Сторінка 2 з 2

Re: Нива на незалежній підвісці

Додано: 11 грудня 2010, 20:37
Kompas
AM_ufu писав:
Kompas писав:Власник прокляне все на світі, коли прийдеться пильники шрусів міняти (сам міняв - секас незабутній)
спереду такі самі пильники, але не проклинає ;)
Там "вся сіль" в розборці-зборці Шруса. Поки не стикався - все О.К. А коли порветься.... Одне добре - Шруси надзвичайно живучі. Я їздив рік фактично без пильника і шрусу нічого не ствлося. Правда на Сієрі а не в офф-роуд режимі

Re: Нива на незалежній підвісці

Додано: 03 липня 2014, 23:31
Микола STARyy
uncletafuk писав:
AM_ufu писав:переставив задній міст від форд сіерра
З власного досвіду експлуатації автомобіля Форд Сієра ще додам що задні важелі підвіски там досить слабкі. Їх вигинає від експлуатації на звичайних дорогах. На офроуді ж колеса стануть домиком /\ дуже скоро.
Це не важелі гне, то пружини сідають.
Бачив таку нивку в с. Довжанка біля Тернополя. Не було чим зняти. На передній міст не звернув уваги, мав би бути також сієрровський, бо у Ниви передаточне 4,1(з 01 мостом) а в Сієрри повнопривідної 3,9. Кліренс по центру біля 400мм. У стокової Ниви 220. До речі, мануал каже що на більшості Сієєрр 4х4 стояв задній редуктор з самоблоком.