Нива на незалежній підвісці
Нива на незалежній підвісці
Бачив ниву на повністю незалежній підвісці. Чєл казав, що переставив задній міст від форд сіерра.
http://picasaweb.google.com/MulyakAndri ... directlink
http://picasaweb.google.com/MulyakAndri ... directlink
Re: Нива на незалежній підвісці
Цікаво було б поставити на ниву підвіску з волинянки з колісними редукторами.
-
- Повідомлень: 168
- З нами з: 25 березня 2009, 16:39
- Звідки: Тернопіль
- Контактна інформація:
Re: Нива на незалежній підвісці
А для чого таке переобладнання на незалежну підвіску ? Незалежна підвіска має менші ходи (як правило), і важче перескакує через всі перешкоди.
Крім того на Волині редуктори із зовнішнім зачепленням, тобто колеса крутитимуться в інший бік, тобто отримаємо 5 передач назад і 1-у вперед.
Ставити на будь-яку техніку, в якої двигун сильніший за 60 к.с. щось від Волинянки не має сенсу. У Волині все дуже тоненьке та хлипеньке, "мало мяса".AM_ufu писав:Цікаво було б поставити на ниву підвіску з волинянки з колісними редукторами
Крім того на Волині редуктори із зовнішнім зачепленням, тобто колеса крутитимуться в інший бік, тобто отримаємо 5 передач назад і 1-у вперед.
Re: Нива на незалежній підвісці
Не знаю на рахунок важче перескакувати але дасть можливо більший кліренс (залежить звичайно від форми ричагів, місця розташування редуктора і т.д.), що є трохи проблематичним для ниви, так як більше як 29-30" колеса на неї ставити не бажаноuncletafuk писав:А для чого таке переобладнання на незалежну підвіску ? Незалежна підвіска має менші ходи (як правило), і важче перескакує через всі перешкоди.
-
- Повідомлень: 168
- З нами з: 25 березня 2009, 16:39
- Звідки: Тернопіль
- Контактна інформація:
Re: Нива на незалежній підвісці
З власного досвіду експлуатації автомобіля Форд Сієра ще додам що задні важелі підвіски там досить слабкі. Їх вигинає від експлуатації на звичайних дорогах. На офроуді ж колеса стануть домиком /\ дуже скоро.AM_ufu писав:переставив задній міст від форд сіерра
Re: Нива на незалежній підвісці
що маєш на увазі?Volodymyr писав:Тобі не буде чим той кліренс витягнути.
Re: Нива на незалежній підвісці
ну да, запчастини від легкових авто можливо не найкращий варіант, але я про саму ідею... От якби на ниву колісні редуктори від якоїсь машинки... А про незалежну підвіску говорю, тому, що вона суттво легше від суцільних мостів того смого уаза. Да і подобається мені незалежна підвіска - там де машини з залежною підвіскою на таких самих колесах як в мене гребуть заднім редуктором, я їду спокійно (тільки не тре починати дискусію про переваги залежної і незалежної підвіски, всі вкурсі, тут кому що подобається )uncletafuk писав:З власного досвіду експлуатації автомобіля Форд Сієра ще додам що задні важелі підвіски там досить слабкі. Їх вигинає від експлуатації на звичайних дорогах. На офроуді ж колеса стануть домиком /\ дуже скоро.AM_ufu писав:переставив задній міст від форд сіерра
Re: Нива на незалежній підвісці
Тут в соседней теме мелькнул автомобиль с супер независимой подвеской -
Думаю, Нива с такой подвеской станет еще проходимееЗа коробкой передач была предусмотрена раздаточная коробка с одним блокирующим дифференциалом, из которой к каждому колесу тянулся карданный вал.
- Volodymyr
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 6941
- З нами з: 28 серпня 2002, 16:56
- Ім'я: Володимир
- Авто: Toyota Land Cruiser 60 (HJ60LG-KW•1982), 33x12.5xR15
- Звідки: Ukraine, Lviv
- Контактна інформація:
Re: Нива на незалежній підвісці
Що порве її двигун від НИВИAM_ufu писав:що маєш на увазі?
[О]=TOYOTA=[О] ランドクルーザー
-
- Повідомлень: 191
- З нами з: 15 листопада 2009, 20:25
- Авто: Недопривідні ТЗ
- Звідки: Тернопільський штурман
Re: Нива на незалежній підвісці
Власник прокляне все на світі, коли прийдеться пильники шрусів міняти (сам міняв - секас незабутній)
- nick2121
- Повідомлень: 586
- З нами з: 15 травня 2006, 21:30
- Ім'я: Микола
- Авто: УАЗ 3164
- Звідки: Львів, Україна
Re: Нива на незалежній підвісці
Бачив задню підвіску BMW на Ниві:
http://fotki.yandex.ru/users/kinst2/view/121715/
PS. Головні пари: зад (BMW) 4.27, перед (ВАЗ) 4.3... ну майже однаково.
...а взагалі який зміст то робити? Виграємо у кліренсі... але ж ще є хід підвіски та артикуляція... тут втрачаємо...
http://fotki.yandex.ru/users/kinst2/view/121715/
PS. Головні пари: зад (BMW) 4.27, перед (ВАЗ) 4.3... ну майже однаково.
...а взагалі який зміст то робити? Виграємо у кліренсі... але ж ще є хід підвіски та артикуляція... тут втрачаємо...
Re: Нива на незалежній підвісці
спереду такі самі пильники, але не проклинаєKompas писав:Власник прокляне все на світі, коли прийдеться пильники шрусів міняти (сам міняв - секас незабутній)
Re: Нива на незалежній підвісці
Не те щоб я збирався таке робити, але як сказав - ідея мені подобається. І подобається власне через виграш в кліренсі. А щодо артикуляції - теоретично згідний - на залежнійпідвісці можна добитись більшої артикуляції, але чи переважно ми робино хід підвіски настільки великим, щоб він так сильно відрізнявся. Ось на цій фотці хід доволі не поганий http://fotki.yandex.ru/users/kinst2/view/121715?page=1nick2121 писав:Бачив задню підвіску BMW на Ниві:
...а взагалі який зміст то робити? Виграємо у кліренсі... але ж ще є хід підвіски та артикуляція... тут втрачаємо...
Re: Нива на незалежній підвісці
Єто уже и не нива вовсеmyshketer писав:Тут в соседней теме мелькнул автомобиль с супер независимой подвеской -Думаю, Нива с такой подвеской станет еще проходимееЗа коробкой передач была предусмотрена раздаточная коробка с одним блокирующим дифференциалом, из которой к каждому колесу тянулся карданный вал.