Аккумулятор і генератор

Електрика, світло, АКБ
Аватар користувача
M.lviv
Повідомлень: 93
З нами з: 22 грудня 2011, 22:43
Ім'я: михайло
Авто: ВАЗ-2121 / уаз 469

Re: Аккумулятор і генератор

Повідомлення M.lviv » 12 лютого 2012, 08:41

(просто проїхатися 15 хв. не буде достатньо!!!) а проїхатись 25 км , буде достатньо ?

Аватар користувача
M.lviv
Повідомлень: 93
З нами з: 22 грудня 2011, 22:43
Ім'я: михайло
Авто: ВАЗ-2121 / уаз 469

Re: Аккумулятор і генератор

Повідомлення M.lviv » 12 лютого 2012, 09:42

M.lviv писав:Я давно неписав, усім здоров. На свою ниву я поставив АМПЕРМЕТР від якогось газона чи маза, неважно, тай вроді в уазі він мавби бути. І завжди видно, як заряд йде, чи не йде, і коли стрілка доходить до нуля, акб заряджена повністю. Вмене 21 ша,, гена справна рідна вроді 60ам, акб 60ач, всі споживачі без доробок. Зара взимку вечером вмикаю все, на амперм одразу стрілка відхиляеться від нуля ,а за півгодини їзди от так, акм заряжається і амп іде на нуль. АМ там питав, про коротку їзду, так як у мене , за 15 хв заряд іде без фар з пічкою, але, у випарку гена65 акб 100 , Сергій Миколайович відповів на це питання.

вибачте, помилився, бо генератор в мене 2101 на 42 ампера. А чому завод прописав в теххарактеристиці, ставити 55 АКБ, а не скажим 60 ку ?

Аватар користувача
myshketer
Повідомлень: 2289
З нами з: 04 липня 2009, 13:35
Ім'я: Андрей
Авто: будка для гбо

Re: Аккумулятор і генератор

Повідомлення myshketer » 12 лютого 2012, 20:58

А мой Петрович сегодня сам не смог завестись из-за разряженного акума. Правда, он простоял на стоянке со вторника... Вопрос - считать ли это поводом для беспокойства? Акум порядка 60Ач.

Аватар користувача
Andre
Повідомлень: 365
З нами з: 15 вересня 2010, 20:51
Ім'я: Андрій
Авто: 469, Соренто
Звідки: м. Львів

Re: Аккумулятор і генератор

Повідомлення Andre » 12 лютого 2012, 21:05

myshketer писав:А мой Петрович сегодня сам не смог завестись из-за разряженного акума. Правда, он простоял на стоянке со вторника... Вопрос - считать ли это поводом для беспокойства? Акум порядка 60Ач.


Для твого Патра, акум 60Ah явно заслабий.
2.7і - не меньше 74Ah і то ампераж побільший.

Аватар користувача
POKEMON:)
Повідомлень: 420
З нами з: 25 грудня 2009, 20:40
Ім'я: РОМАН
Авто: TLC80 4.2td MP1 2.5td AK74 7.62 39
Звідки: LVIV

Re: Аккумулятор і генератор

Повідомлення POKEMON:) » 12 лютого 2012, 21:28

myshketer писав:А мой Петрович сегодня сам не смог завестись из-за разряженного акума. Правда, он простоял на стоянке со вторника... Вопрос - считать ли это поводом для беспокойства? Акум порядка 60Ач.


В мене та сама фігня.......в понеділок зняв з паєро акум...зарядив дома....в вівторок поставив...завів...прогрів......сьогодні попробував завести.....повний розряд.....при тому що 100-ка....і для спец техніки...десь 920-940 амп....акуму десь 1.5роки

просто напевно такі гавняні акуми робити почали......доречі Андрюха...в твого сусіда Сашкі на патрулі 61....два акуми посипались...електроліт замерз...міняв!!!!

