Там "вся сіль" в розборці-зборці Шруса. Поки не стикався - все О.К. А коли порветься.... Одне добре - Шруси надзвичайно живучі. Я їздив рік фактично без пильника і шрусу нічого не ствлося. Правда на Сієрі а не в офф-роуд режиміAM_ufu писав:спереду такі самі пильники, але не проклинаєKompas писав:Власник прокляне все на світі, коли прийдеться пильники шрусів міняти (сам міняв - секас незабутній)
Нива на незалежній підвісці
-
- Повідомлень: 191
- З нами з: 15 листопада 2009, 20:25
- Авто: Недопривідні ТЗ
- Звідки: Тернопільський штурман
Re: Нива на незалежній підвісці
-
- Повідомлень: 412
- З нами з: 30 липня 2009, 22:43
- Ім'я: Микола Васильович
- Авто: UAZ31512 "Бабай" ВАЗ 21213"Медведик"
- Звідки: Файне місто О67 2б 2б 2О7
Re: Нива на незалежній підвісці
Це не важелі гне, то пружини сідають.uncletafuk писав:З власного досвіду експлуатації автомобіля Форд Сієра ще додам що задні важелі підвіски там досить слабкі. Їх вигинає від експлуатації на звичайних дорогах. На офроуді ж колеса стануть домиком /\ дуже скоро.AM_ufu писав:переставив задній міст від форд сіерра
Бачив таку нивку в с. Довжанка біля Тернополя. Не було чим зняти. На передній міст не звернув уваги, мав би бути також сієрровський, бо у Ниви передаточне 4,1(з 01 мостом) а в Сієрри повнопривідної 3,9. Кліренс по центру біля 400мм. У стокової Ниви 220. До речі, мануал каже що на більшості Сієєрр 4х4 стояв задній редуктор з самоблоком.
Гріх сумувати, коли є інші гріхи...