Нива на незалежній підвісці

2121, 21213, Нива-Шивроле
Kompas
Повідомлень: 191
З нами з: 15 листопада 2009, 20:25
Авто: Недопривідні ТЗ
Звідки: Тернопільський штурман

Re: Нива на незалежній підвісці

Повідомлення Kompas » 11 грудня 2010, 20:37

AM_ufu писав:
Kompas писав:Власник прокляне все на світі, коли прийдеться пильники шрусів міняти (сам міняв - секас незабутній)

спереду такі самі пильники, але не проклинає ;)


Там "вся сіль" в розборці-зборці Шруса. Поки не стикався - все О.К. А коли порветься.... Одне добре - Шруси надзвичайно живучі. Я їздив рік фактично без пильника і шрусу нічого не ствлося. Правда на Сієрі а не в офф-роуд режимі

Микола STARyy
Повідомлень: 412
З нами з: 30 липня 2009, 22:43
Ім'я: Микола Васильович
Авто: UAZ31512 "Бабай" ВАЗ 21213"Медведик"
Звідки: Файне місто О67 2б 2б 2О7

Re: Нива на незалежній підвісці

Повідомлення Микола STARyy » 03 липня 2014, 23:31

uncletafuk писав:
AM_ufu писав:переставив задній міст від форд сіерра

З власного досвіду експлуатації автомобіля Форд Сієра ще додам що задні важелі підвіски там досить слабкі. Їх вигинає від експлуатації на звичайних дорогах. На офроуді ж колеса стануть домиком /\ дуже скоро.

Це не важелі гне, то пружини сідають.
Бачив таку нивку в с. Довжанка біля Тернополя. Не було чим зняти. На передній міст не звернув уваги, мав би бути також сієрровський, бо у Ниви передаточне 4,1(з 01 мостом) а в Сієрри повнопривідної 3,9. Кліренс по центру біля 400мм. У стокової Ниви 220. До речі, мануал каже що на більшості Сієєрр 4х4 стояв задній редуктор з самоблоком.
Гріх сумувати, коли є інші гріхи...


Повернутись до “НИВА”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість