Люстра

Електрика, світло, АКБ
Аватар користувача
Denon
Повідомлень: 867
З нами з: 16 березня 2010, 15:59
Авто: Старий Крузієр

Люстра

Повідомлення Denon » 18 березня 2010, 18:37

стаття про доп.фари на люстру (якщо кому цікаво)
http://off-road-light.ru/index.php?opti ... Itemid=147
(раніше ще була стаття про ряд готових рішень залежно від потреб, але сторінку переробили і в неті її більше нема, добре, що встиг собі роздрукувати)
Уроки життя безплатно даються, але дорого обходяться...

Аватар користувача
tad100
Повідомлень: 1972
З нами з: 18 березня 2005, 18:29
Ім'я: Тарас
Авто: Mitsubishi L200 2007. Isuzu Trooper, 1988
Звідки: Львів

Re: Люстра

Повідомлення tad100 » 18 березня 2010, 21:16

Хороша стаття, мене, деколи задовбує світло, що відбивається від кенгурятника, і не знаю що робити, очі дуже сильно напружуються, як з тим боротись? Плюс всі машини білі, короче в ночі паніка, дуже різкий контраст між білим капотом та лісом поруч. Викладай, що встиг нарити, думаю всім цікаво.
Как свищет ветер осенний!
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.

Аватар користувача
Denon
Повідомлень: 867
З нами з: 16 березня 2010, 15:59
Авто: Старий Крузієр

Re: Люстра

Повідомлення Denon » 19 березня 2010, 10:15

Поки знайшов нормальну "формулу" світла - то обшукався - 90 % інформації в неті на цю тему - трёп, з якого ніякого толку. Я подивився нашу технічку (щоб не повторюватись за кимось) - такої теми не знайшов, тому виклав ссилку. На тій сторінці - нормально пояснено непридатність дальнього світла та протитуманок до установки на люстру. На перший погляд туди можна тулити все, що продається на базарі, блистить, має гарну форму, решіточки, але фізику не обманеш, а шлях проб і помилок довгий і не дешевий. Протитуманка на даху робить з капота засвічений екран, а дальнє годиться тільки щоб відімстити валянку, що сліпить із зустрічної смуги. Собі на люстру поставив робоче (панорамне) світло - спочатку занадто нахилив вниз, але трохи засвічувало капот. Потім вночі включив і відрегулював кут нахилу так, щоб падало чуть вище кенгурятника, ще й прийшлось совати балку люстри вперед-назад. Інший варіант рятувати капот від засвітки - козирьок над лобовим шклом, але чи він дає змогу бавитись з регулюванням не знаю.
Ту статтю, яку я собі роздрукував, відсканую і викладу.
Востаннє редагувалось 19 березня 2010, 17:04 користувачем Denon, всього редагувалось 1 раз.
Уроки життя безплатно даються, але дорого обходяться...

Аватар користувача
Denon
Повідомлень: 867
З нами з: 16 березня 2010, 15:59
Авто: Старий Крузієр

Re: Люстра

Повідомлення Denon » 19 березня 2010, 10:40

ще цікаве питання зі світлодіодними фарами - яскравість світла, економія "на електроенергії" і на довговічності ламп
(http://off-road-light.ru/index.php?page ... &Itemid=64)

так виглядає, що світить не гірше ксенона, а може й ліпше
http://www.off-road-light.ru/images/sto ... oto-02.jpg

але, холєра, дорого - в понеділок кияни скажуть ціну, якщо знайдуть ту фару в каталозі
Уроки життя безплатно даються, але дорого обходяться...

G-class
Повідомлень: 1
З нами з: 20 березня 2010, 03:24
Авто: TLC-105

Re: Люстра

Повідомлення G-class » 20 березня 2010, 03:37


Аватар користувача
Denon
Повідомлень: 867
З нами з: 16 березня 2010, 15:59
Авто: Старий Крузієр

Re: Люстра

Повідомлення Denon » 24 березня 2010, 13:44

tad100 писав:Хороша стаття, мене, деколи задовбує світло, що відбивається від кенгурятника, і не знаю що робити, очі дуже сильно напружуються, як з тим боротись? Плюс всі машини білі, короче в ночі паніка, дуже різкий контраст між білим капотом та лісом поруч. Викладай, що встиг нарити, думаю всім цікаво.


