Сторінка 8 з 10

Re: Аккумулятор і генератор

Додано: 16 лютого 2012, 18:06
tad100
Электричество это колдовство точно. Вот у меня, лампочка в коридоре перегорела, поменял, не горит. Разобрал выключатель, работает но не горит. Померял проводки, что из стенки торчат, не горит. И вот куда оно делось, всегда из стенки в лампочку бежало. Вот оно колдовство.

Re: Аккумулятор і генератор

Додано: 16 лютого 2012, 18:07
tad100
И бубен в Киеве остался.

Re: Аккумулятор і генератор

Додано: 16 лютого 2012, 18:58
AM
Katonych писав:Меня вот давно интересует почему так - вроде-ж процессы простые, знания физики нужны на уровне 7-го класса. Каждый раз, как возникает обсуждение генератор-акб, складывается впечатление, что для 90% народа это тёмный лес, колдовство итд.
При чём и статей в интернете на эту тему море, читай-не хочу. Так не, каждый думает что "а вот у меня под капотом не так устроено" и спрашивает, затаив дыхание.
лично почитал 3-4 темы по заданному вопросу (АКБ и генератор) на весьма посещаемых сайтах - во всех такие же два мнения - 1) может и зарядит 2) неможет и не зарядит. и нигде грамотно не было а больше на пальцах.

Re: Аккумулятор і генератор

Додано: 18 лютого 2012, 14:27
Roman_P
Генератор працює швидше як генератор струму а не як генератор напруги . Якщо робити аналогію то як насос який буде качати воду в відро навіть тоді коли і переливатися буде . Щоб контролювати генератор є регулятор зарядки "шеколадка". Працює така штука як поплавковий клапан в туалетному бачку . Або якщо напруга досягає 14-14,5 вольта збудження плавно перекривається . Тобто чи буде заряджати малий генератор великий акумулятор на загал відповідь буде . Але ситуація виглядає складніше . В машині є споживачі електрики фари (напевно багато фар) , лебідка , вентилятор пічки , двірники і т.д. Забезпечувати електричною енергією то все повинен генератор плюс тримати акумулятор зарядженим . Показником роботи електрики в авто може бути напруга бортової мережі . Мусить бути 14-14,5 вольта . Якщо авто стоїть на світлофорі фари включені . вентилятор пічки дує , двірники махають , мотор на холостих то напруга трохи падає . Це значить що генератор не дає достатній струм заряду щоб перекрити всіх споживачів . Потім коли авто їде обороти підвищуються генератор дозаряджає акумулятор . Якщо проводити аналогії з водою то з відра зчерпують воду а насос не встигає докачати бо тимчасово має малі обороти . Тепер щодо Вашого авто . Наскільки я розумію там є лебідка , потужні фари і таке інше . Ви хочете поставити більший акумулятор а генератор залишити той самий . В реальній ситуації коли часто використовується лебідка , в той самий час світять всі фари і при тому мотор працює в основному на низьких оборотах споживання йде за рахунок акумулятора . Генератор не буде встигати дозаряджати акумулятор . Акумулятор дуже не любить недозаряду він від того псується . Тобто все дуже залежить від умов експлуатації . Тому однозначної відповіді нема . Як на мене я би поставив в салоні вольтметер , і напевно що і амперметер . Можливо спробувати відбутися малою кровю і замінити тільки акумулятор але контролювати тоді напругу мережі . Якщо буде спостерігатися частий недозаряд (напруга менше 13 - 13,5 вольт при робочому моторі) то доведеться ставити більший генератор . Хоча краще зразу ставити і генератор також . До вибору пари генератор - акумулятор я би піходив таким чином з якої машини генератор таку ємність акумулятор і брати . Не слід забувати про високо струмову проводку . Струми ростуть проводи треба поставити з більшим січенням .

Re: Аккумулятор і генератор

Додано: 18 лютого 2012, 15:07
M.lviv
Скажіть чоловікови одне, чи г 65 буде дозаряжасри амб 100 ДО КІНЦЯ , при увімкнених усіх споживачах, і за скільки часу на сер об. ? І питання всі закриються, бо нам не треба то всьо знати , всю фізику і ше шось, бо усі мають свою думку , і толкують по своєму.

