Сторінка 1 з 4

L200

Додано: 09 квітня 2013, 18:58
max
Знайомий тут заіцікавився машиною яку тут дехто має. Тому є пару запитань до бувалих ель-водів:
1) В нас продають їх з 2.5 дизелем. Вікіпедія пише шо є 2 варіанти: а) 4D56 2.5 litre 78hp, б) 4D56 2.5 litre turbodiesel 142hp. Питання чи дійсно в нас можуть продавати не турбодизель на 78 коней і якшо відповідь - "так", то як ззовні (чи взагалі яким чином) по машині зрозуміти шо там за двигуни?
2) Чи є такі комплектації цієї машини - які не варто розглядати в ніякому разі (бо там є наприклад шось критично хренове) (свистілки, перділки не в пріорітеті)?
3) Які максимальні колеса туди мож впхати без ліфта (без затирань)?
4) Чи мож обмежитись тільки ліфтом проставками, чи до того ще щось потрібно і наскільки то дорого? Який максимальний ліфт проставками і чи мож 33-ті колеса впхати в такий ліфт?
5) Чи має ця машина взагалі якісь такі особливості, в звязку з якими варто подумати перед тим як її купляти?

Дуже дякую за відповіді :)

Re: L200

Додано: 10 квітня 2013, 00:46
khoma
1.) Не зустрічав, але чув. Думаю, що то якийсь араб і дуже "ваєнний" :)
2.) Немає. Я взяв базового офіціала. В нього найбільший плюс - блок заднього диференціалу. Зараз зявилася версія з подовженим кузовом. Я б не брав, сам розумієш.
3.) 32" з вильотом до 0.
4.) Більшість робить так: проставки під пружини спереду, ззаду амортизатор "газелівський", можна додати пружини, можна "газелівські" сєрьги. Ліфт ДУЖЕ бюджетний. Тоді можна й 33" ставити. Але я б ставив суто для бездоріжжя. Рідні задні аморти треба викинути зразу ж після купівлі на місці. :)
5.) Найкраща машина в світі. :) Принаймі ціна-якість то шо тре. Я от навіть не знаю, на що б я її поміняв.
Мій тел. маєш - дзвони. Ще можеш потурбувати Автобата, Сотника, Рулю. :)

Re: L200

Додано: 10 квітня 2013, 14:48
max
дякую Ростик :) я думаю шо я тобі подзвоню шоб якось організувати тестдрайв.

Re: L200

Додано: 10 квітня 2013, 15:38
автобат
max писав:дякую Ростик :) я думаю шо я тобі подзвоню шоб якось організувати тестдрайв.
А про яку Л200 йдеться мова? До 2006 р.в. чи після 2006 р . в.?

Re: L200

Додано: 10 квітня 2013, 15:47
pilgrim
після 2006 р.в.

Re: L200

Додано: 10 квітня 2013, 15:50
автобат
Так пусть хиляка купе

Re: L200

Додано: 10 квітня 2013, 16:09
автобат
Ростик вже все повів, але мені теж хочется потриндіти :lol:
1 мотир без турбини і мотир з турбіною дуже легко відрізнити: відкриваемо капот і дивимосі - якщо турбини нема, то цей мотир без турбіни. Думаю на Україні такий може попасти хіба, якщо її болгаркою кастрували.
2.критично хренового в машині нема ніц. Просто не тре економити та своечасному ТО і ремонті.
3. Без ліфта і затирань легенько 32", навіть на штатні диски.
4. проставки під передні пружини 30мм, додаткові задні пружини + газелівськи серьги і задні газелівськи аморти. Тоді 33" колеса без проблем. Буджет - 200 аериканських грн плюс-мінус20. І диски теж щтатні.
5. Кожна машина має особливості, через яки тре подумати, перш ніж її купляти. Питання - для чого потрібна цій людині ця машина?

Re: L200

Додано: 10 квітня 2013, 18:17
max
автобат писав:
max писав:дякую Ростик :) я думаю шо я тобі подзвоню шоб якось організувати тестдрайв.
А про яку Л200 йдеться мова? До 2006 р.в. чи після 2006 р . в.?
Яку хочеться купити? - Ну шоб в бюджет вписатись і посвіжішу. Мабуть рік 7-8-й.
автобат писав:Так пусть хиляка купе
Та шось їх бу в тому бюджеті нема великого вибору.
автобат писав:мені теж хочется потриндіти :lol:
Супер, для того і є ця тема - побільше інформації.
автобат писав:і задні газелівськи аморти
аморти від газельки? :shock: це точно не якись жарт чи сленг?
автобат писав:Буджет - 200 аериканських грн плюс-мінус20.
це не може не тішити :)
автобат писав:Питання - для чого потрібна цій людині ця машина?
Приблизно для того - для чого тут всі мають машини.

