Сторінка 8 з 8

Re: блокіровка

Додано: 19 грудня 2011, 20:41
Volodymyr
K2 писав:чому тойотовські блоки кращі за арб.
Тому що механічні (привід) і сконструйовані тими ж головами що і міст, редуктор і автомобіль в цілому. В мене на Тойоті стоять АРБ (електричний привід, далі пневматика). Працють. Нарікань нема. Але то клапан підтравлює, то прокладка. Дрібниці, лікується. На рідній механіці такого не має.
Alex67 писав:На даному конкретному 105 мости без лючка для рідного блокування. На його місці просто площадка. Реально врізати лючок? Чи треба купувати міст?
Доволі вузькоспеціалізоване питання - http://www.land-cruiser.ru/index.php?showtopic=97558

Re: блокіровка

Додано: 20 грудня 2011, 00:12
Alex67
Може я кудись не туди подивився, але штатник на 105 електричний? Пара моторчиків, всякі там датчики, табло контрольне у салоні за 2к$ :-) Де купувати ARB знаю, підкажіть де пошукати комплект механічного блокування чи можливо до кого порадите звернутися по встановленню.

Re: блокіровка

Додано: 20 грудня 2011, 00:22
Volodymyr

Re: блокіровка

Додано: 20 грудня 2011, 00:47
POKEMON:)
на 105 так як і на 80 іших фірм крім оригіналу і АРБ варіантів практично нема....в росії хтось робить самоблоки....є варіант америка... я знайшов пару фірм хто робить на 80..думаю і на 105 там є....але ціна....поза 2штуки....є ще кітай...копія АРБ http://www.china4x4offroad.com/productl ... scode=1514
читав про них...люди на кітаї вже по два роки їздять...пишуть що доробити дещо тре і їздить нормально...в знайомого на 80 поставили і перед і зад АРБ...два роки машина відїздила і по змаганнях і по карпатах.....жодних проблем з ними не виникало і нічого не травило...так і продав...
судячи з писанин в неті....про АРБ...якщо машина призначна тільки для експидицій (тобто використовуватися для мінімального рубілова час від часу і постійне обслуговування мостів...)...слабе місце там сальники і гумки котрі від болота зїдаються і починає травити повітря...а так якщо пильнувати буде їздити і їздити....а якщо машина для змагань і утопій тоді однозначно має бути механічна(електрична)...принаймі так люди пишуть...

Re: блокіровка

Додано: 09 січня 2012, 21:45
POKEMON:)
хтось шукав мости з блоками на 105!!!

http://www.ar4x4.com/ad/4472

Re: блокіровка

Додано: 09 квітня 2012, 00:38
Denon
Гарний тест блокіровок з відеоМ і коментарями http://www.drive2.ru/cars/suzuki/jimny/ ... 152528295/

Re: блокіровка

Додано: 28 вересня 2012, 11:31
myshketer
Shevas999 писав:Мені порекомендували поставити оцю [лінк видалено] . Катюсь вже пів року. Блокує на 100%. В болоті просто танк. Дуже задоволений. Чекаю зими щоб перевірити як по снігу,але кажуть що теж бомба.
Да-да, на [лінк видалено] Вы все хорошо описали:
Shevas999 писав:Более эффективной, простой и надежной конструкции на сегодняшний день не существует.
Дифференциал Автоматический Красикова ДАК - первый механический дифференциал с полной автоматической блокировкой колес. ДАК обладает уникальными свойствами: невероятно повышает проходимость на бездорожье, придает курсовую устойчивость автомобилю на скользком покрытии.
Дифференциал Автоматический Красикова предназначен для работы в трансмиссиях любых колёсных транспортных средств, на различных дорогах и бездорожье, во всех диапазонах скоростей и нагрузок.
ДАК сохраняет рабочие функции обычного «классического» дифференциала, но лишён его главного недостатка - буксования одним колесом.
• Хочешь, чтобы автомобиль при наезде на скользкий участок дороги никогда не буксовал, бессильно вращая одним колесом и не желая ехать?
• А чтобы твоя машина разгонялась значительно резвее, чем новая машина такой же модели?
• Хотелось бы тебе почувствовать себя безопаснее и увереннее за рулем в поворотах, в гололед и в дождь, чтобы твой автомобиль стал устойчивее на дороге?
• Хочешь, чтобы вездеходность ощутимо возросла в грязь и гололед, и ты смог бы проехать там, где другая такая же машина бессильно буксует?
• А чтобы шины ведущих колес изнашивались меньше?
• Представь твою и другую, такую же машину, соединили тросом. Кто кого перетянет? И ты всегда перетягиваешь, так как тяга твоей машины всегда будет больше.
• Расход топлива на 100 км станет меньше, допустим, на 3%, на 5%. Тоже неплохо, правда? Посчитай, за какое время окупится предлагаемая опция?
• Допустим, сломалась полуось или рассыпался ШРУС! Любая машина перестанет двигаться. Нужен буксир! А твоя машина сможет продолжить движение!
• Торможение двигателем станет эффективней.
• В общем, твоя машина станет безопасней и комфортнее!
Все эти возможности твоя машина приобретёт после элементарной замены в ней «классического» стандартного дифференциала на самоблокирующийся дифференциал нового поколения - ДАК!
Кстати, позвольте узнать, на чем вы собираетесь проверять ДАК зимой? Ведь, по Вашим словам
Shevas999 писав:Недавно продал Ниву (часто ломалась)

Re: блокіровка

Додано: 28 вересня 2012, 20:44
Volodymyr
А я бачу Андрій ти з рекламними ботами спілкуєшся? Чи в правду повірив що "некто" влетів на форум що б просвітити нас що до блокіровки?

Re: блокіровка

Додано: 02 жовтня 2012, 15:37
bobikus
Чи хтось тут пробував заливати мастило з присадкою для LSD в мости з самоблоками? Як працює ця присадка? Питаю, бо катаюсь на звичайному вже кілька років, проблем не було, можливо це справді чимось краще і вартує змінити?

Re: блокіровка

Додано: 07 жовтня 2012, 17:06
васька кран
На маслі економити неможна.

Re: блокіровка

Додано: 08 жовтня 2012, 16:15
bobikus
Я навіть не знаю, яке дешевше а яке дорожче.

Re: блокіровка

Додано: 08 жовтня 2012, 16:56
ярко
Народ,в мене стоїть задня електрична від Прадо 99 року.Хто що може сказати про цю блокировку? хочу знати про неї.