Re: Аккумулятор і генератор
Додано: 12 лютого 2012, 08:41
(просто проїхатися 15 хв. не буде достатньо!!!) а проїхатись 25 км , буде достатньо ?
Повний привід — це навіть не хобі, — це стиль життя! Засновано 22 XII 2001
http://lviv4x4.club/forum/
вибачте, помилився, бо генератор в мене 2101 на 42 ампера. А чому завод прописав в теххарактеристиці, ставити 55 АКБ, а не скажим 60 ку ?M.lviv писав:Я давно неписав, усім здоров. На свою ниву я поставив АМПЕРМЕТР від якогось газона чи маза, неважно, тай вроді в уазі він мавби бути. І завжди видно, як заряд йде, чи не йде, і коли стрілка доходить до нуля, акб заряджена повністю. Вмене 21 ша,, гена справна рідна вроді 60ам, акб 60ач, всі споживачі без доробок. Зара взимку вечером вмикаю все, на амперм одразу стрілка відхиляеться від нуля ,а за півгодини їзди от так, акм заряжається і амп іде на нуль. АМ там питав, про коротку їзду, так як у мене , за 15 хв заряд іде без фар з пічкою, але, у випарку гена65 акб 100 , Сергій Миколайович відповів на це питання.
Для твого Патра, акум 60Ah явно заслабий.myshketer писав:А мой Петрович сегодня сам не смог завестись из-за разряженного акума. Правда, он простоял на стоянке со вторника... Вопрос - считать ли это поводом для беспокойства? Акум порядка 60Ач.
В мене та сама фігня.......в понеділок зняв з паєро акум...зарядив дома....в вівторок поставив...завів...прогрів......сьогодні попробував завести.....повний розряд.....при тому що 100-ка....і для спец техніки...десь 920-940 амп....акуму десь 1.5рокиmyshketer писав:А мой Петрович сегодня сам не смог завестись из-за разряженного акума. Правда, он простоял на стоянке со вторника... Вопрос - считать ли это поводом для беспокойства? Акум порядка 60Ач.
Дякую за запрошення. Згоден - їде не генератор, не машина і навіть не 35 кола - їде водій. Трохи підлікую коліно і з задоволенням візьму участь у дружній покатушці, наберусь передового досвіду.POKEMON:) писав:я би написав..........но...........Володі пообіцяв............Алекс67.............теорія твоя супер.....но....бери свого деффа і поїхали в Раківець....через ніч....я на старому паєро.... машина 88р...по твоїй теорії...один акум..і один генератор...в мене...ДВІ лебідки+12-ть галоген по 55ват....борт...все..."вкюченно"....перетворювач на 220вт..навігація.... і тоді ти побачеш на практиці....як воно працює.....дві машини...з Раківця на Селисько....в ночі....ПОЇХАЛИ!!!!!!!!!!!!!!!!!
А теорія.............для Політеха залиш!!!!!!!!!!!!!!!!!
http://www.ebay.com/itm/Multi-Purpose-S ... 4158a3e50aBravo писав:Корисна річ. Скільки приблизно коштує?Alex67 писав:.... Якщо машина стоїть на стоянці то можна придбати сонячну батарею підтримуючого заряду - кладеться під лобове скло та вмикається у прикурювач. Мертву АКБ звичайно не оживить, але працездатній не дасть висадитися навіть за хмарної погоди.
Я серйозно продумував варіант поставити Оптіму або інший аналогічний гелевий акумулятор. Зупинили мене дві проблеми - продавець акумуляторів серйозно звернув мою увагу про те що моя система зарядки АКБ не передбачає використання гелевих акумуляторів і просто уб'є його, тому для мене гарантія на АКБ буде нечинна. А друге - звіт про полярну експедицію, де зверталося увагу на неможливість "прикурити" автомобіль де стоїть гелева АКБ - гелева батарея візьме на себе увесь доступний струм, і прикурити не вдасться. Тому вирішив - навіщо платити більше і мати додаткові проблеми?POKEMON:) писав:
напевно пора про ОПТІМУ задуматися.....
ДякуюAlex67 писав: http://www.ebay.com/itm/Multi-Purpose-S ... 4158a3e50a
тут 40$ + доставка, це як приклад.
Думаю считать, у меня в морозы крутил нормально, машина не завелась изза соляры, простояла больше двух недель. Спокойно мучил минут 15, пока не допер, что фильтр прикрутил криво, и система завоздушена. Поменял фильтр, прокачал, опять продрыгал, и спокойно завелся, аккумулятор признаков разряда не подавал.myshketer писав:А мой Петрович сегодня сам не смог завестись из-за разряженного акума. Правда, он простоял на стоянке со вторника... Вопрос - считать ли это поводом для беспокойства? Акум порядка 60Ач.