НИВОВОДАМ

2121, 21213, Нива-Шивроле
Аватар користувача
Sashko
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 1107
З нами з: 11 листопада 2002, 20:44
Контактна інформація:

НИВОВОДАМ

Повідомлення Sashko »

В звязку з великим процентом Нивок в межах Клубу та поряд з ним, пропоную обмінятись досвідом щодо їх доводки до "монстриків".
Для початку пропоную підбірочку Інтернет ресурсів:

http://www.niva.auto.ru
http://www.niva.msk.ru
http://drvova.satel.ru
http://www.niva.tv
http://www.jora.arh.ru/html/auto/

А токож пропоную Юрі Довбушу та іншим, хто вже "собаку з'їв" на джип-тюнінгу своєї Нивки, детально описати всі свої доробки...
Є дуже простий спосіб перевірити чи закінчена Ваша місія на Землі - якщо Ви ще живі - вона продовжується! ;-) (Р.Бах)
Аватар користувача
Довбуш
Почесний Член Клубу «Львів 4×4»
Почесний Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 174
З нами з: 23 червня 2003, 21:25
Ім'я: Юрко
Звідки: NYC - Brooklyn

Повідомлення Довбуш »

це шоб народ вчився- чи - покажимо Росії шо у нас теж Нивоводи є! і також знущаємося над машинами - нехай носа не задирають- ато тюнінгі всілякі придумали.А тут народ без тюнінга - 1 ше місце - нафіга тюнінг - розкажу пізніше - і про НАСЛІДКИ також...
Якщо Ваші ноги ,руки і голова на місці ,колеса цілі і є бензин Ви можете продовжувати пошуки труднощів.....
Аватар користувача
Довбуш
Почесний Член Клубу «Львів 4×4»
Почесний Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 174
З нами з: 23 червня 2003, 21:25
Ім'я: Юрко
Звідки: NYC - Brooklyn

Повідомлення Довбуш »

Отожбо любі малята вмощуйтеся зручніше і слухайте байку як Довбуш зійшов з розуму і став Джипером.
Їздив я на Форді - багато багато - ремонтував його - багато багато - і нерви в мене здали і купив я НИВУ бо любив і люблю гори високі і шляхи непролазні.
Нива була старенька і хворенька до мене їздили на ній німці- і МЕНТИ наші українські.Нивка була бита перебита - і дуже покоцана але мала щастя - бо їй було встановлено німцями салон рекаро , руль МОМО ,гідропідсилювач керма. От і купив я її не з жалю а з вигоди . Бо запчастинки до неї на мірку всіляким імпортним джипам і паркетникам - доволі смішненькі. Розібрав,пофарбував,обробив антикорозійками,обтягнув салон- і дорвався до мотора.
МОТОР - від нього залишилося мало- колінвал та блок і всілякі дрібнички. Розподілвал замовили в Тольятті - низовий ,клапанці поставили від ФОРД Скорпіо,розрізна шестерня,хонінгововчка - себто підгонка шатунів,поршнів,маховичка по вазі,геометрія блоку та головки - в заводських варіантах завжди все криве і не прилягає як треба одне до одного. Геометрія циліндрів- все було також криве і нецентроване. Карбюратор поставили спорт Солекс 24-26 - це діаметри дифузорів - для прикладу 8-рочний карб Солекс це 21-23 - тому мотор тепер дихає на повні груди.Полірнули колектори. Свічочки Бош. Шо ще. - Радіатор збільшеного обєму від Тайги - Ниви, вентилятор електричний. Розібрали роздатку,перевірили - зібрали,коробку- перевірили- зібрали,редуктори- і тоді поставили...Залили масліцо 0W40 Кестрол формула RS в мотор - щоб крутив добре і не боявся, і повну синтетику в вузли - коробка,роздатка і мости. Перед тим поміняли всі сальнички в вузлах - бо масло дорогеньке. Поставили генератор 80 ампер щоб лямпочок можна було наставити багацько.
Амортизатори викинули - бо їм настала дупа. І поставили - в зад - КОНІ - гідравлічно газові з регулюванням жорсткості,а на перід Монро 4х4 Адвеншн - газові - бо на КОНІ вже бабла шкода було. Колесика 225-75-15 типу МТ. І от арочки обрізані - і машинка їде. По болоті,по багнюці але їде. А кліренс забули. Беремо пружинки від ГАЗ 24 мякі- обрізаємо 1,5 виточка пружинки і запихаємо - попередньо зробивши проставку 2-2.5 см. під верхню кульову опору - бажано опустити точку кріплення амортизатора в низ на 2-2.5 см. - І от мордочка вже стоїть вище - зад піднімаємо проставками з гуми під пружини- опустивши точку кріплення аммо- на висоту проставки - можна не опускати але амортизатори вирве на ямі.
Ефекти - ходова працює добре - до супер треба ще дещо переробити . Мотор - звір скажений рве щеплення - треба для мого розміру коліс міняти - ОБОВ"ЯЗКОВО - головні пари - на 4.3 - або 4.7 .
Розгін машини до 100 км. - 14 сек.- при нормальних 205-70-15 колесах. Про розхід палива - 9-18 літрів на 100 - 9 літрів якщо рухатися по трасі із швидкістю 80 км. 18 якщо їхати в гори або їздити в режимі - всіх порву на світлофорі.
Що треба зробити ще - поставитим лебідку,поміняти головні пари- не шукайт тут - у Львові їх немає. І після заміни забудьте про гонки на швидкості до 140 км. - Нива не для гонок а для бездоріжжя. Викинути або продати ТЮНІНГІСТАМ бампера і поставити труби 60 мм..- і пофарбувати іх в чорний колір - на ньому болота не видно. Підсилити пороги - підніжки викинути або продати - і поставити труби щоб витримували хай джек. Бажано поставити елементарну розтяжку з труб в задній частиі кузова. Підв"язати мости - обмежувачі ходу амортизаторів щоб міст на залишити в болоті після скачків. І багато ще всіляких доробок при наявності фанатизму - грошей та бажання - ПОБУДУВАТИ НИВо- Монстра.
Переваги над Джипами- дешевизна - але інколи ненадійність запчастин.
Моя машина в цілому добре підготована- але хочеться більшого. Готувати джип іноземного виробництва обійдеться значно дорожче
КУПУЙТЕ НИВИ ! НИВОВОДИ !
Хоча можна просто їздити на простій НИВІ - але ефект - коли на твоє авто голови водіїв паркетників обертаються на 180 градусів - і коли паркетник буксує а ти їдеш= кайф в засос.
Якщо Ваші ноги ,руки і голова на місці ,колеса цілі і є бензин Ви можете продовжувати пошуки труднощів.....
Аватар користувача
Katonych
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 2951
З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
Ім'я: Дмитрий
Авто: всякие разные недоприводные
Звідки: Мюнхен, Баварщина
Контактна інформація:

Повідомлення Katonych »

Довбуш писав:Отожбо любі малята вмощуйтеся зручніше і слухайте байку як Довбуш зійшов з розуму і став Джипером.

.....

Хоча можна просто їздити на простій НИВІ - але ефект - коли на твоє авто голови водіїв паркетників обертаються на 180 градусів - і коли паркетник буксує а ти їдеш= кайф в засос.
Дядьку, а розкажіть нам, як на танкодромі серійна Нива їхала ? ;)
Главная дорога та, по которой едет танк
Аватар користувача
Довбуш
Почесний Член Клубу «Львів 4×4»
Почесний Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 174
З нами з: 23 червня 2003, 21:25
Ім'я: Юрко
Звідки: NYC - Brooklyn

Повідомлення Довбуш »

Я вже писав - нафіга тюнінг якщо 1-ше місце на Ниві - пез переробок - але зауважу - я пройшовся - пролетів по розбитій трасі під номером 4 - на швидкості - і результат був 1-56 - але мої щітки не працювали вітрове скло було в болоті і я зачепив вішку в останніх воротах.- Відповідно штраф 4 бали. А Хлопці на серійній машині побачили що їзда в натяг це як мінімум закопування пішли по моїй схемі- газ до бляхи - і результат 2-04 - вішки на місці. Реванш буде в неділю- УМРУ но НЕСДАМСЯ. Серійні машини це добре але не завжди. І веснянки це підтвердять. Без болотної резини там робити немає чого . І відповідно підготовка машин відіб"ється на результатах. Улучшайзинг це діло особисте.Знущання над машинами для досягнення результатів і досягнення цілі також. Доречі стріт рейсінг у Львові відкриває сезон - хочу попробувати із своїм мотором на звичайні резині .Ото народ роти повідкриває....
Якщо Ваші ноги ,руки і голова на місці ,колеса цілі і є бензин Ви можете продовжувати пошуки труднощів.....
Аватар користувача
Довбуш
Почесний Член Клубу «Львів 4×4»
Почесний Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 174
З нами з: 23 червня 2003, 21:25
Ім'я: Юрко
Звідки: NYC - Brooklyn

Повідомлення Довбуш »

КАТОНИЧ! Тема Нивоводам започаткована Сашком для обговорювання проблем автомобіля НИВА-!!!! Та обміну досвідом - тому в мене напрошується ідея - заборонити спілкування - якщо воно не про НИВИ!
Стріт рейсінг у Львові проводиться майже кожну суботу. Докладніше на сайті Тюнінг клубу.Не помню який там у них адрес - вроді тюнінг клюб.льівів уа.
ТЕМА НИВОВОДАМ - для НИВОВОДІВ!
Якщо Ваші ноги ,руки і голова на місці ,колеса цілі і є бензин Ви можете продовжувати пошуки труднощів.....
Аватар користувача
Довбуш
Почесний Член Клубу «Львів 4×4»
Почесний Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 174
З нами з: 23 червня 2003, 21:25
Ім'я: Юрко
Звідки: NYC - Brooklyn

