блокіровка
Re: блокіровка
А вам особисто треба було туди їхати, чи ви просто бачили інших?
Я про те і говорю... 2 чи навіть 4 раза за рік це скоріше за все максимум, коли ЙМОВІРНО блокування буде потрібно (нагалошую "ймовірно", бо з тих 4 разів 2 раза Вам не треба буде їхати туди, де машини буксують, а ще 2 раза з 4-х це місце можна буде обїхати, скажем по Пекарській замість личаківської ). Крім того, навіть на джипі на хорошій зимовій резині я перед тим як їхати кудись по Львову думаю, чи зможу там виїхати зважаючи на погодні умови і крутизну підйому, і обробку дороги комунальщиками. І на жаль, не завжди це можливо навіть при блокуваннях та колісній формулі 4Х4. Так що звичайно Імхо - гра не вартує свічок. Завжди є можливітсть обїхати проблемне місце, особливо якщо проїзд вартує 500 дол
Я про те і говорю... 2 чи навіть 4 раза за рік це скоріше за все максимум, коли ЙМОВІРНО блокування буде потрібно (нагалошую "ймовірно", бо з тих 4 разів 2 раза Вам не треба буде їхати туди, де машини буксують, а ще 2 раза з 4-х це місце можна буде обїхати, скажем по Пекарській замість личаківської ). Крім того, навіть на джипі на хорошій зимовій резині я перед тим як їхати кудись по Львову думаю, чи зможу там виїхати зважаючи на погодні умови і крутизну підйому, і обробку дороги комунальщиками. І на жаль, не завжди це можливо навіть при блокуваннях та колісній формулі 4Х4. Так що звичайно Імхо - гра не вартує свічок. Завжди є можливітсть обїхати проблемне місце, особливо якщо проїзд вартує 500 дол
Re: блокіровка
Мой знакомый без блокировки тоже на восьмерке далеко заезжал, и не только зимойБогдан писав:Той знайьомий, що поставив блок (на жаль не маю зараз з ним контакту) на своїй вісімці зимою далеко заїжджав
- Volodymyr
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 6941
- З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
- Ім'я: Володимир
- Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
- Звідки: Ukraine, Lviv
- Контактна інформація:
Re: блокіровка
Примусово блокіровкою треба ще вмітикористуватися - це певне мінус, хоча для людини з головою не проблема. А те що її вимикаєш і 100% знаєш що вона не спрацює це плюс. Решта функціоналу в них спільне.pilgrim писав:Господа, мне вот чисто любопитно, попадалось ли кому сравнение LSD блокировок против подключаемых блокировок?
(мне одно видео попадалось там прадики тестировали, в описани говорилось что на одном стоит LSD а в самом видео говорили что просто открытый диф)
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Re: блокіровка
Volodymyr писав:Примусово блокіровкою треба ще вмітикористуватися - це певне мінус, хоча для людини з головою не проблема. А те що її вимикаєш і 100% знаєш що вона не спрацює це плюс. Решта функціоналу в них спільне.pilgrim писав:Господа, мне вот чисто любопитно, попадалось ли кому сравнение LSD блокировок против подключаемых блокировок?
(мне одно видео попадалось там прадики тестировали, в описани говорилось что на одном стоит LSD а в самом видео говорили что просто открытый диф)
Функціонування то спільне, але напевно різне (повне чи неповне блокування).
- Мuxajil
- Повідомлень: 449
- З нами з: 20 червня 2008, 16:13
- Ім'я: Михайло
- Авто: ваз 2121
- Звідки: ЛЬВІВ
- Контактна інформація:
Re: блокіровка
+100 Навіть повний привід інколи не допоможе, наприклад льод під горку і чотири колеса стоятимуть, чому, тому що зірвуться в пробуксовку і авто просто їхатиме назад.AM писав:А вам особисто треба було туди їхати, чи ви просто бачили інших?
Я про те і говорю... 2 чи навіть 4 раза за рік це скоріше за все максимум, коли ЙМОВІРНО блокування буде потрібно (нагалошую "ймовірно", бо з тих 4 разів 2 раза Вам не треба буде їхати туди, де машини буксують, а ще 2 раза з 4-х це місце можна буде обїхати, скажем по Пекарській замість личаківської ). Крім того, навіть на джипі на хорошій зимовій резині я перед тим як їхати кудись по Львову думаю, чи зможу там виїхати зважаючи на погодні умови і крутизну підйому, і обробку дороги комунальщиками. І на жаль, не завжди це можливо навіть при блокуваннях та колісній формулі 4Х4. Так що звичайно Імхо - гра не вартує свічок. Завжди є можливітсть обїхати проблемне місце, особливо якщо проїзд вартує 500 дол
Re: блокіровка
людина вже все давно вирішила. реально шо їй потрібно- так це контакти кантори яка цим займається. а нашої думки спитала чисто заради галочки)
і доречі- правильна резина вартує менше блоку, а ефекту буде набагато більше.
ніфіга та блокіровка не поможе на льоді (болоті, снігу, слизькому корочче) якшо стоїть літня (або просто гамняна) гума. просто будуть шліфутати не одне а два колеса
і накінець порада- купіть спочатку файну гуму, для зими з шипами. і комлект ланцюгів в багажник. якшо вже такого буде не вистачати, а лишатиметься бажання і гроші до блокіровки- то тут два варіанта
а)купити здуру блок
б)продати вісімку і купити ниву
і доречі- правильна резина вартує менше блоку, а ефекту буде набагато більше.
тю. так про шо тут можна говорити. в мене складається враження шо ви відноситесь до тих людей які кажуть: "та мені пох на гуму і швидкість в повороті- в мене абс і іеспі"Була ситуація - зимою на повному приводі, правда на літній гумі, на льоді і троки під гірку треба було рушити - машина стояла як вкопана
ніфіга та блокіровка не поможе на льоді (болоті, снігу, слизькому корочче) якшо стоїть літня (або просто гамняна) гума. просто будуть шліфутати не одне а два колеса
і накінець порада- купіть спочатку файну гуму, для зими з шипами. і комлект ланцюгів в багажник. якшо вже такого буде не вистачати, а лишатиметься бажання і гроші до блокіровки- то тут два варіанта
а)купити здуру блок
б)продати вісімку і купити ниву
Re: блокіровка
100%. Можна правда і без шипів, але по любому хорошу зимову гуму. Вона і в багатьох інших ситуаціях життя може врятувати, а не просто допоможе виїхати.K2 писав: людина вже все давно вирішила. реально шо їй потрібно- так це контакти кантори яка цим займається. а нашої думки спитала чисто заради галочки)
і доречі- правильна резина вартує менше блоку, а ефекту буде набагато більше....
....ніфіга та блокіровка не поможе на льоді (болоті, снігу, слизькому корочче) якшо стоїть літня (або просто гамняна) гума. просто будуть шліфутати не одне а два колеса
і накінець порада- купіть спочатку файну гуму, для зими з шипами....
