Сторінка 1 з 2
Захист двигуна
Додано: 21 березня 2012, 16:34
автобат
Задавав Катонич питання про стекломат, вот і народилось запитання.
Був у мене захист стоковий на машіні - прожив десь може місяць. Зробив я його із скломату - протримався десь з півроку, але вакуумну муфту не врятував. Тепер стоіть із бляхи, але мені він здаеться також не досить надійним і занадто важким. А також, хотілось би йго зробити довшим, а це, знов, зайва вага. Може хтось щось порадить альтернативне. Щоб було надійне, легке і не зовсім дорого.
Дякую
Re: Захист двигуна
Додано: 21 березня 2012, 17:38
Рома с молдованки
Люминтий был?
Re: Захист двигуна
Додано: 21 березня 2012, 17:41
s.pal
Рома с молдованки писав:Люминтий был?
Нет у него только чавуний был.
Re: Захист двигуна
Додано: 21 березня 2012, 21:25
автобат
А какой толщины надо делать?
Re: Захист двигуна
Додано: 21 березня 2012, 22:05
автобат
А якщо карбоновий зробити? І легкий і моцний?
Re: Захист двигуна
Додано: 21 березня 2012, 22:13
Katonych
автобат писав:А якщо карбоновий зробити? І легкий і моцний?
Нидорага?!
Re: Захист двигуна
Додано: 21 березня 2012, 22:33
Рома с молдованки
Люминтий - 6мм
Re: Захист двигуна
Додано: 21 березня 2012, 23:04
Rulya
а может как у Руслана ?? 5мм стали и пофиг все препятствия, и вес тож пофиг +-50кг на машине ничего не значит
ПС а зачем машине тормоза и можно ли поставить крылья как у самолета что-бы до Карпат мады не стирать, а то нет столько денег что-бы постоянно новые покупать
Re: Захист двигуна
Додано: 22 березня 2012, 06:25
автобат
Во время полета расход пального очень сильно повішается, думаю процентов на 1000. А люминий 5 мм он моцнише 5 мм стали? А шо, карбон будет дороже люминия?
Re: Захист двигуна
Додано: 22 березня 2012, 09:08
Rulya
а если титан 11мм ?? и легкий и крепкий и дорогой
Re: Захист двигуна
Додано: 22 березня 2012, 10:37
Katonych
А я вот всё мысль про стеклопластик на железной основе думаю.
Есть, например, всякие вот такие сетки
Стальные, толщиной скажем в 2мм. Её можно порезать-выгнуть именно под свои нужды, а потом закатать в стеклопластик, скажем так слоёв в 6-8. Будет работать?
Re: Захист двигуна
Додано: 22 березня 2012, 11:18
Alex67
автобат писав:А якщо карбоновий зробити? І легкий і моцний?
Карбоновий захист буде найдорожчим та найгіршим варіантом. Карбон дуже міцний, але боїться навіть легких концентрованих ударів - приблизно як скло. Склотканина буде дешевше і надійніше, але це на мою думку варіант або для машини що дуже рідко виїде за межі дороги або спортивний - і міняти після кожної гонки (хай спортсмени мене виправлять якщо це дурня
). Сталевий захист буде надійним але важким, дюраль завдяки пластичності може бути непоганим але недешевим варіантом. Не знаю що треба закривати у L200, а на Дефі як це не прикро у першій баюрі глибиною понад 50 см на захисті налипає стільки болота що переваги по вазі дюраля стають зовсім несуттєвими. Тому я ставив захист із сталевого листа. Бачив варіанти із дірами для полегшення, але мені здається що це різко погіршить ковзання на захисті, тому сам такого не робив. З огляду на те що захист понижує центр ваги не вважав його вагу цілковитим недоліком якщо мова не йде про спортивні результати (за 5 секунд до сотні
)
Re: Захист двигуна
Додано: 22 березня 2012, 11:59
tad100
Katonych писав:А я вот всё мысль про стеклопластик на железной основе думаю.
Есть, например, всякие вот такие сетки
Стальные, толщиной скажем в 2мм. Её можно порезать-выгнуть именно под свои нужды, а потом закатать в стеклопластик, скажем так слоёв в 6-8. Будет работать?
Будет, но надо с головой. И без матрицы видок будет жуткий.
Re: Захист двигуна
Додано: 22 березня 2012, 12:07
tad100
Серый ты забыл старинный украинский способ создания прочных профилей. Существует технология создания несущих стен из соломы и глины. Можно конечно все сделать в ручную, но зная тебя предлагаю вариант, катания на машине между некошеным полем и лужей с глиной. И удовольствие и создание прчной конструкции. При неудовлетворительных результатах глину можно заменит на коровий навоз, идли конский. А как экологично. Зная твой пытливый ум, надеюсь скоро увидеть на машине.
Re: Захист двигуна
Додано: 22 березня 2012, 12:19
Katonych
tad100 писав:Будет, но надо с головой. И без матрицы видок будет жуткий.
Ну видок это дело такое.. Его-ж можно потом шлифмашиной привести в нужный вид, покрасить под гжель итд.
С головой это да. Буду рад любым советам, потому как защиту нада делать срочно.