Аккумулятор і генератор
- POKEMON:)
- Повідомлень: 420
- З нами з: 25 грудня 2009, 20:40
- Ім'я: РОМАН
- Авто: TLC80 4.2td MP1 2.5td AK74 7.62 39
- Звідки: LVIV
Re: Аккумулятор і генератор
myshketer писав:А на сколько хуже будет заряжаться АКБ при 12.7, чем при 13.7 В?
Толстяк писав:Не буде заряжатися, або практично не буде.
ТОВЩИНА ГАМАНЦЯ І ПОСАДА НЕ ВПЛИВАЄ НА ТРАЄКТОРІЮ КУЛІ (с)
- Alex67
- Повідомлень: 466
- З нами з: 05 квітня 2011, 20:23
- Ім'я: Олексій
- Авто: LR Defender 110
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Аккумулятор і генератор
Я б не міняв шківа на генераторі. Сильно залежить від особистої манери - я люблю мати запас потужності і тримати високі оберти, із тим щоб при потребі гальмувати двигуном. Чи це правильно - питання наступне , але ген на малому шківі точно можна попалити. А турбуватися треба якщо через пів-години нормальної їзди напруга на АКБ все одно буде помітно менше 14.4В. Але тоді справа не у великій ємності АКБ, а у великому споживаному струмі усіх решта споживачів.AM писав:Не хотів би перетворювати тему на флуд, але всеж повернусь...
Тільки но я заспокоївся що все ОК як вирішив впевнитись ще раз що все добре. Сьогодні вдень включив все (верхні галогени, 2 фари шукачі, ближні фари, задній ліхтар, додатковий електро-вентилятор, пічка на повну, мафон, щітки, і підсвітку салона, і напруга поповзла на холостих до 12,5-12,7, а на звичайних обертах роботи мотора під час руху - 13,8. Не знаю чому різниця, але так є... Що стосовно таких показників - є привід паритись? Звичайно все разом не включаю, але все більше схиляюсь до заміни шківа. Питання тільки чому виробник одразу не закладав менший шків?
Олексій
Re: Аккумулятор і генератор
Прочитав багато букв. Самурай, генератор 45 А, акум 65. Статистика за 2011 рік-Тернопільський рейд, Карпатський кордон і Карпати трофі акум здох. Тартак у Львові і прокладка Бережани трофі акум здох. Покатушки вдома і Горган трофі(лебідка закипала!!!) акум здох. Перший етап кубка Львова 2012 температура -25 лебідку не розмотував, акум тримається. Тепер вважаю акумулятор розхідним матеріалом макс на дві гонки. Все в ТР-2, тільки Горгани ТР-1.
Р.S. Хочеться сильніший генератор. В цифрах не дуже сильний, не засипайте формулами, інформація для ознайомлення.
Р.S. Хочеться сильніший генератор. В цифрах не дуже сильний, не засипайте формулами, інформація для ознайомлення.
Востаннє редагувалось 15 лютого 2012, 01:22 користувачем Сарат, всього редагувалось 3 разів.
- POKEMON:)
- Повідомлень: 420
- З нами з: 25 грудня 2009, 20:40
- Ім'я: РОМАН
- Авто: TLC80 4.2td MP1 2.5td AK74 7.62 39
- Звідки: LVIV
Re: Аккумулятор і генератор
Вітання Тернопільчанам!!!!!!!! тут просто одні "ЧИСТІ ТЕОРЕТИКИ" збираються
ТОВЩИНА ГАМАНЦЯ І ПОСАДА НЕ ВПЛИВАЄ НА ТРАЄКТОРІЮ КУЛІ (с)
Re: Аккумулятор і генератор
Папрашу не обощать "грязный теоретик"POKEMON:) писав:тут просто одні "ЧИСТІ ТЕОРЕТИКИ" збираються
- POKEMON:)
- Повідомлень: 420
- З нами з: 25 грудня 2009, 20:40
- Ім'я: РОМАН
- Авто: TLC80 4.2td MP1 2.5td AK74 7.62 39
- Звідки: LVIV
Re: Аккумулятор і генератор
Андрюха....6-та сторінка.....ти для себе висновки зробивAM писав:Папрашу не обощать "грязный теоретик"POKEMON:) писав:тут просто одні "ЧИСТІ ТЕОРЕТИКИ" збираються
ТОВЩИНА ГАМАНЦЯ І ПОСАДА НЕ ВПЛИВАЄ НА ТРАЄКТОРІЮ КУЛІ (с)
- Dikiy
- Повідомлень: 249
- З нами з: 04 вересня 2006, 15:44
- Авто: LR Discovery1
- Звідки: Kiev-Brovary
- Контактна інформація:
Re: Аккумулятор і генератор
Будет заряжаться, но только до 12,7в т.е. будет недозаряжатьсяТолстяк писав:Не буде заряжатися, або практично не буде.
По поводу замены шкива, если кому интересно.
Купил я машину свою, давно.....и ремень гены приходилось менять каждые 10000км (ей богу, не вру). На 10тыщах он просто разлетался в хлам. Не понятно. Благо стоит он 18грн, но менять не просто, надо сначала снять ремень помпы и ГУР, а во втором ряду от ГУРа ремень на гену. Ремень клиновой 10мм ширины (на гену). В общем надоело мне это дело, и решил я просто поставить другой шкив. Поставил первый, что под руку попался, но он был чуть больше диаметром. После установки:
1. Показания тахометра стали соответствовать
2. Ремнь перестал изнашиваться.
В чём дело? А дело всё в том, что из-за того, что ремень довольно узкий, шкив маленький, а якорь гены имеет большую инерцию (когда вращается), то при сбрасывании газа, ремень был не в состоянии удержаться на шкиву гны, и начинал проскальзывать. Перегревался, начинали вылазить нитки по бокам, и ремень умирал.
Так что обратите на это внимание. Или не менять шкив, или ремень должен быть 12мм, или поликлиновой.
LR Discovery1 2,5TDi 1993 3дв R380
dikiy.io.ua
dikiy.io.ua
- Dikiy
- Повідомлень: 249
- З нами з: 04 вересня 2006, 15:44
- Авто: LR Discovery1
- Звідки: Kiev-Brovary
- Контактна інформація:
Re: Аккумулятор і генератор
Это потому, что обычные АКБ "боятся" полного разряда. Грубо говоря, 10раз разряди в ноль, а ещё и заряжай неправильно, а ещё и треси его сильно, и АКБ мёртв. Неправильность зарядки в том, что он просто не успевает зарядится, а ты опять его лебедой начинаешь разряжать. Вот они и мрут как мухи.Сарат писав:Тепер вважаю акумулятор розхідним матеріалом макс на дві гонки.
Я бы вот что посоветовал. Купи новый АКБ 40а/ч хватит. Эта АКБ будет для запуска двигателя. Ещё одну батарейку надо 100-120ку (промышленная AGM ). Эти АКБ можно размещать в любом положении, у меня лежит на полу плашмя за водительским сидением. Подключена в параллель к основной через выкл.массы. Эта АКБ будет помогать основной при запуске двигателя и при лебежении. На стоянке массу от неё откинь (или от обеих батареек).
Гену можно и эту оставить, или 60-65ку поставить (не знаю по Самураям, надо владельцев поспрашать). Так вот. Эти АКБ замечательны тем, что им пофик тряска, и они заряжаются очень быстро. Если ты разрядишь её полностью, то 50А геной батарейку 100ач зарядишь примерно за 2часа.
Ещё момент- это температура АКБ. Если холодно, зарядка будет проходить плохо. Поэтому и выгодно разместить её в салоне, и даже направить обдув от печки. Кроме того, такое расположение является равноудалённым от передней и задней лебёдок. И ещё центр тяжести......
PS Всё изложенное исключительно из личного опыта (не теория )
LR Discovery1 2,5TDi 1993 3дв R380
dikiy.io.ua
dikiy.io.ua
Re: Аккумулятор і генератор
А действителен ли тут закон Ома? Сила тока 80, напряжение 14, сопротивление пока не будем трогать.
Тогда при 12,7 получаем силу тока 80/14*12.7=72.5.
Тогда при 12,7 получаем силу тока 80/14*12.7=72.5.
- Katonych
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2951
- З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
- Ім'я: Дмитрий
- Авто: всякие разные недоприводные
- Звідки: Мюнхен, Баварщина
- Контактна інформація:
Re: Аккумулятор і генератор
это просто праздник какой-тоmyshketer писав:А действителен ли тут закон Ома?
еще можно заодно усомниться в гравитации сидеть созерцать небесную твердь.
Главная дорога та, по которой едет танк
-
- Повідомлень: 541
- З нами з: 06 грудня 2007, 11:17
- Ім'я: Ігор
- Авто: таврон і буханка
- Звідки: Львів-Ковирі
Re: Аккумулятор і генератор
Невитримав,вставлю свої пять коп,коли взяв УАЗ то на ньому стояв акум 65А та гена 45А,дві повних розмотки та змотки лебідки,на заглушеній машини,заводиться без проблем,то було на джип фестивалі,крім того я тоді їхав на лисаках та лебедився на першому малому підйому.Якща порахувати за чотири години лебедився раз 20!!!!!!! і повторюсь в тому числі на заглушеній два раза.Потім на танкодромі коли ниряв,заливало карб водою,стартером крутив до посеніння зливав воду знов крутив стартером,так раза три,хто був на фестивалі самі могли бачити.А крім того скільки я,рубався неподецки,ну жодних проблем з акумом і зарядкою в мене НЕ БУЛО!!!!!
Справа вся в тому,що просто за машиною в таких умовах в раз 5-10 потрібно більше приділяти уваги для обслуговування всьго
І непотрібно глушити машину відразу,як робить більшість,особисто бачив і неодин раз В цілях економії палиав,а дати попрацівати мінімум 20хвили але це ж,вльот в копійку,краще купити новий акум.........................
Доречі акум був Українського виробництва 65А і досих пір працює чудово,правда на ішій машині,загалом чотири роки.
Справа вся в тому,що просто за машиною в таких умовах в раз 5-10 потрібно більше приділяти уваги для обслуговування всьго
І непотрібно глушити машину відразу,як робить більшість,особисто бачив і неодин раз В цілях економії палиав,а дати попрацівати мінімум 20хвили але це ж,вльот в копійку,краще купити новий акум.........................
Доречі акум був Українського виробництва 65А і досих пір працює чудово,правда на ішій машині,загалом чотири роки.
Re: Аккумулятор і генератор
Katonych писав:это просто праздник какой-тоmyshketer писав:А действителен ли тут закон Ома?
еще можно заодно усомниться в гравитации сидеть созерцать небесную твердь.
Это была попытка рассуждать, а не вопрос к залу.
Сила тока меняется незначительно. Вопрос следующий - как напряжение влияет на заряд? вот эти полтора вольта... Главное - что оно больше 12, значит акум не разряжается, а берет, правильно? И берет он достаточно тока...
-
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 175
- З нами з: 08 квітня 2011, 22:29
- Ім'я: Rulya
- Авто: Люська, Вишенка
Re: Аккумулятор і генератор
Вставлю уже и я ! гена-120ка акумм-2*80=160, так предусмотрено заводом, 4 года полет нормальный из них год с лебедкой, выводы делайте сами.
ПС Гренадер прав ухаживать надо
ПС Гренадер прав ухаживать надо
- Alex67
- Повідомлень: 466
- З нами з: 05 квітня 2011, 20:23
- Ім'я: Олексій
- Авто: LR Defender 110
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Аккумулятор і генератор
Закон Ома дійсний, але закон Ома для ПОВНОГО КОЛА. Треба його правильно записати і все буде тіп-топmyshketer писав:Сила тока меняется незначительно. Вопрос следующий - как напряжение влияет на заряд? вот эти полтора вольта... Главное - что оно больше 12, значит акум не разряжается, а берет, правильно? И берет он достаточно тока...myshketer писав:А действителен ли тут закон Ома?
По напругам - кислотна АКБ дає 12.4В коли постояла заряджена і 13 з хвостиком коли зарядку щойно вимкнули.
Тому при 12.5В АКБ не заряджається, а навпаки віддає струм у коло, як вже зауважив Генадій. При 13.5В заряджається але повільно і не повністю (незалежнол від часу скільки чекати!!!). Для повної зарядки треба щоб достатньо довго на АКБ було 14.4В
Востаннє редагувалось 15 лютого 2012, 12:59 користувачем Alex67, всього редагувалось 1 раз.
Олексій