Аккумулятор і генератор

Електрика, світло, АКБ
Аватар користувача
Толстяк
Повідомлень: 1087
З нами з: 01 липня 2007, 11:18
Ім'я: Геннадий
Авто: Nissan, KTM
Звідки: Карпати, Рахів
Контактна інформація:

Re: Аккумулятор і генератор

Повідомлення Толстяк » 14 лютого 2012, 23:02

Не буде заряжатися, або практично не буде.
067 З12 4З З6

Аватар користувача
POKEMON:)
Повідомлень: 420
З нами з: 25 грудня 2009, 20:40
Ім'я: РОМАН
Авто: TLC80 4.2td MP1 2.5td AK74 7.62 39
Звідки: LVIV

Re: Аккумулятор і генератор

Повідомлення POKEMON:) » 14 лютого 2012, 23:06

myshketer писав:А на сколько хуже будет заряжаться АКБ при 12.7, чем при 13.7 В?
Толстяк писав:Не буде заряжатися, або практично не буде.
ТОВЩИНА ГАМАНЦЯ І ПОСАДА НЕ ВПЛИВАЄ НА ТРАЄКТОРІЮ КУЛІ (с)

Аватар користувача
Alex67
Повідомлень: 466
З нами з: 05 квітня 2011, 20:23
Ім'я: Олексій
Авто: LR Defender 110
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Аккумулятор і генератор

Повідомлення Alex67 » 14 лютого 2012, 23:29

AM писав:Не хотів би перетворювати тему на флуд, але всеж повернусь...
Тільки но я заспокоївся що все ОК як вирішив впевнитись ще раз що все добре. Сьогодні вдень включив все (верхні галогени, 2 фари шукачі, ближні фари, задній ліхтар, додатковий електро-вентилятор, пічка на повну, мафон, щітки, і підсвітку салона, і напруга поповзла на холостих до 12,5-12,7, а на звичайних обертах роботи мотора під час руху - 13,8. Не знаю чому різниця, але так є... Що стосовно таких показників - є привід паритись? Звичайно все разом не включаю, але все більше схиляюсь до заміни шківа. Питання тільки чому виробник одразу не закладав менший шків?


Я б не міняв шківа на генераторі. Сильно залежить від особистої манери - я люблю мати запас потужності і тримати високі оберти, із тим щоб при потребі гальмувати двигуном. Чи це правильно - питання наступне :-), але ген на малому шківі точно можна попалити. А турбуватися треба якщо через пів-години нормальної їзди напруга на АКБ все одно буде помітно менше 14.4В. Але тоді справа не у великій ємності АКБ, а у великому споживаному струмі усіх решта споживачів.
Олексій

Сарат
Повідомлень: 35
З нами з: 21 березня 2011, 13:58
Ім'я: Тарас
Авто: Сузукі самурай

Re: Аккумулятор і генератор

Повідомлення Сарат » 15 лютого 2012, 00:25

Прочитав багато букв. Самурай, генератор 45 А, акум 65. Статистика за 2011 рік-Тернопільський рейд, Карпатський кордон і Карпати трофі акум здох. Тартак у Львові і прокладка Бережани трофі акум здох. Покатушки вдома і Горган трофі(лебідка закипала!!!) акум здох. Перший етап кубка Львова 2012 температура -25 лебідку не розмотував, акум тримається. Тепер вважаю акумулятор розхідним матеріалом макс на дві гонки. Все в ТР-2, тільки Горгани ТР-1.
Р.S. Хочеться сильніший генератор. В цифрах не дуже сильний, не засипайте формулами, інформація для ознайомлення.
Востаннє редагувалось 15 лютого 2012, 01:22 користувачем Сарат, всього редагувалось 3 разів.

Аватар користувача
POKEMON:)
Повідомлень: 420
З нами з: 25 грудня 2009, 20:40
Ім'я: РОМАН
Авто: TLC80 4.2td MP1 2.5td AK74 7.62 39
Звідки: LVIV

Re: Аккумулятор і генератор

Повідомлення POKEMON:) » 15 лютого 2012, 01:16

Вітання Тернопільчанам!!!!!!!! :lol: тут просто одні "ЧИСТІ ТЕОРЕТИКИ" збираються :!: :!: :!:
ТОВЩИНА ГАМАНЦЯ І ПОСАДА НЕ ВПЛИВАЄ НА ТРАЄКТОРІЮ КУЛІ (с)

Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Re: Аккумулятор і генератор

Повідомлення AM » 15 лютого 2012, 01:35

POKEMON:) писав:тут просто одні "ЧИСТІ ТЕОРЕТИКИ" збираються :!: :!: :!:

Папрашу не обощать "грязный теоретик" ;)

Аватар користувача
POKEMON:)
Повідомлень: 420
З нами з: 25 грудня 2009, 20:40
Ім'я: РОМАН
Авто: TLC80 4.2td MP1 2.5td AK74 7.62 39
Звідки: LVIV

Re: Аккумулятор і генератор

Повідомлення POKEMON:) » 15 лютого 2012, 01:49

AM писав:
POKEMON:) писав:тут просто одні "ЧИСТІ ТЕОРЕТИКИ" збираються :!: :!: :!:

Папрашу не обощать "грязный теоретик" ;)


:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: ;) Андрюха....6-та сторінка.....ти для себе висновки зробив :?: :lol: :lol: :lol:
ТОВЩИНА ГАМАНЦЯ І ПОСАДА НЕ ВПЛИВАЄ НА ТРАЄКТОРІЮ КУЛІ (с)

Аватар користувача
Dikiy
Повідомлень: 249
З нами з: 04 вересня 2006, 15:44
Авто: LR Discovery1
Звідки: Kiev-Brovary
Контактна інформація:

Re: Аккумулятор і генератор

Повідомлення Dikiy » 15 лютого 2012, 08:36

Толстяк писав:Не буде заряжатися, або практично не буде.

Будет заряжаться, но только до 12,7в :D т.е. будет недозаряжаться :roll:

По поводу замены шкива, если кому интересно.
Купил я машину свою, давно.....и ремень гены приходилось менять каждые 10000км (ей богу, не вру). На 10тыщах он просто разлетался в хлам. Не понятно. Благо стоит он 18грн, но менять не просто, надо сначала снять ремень помпы и ГУР, а во втором ряду от ГУРа ремень на гену. Ремень клиновой 10мм ширины (на гену). В общем надоело мне это дело, и решил я просто поставить другой шкив. Поставил первый, что под руку попался, но он был чуть больше диаметром. После установки:
1. Показания тахометра стали соответствовать
2. Ремнь перестал изнашиваться.
В чём дело? А дело всё в том, что из-за того, что ремень довольно узкий, шкив маленький, а якорь гены имеет большую инерцию (когда вращается), то при сбрасывании газа, ремень был не в состоянии удержаться на шкиву гны, и начинал проскальзывать. Перегревался, начинали вылазить нитки по бокам, и ремень умирал.
Так что обратите на это внимание. Или не менять шкив, или ремень должен быть 12мм, или поликлиновой.
LR Discovery1 2,5TDi 1993 3дв R380
dikiy.io.ua

Аватар користувача
Dikiy
Повідомлень: 249
З нами з: 04 вересня 2006, 15:44
Авто: LR Discovery1
Звідки: Kiev-Brovary
Контактна інформація:

Re: Аккумулятор і генератор

Повідомлення Dikiy » 15 лютого 2012, 08:54

Сарат писав:Тепер вважаю акумулятор розхідним матеріалом макс на дві гонки.

Это потому, что обычные АКБ "боятся" полного разряда. Грубо говоря, 10раз разряди в ноль, а ещё и заряжай неправильно, а ещё и треси его сильно, и АКБ мёртв. Неправильность зарядки в том, что он просто не успевает зарядится, а ты опять его лебедой начинаешь разряжать. Вот они и мрут как мухи.
Я бы вот что посоветовал. Купи новый АКБ 40а/ч хватит. Эта АКБ будет для запуска двигателя. Ещё одну батарейку надо 100-120ку (промышленная AGM ). Эти АКБ можно размещать в любом положении, у меня лежит на полу плашмя за водительским сидением. Подключена в параллель к основной через выкл.массы. Эта АКБ будет помогать основной при запуске двигателя и при лебежении. На стоянке массу от неё откинь (или от обеих батареек).
Гену можно и эту оставить, или 60-65ку поставить (не знаю по Самураям, надо владельцев поспрашать). Так вот. Эти АКБ замечательны тем, что им пофик тряска, и они заряжаются очень быстро. Если ты разрядишь её полностью, то 50А геной батарейку 100ач зарядишь примерно за 2часа.
Ещё момент- это температура АКБ. Если холодно, зарядка будет проходить плохо. Поэтому и выгодно разместить её в салоне, и даже направить обдув от печки. Кроме того, такое расположение является равноудалённым от передней и задней лебёдок. И ещё центр тяжести......

PS Всё изложенное исключительно из личного опыта (не теория :D )
LR Discovery1 2,5TDi 1993 3дв R380
dikiy.io.ua

Аватар користувача
myshketer
Повідомлень: 2289
З нами з: 04 липня 2009, 13:35
Ім'я: Андрей
Авто: будка для гбо

Re: Аккумулятор і генератор

Повідомлення myshketer » 15 лютого 2012, 09:44

А действителен ли тут закон Ома? Сила тока 80, напряжение 14, сопротивление пока не будем трогать.
Тогда при 12,7 получаем силу тока 80/14*12.7=72.5.

Аватар користувача
Katonych
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2946
З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
Ім'я: Дмитрий
Авто: всякие разные недоприводные
Звідки: Мюнхен, Баварщина
Контактна інформація:

Re: Аккумулятор і генератор

Повідомлення Katonych » 15 лютого 2012, 09:56

myshketer писав:А действителен ли тут закон Ома?


это просто праздник какой-то :-)
еще можно заодно усомниться в гравитации сидеть созерцать небесную твердь.
Главная дорога та, по которой едет танк

Granader
Повідомлень: 541
З нами з: 06 грудня 2007, 11:17
Ім'я: Ігор
Авто: таврон і буханка
Звідки: Львів-Ковирі

Re: Аккумулятор і генератор

Повідомлення Granader » 15 лютого 2012, 10:36

Невитримав,вставлю свої пять коп,коли взяв УАЗ то на ньому стояв акум 65А та гена 45А,дві повних розмотки та змотки лебідки,на заглушеній машини,заводиться без проблем,то було на джип фестивалі,крім того я тоді їхав на лисаках та лебедився на першому малому підйому.Якща порахувати за чотири години лебедився раз 20!!!!!!! і повторюсь в тому числі на заглушеній два раза.Потім на танкодромі коли ниряв,заливало карб водою,стартером крутив до посеніння зливав воду знов крутив стартером,так раза три,хто був на фестивалі самі могли бачити.А крім того скільки я,рубався неподецки,ну жодних проблем з акумом і зарядкою в мене НЕ БУЛО!!!!!
Справа вся в тому,що просто за машиною в таких умовах в раз 5-10 потрібно більше приділяти уваги для обслуговування всьго :evil:
І непотрібно глушити машину відразу,як робить більшість,особисто бачив і неодин раз :!: В цілях економії палиав,а дати попрацівати мінімум 20хвили але це ж,вльот в копійку,краще купити новий акум.........................
Доречі акум був Українського виробництва 65А і досих пір працює чудово,правда на ішій машині,загалом чотири роки.

Аватар користувача
myshketer
Повідомлень: 2289
З нами з: 04 липня 2009, 13:35
Ім'я: Андрей
Авто: будка для гбо

Re: Аккумулятор і генератор

Повідомлення myshketer » 15 лютого 2012, 11:36

Katonych писав:
myshketer писав:А действителен ли тут закон Ома?


это просто праздник какой-то :-)
еще можно заодно усомниться в гравитации сидеть созерцать небесную твердь.

:lol:

Это была попытка рассуждать, а не вопрос к залу.

Сила тока меняется незначительно. Вопрос следующий - как напряжение влияет на заряд? вот эти полтора вольта... Главное - что оно больше 12, значит акум не разряжается, а берет, правильно? И берет он достаточно тока...

Rulya
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 175
З нами з: 08 квітня 2011, 22:29
Ім'я: Rulya
Авто: Люська, Вишенка

Re: Аккумулятор і генератор

Повідомлення Rulya » 15 лютого 2012, 12:02

Вставлю уже и я ! гена-120ка акумм-2*80=160, так предусмотрено заводом, 4 года полет нормальный из них год с лебедкой, выводы делайте сами.
ПС Гренадер прав ухаживать надо

Аватар користувача
Alex67
Повідомлень: 466
З нами з: 05 квітня 2011, 20:23
Ім'я: Олексій
Авто: LR Defender 110
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Аккумулятор і генератор

Повідомлення Alex67 » 15 лютого 2012, 12:46

myshketer писав:
myshketer писав:А действителен ли тут закон Ома?


Сила тока меняется незначительно. Вопрос следующий - как напряжение влияет на заряд? вот эти полтора вольта... Главное - что оно больше 12, значит акум не разряжается, а берет, правильно? И берет он достаточно тока...


Закон Ома дійсний, але закон Ома для ПОВНОГО КОЛА. Треба його правильно записати і все буде тіп-топ :-)
По напругам - кислотна АКБ дає 12.4В коли постояла заряджена і 13 з хвостиком коли зарядку щойно вимкнули.
Тому при 12.5В АКБ не заряджається, а навпаки віддає струм у коло, як вже зауважив Генадій. При 13.5В заряджається але повільно і не повністю (незалежнол від часу скільки чекати!!!). Для повної зарядки треба щоб достатньо довго на АКБ було 14.4В
Востаннє редагувалось 15 лютого 2012, 12:59 користувачем Alex67, всього редагувалось 1 раз.
Олексій


Повернутись до “Електрика”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 4 гостей