Re: блокіровка
Вот в этом направлении и следует продвигатьсяБогдан писав:і ланцюги також для надійностіmyshketer писав:Шипованую резину тебе нужно, а не диф
Re: блокіровка
K2 писав:людина вже все давно вирішила. реально шо їй потрібно- так це контакти кантори яка цим займається. а нашої думки спитала чисто заради галочки)
і доречі- правильна резина вартує менше блоку, а ефекту буде набагато більше.тю. так про шо тут можна говорити. в мене складається враження шо ви відноситесь до тих людей які кажуть: "та мені пох на гуму і швидкість в повороті- в мене абс і іеспі"Була ситуація - зимою на повному приводі, правда на літній гумі, на льоді і троки під гірку треба було рушити - машина стояла як вкопана
ніфіга та блокіровка не поможе на льоді (болоті, снігу, слизькому корочче) якшо стоїть літня (або просто гамняна) гума. просто будуть шліфутати не одне а два колеса
і накінець порада- купіть спочатку файну гуму, для зими з шипами. і комлект ланцюгів в багажник. якшо вже такого буде не вистачати, а лишатиметься бажання і гроші до блокіровки- то тут два варіанта
а)купити здуру блок
б)продати вісімку і купити ниву
К2 ти не правий що заради галочки, і про категорію людей також, і не вирішив я нічого, а думка – що ”правильна резина вартує менше блоку, а ефекту буде набагато більше” – це те що я шукаю, правда ефект доброї гумми від блоку кращий якого повного чи неповного??? чи від будь якого, який тільки існує в природі??? – ось це мене цікавить!!! І ще - історія про буксування булла на джипі, а блок мене цікавить на вісімку (з зимовою гумою). Зимові мішеліни (без шипів) – це хороша гумма чи ні? Повір – ти перша людина, котрій я задаю це питання. Щодо ланцюгів то вони в мене в машині є від листопада по березень, тільки бажання їх вдягати немає – простіше розвертати машину, але і цього не хочеться робити – тут вже не через лінощі. А ниву нащо – краще імпрезу.
Re: блокіровка
” +100 Навіть повний привід інколи не допоможе, наприклад льод під горку і чотири колеса стоятимуть, чому, тому що зірвуться в пробуксовку і авто просто їхатиме назад” - це цікава думка для мене.
І ще - питання не в гумі - гумма це святе, особливо на джип, ви мені краще допоможіть розібратись в видах блокіровок !!! (Володя скидував сайт - http://jeep.avtograd.ru/lockers/index.htm), а то таке враження що спілкуємось про різні речі.
Цікаво чому Кубики – це майже етолон прохідності – напевно мерс ставить найкращу гумму і в базі дає ланцюги на всі чотири колеса.
Мушу шукати знайомого, що ставив собі той блок – бо інакше напевно не розберусь.
І ще - питання не в гумі - гумма це святе, особливо на джип, ви мені краще допоможіть розібратись в видах блокіровок !!! (Володя скидував сайт - http://jeep.avtograd.ru/lockers/index.htm), а то таке враження що спілкуємось про різні речі.
Цікаво чому Кубики – це майже етолон прохідності – напевно мерс ставить найкращу гумму і в базі дає ланцюги на всі чотири колеса.
Мушу шукати знайомого, що ставив собі той блок – бо інакше напевно не розберусь.
- Мuxajil
- Повідомлень: 449
- З нами з: 20 червня 2008, 16:13
- Ім'я: Михайло
- Авто: ваз 2121
- Звідки: ЛЬВІВ
- Контактна інформація:
Re: блокіровка
[quote="Богдан"]” +100 Навіть повний привід інколи не допоможе, наприклад льод під горку і чотири колеса стоятимуть, чому, тому що зірвуться в пробуксовку і авто просто їхатиме назад” - це цікава думка для мене.
Це не думка, це простий закон фізики, і при таких умовах навіть і кубик не виїхав , для такого підйома як каток треба шипи мати. Щодо блока, то моя думка така, блоки потрібні автомобілям з колісною формулою 4х4 , а таких як для 08 то фактично люди тут технічні і знають толк в таких питаннях. Вони вже все тобі сказали.
Це не думка, це простий закон фізики, і при таких умовах навіть і кубик не виїхав , для такого підйома як каток треба шипи мати. Щодо блока, то моя думка така, блоки потрібні автомобілям з колісною формулою 4х4 , а таких як для 08 то фактично люди тут технічні і знають толк в таких питаннях. Вони вже все тобі сказали.
- tad100
- Повідомлень: 1972
- З нами з: 18 березня 2005, 18:29
- Ім'я: Тарас
- Авто: Mitsubishi L200 2007. Isuzu Trooper, 1988
- Звідки: Львів
Re: блокіровка
Я надеюсь эта фраза случайно здесь оказалась?Богдан писав: А ниву нащо – краще імпрезу.
А насчёт увеличения проходимости моноприводного автомобиля путём установки блокировки - это не наш метод. Лучше уж добавить задний привод
Как свищет ветер осенний!
