Захист двигуна

Підготовка до бездоріжжя, оптимізація, переробки
Аватар користувача
автобат
Повідомлень: 4392
З нами з: 24 січня 2008, 18:30
Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Захист двигуна

Повідомлення автобат »

Задавав Катонич питання про стекломат, вот і народилось запитання.
Був у мене захист стоковий на машіні - прожив десь може місяць. Зробив я його із скломату - протримався десь з півроку, але вакуумну муфту не врятував. Тепер стоіть із бляхи, але мені він здаеться також не досить надійним і занадто важким. А також, хотілось би йго зробити довшим, а це, знов, зайва вага. Може хтось щось порадить альтернативне. Щоб було надійне, легке і не зовсім дорого.
Дякую
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
Рома с молдованки
Повідомлень: 53
З нами з: 23 лютого 2012, 19:45
Ім'я: Роман
Авто: SJ410

Re: Захист двигуна

Повідомлення Рома с молдованки »

Люминтий был?
Аватар користувача
s.pal
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 4238
З нами з: 06 жовтня 2009, 22:23
Ім'я: Александр
Авто: Карандаш 2.9TDI, BFG AT КО2-285x75x16, AVM450HP, DWM12000HD, ОМЕ+4"~, Detroit TrueTrac
Звідки: Львов
Контактна інформація:

Re: Захист двигуна

Повідомлення s.pal »

Рома с молдованки писав:Люминтий был?
Нет у него только чавуний был.
БОРЩ!!!
ROCK FOREVER!
Аватар користувача
автобат
Повідомлень: 4392
З нами з: 24 січня 2008, 18:30
Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Захист двигуна

Повідомлення автобат »

А какой толщины надо делать? :roll:
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
Аватар користувача
автобат
Повідомлень: 4392
З нами з: 24 січня 2008, 18:30
Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Захист двигуна

Повідомлення автобат »

А якщо карбоновий зробити? І легкий і моцний?
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
Аватар користувача
Katonych
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2951
З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
Ім'я: Дмитрий
Авто: всякие разные недоприводные
Звідки: Мюнхен, Баварщина
Контактна інформація:

Re: Захист двигуна

Повідомлення Katonych »

автобат писав:А якщо карбоновий зробити? І легкий і моцний?
Нидорага?!
Главная дорога та, по которой едет танк
Рома с молдованки
Повідомлень: 53
З нами з: 23 лютого 2012, 19:45
Ім'я: Роман
Авто: SJ410

Re: Захист двигуна

Повідомлення Рома с молдованки »

Люминтий - 6мм
Rulya
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 175
З нами з: 08 квітня 2011, 22:29
Ім'я: Rulya
Авто: Люська, Вишенка

Re: Захист двигуна

Повідомлення Rulya »

а может как у Руслана ?? 5мм стали и пофиг все препятствия, и вес тож пофиг +-50кг на машине ничего не значит
ПС а зачем машине тормоза и можно ли поставить крылья как у самолета что-бы до Карпат мады не стирать, а то нет столько денег что-бы постоянно новые покупать :shock:
Аватар користувача
автобат
Повідомлень: 4392
З нами з: 24 січня 2008, 18:30
Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Захист двигуна

Повідомлення автобат »

Во время полета расход пального очень сильно повішается, думаю процентов на 1000. А люминий 5 мм он моцнише 5 мм стали? А шо, карбон будет дороже люминия?
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
Rulya
Член Клубу «Львів 4×4»
Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 175
З нами з: 08 квітня 2011, 22:29
Ім'я: Rulya
Авто: Люська, Вишенка

Re: Захист двигуна

Повідомлення Rulya »

а если титан 11мм ?? и легкий и крепкий и дорогой :geek:
Аватар користувача
Katonych
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2951
З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
Ім'я: Дмитрий
Авто: всякие разные недоприводные
Звідки: Мюнхен, Баварщина
Контактна інформація:

