Генератиор та інше

Електрика, світло, АКБ
Відповісти
Viva
Повідомлень: 9
З нами з: 20 лютого 2006, 19:39
Звідки: Львів

Генератиор та інше

Повідомлення Viva »

В мене питання.
1.Хочу поставити додаткові фари на бампер, кришу.
Для цього потрібний потужніший генератор чи вистачить цього??
2.Ще хочу поставити гідропідсилювач.Потрібно чи ні?
3.Хочу поміняти обшивку в салоні( пластмасу).До кого звернутись,ціни?
4.Треба поставити люк,хто допоможе?
Ну і по мелочам.
Viva la Vita
Аватар користувача
Shurik
Повідомлень: 977
З нами з: 05 вересня 2005, 17:44
Ім'я: Олександр
Авто: Уаз 3151,Daewoo Lanos
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Повідомлення Shurik »

1 На люстру в принципі бажано потужніший генератор але якщо не зловживати і використовувати як підсвітку - то можна залишити штатний. Просто можеш посадити акамулятор на ходу(з люстрою);
2. Гур - штука потрібна але сам не поставиш. Треба на сервисі питати.
3,4 - тут порадити нічого не можу не стикався.
Там, где асфальт, ничего интересного, а где интересно, там нет асфальта.
© Аркадий и Борис Стругацкие
Аватар користувача
olegas
Повідомлень: 228
З нами з: 21 жовтня 2005, 19:40
Ім'я: Олег
Авто: 2x4 :(
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Повідомлення olegas »

А машина яка? :wink:
Viva
Повідомлень: 9
З нами з: 20 лютого 2006, 19:39
Звідки: Львів

Повідомлення Viva »

olegas писав:А машина яка? :wink:
Нива 2121.Вже перероблена,от хочу тільки дешо доробити.
Робив на пасічній в гаражах.Майстра вроді звати .Саша точно не помню.
Скелероз :oops:
Viva la Vita
Аватар користувача
olegas
Повідомлень: 228
З нами з: 21 жовтня 2005, 19:40
Ім'я: Олег
Авто: 2x4 :(
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Повідомлення olegas »

Про гідропідсилювач на Ниву мені свого часу популярно пояснив Володя з Пасічної.
Якщо пропустти всі технічні терміни, якими так щедро збагачена мова наших автомайстрів, то основний висновок був приблизно таким: штука, звичайно, корисна, але Нива для того конструктивно не розрахована. :(
Відповідно, поставити можна, але то влетить в хорошу суму (прикинули тоді - баксів 500, не менше), і періодично треба буде підварювати лонжерони.

Я подумав-подумав... потім ще подумав... і збився. :cry:

А про генератор і інші речі, на жаль, нічого не пораджу. Питання люстр мене самого трохи цікавить, так що може ще і сам буду питатися... :wink:
Viva
Повідомлень: 9
З нами з: 20 лютого 2006, 19:39
Звідки: Львів

Повідомлення Viva »

Дякую за інформацію.
За такі гроші я сам зібюсь з гідріка :mrgreen:
Viva la Vita
Аватар користувача
Arkan
Повідомлень: 6
З нами з: 27 червня 2005, 16:26
Звідки: м.Львів

Повідомлення Arkan »

olegas писав:Відповідно, поставити можна, але то влетить в хорошу суму (прикинули тоді - баксів 500, не менше), і періодично треба буде підварювати лонжерони.

:wink:

Я думаю якщо користуватись б/у запчастинами а також руками, головою і порадами тих хто це вже робив, то це все можна склепати набагато дешевше десь до 100 $.
У мого знайомого нива 89р.в. з підсилювачем їздить восьмий чи девятий рік, і все в нього нормально і нічого він не підварює ! :)
Аватар користувача
olegas
Повідомлень: 228
З нами з: 21 жовтня 2005, 19:40
Ім'я: Олег
Авто: 2x4 :(
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Повідомлення olegas »

не знаю, я ж начебто із тими, хто вже робив, і радився.... :?
podarok
Повідомлень: 70
З нами з: 16 серпня 2005, 10:34
Звідки: Київ Львів Калуш
Контактна інформація:

Повідомлення podarok »

розповім про свій досвід
Генератор поставив від 12 моделі той що 1100 ват
Питання в перехіднику для шостого двигуна(15 гривень) + кріплення генератора + генератор - разом вилилось в 500 гривень...
От тільки потрібно схему включення доробляти
Якщо є бажання бачити як і раніеш лямпочку заряду в момент заряду погашеною а при відсутності такого - запалену, то потрібна схема із додатковим реле, а я трішки по другому все реалізував.. З'єднав старі виходи на збудження і регулятор і в результаті - заряд є - лямпочка палає... немає - не палає..
podarok
Повідомлень: 70
З нами з: 16 серпня 2005, 10:34
Звідки: Київ Львів Калуш
Контактна інформація:

