Сторінка 4 з 10

Re: Аккумулятор і генератор

Додано: 12 лютого 2012, 08:41
M.lviv
(просто проїхатися 15 хв. не буде достатньо!!!) а проїхатись 25 км , буде достатньо ?

Re: Аккумулятор і генератор

Додано: 12 лютого 2012, 09:42
M.lviv
M.lviv писав:Я давно неписав, усім здоров. На свою ниву я поставив АМПЕРМЕТР від якогось газона чи маза, неважно, тай вроді в уазі він мавби бути. І завжди видно, як заряд йде, чи не йде, і коли стрілка доходить до нуля, акб заряджена повністю. Вмене 21 ша,, гена справна рідна вроді 60ам, акб 60ач, всі споживачі без доробок. Зара взимку вечером вмикаю все, на амперм одразу стрілка відхиляеться від нуля ,а за півгодини їзди от так, акм заряжається і амп іде на нуль. АМ там питав, про коротку їзду, так як у мене , за 15 хв заряд іде без фар з пічкою, але, у випарку гена65 акб 100 , Сергій Миколайович відповів на це питання.
вибачте, помилився, бо генератор в мене 2101 на 42 ампера. А чому завод прописав в теххарактеристиці, ставити 55 АКБ, а не скажим 60 ку ?

Re: Аккумулятор і генератор

Додано: 12 лютого 2012, 20:58
myshketer
А мой Петрович сегодня сам не смог завестись из-за разряженного акума. Правда, он простоял на стоянке со вторника... Вопрос - считать ли это поводом для беспокойства? Акум порядка 60Ач.

Re: Аккумулятор і генератор

Додано: 12 лютого 2012, 21:05
Andre
myshketer писав:А мой Петрович сегодня сам не смог завестись из-за разряженного акума. Правда, он простоял на стоянке со вторника... Вопрос - считать ли это поводом для беспокойства? Акум порядка 60Ач.
Для твого Патра, акум 60Ah явно заслабий.
2.7і - не меньше 74Ah і то ампераж побільший.

Re: Аккумулятор і генератор

Додано: 12 лютого 2012, 21:28
POKEMON:)
myshketer писав:А мой Петрович сегодня сам не смог завестись из-за разряженного акума. Правда, он простоял на стоянке со вторника... Вопрос - считать ли это поводом для беспокойства? Акум порядка 60Ач.
В мене та сама фігня.......в понеділок зняв з паєро акум...зарядив дома....в вівторок поставив...завів...прогрів......сьогодні попробував завести.....повний розряд.....при тому що 100-ка....і для спец техніки...десь 920-940 амп....акуму десь 1.5роки

просто напевно такі гавняні акуми робити почали......доречі Андрюха...в твого сусіда Сашкі на патрулі 61....два акуми посипались...електроліт замерз...міняв!!!!

напевно пора про ОПТІМУ задуматися.....

Re: Аккумулятор і генератор

Додано: 13 лютого 2012, 12:33
Alex67
POKEMON:) писав:я би написав..........но...........Володі пообіцяв............Алекс67.............теорія твоя супер.....но....бери свого деффа і поїхали в Раківець....через ніч....я на старому паєро.... машина 88р...по твоїй теорії...один акум..і один генератор...в мене...ДВІ лебідки+12-ть галоген по 55ват....борт...все..."вкюченно"....перетворювач на 220вт..навігація.... і тоді ти побачеш на практиці....як воно працює.....дві машини...з Раківця на Селисько....в ночі....ПОЇХАЛИ!!!!!!!!!!!!!!!!!

А теорія.............для Політеха залиш!!!!!!!!!!!!!!!!!
Дякую за запрошення. Згоден - їде не генератор, не машина і навіть не 35 кола - їде водій. Трохи підлікую коліно і з задоволенням візьму участь у дружній покатушці, наберусь передового досвіду.

Re: Аккумулятор і генератор

Додано: 13 лютого 2012, 12:36
Alex67
Bravo писав:
Alex67 писав:.... Якщо машина стоїть на стоянці то можна придбати сонячну батарею підтримуючого заряду - кладеться під лобове скло та вмикається у прикурювач. Мертву АКБ звичайно не оживить, але працездатній не дасть висадитися навіть за хмарної погоди.
Корисна річ. Скільки приблизно коштує?
http://www.ebay.com/itm/Multi-Purpose-S ... 4158a3e50a

тут 40$ + доставка, це як приклад.

