НИВОВОДАМ
- Sashko
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 1107
- З нами з: 11 листопада 2002, 20:44
- Контактна інформація:
НИВОВОДАМ
В звязку з великим процентом Нивок в межах Клубу та поряд з ним, пропоную обмінятись досвідом щодо їх доводки до "монстриків".
Для початку пропоную підбірочку Інтернет ресурсів:
http://www.niva.auto.ru
http://www.niva.msk.ru
http://drvova.satel.ru
http://www.niva.tv
http://www.jora.arh.ru/html/auto/
А токож пропоную Юрі Довбушу та іншим, хто вже "собаку з'їв" на джип-тюнінгу своєї Нивки, детально описати всі свої доробки...
Для початку пропоную підбірочку Інтернет ресурсів:
http://www.niva.auto.ru
http://www.niva.msk.ru
http://drvova.satel.ru
http://www.niva.tv
http://www.jora.arh.ru/html/auto/
А токож пропоную Юрі Довбушу та іншим, хто вже "собаку з'їв" на джип-тюнінгу своєї Нивки, детально описати всі свої доробки...
Є дуже простий спосіб перевірити чи закінчена Ваша місія на Землі - якщо Ви ще живі - вона продовжується! (Р.Бах)
- Довбуш
- Почесний Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 174
- З нами з: 23 червня 2003, 21:25
- Ім'я: Юрко
- Звідки: NYC - Brooklyn
це шоб народ вчився- чи - покажимо Росії шо у нас теж Нивоводи є! і також знущаємося над машинами - нехай носа не задирають- ато тюнінгі всілякі придумали.А тут народ без тюнінга - 1 ше місце - нафіга тюнінг - розкажу пізніше - і про НАСЛІДКИ також...
Якщо Ваші ноги ,руки і голова на місці ,колеса цілі і є бензин Ви можете продовжувати пошуки труднощів.....
- Довбуш
- Почесний Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 174
- З нами з: 23 червня 2003, 21:25
- Ім'я: Юрко
- Звідки: NYC - Brooklyn
Отожбо любі малята вмощуйтеся зручніше і слухайте байку як Довбуш зійшов з розуму і став Джипером.
Їздив я на Форді - багато багато - ремонтував його - багато багато - і нерви в мене здали і купив я НИВУ бо любив і люблю гори високі і шляхи непролазні.
Нива була старенька і хворенька до мене їздили на ній німці- і МЕНТИ наші українські.Нивка була бита перебита - і дуже покоцана але мала щастя - бо їй було встановлено німцями салон рекаро , руль МОМО ,гідропідсилювач керма. От і купив я її не з жалю а з вигоди . Бо запчастинки до неї на мірку всіляким імпортним джипам і паркетникам - доволі смішненькі. Розібрав,пофарбував,обробив антикорозійками,обтягнув салон- і дорвався до мотора.
МОТОР - від нього залишилося мало- колінвал та блок і всілякі дрібнички. Розподілвал замовили в Тольятті - низовий ,клапанці поставили від ФОРД Скорпіо,розрізна шестерня,хонінгововчка - себто підгонка шатунів,поршнів,маховичка по вазі,геометрія блоку та головки - в заводських варіантах завжди все криве і не прилягає як треба одне до одного. Геометрія циліндрів- все було також криве і нецентроване. Карбюратор поставили спорт Солекс 24-26 - це діаметри дифузорів - для прикладу 8-рочний карб Солекс це 21-23 - тому мотор тепер дихає на повні груди.Полірнули колектори. Свічочки Бош. Шо ще. - Радіатор збільшеного обєму від Тайги - Ниви, вентилятор електричний. Розібрали роздатку,перевірили - зібрали,коробку- перевірили- зібрали,редуктори- і тоді поставили...Залили масліцо 0W40 Кестрол формула RS в мотор - щоб крутив добре і не боявся, і повну синтетику в вузли - коробка,роздатка і мости. Перед тим поміняли всі сальнички в вузлах - бо масло дорогеньке. Поставили генератор 80 ампер щоб лямпочок можна було наставити багацько.
Амортизатори викинули - бо їм настала дупа. І поставили - в зад - КОНІ - гідравлічно газові з регулюванням жорсткості,а на перід Монро 4х4 Адвеншн - газові - бо на КОНІ вже бабла шкода було. Колесика 225-75-15 типу МТ. І от арочки обрізані - і машинка їде. По болоті,по багнюці але їде. А кліренс забули. Беремо пружинки від ГАЗ 24 мякі- обрізаємо 1,5 виточка пружинки і запихаємо - попередньо зробивши проставку 2-2.5 см. під верхню кульову опору - бажано опустити точку кріплення амортизатора в низ на 2-2.5 см. - І от мордочка вже стоїть вище - зад піднімаємо проставками з гуми під пружини- опустивши точку кріплення аммо- на висоту проставки - можна не опускати але амортизатори вирве на ямі.
Ефекти - ходова працює добре - до супер треба ще дещо переробити . Мотор - звір скажений рве щеплення - треба для мого розміру коліс міняти - ОБОВ"ЯЗКОВО - головні пари - на 4.3 - або 4.7 .
Розгін машини до 100 км. - 14 сек.- при нормальних 205-70-15 колесах. Про розхід палива - 9-18 літрів на 100 - 9 літрів якщо рухатися по трасі із швидкістю 80 км. 18 якщо їхати в гори або їздити в режимі - всіх порву на світлофорі.
Що треба зробити ще - поставитим лебідку,поміняти головні пари- не шукайт тут - у Львові їх немає. І після заміни забудьте про гонки на швидкості до 140 км. - Нива не для гонок а для бездоріжжя. Викинути або продати ТЮНІНГІСТАМ бампера і поставити труби 60 мм..- і пофарбувати іх в чорний колір - на ньому болота не видно. Підсилити пороги - підніжки викинути або продати - і поставити труби щоб витримували хай джек. Бажано поставити елементарну розтяжку з труб в задній частиі кузова. Підв"язати мости - обмежувачі ходу амортизаторів щоб міст на залишити в болоті після скачків. І багато ще всіляких доробок при наявності фанатизму - грошей та бажання - ПОБУДУВАТИ НИВо- Монстра.
Переваги над Джипами- дешевизна - але інколи ненадійність запчастин.
Моя машина в цілому добре підготована- але хочеться більшого. Готувати джип іноземного виробництва обійдеться значно дорожче
КУПУЙТЕ НИВИ ! НИВОВОДИ !
Хоча можна просто їздити на простій НИВІ - але ефект - коли на твоє авто голови водіїв паркетників обертаються на 180 градусів - і коли паркетник буксує а ти їдеш= кайф в засос.
Їздив я на Форді - багато багато - ремонтував його - багато багато - і нерви в мене здали і купив я НИВУ бо любив і люблю гори високі і шляхи непролазні.
Нива була старенька і хворенька до мене їздили на ній німці- і МЕНТИ наші українські.Нивка була бита перебита - і дуже покоцана але мала щастя - бо їй було встановлено німцями салон рекаро , руль МОМО ,гідропідсилювач керма. От і купив я її не з жалю а з вигоди . Бо запчастинки до неї на мірку всіляким імпортним джипам і паркетникам - доволі смішненькі. Розібрав,пофарбував,обробив антикорозійками,обтягнув салон- і дорвався до мотора.
МОТОР - від нього залишилося мало- колінвал та блок і всілякі дрібнички. Розподілвал замовили в Тольятті - низовий ,клапанці поставили від ФОРД Скорпіо,розрізна шестерня,хонінгововчка - себто підгонка шатунів,поршнів,маховичка по вазі,геометрія блоку та головки - в заводських варіантах завжди все криве і не прилягає як треба одне до одного. Геометрія циліндрів- все було також криве і нецентроване. Карбюратор поставили спорт Солекс 24-26 - це діаметри дифузорів - для прикладу 8-рочний карб Солекс це 21-23 - тому мотор тепер дихає на повні груди.Полірнули колектори. Свічочки Бош. Шо ще. - Радіатор збільшеного обєму від Тайги - Ниви, вентилятор електричний. Розібрали роздатку,перевірили - зібрали,коробку- перевірили- зібрали,редуктори- і тоді поставили...Залили масліцо 0W40 Кестрол формула RS в мотор - щоб крутив добре і не боявся, і повну синтетику в вузли - коробка,роздатка і мости. Перед тим поміняли всі сальнички в вузлах - бо масло дорогеньке. Поставили генератор 80 ампер щоб лямпочок можна було наставити багацько.
