Сторінка 2 з 3

Re: Шноркель на ниву

Додано: 06 березня 2011, 12:15
s.pal
автобат писав:Не думаю. що вартуе так наїжджати. Хто що знае. а хто - ні, це не важоиво. Людинп цікавиться. значить тре пояснити або порадити. Особисто мій досвід говорить про те. що шнорхель потрібний не тількі для ниряння. якщо с їжджаеш з асфальту в літній період. топовітряний фільтр дуже сильно забиваеться пиллю, метеликами та листям і гілками від трави.на 49 паралелі повітряні фільтри ми з Тарасом щоденно чистили, ще ї міняли на нові. а в Жесті завдякі шнорхелю воздухан так і повернувся до дому майже цнотливим.
Відносно пластика питання теж не меньш доречне. Зробив я на УАЗік шнорхель із сірих каналіз. труб. Жватило на 2 виїзда в ліс. Після того зробив із армованих гумових шлангів від комбайна. Друге питання - чі варта шнорхелем дерева рубати...
Висновок: якщо ви їздите не тількі асфальтом, шнорхель зайвим не буде.
Абсолютно правильно!
Людина спитала, значить треба допомогти.
А шноркель потрібний, хоч для понтів, хоч дороги.

Re: Шноркель на ниву

Додано: 06 березня 2011, 13:08
AM
Granader писав:Якщо машинка буде зїзжати з асвальту,в мінімальне болото,великі калюжі,особливо коли їх брати ходом і.д.т.ітп шнорхель треба ставити полюбому
+1. Правда не знаю чи по любому, але поставити можна, особливо для ниви в якої рівень броду 50см (якщо правильно памятаю). Для себе думав про шноркель для подолання коротких але глибоких водних перешкод, коли вода ще не встигне затекти в салон, а в воздухан вполнє може залитись. Однак поки не ставив оскільки в мене по заводу рівень броду 70 см, а з ліфтом - 77.

Re: Шноркель на ниву

Додано: 07 березня 2011, 00:16
Толик
Хлопці, направду не думав, що тема настільки цікава, особливо знатокам. Про пластик спитав, бо мав колись розширювачі на арки, які розлетілися на дрібні уламки від несильного удару об дерево. І не хотілось, аби така сама участь спіткала "дєтскій сад" за 150 у.о. Про діаметр шноркеля і вихлопну згоден, але врахуйте, що додаються як мінімум 2-3 повороти і одна гофра, яких нема в стоку і які можуть впливати на швидкість потоку повітря. Сантехшноркель не влаштовує в принципі, бо нива в мене катається також і по місту.
Питання до всіх: комусь доводилося міняти плани (маршрут) поїздки тільки через струмочок по зеркала шириною 2 метри, знаючи що найближчий трактор прийдеться шукати пів-дня?

Re: Шноркель на ниву

Додано: 07 березня 2011, 00:58
s.pal
Толик писав: Питання до всіх: комусь доводилося міняти плани (маршрут) поїздки тільки через струмочок по зеркала шириною 2 метри, знаючи що найближчий трактор прийдеться шукати пів-дня?

Еко брат ти загнув! :D
Ти спитай у РОМІКА як воно не міняти маршрути і пірнати без шноркеля та додаткового захисту моторного відсіку від води.
І буде тобі щастя. :D

Re: Шноркель на ниву

Додано: 07 березня 2011, 01:07
Толик
Ну таки може трохи менше, ніж по зеркала :oops:
Та власне все решта уже зроблено: сапуни виведені, проводка в рукавах, контакти оброблені. То вже для повноти картини, так сказать, не хватає.

Re: Шноркель на ниву

Додано: 07 березня 2011, 08:03
Muxajlo
Сантехнічна труба на ниві і в місті нормально дивиться, яб не переймався дурницями. А контакти тре замінити на безконтактне(якшо то трамбльор)

Re: Шноркель на ниву

Додано: 07 березня 2011, 09:41
nick2121
Muxajlo писав:Сантехнічна труба на ниві і в місті нормально дивиться
+100 500
(правда, водовідвід краще ніж г$%^овідвід)
Зображення
Але коли трохи катався нічним лісом на "Замках", зніс всю бокову конструкцію. А ось самі труби (біля лобового скла) та моноциклони абсолютно не постраждали. Наразі їзжу з дирками у капоті :oops: певно буду міняти цю частину на щось гумове.

Тому при використанні шноркеля "по суті", його вартість важлива. Одна справа вбити пару кутових з'єднань по 20грн/шт., а інша - загробити моноблочну конструкцію за $XXX.

З іншого боку, конструкція топікстартера добре припасована до машини, покалічити той шноркель не так просто.

Ефективний діаметр труби 50мм на Ниву замалий, а щось у районі +/- 70мм буде супер (це на рахунок "душити двигун"). Конструкція топікстартера візуально має нормальний переріз.
Muxajlo писав:А контакти тре замінити на безконтактне(якшо то трамбльор)
Також трошки загерметизувати проводку.
Фільтр бажано поміняти, напр. на "банку" від АЗЛК 2141.
Загерметизувати деякі інші "дирки".
Також вивести сапуни (якщо не міняти трансмісійне масло після кожного запливу... мене ТАД17 не пре, а синтетика Castrol дорога для того).

Re: Шноркель на ниву

Додано: 07 березня 2011, 12:06
K2
Толик писав: Сантехшноркель не влаштовує в принципі, бо нива в мене катається також і по місту.
Толик писав: Питання до всіх: комусь доводилося міняти плани (маршрут) поїздки тільки через струмочок по зеркала шириною 2 метри, знаючи що найближчий трактор прийдеться шукати пів-дня?
ну шо я говорив про панти.
то ти розказуєш як рвеш бездоріжжя шо шмату і для повноти розриву бракує тіки шнорхель. ібо нирнути по дзеркала для тебе пльовоє дєло.
то ти кажеш "фі, сантехнічні труби... не гламурно.."

пс ти хоть раз топив машину хотяби по пороги? так шоб в салоні води було по кісточки і все плавало? сумніваюсь. тому не варто розказувати про воду по-груди в салоні авто.

карочче лол це все.

Re: Шноркель на ниву

Додано: 07 березня 2011, 12:20
Oleg
Я так думаю що якщо занурити Нивку по зеркала їй і шнорхель не допоможе і який би він не був гламурний чи з сантехніки.

Re: Шноркель на ниву

Додано: 07 березня 2011, 12:24
автобат
К2, відчіпись вже від людини. Форум не для того, щоб сваритись один з одним. Андрію, бережі свою нервову сістему і поважай іншіх.

Re: Шноркель на ниву

Додано: 07 березня 2011, 12:31
K2
я попрошу вибачення якшо ти скажеш що я нелогічно розмірковую нарахунок пантування.

Re: Шноркель на ниву

Додано: 07 березня 2011, 12:34
s.pal
Oleg писав:Я так думаю що якщо занурити Нивку по зеркала їй і шнорхель не допоможе і який би він не був гламурний чи з сантехніки.
Дядя Олег, по перше не проблема можна занурити і проїхати, наприклад ходом. Або накрити плівкою капот і повільно проїхати.
І питання не в тому що буде мокрій салон.
Людина питала про конкретну модель, бо вона(модель шноркеля) йому сподобалась і шо він буде з нею робити це його особисті справи.
ВО! :D

Re: Шноркель на ниву

Додано: 07 березня 2011, 13:11
nick2121
Толик писав:сапуни виведені, проводка в рукавах, контакти оброблені. То вже для повноти картини, так сказать, не хватає.
Ще вентилятор має бути не штатна механічна м'ясорубка, а електричний з примусовим відключенням. Інакше занурення може весело закінчитись.
Також не забуваємо про генератор.

А на рахунок ниряти "по дзеркала"... то дійсно LOL.

Re: Шноркель на ниву

Додано: 07 березня 2011, 13:56
myshketer
Ездил со шнорхелем до первого дерева, уже год как вожу его в багажнике ))) я вам так скажу - ни один вопрос про Лягушенка на имел такой популярности, как- "А что это у тебя за труба сбоку? Выхлопную так вывел?". Так что шнорхель - это не только ценный пластик, а и два, три и больше очков репутации вашему автомобилю :-D

Re: Шноркель на ниву

Додано: 05 квітня 2011, 10:13
вовчок
Тут хтось шукав шноркель на Ниву? Ось гляньте:
http://www.niva-club.net/viewtopic.php? ... 39#p201539
Ну і зрозуміло, що "мопед не мій"... :)