Строю Ниву.
Re: Строю Ниву.
О, добре питання. Я також планую гбо ставити .
Re: Строю Ниву.
Теска оживив тему. Як ви до строїли ниву за чотири роки ?
- mykhaylo
- Повідомлень: 34
- З нами з: 02 березня 2013, 12:52
- Ім'я: Михайло
- Авто: Ваз 2121
- Звідки: Львів. Україна.
Re: Строю Ниву.
Нива це така машина,що будівництво її не закінчується ніколи)))) В березні 2013р. поставив машинку в гараж,в вересні 2014р. виїхав. Робив все сам крім покраски і електрики. Сама покраска і підготовка зайняла більше трьох місяців. Машина готувалась для рибалки ,активного відпочинку,повсякденної їзди і.т.д. Тепер все по порядку:
По ходові все перебрав і перетрусив як перед так і зад.Нові кардани,третя точка на роздатку,перебрав повністю розкатку,генератор 90,редукторний стартер(доречі г….но),коробка полонез.
Салон повністю викинув,залишив тільки каркас заднього сидіння. Метал в середині був оброблений і задутий трьома слоями антикорозійного грунту ,потім обезшумив двома слоями,хтось буде говорити,що обезшумка в ниві нічого не дає,повірте дає просто треба правильно зробити. Торпеда опель вектра маю навіть бардачок на ключик і з підсвіткою)),крісла передні форд,заднє- карказ рідний все остальне сузукі джимі,ручку передач переніс ,обшивка даху нового зразка з плафоном пріора люкс,дверні карти нива М.
Електрика. Блок запобіжників поміняв на нормальний,під рульові від вісімки,моторчик пічки в зборі від вісімки перенесений під капот,замок запалення викинув поставив кнопку,габарити передні нового зраска, задню проводку прийшлось поміняти на нову стара просто посипалась. Електрик коли здружував приборку від опеля з проводкою від ниви(це доречі дуууже цікаво))))просто накидував і скручував дроти ,тому що працювали по вечорах після роботи,часу багато не було головне завдання було все підключити а дальше кожен стик я пропаював,обжимав і облагороджував. Працює все крім температури повітря на зовні,але це не проблема буду підключати люстру підключу і це.
Пічка.Так як поставив моторчик в зборі від вісімки треба було рішати щось з пічкою глобально.Перше що зробив, це систему охолодження по принципі нива шевроле.Купив термостат від ниви шевроле і переробив. Завузив один вихід в термостаті втулкою стойки стабілізатора від волги щоби в пробках двигун не остигав і скоріше машина грілась.Замість рідного вентилятора пічки поставив ще один радіатор. Коли то все зібрав і запустив, радості було повні сподні))))) в машині жара аж очі сохнуть. Відїздив я так зиму спочатку не витримав згорів опір пічки мабуть зажарко йому було))) опір теж від ниви шевроле на чотири швидкості,потім появився запах в салоні я зрозумів що десь протікає тосол.Потік новий радіатор,тобто рідному мідному якому 36 років пофіг а новий проїздив чотири місяці і потік.Я вирішив поставити один радіатор але від ниви шевроле і кран від фольца Т4 під капот вивести. Крана від Т4 я не знайшов поставив від вісімки. Поставив,опір врізав так щоб на нього дув нормально воздух,зібрав,жара, знов радості повні сподні. Прийшла зима і мій опір пічки прожив місяць)))) наразі в мене тільки одна швидкість пічки найвища. Зібрав з корпуса блока живлення компа ,охолодження окреме для опору ,залишилось тільки вивести дроти під капот і підключити)) думаю проблема відпаде.
Покраска. Тут все просто,старався купляти якісні матеріали,якісна підготовка,просушка між шарами не менше п’яти днів. Четвертий рік ще пока ржі нема.
Поставив багажник,запаска на верху,весною поставив на Дімаксі газ їздимо і тішимся))))) В планах поставити роздатку з коробкою від старої вітари,зробити щось з мотором бо трохи не хватає,підсилити перед і зад,колеса грязьові,лебітка,блокіровки.
По ходові все перебрав і перетрусив як перед так і зад.Нові кардани,третя точка на роздатку,перебрав повністю розкатку,генератор 90,редукторний стартер(доречі г….но),коробка полонез.
Салон повністю викинув,залишив тільки каркас заднього сидіння. Метал в середині був оброблений і задутий трьома слоями антикорозійного грунту ,потім обезшумив двома слоями,хтось буде говорити,що обезшумка в ниві нічого не дає,повірте дає просто треба правильно зробити. Торпеда опель вектра маю навіть бардачок на ключик і з підсвіткою)),крісла передні форд,заднє- карказ рідний все остальне сузукі джимі,ручку передач переніс ,обшивка даху нового зразка з плафоном пріора люкс,дверні карти нива М.
Електрика. Блок запобіжників поміняв на нормальний,під рульові від вісімки,моторчик пічки в зборі від вісімки перенесений під капот,замок запалення викинув поставив кнопку,габарити передні нового зраска, задню проводку прийшлось поміняти на нову стара просто посипалась. Електрик коли здружував приборку від опеля з проводкою від ниви(це доречі дуууже цікаво))))просто накидував і скручував дроти ,тому що працювали по вечорах після роботи,часу багато не було головне завдання було все підключити а дальше кожен стик я пропаював,обжимав і облагороджував. Працює все крім температури повітря на зовні,але це не проблема буду підключати люстру підключу і це.
Пічка.Так як поставив моторчик в зборі від вісімки треба було рішати щось з пічкою глобально.Перше що зробив, це систему охолодження по принципі нива шевроле.Купив термостат від ниви шевроле і переробив. Завузив один вихід в термостаті втулкою стойки стабілізатора від волги щоби в пробках двигун не остигав і скоріше машина грілась.Замість рідного вентилятора пічки поставив ще один радіатор. Коли то все зібрав і запустив, радості було повні сподні))))) в машині жара аж очі сохнуть. Відїздив я так зиму спочатку не витримав згорів опір пічки мабуть зажарко йому було))) опір теж від ниви шевроле на чотири швидкості,потім появився запах в салоні я зрозумів що десь протікає тосол.Потік новий радіатор,тобто рідному мідному якому 36 років пофіг а новий проїздив чотири місяці і потік.Я вирішив поставити один радіатор але від ниви шевроле і кран від фольца Т4 під капот вивести. Крана від Т4 я не знайшов поставив від вісімки. Поставив,опір врізав так щоб на нього дув нормально воздух,зібрав,жара, знов радості повні сподні. Прийшла зима і мій опір пічки прожив місяць)))) наразі в мене тільки одна швидкість пічки найвища. Зібрав з корпуса блока живлення компа ,охолодження окреме для опору ,залишилось тільки вивести дроти під капот і підключити)) думаю проблема відпаде.
Покраска. Тут все просто,старався купляти якісні матеріали,якісна підготовка,просушка між шарами не менше п’яти днів. Четвертий рік ще пока ржі нема.
Поставив багажник,запаска на верху,весною поставив на Дімаксі газ їздимо і тішимся))))) В планах поставити роздатку з коробкою від старої вітари,зробити щось з мотором бо трохи не хватає,підсилити перед і зад,колеса грязьові,лебітка,блокіровки.
- mykhaylo
- Повідомлень: 34
- З нами з: 02 березня 2013, 12:52
- Ім'я: Михайло
- Авто: Ваз 2121
- Звідки: Львів. Україна.
Re: Строю Ниву.
PS: Як добавити фотографії??
- Volodymyr
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 6941
- З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
- Ім'я: Володимир
- Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
- Звідки: Ukraine, Lviv
- Контактна інформація:
Re: Строю Ниву.
Тиснеш кнопку стандарне повідомлення і попередній перегляд і під вікном в табах буде форма
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
- mykhaylo
- Повідомлень: 34
- З нами з: 02 березня 2013, 12:52
- Ім'я: Михайло
- Авто: Ваз 2121
- Звідки: Львів. Україна.
Re: Строю Ниву.
Дякую.
- mykhaylo
- Повідомлень: 34
- З нами з: 02 березня 2013, 12:52
- Ім'я: Михайло
- Авто: Ваз 2121
- Звідки: Львів. Україна.
Re: Строю Ниву.
Так виглядає задня сідушка.Перетягував сам з жінкою.В планах так зробити передні сідушки,частково карти дверні,тонель де ручка передач.
- Вкладення
-
- image-0-02-05-ed4dad0cadb509a3d3cc9618c4ac5a430131a0a10f71a24c7bc02aebf8b497ba-V.jpg (97.64 Кіб) Переглянуто 9951 раз
Re: Строю Ниву.
Ого. Серйозний підхід друже. Направду треба багато часу. Но робота колосальна. Арки не хотів різати? Всеодно рано чи пізно обріжеш. Хотілось би зустрітись і поговорити , подивитись як виглядає моторчик печки на машині. Ато штатна всі мозги прожужала.
Re: Строю Ниву.
І щось не поняв як роздаткою управляти?
- ZUB
- Повідомлень: 1175
- З нами з: 29 березня 2011, 23:07
- Ім'я: Ярослав
- Авто: Нісан Патрол
- Звідки: Великий Любінь
Re: Строю Ниву.
А на щитку приборів які датчики працюють Правельно?