Нива на незалежній підвісці

2121, 21213, Нива-Шивроле
Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Нива на незалежній підвісці

Повідомлення AM »

Бачив ниву на повністю незалежній підвісці. Чєл казав, що переставив задній міст від форд сіерра.
http://picasaweb.google.com/MulyakAndri ... directlink
Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Re: Нива на незалежній підвісці

Повідомлення AM »

Цікаво було б поставити на ниву підвіску з волинянки з колісними редукторами.
uncletafuk
Повідомлень: 168
З нами з: 25 березня 2009, 16:39
Звідки: Тернопіль
Контактна інформація:

Re: Нива на незалежній підвісці

Повідомлення uncletafuk »

А для чого таке переобладнання на незалежну підвіску ? Незалежна підвіска має менші ходи (як правило), і важче перескакує через всі перешкоди.
AM_ufu писав:Цікаво було б поставити на ниву підвіску з волинянки з колісними редукторами
Ставити на будь-яку техніку, в якої двигун сильніший за 60 к.с. щось від Волинянки не має сенсу. У Волині все дуже тоненьке та хлипеньке, "мало мяса".

Крім того на Волині редуктори із зовнішнім зачепленням, тобто колеса крутитимуться в інший бік, тобто отримаємо 5 передач назад і 1-у вперед.
Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Re: Нива на незалежній підвісці

Повідомлення AM »

uncletafuk писав:А для чого таке переобладнання на незалежну підвіску ? Незалежна підвіска має менші ходи (як правило), і важче перескакує через всі перешкоди.
Не знаю на рахунок важче перескакувати але дасть можливо більший кліренс (залежить звичайно від форми ричагів, місця розташування редуктора і т.д.), що є трохи проблематичним для ниви, так як більше як 29-30" колеса на неї ставити не бажано
Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6941
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Re: Нива на незалежній підвісці

Повідомлення Volodymyr »

Тобі не буде чим той кліренс витягнути.
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
uncletafuk
Повідомлень: 168
З нами з: 25 березня 2009, 16:39
Звідки: Тернопіль
Контактна інформація:

Re: Нива на незалежній підвісці

Повідомлення uncletafuk »

AM_ufu писав:переставив задній міст від форд сіерра
З власного досвіду експлуатації автомобіля Форд Сієра ще додам що задні важелі підвіски там досить слабкі. Їх вигинає від експлуатації на звичайних дорогах. На офроуді ж колеса стануть домиком /\ дуже скоро.
Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Re: Нива на незалежній підвісці

Повідомлення AM »

Volodymyr писав:Тобі не буде чим той кліренс витягнути.
що маєш на увазі?
Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Re: Нива на незалежній підвісці

Повідомлення AM »

uncletafuk писав:
AM_ufu писав:переставив задній міст від форд сіерра
З власного досвіду експлуатації автомобіля Форд Сієра ще додам що задні важелі підвіски там досить слабкі. Їх вигинає від експлуатації на звичайних дорогах. На офроуді ж колеса стануть домиком /\ дуже скоро.
ну да, запчастини від легкових авто можливо не найкращий варіант, але я про саму ідею... От якби на ниву колісні редуктори від якоїсь машинки... А про незалежну підвіску говорю, тому, що вона суттво легше від суцільних мостів того смого уаза. Да і подобається мені незалежна підвіска - там де машини з залежною підвіскою на таких самих колесах як в мене гребуть заднім редуктором, я їду спокійно (тільки не тре починати дискусію про переваги залежної і незалежної підвіски, всі вкурсі, тут кому що подобається :) )
Аватар користувача
myshketer
Повідомлень: 2289
З нами з: 04 липня 2009, 13:35
Ім'я: Андрей
Авто: будка для гбо

Re: Нива на незалежній підвісці

Повідомлення myshketer »

Тут в соседней теме мелькнул автомобиль с супер независимой подвеской -
За коробкой передач была предусмотрена раздаточная коробка с одним блокирующим дифференциалом, из которой к каждому колесу тянулся карданный вал.
Думаю, Нива с такой подвеской станет еще проходимее ;)
Аватар користувача
Volodymyr
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 6941
З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
Ім'я: Володимир
Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
Звідки: Ukraine, Lviv
Контактна інформація:

Re: Нива на незалежній підвісці

Повідомлення Volodymyr »

AM_ufu писав:що маєш на увазі?
Що порве її двигун від НИВИ :(
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
Kompas
Повідомлень: 191
З нами з: 15 листопада 2009, 20:25
Авто: Недопривідні ТЗ
Звідки: Тернопільський штурман

Re: Нива на незалежній підвісці

Повідомлення Kompas »

Власник прокляне все на світі, коли прийдеться пильники шрусів міняти (сам міняв - секас незабутній)
Аватар користувача
nick2121
Повідомлень: 586
З нами з: 15 травня 2006, 21:30
Ім'я: Микола
Авто: УАЗ 3164
Звідки: Львів, Україна

Re: Нива на незалежній підвісці

Повідомлення nick2121 »

Бачив задню підвіску BMW на Ниві:
Зображення
http://fotki.yandex.ru/users/kinst2/view/121715/
PS. Головні пари: зад (BMW) 4.27, перед (ВАЗ) 4.3... ну майже однаково. :)

...а взагалі який зміст то робити? Виграємо у кліренсі... але ж ще є хід підвіски та артикуляція... тут втрачаємо... :roll:
Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Re: Нива на незалежній підвісці

Повідомлення AM »

Kompas писав:Власник прокляне все на світі, коли прийдеться пильники шрусів міняти (сам міняв - секас незабутній)
спереду такі самі пильники, але не проклинає ;)
Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Re: Нива на незалежній підвісці

Повідомлення AM »

nick2121 писав:Бачив задню підвіску BMW на Ниві:
...а взагалі який зміст то робити? Виграємо у кліренсі... але ж ще є хід підвіски та артикуляція... тут втрачаємо... :roll:
Не те щоб я збирався таке робити, але як сказав - ідея мені подобається. І подобається власне через виграш в кліренсі. А щодо артикуляції - теоретично згідний - на залежнійпідвісці можна добитись більшої артикуляції, але чи переважно ми робино хід підвіски настільки великим, щоб він так сильно відрізнявся. Ось на цій фотці хід доволі не поганий http://fotki.yandex.ru/users/kinst2/view/121715?page=1
Аватар користувача
AM
Повідомлень: 2438
З нами з: 19 серпня 2009, 01:51
Ім'я: Андрій
Авто: УАЗ 469 (Стрємітєльний :))

Re: Нива на незалежній підвісці

Повідомлення AM »

myshketer писав:Тут в соседней теме мелькнул автомобиль с супер независимой подвеской -
За коробкой передач была предусмотрена раздаточная коробка с одним блокирующим дифференциалом, из которой к каждому колесу тянулся карданный вал.
Думаю, Нива с такой подвеской станет еще проходимее ;)
Єто уже и не нива вовсе :)
Відповісти