Аккумулятор і генератор

Електрика, світло, АКБ
Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Re: Аккумулятор і генератор

Повідомлення AM »

Большой акум из-за лебедки которая жрет немерянно, и приятно иметь запас в таком случае, так как хоть и не слишком часто - но все же было в осмолоде, когда нужно было очень много лебедится. Вот и парю себе мозк - что делать. Можно поставить генератор от ЛАЗа (вроде 80А), или от ПАЗа (вроде 90А, но не уверен, что в принципи не важно), или от шишиги (вроде 100 А), или оставить как есть и не парить мозк. Чтоб менять генератор нужно около 500-700 грн на гену и еще что-то на установку и переделку креплений, шкивов итп (те другие генычи больше и тяжелее штатного). С дгугой стороны можно всего етого не делать, ноесли придется менять акум чаще - нужно подумат что лучше и делевле - менят акум или поставить новый генератор. Или может оно нифига не повлияет ни на что и я вообще в плюсах и секономлю баблос.
Езжу в среднем 1250 км в месяц.
Аватар користувача
автобат
Повідомлень: 4392
З нами з: 24 січня 2008, 18:30
Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Аккумулятор і генератор

Повідомлення автобат »

З Катоничом согласний битись за правду до першої сльозинкі. ГЕНЕРЕТОР, ЯКІЙ ВИДАЕ ЗАРЯДНИЙ ТОК, МЕНЬШИЙ ВИД ВІДДАВАЕМОГО АКБ,НІКОЛИ ЇЇ ПОВНІСТЮ НЕ ЗАРЯДИТЬ, якшо в машіні і лампочкі повикручувати нафіг.
Андрій, якщо в тебе стоїть 100 АкБ, потрать 500 грн і постав хочаб 90 генератор.Він забеспечіть тобі нормальну роботу електрообладнання і ти не будеш щорічно купувати АкБ по 1300-1400 грн.
Катонич, виходи на чесний бій, я сьогодні буду згадувати букви і читати учебник. :geek:
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
Аватар користувача
M.lviv
Повідомлень: 93
З нами з: 22 грудня 2011, 22:43
Ім'я: михайло
Авто: ВАЗ-2121 / уаз 469

Re: Аккумулятор і генератор

Повідомлення M.lviv »

Я давно неписав, усім здоров. На свою ниву я поставив АМПЕРМЕТР від якогось газона чи маза, неважно, тай вроді в уазі він мавби бути. І завжди видно, як заряд йде, чи не йде, і коли стрілка доходить до нуля, акб заряджена повністю. Вмене 21 ша,, гена справна рідна вроді 60ам, акб 60ач, всі споживачі без доробок. Зара взимку вечером вмикаю все, на амперм одразу стрілка відхиляеться від нуля ,а за півгодини їзди от так, акм заряжається і амп іде на нуль. АМ там питав, про коротку їзду, так як у мене , за 15 хв заряд іде без фар з пічкою, але, у випарку гена65 акб 100 , Сергій Миколайович відповів на це питання.
Аватар користувача
Alex_L
Повідомлень: 607
З нами з: 17 червня 2008, 21:31
Ім'я: Олександр
Авто: Колись був ARO 10.4, Daihatsu ROCKY F75 2.8TD, BMW 315 E21
Звідки: Львів

Re: Аккумулятор і генератор

Повідомлення Alex_L »

Присоединяюсь к Катонычу, не надо смешивать в одну кучу ёмкость (Ач) и ток (А). Любой акум можно зарядить любым током до полного, при условии, что этот ток будет больше тока саморазряда! Полный заряд при разных токах это вопрос времени. Скажем для 100 Ач акума при 5 А это будет 20 часов, а при 20 А соответственно 5 часов. Если не включать постоянно полную илюминацию ток от штатного генератора при 1000 оборотах будет около 15-20 А. на полную мощность (65 А) гена выходит при 3000-3500 оборотов двигла. Зажигание берёт около 6 А, габариты с подсветкой примерно 1,5-2 А, Фары около 10 А, гамнитола - до 5 в зависимости от громкости. Вот такая математика с физикой выходит. Да, и ещё, ни один генератор не выдаст свой максимальный ток на оборотаз меньше 3000.
Аватар користувача
M.lviv
Повідомлень: 93
З нами з: 22 грудня 2011, 22:43
Ім'я: михайло
Авто: ВАЗ-2121 / уаз 469

Re: Аккумулятор і генератор

Повідомлення M.lviv »

Тоді як АМ зробить короткі поїздки, внього акб постійно в недозаряді? Алекс, а шо виходи, 60акб і гена 60 , то заряд іде одну годину до повного, при вимкнених споживачах?
Аватар користувача
Sergio
Повідомлень: 78
З нами з: 25 вересня 2007, 11:16
Ім'я: Сергій
Авто: Nissan Patrol Y60
Звідки: Львів

Re: Аккумулятор і генератор

Повідомлення Sergio »

Акум не бере всі 60А , якщо він розряджений струм зарядки приблизно 20-30А, по мірі підзарядки струм падає до 2-4А і коли вже заряджений тоді нічого не бере.
永遠に日産パトロール
Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Re: Аккумулятор і генератор

Повідомлення AM »

Запалення - 6А
Підсвітка - 2А
Мафон - 6А
Пічка - 10А
---------------
Ітого - 24

На середніх обертах під час їзди гена мав би видавати скажем 30 А. Тобто 6 А може йти на дозарядку. Але питання в тому - наскільки розрядиться
акум для заведення холодного мотора з замерзшим маслом?
Аватар користувача
pilgrim
Повідомлень: 2298
З нами з: 08 лютого 2010, 13:11
Ім'я: Павел
Авто: Toyota Hilux
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Re: Аккумулятор і генератор

Повідомлення pilgrim »

AM писав:Пічка - 10А
сори за оффтоп ... у вас что стоит электро нагреватель? я думал что печка это просто радиатор через который проганяется тосол ... кудым 10А идет?
2nd Low GO GO GO
-----
http://pilgrim.livejournal.com/
Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Re: Аккумулятор і генератор

Повідомлення AM »

Цифру честно взял с потолка (с запасом :) ). А сколько может брать вентилятор печки?
Аватар користувача
Толстяк
Повідомлень: 1087
З нами з: 01 липня 2007, 11:18
Ім'я: Геннадий
Авто: Nissan, KTM
Звідки: Карпати, Рахів
Контактна інформація:

Re: Аккумулятор і генератор

Повідомлення Толстяк »

На электромоторчик, он примерно стоватный и поедает если все смазано и не подклинивает около 8 ампер.
Андрію, якби я встановлював електролебідку, то однозначно ставив би додатковий, або потужніший генератор. Вкладеш гроші, але буде надійно.
067 З12 4З З6
Аватар користувача
Katonych
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2951
З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
Ім'я: Дмитрий
Авто: всякие разные недоприводные
Звідки: Мюнхен, Баварщина
Контактна інформація:

Re: Аккумулятор і генератор

Повідомлення Katonych »

AM писав:Цифру честно взял с потолка (с запасом :) ). А сколько может брать вентилятор печки?
Тойотовский мордодуй может вполне себе 7-8А ужирать, а может даже и все 10. Достаточно просто посмотреть на толщину проводов.
Главная дорога та, по которой едет танк
Аватар користувача
Alex_L
Повідомлень: 607
З нами з: 17 червня 2008, 21:31
Ім'я: Олександр
Авто: Колись був ARO 10.4, Daihatsu ROCKY F75 2.8TD, BMW 315 E21
Звідки: Львів

Re: Аккумулятор і генератор

Повідомлення Alex_L »

Перше що можна зробити це поставити меньший шків на ганератор, тоді він почне видавати більший струм при меньших обертах.
M.lviv писав:Тоді як АМ зробить короткі поїздки, внього акб постійно в недозаряді? Алекс, а шо виходи, 60акб і гена 60 , то заряд іде одну годину до повного, при вимкнених споживачах?
струм задають споживачі електроенергії (курс фізики 7-8 клас)
AM писав:Але питання в тому - наскільки розрядиться
акум для заведення холодного мотора з замерзшим маслом?
А тут вже питання не заряду-розряду, а того, що під впливом низьких температур акумулятор втрачає (не назавжди, а до розігріву) більше половини ємності. Я зараз свій акум (55 Аг) на ніч додому забираю, зранку крутить майже як літом.
В мене на Рокі штатний акум 90 Аг а гєнич 50 амперний, невже Іпонці ідіоти?
Тобто при всьому вище сказаному - не парься.
Більш потужний генератор допоможе акумулятору швидше відновити заряд після довгого лебідіння, але велики струми заряду, більші ніж 30% від ємності (в твому випадку 30 А) приводять до висипання пластин.
Якщо в тебе машина заводиться нормально, а не треба крутити стартером по 5 хвилин, при заводці втрачаєтьмя не більше 5% заряду.
Аватар користувача
robosol
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2244
З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
Ім'я: Андрій
Авто: LR Discovery
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Аккумулятор і генератор

Повідомлення robosol »

Конечно Іпонці ідіоти! Хто ж нападає на країну з ядерною зброєю немаючи такої (Нападение на Пёрл-Харбор)!
Аватар користувача
robosol
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2244
З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
Ім'я: Андрій
Авто: LR Discovery
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Аккумулятор і генератор

Повідомлення robosol »

robosol писав:струм задають споживачі електроенергії
- вот про це ж бо і йдеться. всілякі підігріви, магнітоли щей гірлянда зверху (люстра). Чи вистачить генератора щоб обслужити споживачів, зокрема на покатушках у вечірній час.
Аватар користувача
pilgrim
Повідомлень: 2298
З нами з: 08 лютого 2010, 13:11
Ім'я: Павел
Авто: Toyota Hilux
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Re: Аккумулятор і генератор

Повідомлення pilgrim »

robosol писав:Конечно Іпонці ідіоти! Хто ж нападає на країну з ядерною зброєю немаючи такої (Нападение на Пёрл-Харбор)!
в то время у США еще небыло ядерной бомбы.
2nd Low GO GO GO
-----
http://pilgrim.livejournal.com/
Відповісти