В мене заміна масла 0w40 Mobil1 9літрів + всі фільтра(масло, паливо, повітря, салоннний) + заміна виходило 1200/1250грн. при курсі 8,0/8,2, зараз масло 10w40 + фільтра десь приблизно 1300/1400грн. заміна на 10 тисяч.Dutka писав:Нажаль не знаю який регламент заміни розхідників на Патрулі, але смію припустити що якщо залити синтетику масло, то заміна його відсунеться вже до межі 10-15ткм. В мене зараз залито масло з рекомендованим інтервалом заміни 25ткм. Хоча стабільно міняю на 10-12ткм.
Топливний фільтр в мене коштує десь 300грн зараз. Восени брав гамузом фільтра, то заплатив за всі разом 350грн.
Повітряний не знаю чого там так часто міняти? Не думаю шо Патруль сосе більше порохів ніж Елька. В мене заміна кожні 10-12ткм, хоча по регламенту 25-30ткм. Але то регламенти для нормальних країн писані
Про танці зимою. Всього навсього потрібно при початку морозів порскнути антигелю в соляру. І акуми мати свіжі. Ну тут так і є. З акумами засада, бо тре пильнувати їх. Решта фігня.
Добавлю від себе приказку шоферів дальнобоїв - дизель або їде або ні, а бензинка мозги ї..е.
А загалом то все боян страшний. Сосано-обсосано 100500 разів на всіх під ряд форумах.
За чотири роки проблем з заводкою авто зимою не було, тільки коли тупо вмер акум, ну то і акум винен і я бо добив його.