Re: Аккумулятор і генератор

Додано: 18 лютого 2012, 15:34
автобат
Roman_P писав:Генератор працює швидше як генератор струму а не як генератор напруги . Якщо робити аналогію то як насос який буде качати воду в відро навіть тоді коли і переливатися буде . Щоб контролювати генератор є регулятор зарядки "шеколадка". Працює така штука як поплавковий клапан в туалетному бачку . Або якщо напруга досягає 14-14,5 вольта збудження плавно перекривається . Тобто чи буде заряджати малий генератор великий акумулятор на загал відповідь буде . Але ситуація виглядає складніше . В машині є споживачі електрики фари (напевно багато фар) , лебідка , вентилятор пічки , двірники і т.д. Забезпечувати електричною енергією то все повинен генератор плюс тримати акумулятор зарядженим . Показником роботи електрики в авто може бути напруга бортової мережі . Мусить бути 14-14,5 вольта . Якщо авто стоїть на світлофорі фари включені . вентилятор пічки дує , двірники махають , мотор на холостих то напруга трохи падає . Це значить що генератор не дає достатній струм заряду щоб перекрити всіх споживачів . Потім коли авто їде обороти підвищуються генератор дозаряджає акумулятор . Якщо проводити аналогії з водою то з відра зчерпують воду а насос не встигає докачати бо тимчасово має малі обороти . Тепер щодо Вашого авто . Наскільки я розумію там є лебідка , потужні фари і таке інше . Ви хочете поставити більший акумулятор а генератор залишити той самий . В реальній ситуації коли часто використовується лебідка , в той самий час світять всі фари і при тому мотор працює в основному на низьких оборотах споживання йде за рахунок акумулятора . Генератор не буде встигати дозаряджати акумулятор . Акумулятор дуже не любить недозаряду він від того псується . Тобто все дуже залежить від умов експлуатації . Тому однозначної відповіді нема . Як на мене я би поставив в салоні вольтметер , і напевно що і амперметер . Можливо спробувати відбутися малою кровю і замінити тільки акумулятор але контролювати тоді напругу мережі . Якщо буде спостерігатися частий недозаряд (напруга менше 13 - 13,5 вольт при робочому моторі) то доведеться ставити більший генератор . Хоча краще зразу ставити і генератор також . До вибору пари генератор - акумулятор я би піходив таким чином з якої машини генератор таку ємність акумулятор і брати . Не слід забувати про високо струмову проводку . Струми ростуть проводи треба поставити з більшим січенням .
Краще розжувати вже не можливо. Особисто для мене тепер - як білий день. Дякую. Просто, дохідливо і вичерпно.

Re: Аккумулятор і генератор

Додано: 18 лютого 2012, 20:53
M.lviv
Про вольтметр і амперметр, слушна думка, саме я маю і це, і те, і не парюсь усякими думками про якийсь недозаряд. Вся інформація про бортову напругу перед очима.

Re: Пропозиція: вишкіл молодого джипера

Додано: 16 липня 2012, 22:19
POKEMON:)
:!:

Re: Аккумулятор і генератор

Додано: 28 липня 2012, 12:04
bobikus
M.lviv писав:Скажіть чоловікови одне, чи г 65 буде дозаряжасри амб 100 ДО КІНЦЯ , при увімкнених усіх споживачах, і за скільки часу на сер об. ? І питання всі закриються, бо нам не треба то всьо знати , всю фізику і ше шось, бо усі мають свою думку , і толкують по своєму.
буде.

Re: Аккумулятор і генератор

Додано: 31 липня 2012, 23:09
nick2121
bobikus писав:
M.lviv писав:Скажіть чоловікови одне, чи г 65 буде дозаряжасри амб 100 ДО КІНЦЯ , при увімкнених усіх споживачах, і за скільки часу на сер об. ? І питання всі закриються, бо нам не треба то всьо знати , всю фізику і ше шось, бо усі мають свою думку , і толкують по своєму.
буде.
Не факт що буде - відсутня дефініція "усіх споживачів". Пояснення без занурення у фізику:
Якщо, припустимо, на (повністю стоковій) ВАЗ-2121 стоїть генератор 55А, і акум (теж припустимо стоковий 55А) ми замінили на 75А - проблем не буде. Якщо на вказаний автомобіль замість м'ясорубки поставити 2х електровентилятор від 21214, "люстру" з 4х галогенок, і порядну музику - недозаряд майже гарантований у обидвох випадках (бо генератор буде в кращому випадку живити всіх цих споживачів, а в гіршому ще й акумулятор буде йому трохи допомагати).

Re: Аккумулятор і генератор

Додано: 31 липня 2012, 23:27
M.lviv
Та шо там говорити про люстри і додаткові споживаці. В мене сток ген, акб 60 доставив 2108 вентилятор, маю амперметр і коли вмикаю (примусово) на хв 10 бува забудеш вимкнути, а амп показує завжди розряд, тобто генератор заслабий. Звітси і висновок робіть самі... Ф

Re: Аккумулятор і генератор

Додано: 01 серпня 2012, 12:43
bobikus
nick2121 писав:
bobikus писав:
M.lviv писав:Скажіть чоловікови одне, чи г 65 буде дозаряжасри амб 100 ДО КІНЦЯ , при увімкнених усіх споживачах, і за скільки часу на сер об. ? І питання всі закриються, бо нам не треба то всьо знати , всю фізику і ше шось, бо усі мають свою думку , і толкують по своєму.
буде.
Не факт що буде - відсутня дефініція "усіх споживачів". Пояснення без занурення у фізику:
Якщо, припустимо, на (повністю стоковій) ВАЗ-2121 стоїть генератор 55А, і акум (теж припустимо стоковий 55А) ми замінили на 75А - проблем не буде. Якщо на вказаний автомобіль замість м'ясорубки поставити 2х електровентилятор від 21214, "люстру" з 4х галогенок, і порядну музику - недозаряд майже гарантований у обидвох випадках (бо генератор буде в кращому випадку живити всіх цих споживачів, а в гіршому ще й акумулятор буде йому трохи допомагати).
Факт що буде. Якщо сума споживачів перевищує потужність генератора то акумулятор розряджається машина глохне і не може їхати. Якщо ж машина їздить значить акумулятор заряджається. При чому заряджається в штатному режимі так само при будь-якому генераторі, слабому чи сильному.

Більшу різницю зарядів можуть давати різні реле стабілізації напруги чи зарядки, але це вже інша тема.

Re: Аккумулятор і генератор

Додано: 01 серпня 2012, 22:07
nick2121
bobikus писав:Якщо сума споживачів перевищує потужність генератора то акумулятор розряджається машина глохне і не може їхати.
Так точно.
bobikus писав:Якщо ж машина їздить значить акумулятор заряджається. При чому заряджається в штатному режимі так само при будь-якому генераторі, слабому чи сильному.
Так точно. Але якщо генератор спроможний забезпечити струм, який споживають увімкнені системи автомобіля (запалення, електровентилятор у спеку, вночі - фари та ліхтарі, і т.п.) - див. попередній пункт. І оберти двигуна... валити "на всі гроші" по трасі, чи стояти на холостих обертах у корку - генератор видає зовсім різний струм.
Тому буде чи не буде - не факт :)

Re: Аккумулятор і генератор

Додано: 02 серпня 2012, 22:04
bobikus
Думаю, це дуже рідкісне явище. Але все в житті можливе, згоден :)

Re: Аккумулятор і генератор

Додано: 05 листопада 2012, 11:43
balu
Хлопська формула зарядки Акума щоб його не вбити :) Iакума/10=Iі зарядки на 10 годин Більше не можна бо буде кипіти :)))
Тепер рахуйте 100/10=10 ампер на 10 годин
Як порахувати що може гена Pгени=Pспоживачі штатні+Pспоживачі довішані+P панти (інвертори ,компи ,зарядки)
Через струм Iгени=Iпостійні споживачі +Iпідключені (Люстри ,лебідки)
Якщо додати всі Споживачі увімкненні в момент найбільшої нагрузки вони мають бути не більше потужності Гени і Січення проводки бо інакше гена Капут :)) або проводка почне плавитись і буде капут Машині (Пожар заказували)
Короткочасні перевантаження компенсує стартерний струм АКБ !!!