Повідомлення podarok »

ось тут трошки більше + статистика + модель

http://www.offroadmaster.com/ipb/index. ... c=1845&hl=
Pinochet
Повідомлень: 46
З нами з: 01 квітня 2005, 23:53
Звідки: Київ

Повідомлення Pinochet »

Можно взять гену от БМВ Е34 М50 140А (главное поймать на разборке-разбирают быстро) или от Ауди на 120 А, правда немного надо схему доработать. Можно и по попроще на 80-90А от Форд, Фольск, Ауди главное чтобы "ухи" крепления были расположены в нужном направлении. Да главное брать Бош иногда бывает Валео но "головняк" с з/ч. Иногда для экстрималов попадаются "гены" на 250-300 А но цена не меньше 1 $/A.
podarok
Повідомлень: 70
З нами з: 16 серпня 2005, 10:34
Звідки: Київ Львів Калуш
Контактна інформація:

Повідомлення podarok »

Pinochet писав:Можно взять гену от БМВ Е34 М50 140А (главное поймать на разборке-разбирают быстро) или от Ауди на 120 А, правда немного надо схему доработать. Можно и по попроще на 80-90А от Форд, Фольск, Ауди главное чтобы "ухи" крепления были расположены в нужном направлении. Да главное брать Бош иногда бывает Валео но "головняк" с з/ч. Иногда для экстрималов попадаются "гены" на 250-300 А но цена не меньше 1 $/A.
це тупо, зникає утилітарність, генератор вилетить - фіг знайдеш запчастину
а Вазовський варіант - рулить
Pinochet
Повідомлень: 46
З нами з: 01 квітня 2005, 23:53
Звідки: Київ

Повідомлення Pinochet »

podarok писав:
це тупо, зникає утилітарність, генератор вилетить - фіг знайдеш запчастину
а Вазовський варіант - рулить
Совершенно не тупо в качестве экспиремента (когда окончательно умер Ниссановский) ставил на свой Ниссан Вазовский работал где-то месяц поптом то реле, потом еще реле, потом диоды, затем поставил Бош 80А (за "25-летний" срок экплуатации БМВ менял только раз на одном гену и щетки на другом), з/ч вылом работает третий год. А если умрет якорь или обмотка, то проще купить новый на разборке.
Аватар користувача
rst
Повідомлень: 8
З нами з: 02 серпня 2006, 09:39
Ім'я: Ростислав
Авто: ВАЗ-2121
Звідки: Тернопіль

Повідомлення rst »

Не знаю про гідро-, але є електро. Причому штатні, хоча і не заводські. Я колись цікавився цим питанням. Вартість була, якщо не помиляюсь, 600 уо. Поки відклав цю справу, бо досвід експлуатації псевдоштатних запчастин не дуже втішний: рік назад поставив типу "штатні" гідрокомпенсатори клапанів. 70 тис... і... добре що я не був десь в горах ;)
olegas писав:Про гідропідсилювач на Ниву мені свого часу популярно пояснив Володя з Пасічної.
Якщо пропустти всі технічні терміни, якими так щедро збагачена мова наших автомайстрів, то основний висновок був приблизно таким: штука, звичайно, корисна, але Нива для того конструктивно не розрахована. :(
Відповідно, поставити можна, але то влетить в хорошу суму (прикинули тоді - баксів 500, не менше), і періодично треба буде підварювати лонжерони.

Я подумав-подумав... потім ще подумав... і збився. :cry:

А про генератор і інші речі, на жаль, нічого не пораджу. Питання люстр мене самого трохи цікавить, так що може ще і сам буду питатися... :wink:
podarok
Повідомлень: 70
З нами з: 16 серпня 2005, 10:34
Звідки: Київ Львів Калуш
Контактна інформація:

Повідомлення podarok »

Pinochet писав:
podarok писав:
це тупо, зникає утилітарність, генератор вилетить - фіг знайдеш запчастину
а Вазовський варіант - рулить
Совершенно не тупо в качестве экспиремента (когда окончательно умер Ниссановский) ставил на свой Ниссан Вазовский работал где-то месяц поптом то реле, потом еще реле, потом диоды, затем поставил Бош 80А (за "25-летний" срок экплуатации БМВ менял только раз на одном гену и щетки на другом), з/ч вылом работает третий год. А если умрет якорь или обмотка, то проще купить новый на разборке.
А ти помаслай таким генератором в болоті хвилин 5 - БМВ він чи не БМВ - щіток точно не буде!
В мене вже звичка возити із собою запасний блок щіток - після хорошої покатухи якщо гарно засісти мордою - 90% треба буде заміна
Відповісти