напевно пора про ОПТІМУ задуматися.....
ТОВЩИНА ГАМАНЦЯ І ПОСАДА НЕ ВПЛИВАЄ НА ТРАЄКТОРІЮ КУЛІ (с)

Аватар користувача
Alex67
Повідомлень: 466
З нами з: 05 квітня 2011, 20:23
Ім'я: Олексій
Авто: LR Defender 110
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Аккумулятор і генератор

Повідомлення Alex67 » 13 лютого 2012, 12:33

POKEMON:) писав:я би написав..........но...........Володі пообіцяв............Алекс67.............теорія твоя супер.....но....бери свого деффа і поїхали в Раківець....через ніч....я на старому паєро.... машина 88р...по твоїй теорії...один акум..і один генератор...в мене...ДВІ лебідки+12-ть галоген по 55ват....борт...все..."вкюченно"....перетворювач на 220вт..навігація.... і тоді ти побачеш на практиці....як воно працює.....дві машини...з Раківця на Селисько....в ночі....ПОЇХАЛИ!!!!!!!!!!!!!!!!!

А теорія.............для Політеха залиш!!!!!!!!!!!!!!!!!


Дякую за запрошення. Згоден - їде не генератор, не машина і навіть не 35 кола - їде водій. Трохи підлікую коліно і з задоволенням візьму участь у дружній покатушці, наберусь передового досвіду.
Олексій

Аватар користувача
Alex67
Повідомлень: 466
З нами з: 05 квітня 2011, 20:23
Ім'я: Олексій
Авто: LR Defender 110
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Аккумулятор і генератор

Повідомлення Alex67 » 13 лютого 2012, 12:36

Bravo писав:
Alex67 писав:.... Якщо машина стоїть на стоянці то можна придбати сонячну батарею підтримуючого заряду - кладеться під лобове скло та вмикається у прикурювач. Мертву АКБ звичайно не оживить, але працездатній не дасть висадитися навіть за хмарної погоди.

Корисна річ. Скільки приблизно коштує?


http://www.ebay.com/itm/Multi-Purpose-S ... 4158a3e50a

тут 40$ + доставка, це як приклад.
Олексій

Аватар користувача
Alex67
Повідомлень: 466
З нами з: 05 квітня 2011, 20:23
Ім'я: Олексій
Авто: LR Defender 110
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Аккумулятор і генератор

Повідомлення Alex67 » 13 лютого 2012, 12:47

POKEMON:) писав:
напевно пора про ОПТІМУ задуматися.....


Я серйозно продумував варіант поставити Оптіму або інший аналогічний гелевий акумулятор. Зупинили мене дві проблеми - продавець акумуляторів серйозно звернув мою увагу про те що моя система зарядки АКБ не передбачає використання гелевих акумуляторів і просто уб'є його, тому для мене гарантія на АКБ буде нечинна. А друге - звіт про полярну експедицію, де зверталося увагу на неможливість "прикурити" автомобіль де стоїть гелева АКБ - гелева батарея візьме на себе увесь доступний струм, і прикурити не вдасться. Тому вирішив - навіщо платити більше і мати додаткові проблеми? :-)
Олексій

Аватар користувача
Толстяк
Повідомлень: 1086
З нами з: 01 липня 2007, 11:18
Ім'я: Геннадий
Авто: Nissan, KTM
Звідки: Карпати, Рахів
Контактна інформація:

Re: Аккумулятор і генератор

Повідомлення Толстяк » 13 лютого 2012, 13:33

Оптіма, то не гелева АКБ!!! Продавець, не дуже розуміється напевно. Кислота там звязана не загущувачем, а скловолоконною промокашкою (абсорбером). У гелевих - повільніше відбувається дифузія електроліту, тому струм не дуже великий. Я собі теж придбав дві такі батарейки, але голубі, для водної техніки. 66 А\г. Прикурювати запросто, тільки крокодили і дроти потрібні нормальні, а не кітайські, бо згорять.
067 З12 4З З6

Аватар користувача
Bravo
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 708
З нами з: 01 листопада 2002, 17:00
Звідки: Ukraine , Lviv
Контактна інформація:

Re: Аккумулятор і генератор

Повідомлення Bravo » 13 лютого 2012, 21:40

Alex67 писав:http://www.ebay.com/itm/Multi-Purpose-S ... 4158a3e50a

тут 40$ + доставка, це як приклад.

Дякую
Если вам все равно, где вы находитесь, значит вы не заблудились ...

Аватар користувача
Alex67
Повідомлень: 466
З нами з: 05 квітня 2011, 20:23
Ім'я: Олексій
Авто: LR Defender 110
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Аккумулятор і генератор

Повідомлення Alex67 » 13 лютого 2012, 22:05

http://www.ebay.com/itm/5W-18V-mono-sol ... 336ca08fe8

може навіть цікавіший варіант - 34$ вже із доставкою.

У Львові 5Вт панелька 30х30 без контролера зарядки продається за 150 грн, + докупити прикурювач на радіобазарі
Востаннє редагувалось 14 лютого 2012, 16:15 користувачем Alex67, всього редагувалось 1 раз.
Олексій

Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Re: Аккумулятор і генератор

Повідомлення AM » 14 лютого 2012, 00:14

Чисто для інфи - подивився що показує вольтметр. Включив всі споживачі (ліхтарі верхні, 2 фари-шукачі, фари ближнього світла, додатковий електро-вентилятор, який включається при тепературі 90 градусів, ну або примусово, пічку на повну, мафон, підствітку в салоні, щітки, і вроді навіть задній ліхтар. Напруга з 14,5 до того, впала до 13,5-7 на холостих, і десь 14,0 під час їзди. Наскікьки я розумію, можна не міняти генератор, бо все це разом навіть немає змісту включати і уявити собі ситуацію, коли б мені треба було все - складно. Ось задумався над пропозицією Алекса про заміну шківа на меншого діаметру. І дешевше, і переробок не потребує. Небхідно для того, щоб на холостих був кращий заряд, але як це скажеться на генераторі на високих обертах мотора?

Аватар користувача
BobeG
Повідомлень: 159
З нами з: 19 вересня 2006, 11:54
Ім'я: Петро
Авто: UAZ 31512x
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Аккумулятор і генератор

Повідомлення BobeG » 14 лютого 2012, 00:41

Зменшиться ресурс сальника/підшипника помпи і підшипників генератора .
Судячи з твого опису сили струму вистачає , коли здохне старий можеж поміняти на імпортний 90А.

Аватар користувача
Alex_L
Повідомлень: 607
З нами з: 17 червня 2008, 21:31
Ім'я: Олександр
Авто: Колись був ARO 10.4, Daihatsu ROCKY F75 2.8TD, BMW 315 E21
Звідки: Львів

Re: Аккумулятор і генератор

Повідомлення Alex_L » 14 лютого 2012, 08:34

А до чого тут помпа? Миж зібрались міняти виключно шків ГЕНЕРАТОРА. Нормальні оберти УАЗівського двигуна (я так думаю) десь біля 2000-3500 обертів, тому для генератора з зменшеним на 10-15 % діаметром це не буде критичним, а тим більше критичним для підшипників. Мій генератор пройшов з такою переробкою вже більше 50 тис.км. і не жужить :) а струм на холостих став більшим. Але в випадку Андрія, здається і того непотрібно

Аватар користувача
tad100
Повідомлень: 1972
З нами з: 18 березня 2005, 18:29
Ім'я: Тарас
Авто: Mitsubishi L200 2007. Isuzu Trooper, 1988
Звідки: Львів

Re: Аккумулятор і генератор

Повідомлення tad100 » 14 лютого 2012, 11:14

myshketer писав:А мой Петрович сегодня сам не смог завестись из-за разряженного акума. Правда, он простоял на стоянке со вторника... Вопрос - считать ли это поводом для беспокойства? Акум порядка 60Ач.

Думаю считать, у меня в морозы крутил нормально, машина не завелась изза соляры, простояла больше двух недель. Спокойно мучил минут 15, пока не допер, что фильтр прикрутил криво, и система завоздушена. Поменял фильтр, прокачал, опять продрыгал, и спокойно завелся, аккумулятор признаков разряда не подавал.
Как свищет ветер осенний!
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.


Повернутись до “Електрика”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 3 гостей