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.
- Volodymyr
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 6941
- З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
- Ім'я: Володимир
- Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
- Звідки: Ukraine, Lviv
- Контактна інформація:
Re: блокіровка
Богдан, ра мова айшла в акий ракурс - моя тобі порада. Забий на блокіровки. Навіть на джипі їх вмикають вже в останню чергу, після понижайок, гуми і т.п. і навіть примусові блокування всерівно не дають ефекту - "ВАУ!" а лише трохи допомагають. Що до блокування на снігу чи льоді. Це роряду фантастики швидше, ти ж не вивішуєшся однією строною на снігу, а як правило топишся в ньому, тай ще передом. Що до використання блокуванян на передньому мості то це вагалі дуже спірний момент. Не наю як на лсд але на примусових кермом вже не покрутиш, бо вернеш редуктор. тобто блокуватись тільки на прямому кермі.
ну і в догонку. Ніщо не додає прохіжності так як повний привід та колеса. все решта це елементи. Тіж шипи працють нормаьно на вкатаному снігу. Ланцюги дял глибокого снігу. А вагалі як для зубила - такпок в пол і пішов.
ну і в догонку. Ніщо не додає прохіжності так як повний привід та колеса. все решта це елементи. Тіж шипи працють нормаьно на вкатаному снігу. Ланцюги дял глибокого снігу. А вагалі як для зубила - такпок в пол і пішов.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Re: блокіровка
Re: блокіровка
tad100 » 11 січня 2011, 20:15
Богдан написав:
А ниву нащо – краще імпрезу.
Я надеюсь эта фраза случайно здесь оказалась?
А насчёт увеличения проходимости моноприводного автомобиля путём установки блокировки - это не наш метод. Лучше уж добавить задний привод
Как свищет ветер осенний!
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.
Точно не ту кнопку нажав - звиняйте, ну з ким не буває
tad100 » 11 січня 2011, 20:15
Богдан написав:
А ниву нащо – краще імпрезу.
Я надеюсь эта фраза случайно здесь оказалась?
А насчёт увеличения проходимости моноприводного автомобиля путём установки блокировки - это не наш метод. Лучше уж добавить задний привод
Как свищет ветер осенний!
Тогда лишь поймете мои стихи,
Когда заночуете в поле.
МАЦУО БАСЁ из ипонии давно помер.
Точно не ту кнопку нажав - звиняйте, ну з ким не буває
Востаннє редагувалось 11 січня 2011, 21:04 користувачем Богдан, всього редагувалось 1 раз.
Re: блокіровка
Ти мене Володя остаточно переконав, здогадувався я що блоки - це тільки при вивішуванні коліс. Дякую, що розказав про мінуси в реальній експлуатації. А щодо ланцюгів в каші - незгідний, машина закопується принаймі під нормальну гору точно, але це коли дійсно багато талого снігу - як минулої весни, коли різко потепліло. І капця я в підлогу давати не можу бо моя дорога проглядається на метрів 10-20, але взагалі так виїжджаю.Volodymyr писав:Богдан, ра мова айшла в акий ракурс - моя тобі порада. Забий на блокіровки. Навіть на джипі їх вмикають вже в останню чергу, після понижайок, гуми і т.п. і навіть примусові блокування всерівно не дають ефекту - "ВАУ!" а лише трохи допомагають. Що до блокування на снігу чи льоді. Це роряду фантастики швидше, ти ж не вивішуєшся однією строною на снігу, а як правило топишся в ньому, тай ще передом. Що до використання блокуванян на передньому мості то це вагалі дуже спірний момент. Не наю як на лсд але на примусових кермом вже не покрутиш, бо вернеш редуктор. тобто блокуватись тільки на прямому кермі.
ну і в догонку. Ніщо не додає прохіжності так як повний привід та колеса. все решта це елементи. Тіж шипи працють нормаьно на вкатаному снігу. Ланцюги дял глибокого снігу. А вагалі як для зубила - такпок в пол і пішов.