Сторінка 1 з 2

Захист двигуна

Додано: 21 березня 2012, 16:34
автобат
Задавав Катонич питання про стекломат, вот і народилось запитання.
Був у мене захист стоковий на машіні - прожив десь може місяць. Зробив я його із скломату - протримався десь з півроку, але вакуумну муфту не врятував. Тепер стоіть із бляхи, але мені він здаеться також не досить надійним і занадто важким. А також, хотілось би йго зробити довшим, а це, знов, зайва вага. Може хтось щось порадить альтернативне. Щоб було надійне, легке і не зовсім дорого.
Дякую

Re: Захист двигуна

Додано: 21 березня 2012, 17:38
Рома с молдованки
Люминтий был?

Re: Захист двигуна

Додано: 21 березня 2012, 17:41
s.pal
Рома с молдованки писав:Люминтий был?
Нет у него только чавуний был.

Re: Захист двигуна

Додано: 21 березня 2012, 21:25
автобат
А какой толщины надо делать? :roll:

Re: Захист двигуна

Додано: 21 березня 2012, 22:05
автобат
А якщо карбоновий зробити? І легкий і моцний?

Re: Захист двигуна

Додано: 21 березня 2012, 22:13
Katonych
автобат писав:А якщо карбоновий зробити? І легкий і моцний?
Нидорага?!

Re: Захист двигуна

Додано: 21 березня 2012, 22:33
Рома с молдованки
Люминтий - 6мм

Re: Захист двигуна

Додано: 21 березня 2012, 23:04
Rulya
а может как у Руслана ?? 5мм стали и пофиг все препятствия, и вес тож пофиг +-50кг на машине ничего не значит
ПС а зачем машине тормоза и можно ли поставить крылья как у самолета что-бы до Карпат мады не стирать, а то нет столько денег что-бы постоянно новые покупать :shock:

Re: Захист двигуна

Додано: 22 березня 2012, 06:25
автобат
Во время полета расход пального очень сильно повішается, думаю процентов на 1000. А люминий 5 мм он моцнише 5 мм стали? А шо, карбон будет дороже люминия?

Re: Захист двигуна

Додано: 22 березня 2012, 09:08
Rulya
а если титан 11мм ?? и легкий и крепкий и дорогой :geek:

Re: Захист двигуна

Додано: 22 березня 2012, 10:37
Katonych
А я вот всё мысль про стеклопластик на железной основе думаю.
Есть, например, всякие вот такие сетки
Зображення

Стальные, толщиной скажем в 2мм. Её можно порезать-выгнуть именно под свои нужды, а потом закатать в стеклопластик, скажем так слоёв в 6-8. Будет работать?

Re: Захист двигуна

Додано: 22 березня 2012, 11:18
Alex67
автобат писав:А якщо карбоновий зробити? І легкий і моцний?
Карбоновий захист буде найдорожчим та найгіршим варіантом. Карбон дуже міцний, але боїться навіть легких концентрованих ударів - приблизно як скло. Склотканина буде дешевше і надійніше, але це на мою думку варіант або для машини що дуже рідко виїде за межі дороги або спортивний - і міняти після кожної гонки (хай спортсмени мене виправлять якщо це дурня :-)). Сталевий захист буде надійним але важким, дюраль завдяки пластичності може бути непоганим але недешевим варіантом. Не знаю що треба закривати у L200, а на Дефі як це не прикро у першій баюрі глибиною понад 50 см на захисті налипає стільки болота що переваги по вазі дюраля стають зовсім несуттєвими. Тому я ставив захист із сталевого листа. Бачив варіанти із дірами для полегшення, але мені здається що це різко погіршить ковзання на захисті, тому сам такого не робив. З огляду на те що захист понижує центр ваги не вважав його вагу цілковитим недоліком якщо мова не йде про спортивні результати (за 5 секунд до сотні :-))

Re: Захист двигуна

Додано: 22 березня 2012, 11:59
tad100
Katonych писав:А я вот всё мысль про стеклопластик на железной основе думаю.
Есть, например, всякие вот такие сетки
Зображення

Стальные, толщиной скажем в 2мм. Её можно порезать-выгнуть именно под свои нужды, а потом закатать в стеклопластик, скажем так слоёв в 6-8. Будет работать?
Будет, но надо с головой. И без матрицы видок будет жуткий.

Re: Захист двигуна

Додано: 22 березня 2012, 12:07
tad100
Серый ты забыл старинный украинский способ создания прочных профилей. Существует технология создания несущих стен из соломы и глины. Можно конечно все сделать в ручную, но зная тебя предлагаю вариант, катания на машине между некошеным полем и лужей с глиной. И удовольствие и создание прчной конструкции. При неудовлетворительных результатах глину можно заменит на коровий навоз, идли конский. А как экологично. Зная твой пытливый ум, надеюсь скоро увидеть на машине.

Re: Захист двигуна

Додано: 22 березня 2012, 12:19
Katonych
tad100 писав:Будет, но надо с головой. И без матрицы видок будет жуткий.
Ну видок это дело такое.. Его-ж можно потом шлифмашиной привести в нужный вид, покрасить под гжель итд.
С головой это да. Буду рад любым советам, потому как защиту нада делать срочно.