Дякую за допомогу і за пораду, так само в приват відповів.автобат писав:Андрій, я в лічку відписався. Можливо щось корисне для себе прочитаєте і це допоможе в виборі.
МПС 2008
Re: МПС 2008
Re: МПС 2008
ніяк не можу перемогти реєстрацію на forum.pickup-club.com.ua вже двічі реєструвався з під 2-х різних мейлів. Все одно лист з підтвердженням авторизації не приходить на ж-мейл... Якщо є якась можливість зконтактуватись з адміном того форуму, щоб авторизував через адмінку, був би вдячним. Мій мейл - andriy.fog@gmail.com.
- robosol
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2244
- З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
- Ім'я: Андрій
- Авто: LR Discovery
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: МПС 2008
А чого не на форум? можливо це ще комусь буде цікаво!автобат писав:Андрій, я в лічку відписався. Можливо щось корисне для себе прочитаєте і це допоможе в виборі.
- автобат
- Повідомлень: 4392
- З нами з: 24 січня 2008, 18:30
- Ім'я: Занін Сергійко Миколайкович
- Авто: Mitsubishi L 200 на звіско Буцефал
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: МПС 2008
ща тобі. всі секрети розскажі...
Умейте пить, умейте жить и все от жизни брать. Ведь все равно, друзья мои придется помирать
Re: МПС 2008
скажу так:Туман писав:А до витрат пального в 17-22 літри на бензині я не готовий
пальне - то найменша стаття витрат на авто при його профільному використанні.
а ще скажу, що якби був такий мудрий вчора - то взяв би бензинового Патруля, бо ліпше переплачувати пару ре на сотню при бензинці, і собі спокійно їздити, аніж попадати на вдвічі частішому, втричі дорожчому ТО на дізелі.
а ще мудрі старі люди говорут: дізель економит солярку, но не гроші. І я з тим погоджуюсь...
Re: МПС 2008
Там треба було дочекатись підтвердження реєстрації від адміна. Бо спамери і москальські боти-тролі доїдали. Вже все готово, адмін підтвердив реєстрації. Можете пробувати заходити під своїм профілем.Туман писав:ніяк не можу перемогти реєстрацію на forum.pickup-club.com.ua вже двічі реєструвався з під 2-х різних мейлів. Все одно лист з підтвердженням авторизації не приходить на ж-мейл... Якщо є якась можливість зконтактуватись з адміном того форуму, щоб авторизував через адмінку, був би вдячним. Мій мейл - andriy.fog@gmail.com..
По поводу бензинки і дизеля питання спірне, кожен сам собі вирішує. От не знаю тільки, що там втричі частіше обслуговувати в тому дизеляці? Я 6 років проїздив на бензинці і вже три роки на дизелі. І постійний пошук іскри мене вже запарив
Re: МПС 2008
Золоті слова! + до того всього, є чудесна штука, яка називається газ.Khimik писав:ліпше переплачувати пару ре на сотню при бензинці, і собі спокійно їздити, аніж попадати на вдвічі частішому, втричі дорожчому ТО на дізелі.Туман писав:А до витрат пального в 17-22 літри на бензині я не готовий
а ще мудрі старі люди говорут: дізель економит солярку, но не гроші. І я з тим погоджуюсь...
Re: МПС 2008
що втричі? фільтр паливний в бензинці я міняв що 20-30 тис, тут кожних 5-7. При чому солярковий, як літрова банка розміром, коштує 400-500 ре, а бензиновий 5 чи 50 (карб або інж).
про повітряний - і так ясно, що дизель не має дросельної, тому всю дорогу гребе повітря в повний рост.
Так само більше 5 не виїжджає проти твердої десятки на бензі.
олива моторна на бензі 10-ка тис. км, як мінімум, а на дизелі через 5 вже як вода....
про танці з бубнами зимов взагалі мовчу...
на заправці десь капне на мешт - дасвіданія...
нє, може нові дізеля і трушні, не знаю.
я говорю за 15-20-річні. В мене було 2 бензинки древні, зара вже 4 роки такий самий древній дізель і паралельно нова китайська (!!!) бензинка (на ній вже як на істрєбітєлю мож малювати, скіко дізелів, нових і старих вона прикурила).
свої висновки я зробив.
більше ніяких дізелів.
про їзду взагалі мовчу:
на бензі діапазон ефективних робочих оборотів 4 тис, тут 1.5 тис....
про що далі говорити...
про повітряний - і так ясно, що дизель не має дросельної, тому всю дорогу гребе повітря в повний рост.
Так само більше 5 не виїжджає проти твердої десятки на бензі.
олива моторна на бензі 10-ка тис. км, як мінімум, а на дизелі через 5 вже як вода....
про танці з бубнами зимов взагалі мовчу...
на заправці десь капне на мешт - дасвіданія...
нє, може нові дізеля і трушні, не знаю.
я говорю за 15-20-річні. В мене було 2 бензинки древні, зара вже 4 роки такий самий древній дізель і паралельно нова китайська (!!!) бензинка (на ній вже як на істрєбітєлю мож малювати, скіко дізелів, нових і старих вона прикурила).
свої висновки я зробив.
більше ніяких дізелів.
про їзду взагалі мовчу:
на бензі діапазон ефективних робочих оборотів 4 тис, тут 1.5 тис....
про що далі говорити...
- s.pal
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 4238
- З нами з: 06 жовтня 2009, 22:23
- Ім'я: Александр
- Авто: Карандаш 2.9TDI, BFG AT КО2-285x75x16, AVM450HP, DWM12000HD, ОМЕ+4"~, Detroit TrueTrac
- Звідки: Львов
- Контактна інформація:
Re: МПС 2008
Э так штука в старих патрулях на 6тисяч масло мiняти, а дизель вигiдний як що машина в рiк наïзджаэ бiльше 20ти тисяч.Khimik писав:скажу так:Туман писав:А до витрат пального в 17-22 літри на бензині я не готовий
пальне - то найменша стаття витрат на авто при його профільному використанні.
а ще скажу, що якби був такий мудрий вчора - то взяв би бензинового Патруля, бо ліпше переплачувати пару ре на сотню при бензинці, і собі спокійно їздити, аніж попадати на вдвічі частішому, втричі дорожчому ТО на дізелі.
а ще мудрі старі люди говорут: дізель економит солярку, но не гроші. І я з тим погоджуюсь...
БОРЩ!!!
ROCK FOREVER!
ROCK FOREVER!
Re: МПС 2008
Підтримую повністтю, дизель має бути тільки новий. Все що більше 200тис. км. то тіко проблеми з нашою експлуатацією.
Re: МПС 2008
НІФІГА. В мене зараз дешевше на Патріоті їздити з ГБО, а ніж на дизельній Ауді. І чим більший пробіг, тим економніше на Уазі.s.pal писав:а дизель вигiдний як що машина в рiк наïзджаэ бiльше 20ти тисяч.
Re: МПС 2008
Нажаль не знаю який регламент заміни розхідників на Патрулі, але смію припустити що якщо залити синтетику масло, то заміна його відсунеться вже до межі 10-15ткм. В мене зараз залито масло з рекомендованим інтервалом заміни 25ткм. Хоча стабільно міняю на 10-12ткм.
Топливний фільтр в мене коштує десь 300грн зараз. Восени брав гамузом фільтра, то заплатив за всі разом 350грн.
Повітряний не знаю чого там так часто міняти? Не думаю шо Патруль сосе більше порохів ніж Елька. В мене заміна кожні 10-12ткм, хоча по регламенту 25-30ткм. Але то регламенти для нормальних країн писані
Про танці зимою. Всього навсього потрібно при початку морозів порскнути антигелю в соляру. І акуми мати свіжі. Ну тут так і є. З акумами засада, бо тре пильнувати їх. Решта фігня.
Добавлю від себе приказку шоферів дальнобоїв - дизель або їде або ні, а бензинка мозги ї..е.
А загалом то все боян страшний. Сосано-обсосано 100500 разів на всіх під ряд форумах.
Топливний фільтр в мене коштує десь 300грн зараз. Восени брав гамузом фільтра, то заплатив за всі разом 350грн.
Повітряний не знаю чого там так часто міняти? Не думаю шо Патруль сосе більше порохів ніж Елька. В мене заміна кожні 10-12ткм, хоча по регламенту 25-30ткм. Але то регламенти для нормальних країн писані
Про танці зимою. Всього навсього потрібно при початку морозів порскнути антигелю в соляру. І акуми мати свіжі. Ну тут так і є. З акумами засада, бо тре пильнувати їх. Решта фігня.
Добавлю від себе приказку шоферів дальнобоїв - дизель або їде або ні, а бензинка мозги ї..е.
А загалом то все боян страшний. Сосано-обсосано 100500 разів на всіх під ряд форумах.
- s.pal
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 4238
- З нами з: 06 жовтня 2009, 22:23
- Ім'я: Александр
- Авто: Карандаш 2.9TDI, BFG AT КО2-285x75x16, AVM450HP, DWM12000HD, ОМЕ+4"~, Detroit TrueTrac
- Звідки: Львов
- Контактна інформація:
Re: МПС 2008
ГИ-ГИpooh писав:НІФІГА. В мене зараз дешевше на Патріоті їздити з ГБО, а ніж на дизельній Ауді. І чим більший пробіг, тим економніше на Уазі.s.pal писав:а дизель вигiдний як що машина в рiк наïзджаэ бiльше 20ти тисяч.
БОРЩ!!!
ROCK FOREVER!
ROCK FOREVER!
Re: МПС 2008
нє, ну як їздити по трасі - то мо 10-ку би і виїздило, не спорю.Dutka писав:синтетику масло, то заміна його відсунеться вже до межі 10-15ткм
але при нашій експлуатації - домінують мотогодини, а не пробіг.
Я лив різні півсинтетики, і пробував доїздити хоча б до 6 - без шансів.
Re: МПС 2008
- якщо завівсяDutka писав:Добавлю від себе приказку шоферів дальнобоїв - дизель або їде або ні