Re: L200

Додано: 10 квітня 2013, 18:26
pilgrim
Может еще тут зарегестрируйся, почитай ... http://www.newtriton.net/phpbb/index.php

для себя на аналогичном ресурсе для хайликов много инфы почерпнул когда выбирал машинку http://www.newhilux.net/phpbb/index.php

Re: L200

Додано: 10 квітня 2013, 18:27
max
Дякую всім за відповіді :)
Далі питання. Ну я так шоб інтернет не рити, бо то все час, взамін приємніше з вами тут потриндіти :) Скажіть буть-ласка таке:
1) "Коробочка кінські сили" (то до Хоми мабуть). Скільки дає коней і ціна?
2) Які є варіанти примусових блокіровок і ціни (перед\зад)?
3) Чи там парт-тайм чи є міжосьове блокування?
4) Який реальний розхід палива (місто, траса, зима-жопа, понижайка не цікавить)?
5) Чи стає потужності двигуна залізати на круті гірки і порпатись в болоті?

Re: L200

Додано: 10 квітня 2013, 22:54
s.pal
А мож я теж троха потриньдю?
Чому ніхто не кажк про те що в тій машині посадка не так як в усіх будках, а седанівська, що е досить зручним на дальняки. О!

Re: L200

Додано: 10 квітня 2013, 23:18
автобат
1. Коробочка ця як на мене нахер не потрібна: додавання кінських сил троха э, але при тому і розхід додає. У Ростика стоїть. Жесть поіздив і викинув. У мене не є. У Рулі не було. У Тарасика теж неє.
2. Про передню блоку не чув, а ціну задньоъ не знаю. Можливо йому тре відразу шукати з блокировкою. Я без нее себе ущербним не відчуваю, у мене і так валить, якщо не висить на пузі.
3. Трансмісії стоять також різні. Є ІЗІСЕЛЕКТ це типа УАЗіка. Задний привід; повишена - повний з міжосевим блокуванням одразу; понижена також
Ще є СУПЕРСЕЛЕКТ. Це те, що я б радив вибрати. Там ще є положення руху на повному без міжосевого діфа. Дозволяє їздити на повному навіть по сухому( тіпаопа як Нива). Але це теж не догма. У мене ІЗІ і я не дуже розстроений, хоча я би за СУПЕРСЕЛЕКТ.
Також я би тепер обирав гавтомат. Але ці всі прибамбаси і грошей коштують більше.
4 На штатних бубликах траса була 7-8 л на сотню, по місту 8-9. На 265/75-Р16 ( без малого 32") десь на півлітри більше. На 285/75 - Р16 (майже 33") по трасі 9-10-10,5, залежно від швидкості і напрямку вітру, накачкі коліс, завантаженності. По місту десь 11 л. При поїздці на Руну зимою в смішаному пежимі, але постійно майже на повному - 12,5 л.
Додають розхід різні бряцалки типа багажниці 1-1,5 л; хвари на даху до 1л, ну і таке.
4. Движка не стає особисто мені після встановлення 33" коліс інколи при обгоні. Ну типа як не стає, деколи хочеться шустріше. Але для цієї машини універсальним ідеалом є колеса 32". Тоді питань нема ні в чому.
На горки і на порпання хвата цілком. Машина бешена, не дивлячись на те, що 2,5 літри вигляда не дуже багато.
Що ж би ще зтриндіти?
Та нехай сі не встида, дзвонить до Ростика, до мене. Наговоримо у 2-а писки так , що слухати замахаеться. Покататись дам.

Re: L200

Додано: 11 квітня 2013, 00:57
khoma
1) "Коробочка кінські сили"
Десь 30-40. Треба подивитись точніше. Але це вєщь (не слухай Автобата :D ) 200$
2) Які є варіанти примусових блокіровок і ціни (перед\зад)?
Не цікавився. Мені без потреби.
3) Чи там парт-тайм чи є міжосьове блокування?
Є два типи роздатики "ізі селект" та "супер-селект" В другому є можливість їздити на повному приводі з незаблокованим міжось. диф-ом. В першому випадку - парт-тайм. Ті хто їздить на автоматі - хвалять автомат. Я б не брав.
4) Який реальний розхід палива
В мене (рахую дуже точно з поправками на діаметр коліс і т.д. :) ) Траса 9,2 - 9,5 , місто (ну Львів, сам понімаєш) від 11 до 15, якщо взимку на повному приводі і по центру.
5) Чи стає потужності двигуна залізати на круті гірки і порпатись в болоті?
Не мав змоги порівнювати, але, здається, шо так. Двигун скажений.

Re: L200

Додано: 11 квітня 2013, 06:38
автобат
Не вір Хомі не вір - він все оманюе!!!! :P

Re: L200

Додано: 11 квітня 2013, 11:02
Vlodko
Треба брати :mrgreen: .