Сторінка 1 з 1

Генератиор та інше

Додано: 20 лютого 2006, 19:53
Viva
В мене питання.
1.Хочу поставити додаткові фари на бампер, кришу.
Для цього потрібний потужніший генератор чи вистачить цього??
2.Ще хочу поставити гідропідсилювач.Потрібно чи ні?
3.Хочу поміняти обшивку в салоні( пластмасу).До кого звернутись,ціни?
4.Треба поставити люк,хто допоможе?
Ну і по мелочам.

Додано: 20 лютого 2006, 21:19
Shurik
1 На люстру в принципі бажано потужніший генератор але якщо не зловживати і використовувати як підсвітку - то можна залишити штатний. Просто можеш посадити акамулятор на ходу(з люстрою);
2. Гур - штука потрібна але сам не поставиш. Треба на сервисі питати.
3,4 - тут порадити нічого не можу не стикався.

Додано: 21 лютого 2006, 09:25
olegas
А машина яка? :wink:

Додано: 21 лютого 2006, 19:08
Viva
olegas писав:А машина яка? :wink:
Нива 2121.Вже перероблена,от хочу тільки дешо доробити.
Робив на пасічній в гаражах.Майстра вроді звати .Саша точно не помню.
Скелероз :oops:

Додано: 22 лютого 2006, 11:10
olegas
Про гідропідсилювач на Ниву мені свого часу популярно пояснив Володя з Пасічної.
Якщо пропустти всі технічні терміни, якими так щедро збагачена мова наших автомайстрів, то основний висновок був приблизно таким: штука, звичайно, корисна, але Нива для того конструктивно не розрахована. :(
Відповідно, поставити можна, але то влетить в хорошу суму (прикинули тоді - баксів 500, не менше), і періодично треба буде підварювати лонжерони.

Я подумав-подумав... потім ще подумав... і збився. :cry:

А про генератор і інші речі, на жаль, нічого не пораджу. Питання люстр мене самого трохи цікавить, так що може ще і сам буду питатися... :wink:

Додано: 22 лютого 2006, 19:03
Viva
Дякую за інформацію.
За такі гроші я сам зібюсь з гідріка :mrgreen:

Додано: 24 лютого 2006, 17:26
Arkan
olegas писав:Відповідно, поставити можна, але то влетить в хорошу суму (прикинули тоді - баксів 500, не менше), і періодично треба буде підварювати лонжерони.

:wink:

Я думаю якщо користуватись б/у запчастинами а також руками, головою і порадами тих хто це вже робив, то це все можна склепати набагато дешевше десь до 100 $.
У мого знайомого нива 89р.в. з підсилювачем їздить восьмий чи девятий рік, і все в нього нормально і нічого він не підварює ! :)

Додано: 24 лютого 2006, 17:38
olegas
не знаю, я ж начебто із тими, хто вже робив, і радився.... :?

Додано: 19 червня 2006, 13:25
podarok
розповім про свій досвід
Генератор поставив від 12 моделі той що 1100 ват
Питання в перехіднику для шостого двигуна(15 гривень) + кріплення генератора + генератор - разом вилилось в 500 гривень...
От тільки потрібно схему включення доробляти
Якщо є бажання бачити як і раніеш лямпочку заряду в момент заряду погашеною а при відсутності такого - запалену, то потрібна схема із додатковим реле, а я трішки по другому все реалізував.. З'єднав старі виходи на збудження і регулятор і в результаті - заряд є - лямпочка палає... немає - не палає..

Додано: 24 липня 2006, 21:50
podarok
ось тут трошки більше + статистика + модель

http://www.offroadmaster.com/ipb/index. ... c=1845&hl=

Додано: 24 липня 2006, 23:41
Pinochet
Можно взять гену от БМВ Е34 М50 140А (главное поймать на разборке-разбирают быстро) или от Ауди на 120 А, правда немного надо схему доработать. Можно и по попроще на 80-90А от Форд, Фольск, Ауди главное чтобы "ухи" крепления были расположены в нужном направлении. Да главное брать Бош иногда бывает Валео но "головняк" с з/ч. Иногда для экстрималов попадаются "гены" на 250-300 А но цена не меньше 1 $/A.

Додано: 26 липня 2006, 20:19
podarok
Pinochet писав:Можно взять гену от БМВ Е34 М50 140А (главное поймать на разборке-разбирают быстро) или от Ауди на 120 А, правда немного надо схему доработать. Можно и по попроще на 80-90А от Форд, Фольск, Ауди главное чтобы "ухи" крепления были расположены в нужном направлении. Да главное брать Бош иногда бывает Валео но "головняк" с з/ч. Иногда для экстрималов попадаются "гены" на 250-300 А но цена не меньше 1 $/A.
це тупо, зникає утилітарність, генератор вилетить - фіг знайдеш запчастину
а Вазовський варіант - рулить

Додано: 26 липня 2006, 21:26
Pinochet
podarok писав:
це тупо, зникає утилітарність, генератор вилетить - фіг знайдеш запчастину
а Вазовський варіант - рулить
Совершенно не тупо в качестве экспиремента (когда окончательно умер Ниссановский) ставил на свой Ниссан Вазовский работал где-то месяц поптом то реле, потом еще реле, потом диоды, затем поставил Бош 80А (за "25-летний" срок экплуатации БМВ менял только раз на одном гену и щетки на другом), з/ч вылом работает третий год. А если умрет якорь или обмотка, то проще купить новый на разборке.

Додано: 02 серпня 2006, 12:25
rst
Не знаю про гідро-, але є електро. Причому штатні, хоча і не заводські. Я колись цікавився цим питанням. Вартість була, якщо не помиляюсь, 600 уо. Поки відклав цю справу, бо досвід експлуатації псевдоштатних запчастин не дуже втішний: рік назад поставив типу "штатні" гідрокомпенсатори клапанів. 70 тис... і... добре що я не був десь в горах ;)
olegas писав:Про гідропідсилювач на Ниву мені свого часу популярно пояснив Володя з Пасічної.
Якщо пропустти всі технічні терміни, якими так щедро збагачена мова наших автомайстрів, то основний висновок був приблизно таким: штука, звичайно, корисна, але Нива для того конструктивно не розрахована. :(
Відповідно, поставити можна, але то влетить в хорошу суму (прикинули тоді - баксів 500, не менше), і періодично треба буде підварювати лонжерони.

Я подумав-подумав... потім ще подумав... і збився. :cry:

А про генератор і інші речі, на жаль, нічого не пораджу. Питання люстр мене самого трохи цікавить, так що може ще і сам буду питатися... :wink:

Додано: 04 січня 2007, 09:50
podarok
Pinochet писав:
podarok писав:
це тупо, зникає утилітарність, генератор вилетить - фіг знайдеш запчастину
а Вазовський варіант - рулить
Совершенно не тупо в качестве экспиремента (когда окончательно умер Ниссановский) ставил на свой Ниссан Вазовский работал где-то месяц поптом то реле, потом еще реле, потом диоды, затем поставил Бош 80А (за "25-летний" срок экплуатации БМВ менял только раз на одном гену и щетки на другом), з/ч вылом работает третий год. А если умрет якорь или обмотка, то проще купить новый на разборке.
А ти помаслай таким генератором в болоті хвилин 5 - БМВ він чи не БМВ - щіток точно не буде!
В мене вже звичка возити із собою запасний блок щіток - після хорошої покатухи якщо гарно засісти мордою - 90% треба буде заміна