Re: Захист двигуна

Повідомлення Katonych »

А я вот всё мысль про стеклопластик на железной основе думаю.
Есть, например, всякие вот такие сетки
Зображення

Стальные, толщиной скажем в 2мм. Её можно порезать-выгнуть именно под свои нужды, а потом закатать в стеклопластик, скажем так слоёв в 6-8. Будет работать?
Главная дорога та, по которой едет танк
Аватар користувача
Alex67
Повідомлень: 466
З нами з: 05 квітня 2011, 20:23
Ім'я: Олексій
Авто: LR Defender 110
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Захист двигуна

Повідомлення Alex67 »

автобат писав:А якщо карбоновий зробити? І легкий і моцний?
Карбоновий захист буде найдорожчим та найгіршим варіантом. Карбон дуже міцний, але боїться навіть легких концентрованих ударів - приблизно як скло. Склотканина буде дешевше і надійніше, але це на мою думку варіант або для машини що дуже рідко виїде за межі дороги або спортивний - і міняти після кожної гонки (хай спортсмени мене виправлять якщо це дурня :-)). Сталевий захист буде надійним але важким, дюраль завдяки пластичності може бути непоганим але недешевим варіантом. Не знаю що треба закривати у L200, а на Дефі як це не прикро у першій баюрі глибиною понад 50 см на захисті налипає стільки болота що переваги по вазі дюраля стають зовсім несуттєвими. Тому я ставив захист із сталевого листа. Бачив варіанти із дірами для полегшення, але мені здається що це різко погіршить ковзання на захисті, тому сам такого не робив. З огляду на те що захист понижує центр ваги не вважав його вагу цілковитим недоліком якщо мова не йде про спортивні результати (за 5 секунд до сотні :-))
Олексій
Аватар користувача
tad100
Повідомлень: 1972
З нами з: 18 березня 2005, 18:29
Ім'я: Тарас
Авто: Mitsubishi L200 2007. Isuzu Trooper, 1988
Звідки: Львів

Re: Захист двигуна

Повідомлення tad100 »

Katonych писав:А я вот всё мысль про стеклопластик на железной основе думаю.
Есть, например, всякие вот такие сетки
Зображення

Стальные, толщиной скажем в 2мм. Её можно порезать-выгнуть именно под свои нужды, а потом закатать в стеклопластик, скажем так слоёв в 6-8. Будет работать?
Будет, но надо с головой. И без матрицы видок будет жуткий.
Как свищет ветер осенний!
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.
Аватар користувача
tad100
Повідомлень: 1972
З нами з: 18 березня 2005, 18:29
Ім'я: Тарас
Авто: Mitsubishi L200 2007. Isuzu Trooper, 1988
Звідки: Львів

Re: Захист двигуна

Повідомлення tad100 »

Серый ты забыл старинный украинский способ создания прочных профилей. Существует технология создания несущих стен из соломы и глины. Можно конечно все сделать в ручную, но зная тебя предлагаю вариант, катания на машине между некошеным полем и лужей с глиной. И удовольствие и создание прчной конструкции. При неудовлетворительных результатах глину можно заменит на коровий навоз, идли конский. А как экологично. Зная твой пытливый ум, надеюсь скоро увидеть на машине.
Как свищет ветер осенний!
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.
Аватар користувача
Katonych
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2951
З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
Ім'я: Дмитрий
Авто: всякие разные недоприводные
Звідки: Мюнхен, Баварщина
Контактна інформація:

Re: Захист двигуна

Повідомлення Katonych »

tad100 писав:Будет, но надо с головой. И без матрицы видок будет жуткий.
Ну видок это дело такое.. Его-ж можно потом шлифмашиной привести в нужный вид, покрасить под гжель итд.
С головой это да. Буду рад любым советам, потому как защиту нада делать срочно.
Главная дорога та, по которой едет танк
Відповісти