Стаття з форуму "Уазбуки" (дата друку - 03.03.2007р.). Вилучив лише ссилки на і-нет сторінки, які вже неактуальні

"... Хотя много всего было сказано, я позволю себе вмешаться в дискуссию.
Итак, по порядку:
1. Установка противотуманных фар на крышу абсолютно неправильный путь решения проблемы. Как известно, свет противотуманных фар имеет четко обрезанную сверху границу, иначе бы они не могли выполнять свое прямое назначение. Установив их на крышу мы получим жиденькую полоску света и небольшую засветку рассеянным светом, которую освещением назвать будет трудно.
2. Фары ближнего света на крыше тоже теряют свою привлекательность - с высоты мы не сможем правильно настроить луч, он будет давать довольно узкую освещенную зону, не говоря уже о засветке капота.
3. Наши любимые "противотанковые" фары имеют только один плюс - абсолютную неубиваемость. Свет они дают рваный и, установив их на крышу, мы получим тусклую подсветку территории, ориентироваться при которой довольно-таки затруднительно.
4. Дальний свет фар практически бесполезен в лесу, потому что основной целью люстры является освещение близлежащего пространства перед автомобилем, чтобы было видно куда ехать, а если опустить фары получится только небольшое ярко освещенное пятно. На дороге, по хорошему, пользоваться таким светом негуманно по отношению к встречным. А поиск ориентиров на обширных открытых пространствах вне дороги по прежнему является прерогативой австралийцев - у нас лесу больше. Для этого вполне достаточно фары искателя. Дальний свет должен стоять на кенгурине или бампере, он светит на дорогу формируя длинный широкий луч, чтоб на трассе препятствия далеко впереди замечать.

5. Весем, хоть и выпускает рабочий свет, до сих пор не научился делать фары с правильным светораспределением. Это дефлекторная оптика (формирование светового пучка с помощью светорассеивающего стекла) и, кроме того, ограничивается фарами ближнего рабочего света, что делает их неприменимыми для установки на люстру, потому что кроме ярко освещенного капота мы не получаем никакого света - на расстоянии уже 10 метров луч тускнеет и рассеивается. Кроме того, в тех, довольно жестких, условиях, которых они будут использоваться, довольно важно чтобы корпус фары был достаточно герметичен. Этим Васем, к сожалению, похвастать не может. Кстати, примерно все то же самое можно сказать в адрес пафосного ІРF'а. На мой взгляд, единственным приемлемым вариантом остаются фары рабочего света, выпускаемые... да, именно Хеллой. Во-первых, они давно применяю технологию FF, рефлекторную оптику, которая равномерно распределяет свет по всей освещаемой территории. Во-вторых, они не только герметичны, но и в большинстве случаев имеют двуслойный корпус, который спасает оптический элемент от перегрева и позволяет не опасаться за стекло при погружении их в воду или соприкосновении с набившемся снегом, а передний выступающий край корпуса защищает стекло от прямых ударов ветками. Ну и наконец, производитель не ограничился одним типом фар - ближним рабочим. Фары дальнего рабочего света (Long Range) почти не дают засветки вблизи, освещенная зона начинается в 10-15 метрах, что делает их наиболее подходящими для установки на люстру. После длительных экспериментов и споров мы пришли к некоторой стандартной схеме, удовлетворяющей практически все прихотливые джиперские умы:

- спереди на крышу ставятся 4 фары Long Range (ну или 2, но с двойным отражателем, хотя это сужает возможности регулировки). Будучи правильно отрегулированы они дают освещенный сектор шириной до 180 градусов, фактически преднюю полусферу. Свет контрастный, яркий, отлично выделяющий неровности рельефа и позволяющий наилучшим образом выбрать траекторию для движения.
- назад устанавливается пара фар с одиночным отражателем Close Range. Две, потому что в итоге получится более широкий освещенный сектор. С их помощью можно свободно двигаться задом, они освещают пространство непосредственно от заднего свеса и далеко назад - до 25-30 метров, дают очень широкий луч, и хорошо подсвечивают препятствия по сторонам. Это еще и очень хорошее бивачное освещение - хочешь лагерь ставь, хочешь колесо бортируй.
или
- При необходимости бокового освещения можно поставить с каждой стороны по одиночной фаре Close Range, но это уже на любителя и по необходимости.
Итак, остается только одно слабое место этих фар - их цена. Тут остается только выбирать - канарейку за копейку покупать или нормальный функциональный и выносливый свет. В конце концов, при выборе колес мы ориентируемся не на я-192, а на более современные покрышки, хотя я и про "пешку" ничего плохого сказать не хочу
С уважением, Captain..."

Та сторінка, яку я обіцяв відсканувати, побудована у вигляді таблиці і у файнрідері розпізнається з порушенням табличної структури, але в ній розглядаються комбінації тільки фар Хелла. Не знаю, чи є смисл її виставляти на форум.
Уроки життя безплатно даються, але дорого обходяться...

Аватар користувача
Denon
Повідомлень: 867
З нами з: 16 березня 2010, 15:59
Авто: Старий Крузієр

Re: Люстра

Повідомлення Denon » 24 березня 2010, 16:39

Світлодіодна фара панорамного світла (на 6 діодів) в Києві у офіційних представників "Хелла" в Україні коштує 252 євро за шт. :shock:
Уроки життя безплатно даються, але дорого обходяться...

Аватар користувача
автобат
Повідомлень: 4389
З нами з: 24 січня 2008, 18:30
Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Люстра

Повідомлення автобат » 24 березня 2010, 18:04

В мене стоять в кітайських корпусах звичайнісеньки фари дальнього світла ВАЗ 2106. В лісі вони мене цілком влаштовують.
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать

Аватар користувача
tad100
Повідомлень: 1972
З нами з: 18 березня 2005, 18:29
Ім'я: Тарас
Авто: Mitsubishi L200 2007. Isuzu Trooper, 1988
Звідки: Львів

Re: Люстра

Повідомлення tad100 » 24 березня 2010, 18:43

Сергійко Миколайович, в мене даже лампочок від шістки не ма, і це мене повністю влаштовує, коли будете міняти головну оптіку на фари від таврії скажіть де свої викинули. Тут людина пише про те як треба правильно робити, а ні як Л200 перетворити на жигуль.
Как свищет ветер осенний!
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.

Аватар користувача
BobeG
Повідомлень: 159
З нами з: 19 вересня 2006, 11:54
Ім'я: Петро
Авто: UAZ 31512x
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Люстра

Повідомлення BobeG » 24 березня 2010, 23:25

автобат писав:В мене стоять в кітайських корпусах звичайнісеньки фари дальнього світла ВАЗ 2106. В лісі вони мене цілком влаштовують.


типу оптика від 06 ? а корпуса китайскі то шо таке ?

Аватар користувача
автобат
Повідомлень: 4389
З нами з: 24 січня 2008, 18:30
Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Люстра

Повідомлення автобат » 25 березня 2010, 14:17

А то просто. Подарували мені колись протитуманки кітацкого виробницьтва. Голубовате космичне світло дратувало. Я витягнув це кітайське чудо Маніту і втюхав жигулівську оптику по 23 грн, виготовляему львівським заводом "Іскра". Тепер маю 4 чуда власного винаходу. Рекламна стаття Hellaлямпочок цікава, але самому було зліпити приемно і дуже гріе душу те, що в лісі вночі вони чудово освітлюють всіх тваринок та піячків, які ховаються за деревами.
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать

Аватар користувача
Katonych
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2945
З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
Ім'я: Дмитрий
Авто: всякие разные недоприводные
Звідки: Мюнхен, Баварщина
Контактна інформація:

Re: Люстра

Повідомлення Katonych » 25 березня 2010, 14:20

Статья G-Class'а не совсем реклама. Очень рекоммендую у него на сайте вообще покопаться, почитать - там много всего полезного.
Человек серьёзно занимается светом и на вопросы отвечает открыто и очень развёрнуто.
Главная дорога та, по которой едет танк

Аватар користувача
автобат
Повідомлень: 4389
З нами з: 24 січня 2008, 18:30
Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Люстра

Повідомлення автобат » 25 березня 2010, 14:22

І дякую!
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать

Аватар користувача
tad100
Повідомлень: 1972
З нами з: 18 березня 2005, 18:29
Ім'я: Тарас
Авто: Mitsubishi L200 2007. Isuzu Trooper, 1988
Звідки: Львів

Re: Люстра

Повідомлення tad100 » 25 березня 2010, 19:52

Действительно классная статья, мне как человеку которому в школе не объяснили откуда в розетке берутся электроны и куда потом прячутся, вообще зашибись. Ещё б, кто - то подробную инструкцию накрапал, как всё правильно делать :roll:
Как свищет ветер осенний!
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.

centerofuniverse
Повідомлень: 21
З нами з: 25 березня 2010, 00:01
Авто: 21213NIVA

Re: Люстра

Повідомлення centerofuniverse » 26 березня 2010, 13:47

А фары с бтр у вас продают? Это очень хорошая и не дорогая вещь! у нас до 1500 без ксенона. Кстати как там у вас с ксеноном?


Повернутись до “Електрика”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість