Дякую!_!Ostap!_ писав:+38097-58-35-975Undefeated писав:Ostap напиши тел. я приїду поміряю._!Ostap!_ писав:Що до арок, можливо у Кайрона менші арки... треба міряти
Всіх вітаю з святом Хрещення Господнього!
Дякую!_!Ostap!_ писав:+38097-58-35-975Undefeated писав:Ostap напиши тел. я приїду поміряю._!Ostap!_ писав:Що до арок, можливо у Кайрона менші арки... треба міряти
На сухом за счет площади пятна будет лучше. При плохих погодных условиях (дождь, снег) думаю будет лушче узкая за счет лучшего выдавливания воды и снежной каши из под шины, а на более шрокой резине больший риск аквапланирования. Опять же узкая будет в грязи быстрее прорезать грязь до твердого грунта, и соответственно лучше грести (потому говорил о карпатах, где много глины). Я так думаюmyshketer писав:pochemy na trasse shure lychshe chem yzkaya? razve ne bydet snosit bolshe? Ya dymal shurokaya dlya bolot...
Однозначно буду використовувати за її прямим призначенням. Гірська місцевість, ліс, водні перешкоди і т.д.AM писав:а де частіше збираєшся їздити. Якщо більше по трасі - краще ширшу, якщо більше по горах (шо думаю навряд), то напевно вужчу.
А можна детальніше описати поняття "повнопрофільна". Адже в цих розмірах що я подав, профіль одинаковий.BobeG писав:Широка ,вузька ..
Треба брати повнопрофільну , чим вище профіль тим більше є куда спускати.
Виправив!myshketer писав:бу-га-га!!! Фотку надо на сервак какой-то выкладывать и урлу вставлять, а не путь на своем компе