Сторінка 1 з 4

Світло на даху

Додано: 06 вересня 2013, 23:24
sekunda
Доброго дня!
Хочу поставити собі світло на даху. Хто таке робив - поділіться досвідом. ;)
Які краще брати фари? Як заховати ззовні дроти, і завести кабелі в салон? На скільки потужне світло дозволить мій нивовський генератор?... ну і тощо :geek:

Re: Світло на даху

Додано: 07 вересня 2013, 16:38
gladun
твій нивовский генератор непотяне того всього. тут якшо думаєш про світло на даху то відразу думай як поставити генератор від 21213 ниви . Це робив нік2121 . на ніва клуб внього є ціла розповідь про цю переробку.

Re: Світло на даху

Додано: 09 вересня 2013, 17:09
Zahar1973
А во я тут про світло писав http://offroad.lviv.ua/forum/viewtopic.php?f=22&t=5221

Re: Світло на даху

Додано: 09 вересня 2013, 23:18
nick2121
muxajil писав:твій нивовский генератор непотяне того всього. тут якшо думаєш про світло на даху то відразу думай як поставити генератор від 21213 ниви . Це робив нік2121 . на ніва клуб внього є ціла розповідь про цю переробку.
Поправка: від 21214 "Ниви". Для 21213 переробка більше механічна (новий кронштейн+натяжна планка+болт з шайбою та гайкою), а з 2121 треба ще з електрикою побавитись. Хороший китайський генератор LKD http://www.lkd-group.com/display.asp?id=925 (90A). Нічого дуже складного нема... найбільша проблема зняти кронштейн старого генератора :)
Це якщо в штатне місце ставити, а не переносити нагору. До речі, генератори 21214 не мають "шноркеля" як у 21213 (і кришка там інша).

Re: Світло на даху

Додано: 10 вересня 2013, 11:06
gladun
так 21214. А в 21213 генератор на 42 ам той шо в 2121 ?

Re: Світло на даху

Додано: 10 вересня 2013, 17:07
nick2121
muxajil писав:так 21214. А в 21213 генератор на 42 ам той шо в 2121 ?
42A то старий гєна у 2121, здається Г221. Технічно генератор у 21213 схожий на гєну ВАЗ2108, видає 55А.

Re: Світло на даху

Додано: 10 вересня 2013, 20:44
Khimik
Можеш задзвонити, десь перетнемося, і позираєш на конструктив.

Re: Світло на даху

Додано: 11 вересня 2013, 07:19
gladun
nick2121 писав:
muxajil писав:так 21214. А в 21213 генератор на 42 ам той шо в 2121 ?
42A то старий гєна у 2121, здається Г221. Технічно генератор у 21213 схожий на гєну ВАЗ2108, видає 55А.
а там треба на 90 ам. шоб потянуло те все світло. ок. ясно. сподіваюсь секунда зрозумів .

Re: Світло на даху

Додано: 11 вересня 2013, 13:43
автобат
А вот що я собі думау: а чі взагалі існує необхідність встановлювати на дах машини лямпи? Куда хтось з нас іздить, де вони потрібні? Ну а якщо зараді понтів, то їх можна просто поставити і не підключати та тішитись тим, що Нивка замісць своїх 12 л на сотку почала брати 13,5 л. ;)

Re: Світло на даху

Додано: 11 вересня 2013, 14:09
Bogdan M.
автобат писав:А вот що я собі думау: а чі взагалі існує необхідність встановлювати на дах машини лямпи? Куда хтось з нас іздить, де вони потрібні? Ну а якщо зараді понтів, то їх можна просто поставити і не підключати та тішитись тим, що Нивка замісць своїх 12 л на сотку почала брати 13,5 л. ;)
Мені в Бережанах дуже допомогли, цілу ніч не виключав...

Re: Світло на даху

Додано: 11 вересня 2013, 14:11
автобат
Не повірю... Ви шо з фарами, шо без них все рівно напряму фігачите.

Re: Світло на даху

Додано: 11 вересня 2013, 17:40
ярко
дуже допомагає, особливо в тунелях. Штатне світло при вїзді в тунель практично невидиме. Око не встигає адаптуватись.Вмикаю верхню люстру-все ок! а бокові верхні фари потрібні при їзді на серпантинах. Штатні фари освічують тільки спереду машини, тому верхні бокові якраз допомагають побачити , куди веде дорога .Переважно це 180 градусів.

Re: Світло на даху

Додано: 11 вересня 2013, 19:56
gladun
та той хлопчина шось за колеса перестав писати і на мою ниву дивився як флейма стоїть. а вже про люстри мріє :)

Re: Світло на даху

Додано: 11 вересня 2013, 23:20
Khimik
+ до Ярка.
З прямими ше фіг з ним. Тіко в високій траві чи болоті помічні. А от з боковими - кайф.
Раніше на шпильках тупо світив з відкритого вікна ліхтариком, аби видіти, куди завертати. А зара - як вдень.

Re: Світло на даху

Додано: 12 вересня 2013, 15:24
автобат
а я в себе познимав і не пошкодував ще жодндго разу. Вічно то об гиляки порозбиваш, то ще шо. А на трасі підмива їх ввімкнути, а не мож. Теперка на серпантині просто вивертау і їду, як повезе, а в тунелях просто не їду на зустрич потягу. І взагалі, вночі стараюся спати або бухати перед сном, а не вимахуватись з люстрами :ugeek: