Аккумулятор і генератор
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Аккумулятор і генератор
Вот оно, шото знайшов!
http://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j ... qw&cad=rja
http://www.google.com.ua/url?sa=t&rct=j ... qw&cad=rja
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
- robosol
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2244
- З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
- Ім'я: Андрій
- Авто: LR Discovery
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Аккумулятор і генератор
Да не было. Но должны были предусмотреть!
wiki:
wiki:
Не за один же день её создали, где шпионаж, где же бравые іпонские разведчики?Впервые атомную бомбу был разработан в 1940-х в США. Первое испытание по 16 июля 1945 на полигоне близ Аламогордо (штат Нью-Мексико).
- Alex67
- Повідомлень: 466
- З нами з: 05 квітня 2011, 20:23
- Ім'я: Олексій
- Авто: LR Defender 110
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Аккумулятор і генератор
Фізика даної системи трохи складніша. Генератор не є ідеальним джерелом струму, у нього є внутрішній опір. Тому із зростанням струму через генератор зменшується напруга у зовнішньому колі. Певним мірилом цього є максимальний струм, на який розраховано генератор (чим більший струм тим менший внутрішній опір генератора). Далі процес виглядає наступним чином. Кислотний акумулятор для однакового струму зарядки потребує все більшої напруги на АКБ, на цьому грунтується вимірювання ступеня зарядженості АКБ. Тому якщо споживачів ввімкнено багато, струм через генератор близький до максимально допустимого - АКБ перестає заряджатися раніше ніж повністю зарядиться. Саме на такому перебігу подій грунтується твердження про неможливість зарядити велику АКБ від слабенького генератора. Наступний ефект - генератор що довго працює у максимально навантаженому режимі гріється, його внутрішній опір ще зростає, аж до підгорання щіток і пошкодження обмоток. Тому не можна газувати при вінчуванні - струм через генератор перевищить максимально допустимий, генератор перегріється і вийде із ладу. Дуже правильно мати вольтметр, тоді коли напруга на АКБ стає менше 10.5В по можливості треба почекати - остигне лебідка і підзарядиться АКБ. Якщо підсумувати - варіант генератор 60А, АКБ - 100А цілком працездатний. Але для надійності було б краще замінити генератор на удвічі потужніший. Другий генератор на машині з одним АКБ поставити значно складніше, хоч по надійності це звичайно краще.Alex_L писав:Присоединяюсь к Катонычу, не надо смешивать в одну кучу ёмкость (Ач) и ток (А). Любой акум можно зарядить любым током до полного, при условии, что этот ток будет больше тока саморазряда! Полный заряд при разных токах это вопрос времени. Скажем для 100 Ач акума при 5 А это будет 20 часов, а при 20 А соответственно 5 часов. Если не включать постоянно полную илюминацию ток от штатного генератора при 1000 оборотах будет около 15-20 А. на полную мощность (65 А) гена выходит при 3000-3500 оборотов двигла. Зажигание берёт около 6 А, габариты с подсветкой примерно 1,5-2 А, Фары около 10 А, гамнитола - до 5 в зависимости от громкости. Вот такая математика с физикой выходит. Да, и ещё, ни один генератор не выдаст свой максимальный ток на оборотаз меньше 3000.
Олексій
- tad100
- Повідомлень: 1972
- З нами з: 18 березня 2005, 18:29
- Ім'я: Тарас
- Авто: Mitsubishi L200 2007. Isuzu Trooper, 1988
- Звідки: Львів
Re: Аккумулятор і генератор
Все грамотно расписали. Теперь осталось учесть доп потребителей. И воспользоваться калькулятором.
Как свищет ветер осенний!
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.
Re: Аккумулятор і генератор
Не можу похвастати що я все зрозмів, але якщо повернутись до прикладу з моїми цифрами то скільки ампер піде на зарядку АКБ (приблизно)?Alex67 писав:Фізика даної системи трохи складніша. Генератор не є ідеальним джерелом струму, у нього є внутрішній опір. Тому із зростанням струму через генератор зменшується напруга у зовнішньому колі. Певним мірилом цього є максимальний струм, на який розраховано генератор (чим більший струм тим менший внутрішній опір генератора). Далі процес виглядає наступним чином. Кислотний акумулятор для однакового струму зарядки потребує все більшої напруги на АКБ, на цьому грунтується вимірювання ступеня зарядженості АКБ. Тому якщо споживачів ввімкнено багато, струм через генератор близький до максимально допустимого - АКБ перестає заряджатися раніше ніж повністю зарядиться. Саме на такому перебігу подій грунтується твердження про неможливість зарядити велику АКБ від слабенького генератора. Наступний ефект - генератор що довго працює у максимально навантаженому режимі гріється, його внутрішній опір ще зростає, аж до підгорання щіток і пошкодження обмоток. Тому не можна газувати при вінчуванні - струм через генератор перевищить максимально допустимий, генератор перегріється і вийде із ладу. Дуже правильно мати вольтметр, тоді коли напруга на АКБ стає менше 10.5В по можливості треба почекати - остигне лебідка і підзарядиться АКБ. Якщо підсумувати - варіант генератор 60А, АКБ - 100А цілком працездатний. Але для надійності було б краще замінити генератор на удвічі потужніший. Другий генератор на машині з одним АКБ поставити значно складніше, хоч по надійності це звичайно краще.
- Alex67
- Повідомлень: 466
- З нами з: 05 квітня 2011, 20:23
- Ім'я: Олексій
- Авто: LR Defender 110
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Аккумулятор і генератор
На жаль простої відповіді нема. Проблема у тому що по мірі зарядки АКБ зростатиме напруга яку треба подавати на АКБ для підтримання оптимального струму (умовно 10А). Якщо генератор працюватиме лише на зарядку то все буде ок. А от якщо паралельно ще 50А почне споживати інше обладнання то може виявитися що на АКБ подаватиметься не 14.4В необхідних для повної зарядки а 13.5 - і акумулятор залишиться зарядженим на 60% незалежно наскільки довго його заряджати. Це виникає через падіння напруги на внутрішньому опорі генератора. На жаль під руками не маю довідника, тому цифри напруги написав приблизно, по пам'яті. Алгоритм перевірки такий - міряти вольтметром напругу на акумуляторі. По нормам треба продовжувати підтримувати 14.4В протягом 2 годин для досягнення умовних 100% зарядки кислотного автомобільного акумулятора. Якщо 14.4В нема навіть після довгої поїздки для початку перевірити дроти від генератора до АКБ на предмет гарного контакту, якщо все ок - думати про потужніший генератор. До речі майже всі продавці АКБ мають обладнання для перевірки зарядки, наприклад на Зеленій 105 (напроти Кримської), Ю.Р.К здається. Я туди заїжджав для відмітки гарантії по АКБ. Думаю за пару гривень хлопці можуть буквально за 5 хв дати обгрунтовані рекомендації.
Олексій
Re: Аккумулятор і генератор
Спробую виміряти яка в мене напруга на акумуляторі але вольтметр показує десь 14,5.
Re: Аккумулятор і генератор
Алекс говорив, про замерзання елекуоліту, і заряд падає. То це явище є небеспечним для акм, скажем при -25, -30. І скажим, підчас морозів невиїжджав, заряд з настанням відлиги відновлюється, чи це вже ген відновить, звісно, якщо заведеться?
- Alex67
- Повідомлень: 466
- З нами з: 05 квітня 2011, 20:23
- Ім'я: Олексій
- Авто: LR Defender 110
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Аккумулятор і генератор
Є два ефекти - зменшення ємності акумулятора та можливого стартового струму через низьку температуру акумулятора, лікується парадоксально - ПЕРЕД тим як крутити стартером треба ввімкнути фари на 30-60с - це підігріє електроліт і помітно збільшує стартовий струм. І другий ефект - якщо за акумулятором не слідкували належним чином, щільність електроліту не відповідає нормі (грубо - вода замість електроліту ) то він може замерзнути і розвалити акумулятор із середини, після травми лікуєтьтся тільки хірургічно - видаленням розваленої і імплантацією нової АКБ. Ще 15 років тому перед зимою крім заміни гуми завжди перевіряли рівень електроліту та його щільність. Тепер через розповсюдження необслуговуваних АКБ про це вже мало хто згадує...
Олексій
- Alex67
- Повідомлень: 466
- З нами з: 05 квітня 2011, 20:23
- Ім'я: Олексій
- Авто: LR Defender 110
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Аккумулятор і генератор
Для довгої надійної служби АКБ дуже бажано не допускати глибокого розряду, у т.ч. саморозряду. Для цього є спеціальні пристрої "підтримуючого" заряду, які правильно підключити до АКБ якщо не планується використання довгий період (орієнтовно більше 2 тижнів). Якщо немає можливості залишити постійно на зарядці (наприклад, на стоянці) то бажано принаймі раз на 2 тижні зарядити АКБ повністю за допомогою зарядного пристрою (просто проїхатися 15 хв. не буде достатньо!!!) Якщо машина стоїть на стоянці то можна придбати сонячну батарею підтримуючого заряду - кладеться під лобове скло та вмикається у прикурювач. Мертву АКБ звичайно не оживить, але працездатній не дасть висадитися навіть за хмарної погоди.M.lviv писав:Алекс говорив, про замерзання елекуоліту, і заряд падає. То це явище є небеспечним для акм, скажем при -25, -30. І скажим, підчас морозів невиїжджав, заряд з настанням відлиги відновлюється, чи це вже ген відновить, звісно, якщо заведеться?
Олексій
- Alex67
- Повідомлень: 466
- З нами з: 05 квітня 2011, 20:23
- Ім'я: Олексій
- Авто: LR Defender 110
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Аккумулятор і генератор
Ввімкни усі можливі споживачі (крім лебідки ), якщо напруга істотно не поміняється - генератора достатньо, якщо впаде істотно менше 14 то є над чим задуматися. І звичайно перевір чи на АКБ ті самі 14.5В, краще поміряти прямо на постах АКБ - іноді проблема буває в окисленні з'єднання клема - пост АКБ.AM писав:Спробую виміряти яка в мене напруга на акумуляторі але вольтметр показує десь 14,5.
Олексій
- Bravo
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 708
- З нами з: 01 листопада 2002, 17:00
- Звідки: Ukraine , Lviv
- Контактна інформація:
Re: Аккумулятор і генератор
Корисна річ. Скільки приблизно коштує?Alex67 писав:.... Якщо машина стоїть на стоянці то можна придбати сонячну батарею підтримуючого заряду - кладеться під лобове скло та вмикається у прикурювач. Мертву АКБ звичайно не оживить, але працездатній не дасть висадитися навіть за хмарної погоди.
Если вам все равно, где вы находитесь, значит вы не заблудились ...
Re: Аккумулятор і генератор
Дякую Олексій, за корисну інформацію. Ще скажіть, де можна придбати цей пристрій на сонячних батареях?
Re: Аккумулятор і генератор
Сьодні завів, після тижневої стоянки, а маю ще електоний вольтметр, дивлюсь 14.5 , вмикаю фари, пічку, і напруга впала до 11 амоерметр пішов в мінус, генератор не роби. Прогрів мотор без фар, їхати, роби , 500м відїхав знов тесаме, потім добре прогрівся мотор і заряд був в нормі. Так , шо то замерз генератор, і нехоче робити аж до прогрівання його , чи якась ще є причина?
- POKEMON:)
- Повідомлень: 420
- З нами з: 25 грудня 2009, 20:40
- Ім'я: РОМАН
- Авто: TLC80 4.2td MP1 2.5td AK74 7.62 39
- Звідки: LVIV
Re: Аккумулятор і генератор
я би написав..........но...........Володі пообіцяв............Алекс67.............теорія твоя супер.....но....бери свого деффа і поїхали в Раківець....через ніч....я на старому паєро.... машина 88р...по твоїй теорії...один акум..і один генератор...в мене...ДВІ лебідки+12-ть галоген по 55ват....борт...все..."вкюченно"....перетворювач на 220вт..навігація.... і тоді ти побачеш на практиці....як воно працює.....дві машини...з Раківця на Селисько....в ночі....ПОЇХАЛИ!!!!!!!!!!!!!!!!!
А теорія.............для Політеха залиш!!!!!!!!!!!!!!!!!
А теорія.............для Політеха залиш!!!!!!!!!!!!!!!!!
ТОВЩИНА ГАМАНЦЯ І ПОСАДА НЕ ВПЛИВАЄ НА ТРАЄКТОРІЮ КУЛІ (с)