Амортизатори викинули - бо їм настала дупа. І поставили - в зад - КОНІ - гідравлічно газові з регулюванням жорсткості,а на перід Монро 4х4 Адвеншн - газові - бо на КОНІ вже бабла шкода було. Колесика 225-75-15 типу МТ. І от арочки обрізані - і машинка їде. По болоті,по багнюці але їде. А кліренс забули. Беремо пружинки від ГАЗ 24 мякі- обрізаємо 1,5 виточка пружинки і запихаємо - попередньо зробивши проставку 2-2.5 см. під верхню кульову опору - бажано опустити точку кріплення амортизатора в низ на 2-2.5 см. - І от мордочка вже стоїть вище - зад піднімаємо проставками з гуми під пружини- опустивши точку кріплення аммо- на висоту проставки - можна не опускати але амортизатори вирве на ямі.
Ефекти - ходова працює добре - до супер треба ще дещо переробити . Мотор - звір скажений рве щеплення - треба для мого розміру коліс міняти - ОБОВ"ЯЗКОВО - головні пари - на 4.3 - або 4.7 .
Розгін машини до 100 км. - 14 сек.- при нормальних 205-70-15 колесах. Про розхід палива - 9-18 літрів на 100 - 9 літрів якщо рухатися по трасі із швидкістю 80 км. 18 якщо їхати в гори або їздити в режимі - всіх порву на світлофорі.
Що треба зробити ще - поставитим лебідку,поміняти головні пари- не шукайт тут - у Львові їх немає. І після заміни забудьте про гонки на швидкості до 140 км. - Нива не для гонок а для бездоріжжя. Викинути або продати ТЮНІНГІСТАМ бампера і поставити труби 60 мм..- і пофарбувати іх в чорний колір - на ньому болота не видно. Підсилити пороги - підніжки викинути або продати - і поставити труби щоб витримували хай джек. Бажано поставити елементарну розтяжку з труб в задній частиі кузова. Підв"язати мости - обмежувачі ходу амортизаторів щоб міст на залишити в болоті після скачків. І багато ще всіляких доробок при наявності фанатизму - грошей та бажання - ПОБУДУВАТИ НИВо- Монстра.
Переваги над Джипами- дешевизна - але інколи ненадійність запчастин.
Моя машина в цілому добре підготована- але хочеться більшого. Готувати джип іноземного виробництва обійдеться значно дорожче
КУПУЙТЕ НИВИ ! НИВОВОДИ !
Хоча можна просто їздити на простій НИВІ - але ефект - коли на твоє авто голови водіїв паркетників обертаються на 180 градусів - і коли паркетник буксує а ти їдеш= кайф в засос.
Якщо Ваші ноги ,руки і голова на місці ,колеса цілі і є бензин Ви можете продовжувати пошуки труднощів.....
- Katonych
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2951
- З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
- Ім'я: Дмитрий
- Авто: всякие разные недоприводные
- Звідки: Мюнхен, Баварщина
- Контактна інформація:
Дядьку, а розкажіть нам, як на танкодромі серійна Нива їхала ? ;)Довбуш писав:Отожбо любі малята вмощуйтеся зручніше і слухайте байку як Довбуш зійшов з розуму і став Джипером.
.....
Хоча можна просто їздити на простій НИВІ - але ефект - коли на твоє авто голови водіїв паркетників обертаються на 180 градусів - і коли паркетник буксує а ти їдеш= кайф в засос.
Главная дорога та, по которой едет танк
- Довбуш
- Почесний Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 174
- З нами з: 23 червня 2003, 21:25
- Ім'я: Юрко
- Звідки: NYC - Brooklyn
Я вже писав - нафіга тюнінг якщо 1-ше місце на Ниві - пез переробок - але зауважу - я пройшовся - пролетів по розбитій трасі під номером 4 - на швидкості - і результат був 1-56 - але мої щітки не працювали вітрове скло було в болоті і я зачепив вішку в останніх воротах.- Відповідно штраф 4 бали. А Хлопці на серійній машині побачили що їзда в натяг це як мінімум закопування пішли по моїй схемі- газ до бляхи - і результат 2-04 - вішки на місці. Реванш буде в неділю- УМРУ но НЕСДАМСЯ. Серійні машини це добре але не завжди. І веснянки це підтвердять. Без болотної резини там робити немає чого . І відповідно підготовка машин відіб"ється на результатах. Улучшайзинг це діло особисте.Знущання над машинами для досягнення результатів і досягнення цілі також. Доречі стріт рейсінг у Львові відкриває сезон - хочу попробувати із своїм мотором на звичайні резині .Ото народ роти повідкриває....