Re: Аккумулятор і генератор

Додано: 13 лютого 2012, 12:47
Alex67
POKEMON:) писав:
напевно пора про ОПТІМУ задуматися.....
Я серйозно продумував варіант поставити Оптіму або інший аналогічний гелевий акумулятор. Зупинили мене дві проблеми - продавець акумуляторів серйозно звернув мою увагу про те що моя система зарядки АКБ не передбачає використання гелевих акумуляторів і просто уб'є його, тому для мене гарантія на АКБ буде нечинна. А друге - звіт про полярну експедицію, де зверталося увагу на неможливість "прикурити" автомобіль де стоїть гелева АКБ - гелева батарея візьме на себе увесь доступний струм, і прикурити не вдасться. Тому вирішив - навіщо платити більше і мати додаткові проблеми? :-)

Re: Аккумулятор і генератор

Додано: 13 лютого 2012, 13:33
Толстяк
Оптіма, то не гелева АКБ!!! Продавець, не дуже розуміється напевно. Кислота там звязана не загущувачем, а скловолоконною промокашкою (абсорбером). У гелевих - повільніше відбувається дифузія електроліту, тому струм не дуже великий. Я собі теж придбав дві такі батарейки, але голубі, для водної техніки. 66 А\г. Прикурювати запросто, тільки крокодили і дроти потрібні нормальні, а не кітайські, бо згорять.

Re: Аккумулятор і генератор

Додано: 13 лютого 2012, 21:40
Bravo
Alex67 писав: http://www.ebay.com/itm/Multi-Purpose-S ... 4158a3e50a

тут 40$ + доставка, це як приклад.
Дякую

Re: Аккумулятор і генератор

Додано: 13 лютого 2012, 22:05
Alex67
http://www.ebay.com/itm/5W-18V-mono-sol ... 336ca08fe8

може навіть цікавіший варіант - 34$ вже із доставкою.

У Львові 5Вт панелька 30х30 без контролера зарядки продається за 150 грн, + докупити прикурювач на радіобазарі

Re: Аккумулятор і генератор

Додано: 14 лютого 2012, 00:14
AM
Чисто для інфи - подивився що показує вольтметр. Включив всі споживачі (ліхтарі верхні, 2 фари-шукачі, фари ближнього світла, додатковий електро-вентилятор, який включається при тепературі 90 градусів, ну або примусово, пічку на повну, мафон, підствітку в салоні, щітки, і вроді навіть задній ліхтар. Напруга з 14,5 до того, впала до 13,5-7 на холостих, і десь 14,0 під час їзди. Наскікьки я розумію, можна не міняти генератор, бо все це разом навіть немає змісту включати і уявити собі ситуацію, коли б мені треба було все - складно. Ось задумався над пропозицією Алекса про заміну шківа на меншого діаметру. І дешевше, і переробок не потребує. Небхідно для того, щоб на холостих був кращий заряд, але як це скажеться на генераторі на високих обертах мотора?

Re: Аккумулятор і генератор

Додано: 14 лютого 2012, 00:41
BobeG
Зменшиться ресурс сальника/підшипника помпи і підшипників генератора .
Судячи з твого опису сили струму вистачає , коли здохне старий можеж поміняти на імпортний 90А.

Re: Аккумулятор і генератор

Додано: 14 лютого 2012, 08:34
Alex_L
А до чого тут помпа? Миж зібрались міняти виключно шків ГЕНЕРАТОРА. Нормальні оберти УАЗівського двигуна (я так думаю) десь біля 2000-3500 обертів, тому для генератора з зменшеним на 10-15 % діаметром це не буде критичним, а тим більше критичним для підшипників. Мій генератор пройшов з такою переробкою вже більше 50 тис.км. і не жужить :) а струм на холостих став більшим. Але в випадку Андрія, здається і того непотрібно

Re: Аккумулятор і генератор

Додано: 14 лютого 2012, 11:14
tad100
myshketer писав:А мой Петрович сегодня сам не смог завестись из-за разряженного акума. Правда, он простоял на стоянке со вторника... Вопрос - считать ли это поводом для беспокойства? Акум порядка 60Ач.
Думаю считать, у меня в морозы крутил нормально, машина не завелась изза соляры, простояла больше двух недель. Спокойно мучил минут 15, пока не допер, что фильтр прикрутил криво, и система завоздушена. Поменял фильтр, прокачал, опять продрыгал, и спокойно завелся, аккумулятор признаков разряда не подавал.