З огляду на нещодавній бамперосрач в чаті вирішив поділись своєю залізячною творчістю на тему.
Зробив собі нового силового бампера.
Причин на новий бампер було декілька:
- Старий паркан важив 40+ кілограм
- І в нього не влазила нова лебідка
При виготовленні нового було подумано про декілька речей:
- Не ліпити на нього лишнього заліза
- Використати за основу квадратну трубу - з пласкими поверхнями легше працювати
- Також зробити верхню дугу, якою закрити лебідку (та й морду в цілому) він постійно бігаючих перед машиною дерев
- Ту ж дугу використати для кріплення додаткового світла й номера
- Зробити модульну конструкцію, щоб при потребі можна було зняти кусок бампера, а не всьо в купі з лебідкою, або й переробити якусь частину
Нижня "сушилка" покликана прикрити потроха машини від набігаючих пеньків і каміння, а також додати конструктивної міцності - як для консольного навантаження, так і додатково при роботі лебідки
Сама сушилка вийшла кострубато - як виявилось з квадратною трубою важко працювати, коли стик має кут в двох площинах, а не лише в одній. Певно буде перероблятись, і є думка провести експеримент з лижою з поліетилену, і для неї стільки заліза на сушилці не треба буде.
Про ідею лижі з цього матеріалу можна додатково почитати отут
https://www.drive2.ru/b/513094249000993706/
Буксирувальних вух у вигляді всіма улюблених рим-болтів не робив - не довіряю їм. Додатково замість штатних буксирувальних вух є ідея зробити з сантиметрової сталі методом лазерної (чи плазменної - не суть важливо) різки, з кріпленням оної на штатне місце, але при тому вивести її вперед під бампер.
Вага всієї конструкції сумарно получилась менше 20кг (замір проводився спеціально навченими руками, точність заміру плюс-мінус 20 кілограм).
Лебідку спеціально втопив максимально в морду машини, для цього довелось почекрижити стандартну решітку. Довкола фар залишились огризки решітки для пущєй естетичной красоти. В якості решітки тепер виступає штампована сітка з нержавійки. Периметр сітки прикритий огризками дверного ущільнювача, він котрого було відчекрижено сама ущільнуюча частина, а залишена тільки та що одягаєтся, Получилось удачно.
Дуже хочется лебідку поселити в салоні.... але ж ті регламенти....
Сітку зацінив на КК - за рахунок плотності основна маса глини збираєтся в ній, а не в радіаторі, а її почистити в польових умовах легше, ніж радіатор.
При конструюванні трошки забув про кріплення ободка фар (вони ж і решітки радіатора) - їх закрило додатковими фарами
Щоб зняти ободки-решітку - тре знімати фари. Невдобно... Ще не придумав що з цим зробити, як варіант не закручувати верхніх болтів в ободках.
Номер спершу засунув зразу над лебідкою, під верхньою трубою бампера. Тим самим перекривши доступ повітря для охолодження - машина почала грітись на ходу
Потім вже переніс як на фото. Номер прикручений разом з пластиковою рамкою, щоб прикрити гострі краї номера. Раніше номер жив на верхньому багажніку, і успішно виживав в баталіях з гіллям, тому є думка що і там на морді виживе. Переніс його з даху бо буду туда люстру ставити.