що відповідає ширині одного колеса у 254 мм. Ширина протектора що контактуватиме із асфальтом 185 мм, що навіть менше ніж очікувана різниця у 20 мм між 235 які у тебе і 255 що у мене.
Олексій
- Dikiy
- Повідомлень: 249
- З нами з: 04 вересня 2006, 15:44
- Авто: LR Discovery1
- Звідки: Kiev-Brovary
- Контактна інформація:
Re: Львов, Land Rover Discovery 1, дизель, мастреская, запчасти
дааа....что то я про 11см набрехал....извиняйте
LR Discovery1 2,5TDi 1993 3дв R380
dikiy.io.ua
dikiy.io.ua
- Alex67
- Повідомлень: 466
- З нами з: 05 квітня 2011, 20:23
- Ім'я: Олексій
- Авто: LR Defender 110
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Львов, Land Rover Discovery 1, дизель, мастреская, запчасти
А я був щиро переконаний що 255 - ширина власне бігової доріжки протектора, вдячний що звернув увагу на істотну невідповідність.
Олексій
- robosol
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2244
- З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
- Ім'я: Андрій
- Авто: LR Discovery
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Львов, Land Rover Discovery 1, дизель, мастреская, запчасти
Умудрився якимось чином уганд.. уеб.. зламать, а точніше порвать тормозний шланг. Візуально видно що зовнішня оболочка була зірвана. де коли і як то сталося невідомо.
На фото видно як тормозуха під тиском виприскувала назовні.
Як то кажуть шіт хепенс, добре що все це обійшлося без наслідків.
Заміна пострадавшому шлангу вже їде, але що хотів сказати, передивляйтесь такі речі періодично, особливо після покатушок, як би це банально не звучало.
Всім бобра
Заміна пострадавшому шлангу вже їде, але що хотів сказати, передивляйтесь такі речі періодично, особливо після покатушок, як би це банально не звучало.
Всім бобра
- sp_grind
- Повідомлень: 289
- З нами з: 24 грудня 2012, 01:52
- Ім'я: Саша
- Авто: лисапед, LR Discovery 2 td5 1999(sold), LR Discovery 1993(теперь у robosol'a)
- Звідки: Львов, Варшава
- Контактна інформація:
Re: Львов, Land Rover Discovery 1, дизель, мастреская, запчасти
Как хорошо, что ты вовремя заметил...
Судя по "рваной ране" - это ж не пережало пружиной? Да и пружиной перерубило бы в другом месте. Чем-то внешним разорвало.
Новые таки же или армированные?
Судя по "рваной ране" - это ж не пережало пружиной? Да и пружиной перерубило бы в другом месте. Чем-то внешним разорвало.
Новые таки же или армированные?
- robosol
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2244
- З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
- Ім'я: Андрій
- Авто: LR Discovery
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Львов, Land Rover Discovery 1, дизель, мастреская, запчасти
Не, не пружиною, виглядає як рвана, в місці де насадка гумова. Скоріш за все якоюсь корягою рвануло.
Нові замовив наразі такі самі, доречі та пружинка на шлангу пластикова, її кусок також збило.
По ходу діла, поки шланги дивився, знайшов трушні хеві дюті шланги від террафірма під кодовим номером TF607L з цільнометалевою оболочкою. Але мене такі думки навідують, якщо шланг виявиться сильнішим місцем ніж до прикладу магістраль, то в разі чого порве слабше місце. Резиновий шланг мати з собою і замінити в польових умовах начеб то простіше. Цікаво почути відгуки з цього приводу.
Нові замовив наразі такі самі, доречі та пружинка на шлангу пластикова, її кусок також збило.
По ходу діла, поки шланги дивився, знайшов трушні хеві дюті шланги від террафірма під кодовим номером TF607L з цільнометалевою оболочкою. Але мене такі думки навідують, якщо шланг виявиться сильнішим місцем ніж до прикладу магістраль, то в разі чого порве слабше місце. Резиновий шланг мати з собою і замінити в польових умовах начеб то простіше. Цікаво почути відгуки з цього приводу.
- Alex67
- Повідомлень: 466
- З нами з: 05 квітня 2011, 20:23
- Ім'я: Олексій
- Авто: LR Defender 110
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Львов, Land Rover Discovery 1, дизель, мастреская, запчасти
Я на Дефі рвав шланги після того як зробив мінімальний ліфт і не потурбувався подовжити шланги, бо їх на перший погляд вистачало. Може це і випадковість була, але трохи довші шланги вже не рвалися.
Олексій
- robosol
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2244
- З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
- Ім'я: Андрій
- Авто: LR Discovery
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Львов, Land Rover Discovery 1, дизель, мастреская, запчасти
Свіже загострення колісного питання.
В загальному вимальовуються три варіанта:
265/75/16 - встає зі свистом на диску з правильним ЕТ
285/75/16 - правильне ЕТ плюс розширювачі арок
255/85/16 - з правильним ЕТ встає врівень з аркою, розширювачів не потребує.
Тепер роздуми:
Якщо з колком на майже 32" все понятно, то з 33" на вигляд хоче дюймового бодіка.
ГП 4.11 по розрахунках для 33" норм. цікаво як вплине на живучість півосей на 24-ри шліца. Для розміру 285/75 більший вибір гуми серед виробників ніж для 255/85, відповідно якщо знайти/придумати естетичні розширювачі то мабуть ширше коло має перевагу. Та чи не зашироке це колесо для діско?
Простіше всього втулити 265/75 але хочеться трохи підрости.
В загальному вимальовуються три варіанта:
265/75/16 - встає зі свистом на диску з правильним ЕТ
285/75/16 - правильне ЕТ плюс розширювачі арок
255/85/16 - з правильним ЕТ встає врівень з аркою, розширювачів не потребує.
Тепер роздуми:
Якщо з колком на майже 32" все понятно, то з 33" на вигляд хоче дюймового бодіка.
ГП 4.11 по розрахунках для 33" норм. цікаво як вплине на живучість півосей на 24-ри шліца. Для розміру 285/75 більший вибір гуми серед виробників ніж для 255/85, відповідно якщо знайти/придумати естетичні розширювачі то мабуть ширше коло має перевагу. Та чи не зашироке це колесо для діско?
Простіше всього втулити 265/75 але хочеться трохи підрости.