Якщо Ваші ноги ,руки і голова на місці ,колеса цілі і є бензин Ви можете продовжувати пошуки труднощів.....
- Довбуш
- Почесний Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 174
- З нами з: 23 червня 2003, 21:25
- Ім'я: Юрко
- Звідки: NYC - Brooklyn
КАТОНИЧ! Тема Нивоводам започаткована Сашком для обговорювання проблем автомобіля НИВА-!!!! Та обміну досвідом - тому в мене напрошується ідея - заборонити спілкування - якщо воно не про НИВИ!
Стріт рейсінг у Львові проводиться майже кожну суботу. Докладніше на сайті Тюнінг клубу.Не помню який там у них адрес - вроді тюнінг клюб.льівів уа.
ТЕМА НИВОВОДАМ - для НИВОВОДІВ!
Стріт рейсінг у Львові проводиться майже кожну суботу. Докладніше на сайті Тюнінг клубу.Не помню який там у них адрес - вроді тюнінг клюб.льівів уа.
ТЕМА НИВОВОДАМ - для НИВОВОДІВ!
Якщо Ваші ноги ,руки і голова на місці ,колеса цілі і є бензин Ви можете продовжувати пошуки труднощів.....
- Довбуш
- Почесний Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 174
- З нами з: 23 червня 2003, 21:25
- Ім'я: Юрко
- Звідки: NYC - Brooklyn
А я от сьогодні свою Ниву дорізав - морду обкромсали знову - звіси збільшили - і трубу собі приварю як в Сашка а ще труби з боків під хайджек - кому потрібний такий тюнінг можу дати наводку на майстрів.
Якщо Ваші ноги ,руки і голова на місці ,колеса цілі і є бензин Ви можете продовжувати пошуки труднощів.....
- saper_vasja
- Повідомлень: 207
- З нами з: 15 вересня 2004, 17:06
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
[quote="Bravo"][quote="saper_vasja"]А как насчет принудительной межколесной блокировки дифференциала? или и без неё Ниве неплохо живется?[/quote]
А в нивовском мосту хватит места для принудительной блокировки ?[/quote]
Хватит точно, есть такой немец Фогель (если я не перепутал фамилии), так вот, он построил триальную Ниву, так там все три блокировки (одна соответственно штатная, и две установленные из вне (ух завернул)). Так все получилось. Норма, стоит и не жужжит... В Москву приехал и на ней всех вставил...
А в нивовском мосту хватит места для принудительной блокировки ?[/quote]
Хватит точно, есть такой немец Фогель (если я не перепутал фамилии), так вот, он построил триальную Ниву, так там все три блокировки (одна соответственно штатная, и две установленные из вне (ух завернул)). Так все получилось. Норма, стоит и не жужжит... В Москву приехал и на ней всех вставил...
Ты всегда в ответе за тех, кого приручил
- Bravo
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 708
- З нами з: 01 листопада 2002, 17:00
- Звідки: Ukraine , Lviv
- Контактна інформація:
Можешь дать ссылку на описание этой машины? Не исключется вариант, что он мог заменить мосты на неродные. Россияне, те вообще умудрились Ниву на шишиговские мосты поставить.GUGA писав:Хватит точно, есть такой немец Фогель (если я не перепутал фамилии), так вот, он построил триальную Ниву, так там все три блокировки (одна соответственно штатная, и две установленные из вне (ух завернул)). Так все получилось. Норма, стоит и не жужжит... В Москву приехал и на ней всех вставил...Bravo писав:А в нивовском мосту хватит места для принудительной блокировки ?saper_vasja писав:А как насчет принудительной межколесной блокировки дифференциала? или и без неё Ниве неплохо живется?
Если вам все равно, где вы находитесь, значит вы не заблудились ...