Повідомлення Довбуш »

А я от сьогодні свою Ниву дорізав - морду обкромсали знову - звіси збільшили - і трубу собі приварю як в Сашка а ще труби з боків під хайджек - кому потрібний такий тюнінг можу дати наводку на майстрів.
Якщо Ваші ноги ,руки і голова на місці ,колеса цілі і є бензин Ви можете продовжувати пошуки труднощів.....
Аватар користувача
GUGA
Повідомлень: 68
З нами з: 06 липня 2004, 09:16
Звідки: Украина. Донецк

Повідомлення GUGA »

Всем здравствуйте, я новенький. Хотелось бы спросить, сколько может стоить заварить лонжероны на моей НИВКЕ, а то купил, глядь, а там трещины :(
Ты всегда в ответе за тех, кого приручил
Аватар користувача
Довбуш
Почесний Член Клубу «Львів 4×4»
Почесний Член Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 174
З нами з: 23 червня 2003, 21:25
Ім'я: Юрко
Звідки: NYC - Brooklyn

Повідомлення Довбуш »

Очень дорого получется ехать варить лонжероны во Львов с Донецка..........
Якщо Ваші ноги ,руки і голова на місці ,колеса цілі і є бензин Ви можете продовжувати пошуки труднощів.....
Аватар користувача
GUGA
Повідомлень: 68
З нами з: 06 липня 2004, 09:16
Звідки: Украина. Донецк

Повідомлення GUGA »

Довбуш писав:Очень дорого получется ехать варить лонжероны во Львов с Донецка..........

Хай
Дуже смішно :D :D :D :D В одной стране живем, не думаю чтобы сильно цены отличались, тут даже вопрос не в том сколко конкретно, например 200 грн, а принцыпиальный порядок цен!
Ты всегда в ответе за тех, кого приручил
Аватар користувача
saper_vasja
Повідомлень: 207
З нами з: 15 вересня 2004, 17:06
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Повідомлення saper_vasja »

А как насчет принудительной межколесной блокировки дифференциала? или и без неё Ниве неплохо живется?
Аватар користувача
Bravo
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 708
З нами з: 01 листопада 2002, 17:00
Звідки: Ukraine , Lviv
Контактна інформація:

Повідомлення Bravo »

saper_vasja писав:А как насчет принудительной межколесной блокировки дифференциала? или и без неё Ниве неплохо живется?
А в нивовском мосту хватит места для принудительной блокировки ?
Если вам все равно, где вы находитесь, значит вы не заблудились ...
Аватар користувача
GUGA
Повідомлень: 68
З нами з: 06 липня 2004, 09:16
Звідки: Украина. Донецк

Повідомлення GUGA »

[quote="Bravo"][quote="saper_vasja"]А как насчет принудительной межколесной блокировки дифференциала? или и без неё Ниве неплохо живется?[/quote]
А в нивовском мосту хватит места для принудительной блокировки ?[/quote]

Хватит точно, есть такой немец Фогель (если я не перепутал фамилии), так вот, он построил триальную Ниву, так там все три блокировки (одна соответственно штатная, и две установленные из вне (ух завернул)). Так все получилось. Норма, стоит и не жужжит... В Москву приехал и на ней всех вставил...
Ты всегда в ответе за тех, кого приручил
Аватар користувача
Bravo
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Засновник Клубу «Львів 4×4»
Повідомлень: 708
З нами з: 01 листопада 2002, 17:00
Звідки: Ukraine , Lviv
Контактна інформація:

Повідомлення Bravo »

GUGA писав:
Bravo писав:
saper_vasja писав:А как насчет принудительной межколесной блокировки дифференциала? или и без неё Ниве неплохо живется?
А в нивовском мосту хватит места для принудительной блокировки ?
Хватит точно, есть такой немец Фогель (если я не перепутал фамилии), так вот, он построил триальную Ниву, так там все три блокировки (одна соответственно штатная, и две установленные из вне (ух завернул)). Так все получилось. Норма, стоит и не жужжит... В Москву приехал и на ней всех вставил...
Можешь дать ссылку на описание этой машины? Не исключется вариант, что он мог заменить мосты на неродные. Россияне, те вообще умудрились Ниву на шишиговские мосты поставить.
Если вам все равно, где вы находитесь, значит вы не заблудились ...
Аватар користувача
GUGA
Повідомлень: 68
З нами з: 06 липня 2004, 09:16
Звідки: Украина. Донецк

Повідомлення GUGA »

Дам в течении дня, но заранее говорю что мосты не меняли, у меня в журнале 4х4 клуб ее описание есть. Ждите ответа...
Ты всегда в ответе за тех, кого приручил
Відповісти