Сторінка 2 з 3

Re: 2 питання патрулістам

Додано: 14 грудня 2013, 23:20
марік
Khimik писав:полтергейст, курва.
В ведрі на тиску 4 атм жодної бульки з фільтрів.
ставлю на машину, заводжу, виганяю повітря на оборотах, всьо люкс, шланги повні.
Скидаю на ХХ - паливо звалює від фільтра до баку, утворюючи повітряну пробку....
Якшо в сторону баку втікає то може бути сапун на баці забитий.
А з відкрученою пробкою бака пробували заводити???

Re: 2 питання патрулістам

Додано: 14 грудня 2013, 23:39
Khimik
Пробував. Продував сапун. Все норм.
Поки шо підняв ХХ, вроді тримає...
Прийдесі певно ставити підкачуючий насос, як то і має бути в людських конструкціях з заводу.

Re: 2 питання патрулістам

Додано: 15 грудня 2013, 07:38
автобат
Ну то став вже, а то на Руну скоро їхати, а в тебе неє чим

Re: 2 питання патрулістам

Додано: 15 грудня 2013, 13:13
Толстяк
Паливні фільтри Патрола конструктивно не розраховані на подачу під тиском. Тільки вакуум. Забитий парафіном, чи какашками фільтруючий елемент може бути розірваний. Я собі теж хотів би встановити підкачку, та не знаю від чого глядіти насоса.

Re: 2 питання патрулістам

Додано: 15 грудня 2013, 15:41
Alex_L
В мене стоїть фільтр від Патрола, холості - 600 обертів, нічого не підсмоктує. Перевір паливопроводи і попробуй продути, може підзабитий.

Re: 2 питання патрулістам

Додано: 17 грудня 2013, 17:03
Khimik
Толстяк писав:Паливні фільтри Патрола конструктивно не розраховані на подачу під тиском
Ген, на нісцан клюбі пишуть про якісь помпки з тиском 0.25 атм.
Якраз почав читати тему.
Хіба може такий тиск зашкодити фільтрові?

Re: 2 питання патрулістам

Додано: 17 грудня 2013, 17:50
Khimik
upd:
навіть є 0.1
Pierburg (7.21440.51.0) або аналоги

Re: 2 питання патрулістам

Додано: 17 грудня 2013, 18:49
Толстяк
Тра пробувати!Де ті помпи взяти?

Re: 2 питання патрулістам

Додано: 17 грудня 2013, 19:10
ОМЕЛЯН
Толстяк писав:Тра пробувати!Де ті помпи взяти?
Поясніть нафіга та помпа, якшо та солярка текла нормально в тому патрулі цілих 20 років, а на 21 тре помпку, може всетаки краще знайти причину звідки береться тото повітря, а потім вже ставити помпку :) .
З.І.Я не патруліст і нічого проти помпи немаю.

Re: 2 питання патрулістам

Додано: 17 грудня 2013, 19:57
Толстяк
Undefeated писав:
Толстяк писав:Тра пробувати!Де ті помпи взяти?
Поясніть нафіга та помпа, якшо та солярка текла нормально в тому патрулі цілих 20 років, а на 21 тре помпку, може всетаки краще знайти причину звідки береться тото повітря, а потім вже ставити помпку :) .
З.І.Я не патруліст і нічого проти помпи немаю.
А шоб була!

Re: 2 питання патрулістам

Додано: 17 грудня 2013, 21:36
Khimik
Толстяк писав:Тра пробувати!Де ті помпи взяти?
На екзісті без питань

Re: 2 питання патрулістам

Додано: 17 грудня 2013, 21:44
Khimik
Undefeated писав:солярка текла нормально в тому патрулі цілих 20 років, а на 21 тре помпку
тако: в ТНВД крім плунжера, який власне і робить то "високоє давлєніє" є ще підкачуючий насос, який мусить з баку доставити ту солярку до плунжера.
Конструктивно він є дуже подібний до помпки ГУРа - такі самі лопасті, же вивалюються з ротора під дією ценробіжної сили, і які так само ся зношують.
Але як в ГУРі вони ганяють оливу, то в ТНВД - суху солярку. Тому і не дивно, же вони можуть зноситися на 21 рік :)
тобто маєме шо: той ТНВДшний підкачуючий насос вже не годен тягнути по людськи, і як десь попадесі булька в системі (а вона полюбе ся появить - бо на ямах авто скаче, солярка ся пінить) то він вже не годен її на ХХ витягнути.
Або на швидкості маєме інакшу проблему (яка описана в першім дописі теми) - не встигає той насос накачувати солярку згідно вимог плунжера, тому і маємо тупизну після кількох активних газувань.
А зара навіть раз ніззя толком обігнати - мотор тухне.
Тому люди (аби не перебирати насоса) придумали ставити іліктричну помпку, аби плунжер завше мав доста палива.

Re: 2 питання патрулістам

Додано: 17 грудня 2013, 22:35
ОМЕЛЯН
Тоді його роботу або нероботу, теоретично, можна провірити шляхом накачування повітря в бак, це створить додатковий тиск і якшо все зробити герметично то той тиск мавби виганяти солярку.
ТЕОРРРІЯЯЯ!!! не копайте хочу помогти

Re: 2 питання патрулістам

Додано: 17 грудня 2013, 23:07
Khimik
не конче так складно.
достатньо покачати "лягуху", і почути, як ростуть обороти і мотор починає м"якше працювати

Re: 2 питання патрулістам

Додано: 17 грудня 2013, 23:22
ОМЕЛЯН
Якого х.ра я тут мозки свої напрягаю, як ти вже всьо знаєш ;) . Роби поскорше бо треба на Руну їхати, але роби на совісьть.