Прошу помощи и концептуальных размышлений по поводу задней подвески Нива 2121
Машина для оффроуда на 30" катках.
От руки накидал русоночек.
Слева на картинке ( А ) - схематически показано штатное крепление амортизатора.
Справа ( Б ) - вариант с переносом крепления амо наверх усиленного моста.
Вопросы следующие:
а) насколько актуально ставить спаренные ( два амортизатора ) амортизаторы. ( актуальный вопрос и для передка )
б) стоит ли переносить крепление амортизатора на верх моста, в соответствии с частью "Б" картинки ( плюсы и последствия )
в) если вариант "А" более приемлемый и ставить второй амо - то где оптимальней крепить на мосте ( сверху / снизу )
г) какие амортизаторы ставить ( под волговские пружины ) в варианте "А" и "Б"
д) нюансы которые возможно не учел...
А-рычаг - само собой разумеющиеся.
Не судите строго за вопросы, хочу узнать обоснованные мнения опытных и настановлений на путь истинный
Нива - изменения задней подвески
- robosol
- Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2244
- З нами з: 17 грудня 2009, 15:56
- Ім'я: Андрій
- Авто: LR Discovery
- Звідки: Львів
- Контактна інформація:
Re: Нива - изменения задней подвески
Вот кстати нашел яркий пример крепления амортизаторов над мостом ( на боевом самопрыге )
[img]http://niva.tc/images/Samopryg-2-1-2/IM ... 0x480].jpg[/img]
Добавлю еще вопрос.
Какие именно лутчше использовать пружины и амортизаторы при лифтовании и 30" колесах ( что бы по феншую жесткость пружины и амо ) ?
[img]http://niva.tc/images/Samopryg-2-1-2/IM ... 0x480].jpg[/img]
Добавлю еще вопрос.
Какие именно лутчше использовать пружины и амортизаторы при лифтовании и 30" колесах ( что бы по феншую жесткость пружины и амо ) ?
Re: Нива - изменения задней подвески
На мою думку, "феншуй" у кожного свій...robosol писав:Добавлю еще вопрос.
Какие именно лутчше использовать пружины и амортизаторы при лифтовании и 30" колесах ( что бы по феншую жесткость пружины и амо ) ?
Розкажу про свій
Наріжний камінь - при налаштуванні авто для своїх забаганок, якомога менше втручатись в "мудру простоту древніх". Зараз на моїй Нивці стоять колеса 225R16 або 30,5". Для цього вистачило обрізати арки за "класичною" схемою. Фактично, для їзди асфальтом цього виявилось досить. А для приємного пересування бездоріжжям дещо зробив додатково.
Задня підвіска: збільшені гумові прокладки під пружини (десь 70-80 мм... та їх уже стонадцять років роблять для Жигулів), обмежувач ходу підвіски на стискання у вигляді жигулівських подушок двигуна , прикручених до моста в середині пружини і, нарешті, амортизатори від Шевроле-Ниви.
Передня підвіска: після "обрізання", в деяких випадках, трохи затирало колесо там, де ноги водія/пасажира. Ще було несила боротись із бажанням залишити пластикові підкрилки. Тож довелось трохи пересунути колеса вперед. Цю роботу "приурочив" до заміни сайлентблоків: коли ставив нижні важелі підвіски на місце, перекинув всі шайби, що регулюють кастор, під передній сайлент. Зрозуміло, однакову кількість/товщину з обох боків. Зрештою колесо перемістилось вперед міліметрів на 5. Залишилось замінити пружини - старі вже давно просіли.
І на останок, саме крамольне: сам по собі ліфт не дозволяє встановити колеса більшого діаметра