Механічне блокування диференсіалу задніх коліс ВАЗ2106
Механічне блокування диференсіалу задніх коліс ВАЗ2106
Всім доброго дня.
Підкажіть зто що може як би можна було зробити механічне блокування заднього диференсіалу коліс для ВАЗ2106.
Можливо туди можна встановити задній редуктор від Ниви?? чи на ниві немає блокування задніх коліс?
Дякую.
Вислухаю (прочитаю) всі думки.
Підкажіть зто що може як би можна було зробити механічне блокування заднього диференсіалу коліс для ВАЗ2106.
Можливо туди можна встановити задній редуктор від Ниви?? чи на ниві немає блокування задніх коліс?
Дякую.
Вислухаю (прочитаю) всі думки.
ВАЗ-2106
Дякую за прбажання, але те ж саме можна сказати що за ниву краще ще така машина, а за іншу така і т.д. ну десь дійде до Хаммера, чи ще якогось всюдиходу наприклад до Бобіка )))Bravo писав:Саме ефективне рішення для підвищення прохідності ВАЗ-2106 - це.... продати "шаху" і купити Ниву
ВАЗ класика просто генетично не створена для бездоріжжя, - перевірено пілотами клуба "Львів 4х4".
а мені цікаво зробити щоб шістка мала блокування, а то інколи десь в лісах чи озерах доїжієш кудись а тут болото і колеса пробусовують якраз коли не трбеа (((
ВАЗ-2106
- Довбуш
- Почесний Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 174
- З нами з: 23 червня 2003, 21:25
- Ім'я: Юрко
- Звідки: NYC - Brooklyn
блокування в міст
Навіть якщо ти поставиш дискове,гвинтове чи інше блокування - у випадку сідання пузом воно буде до дупи. Блокування на асвальті використовувати для повсякденної їзди - небезпечно для життя- якщо ти не професійний гонщик. В мене Нива - можливо буде на танкодромі вже з блокуванням - може побачиш ефекти. А наслідки від їзди з блокуванням поза болотом і снігом - це обривання реактивних тяг в першу чергу .Тому треба машину переварювати якщо вона конкретно під бездоріжжя. Я продав Форд Оріон - яким залазив в такі місця- де тільки Ниви і Уази і джипи всілякі могли їздити- але машина була знизу побита всілякими каміннями - іт.п. Купив Ниву- зарядив в неї купу грошей і задоволення таке що не потрібно ніяких джипів . Хібащо колись розживусь на більші бабки.Подумай- з Ниви можна зробити справжнього звіра. А з шгістки хібащо машину для Драг Рейсінгу- як у Рулі- шістка синя з номером № 3 на дверях. Але тодя краще вже в болото не лізти.
Успіхів в ТЮНІНГУ і БолоТІ теж.
Успіхів в ТЮНІНГУ і БолоТІ теж.
Якщо Ваші ноги ,руки і голова на місці ,колеса цілі і є бензин Ви можете продовжувати пошуки труднощів.....
Re: блокування в міст
Довбуш писав:Навіть якщо ти поставиш дискове,гвинтове чи інше блокування - у випадку сідання пузом воно буде до дупи. Блокування на асвальті використовувати для повсякденної їзди - небезпечно для життя- якщо ти не професійний гонщик. В мене Нива - можливо буде на танкодромі вже з блокуванням - може побачиш ефекти. А наслідки від їзди з блокуванням поза болотом і снігом - це обривання реактивних тяг в першу чергу .Тому треба машину переварювати якщо вона конкретно під бездоріжжя. Я продав Форд Оріон - яким залазив в такі місця- де тільки Ниви і Уази і джипи всілякі могли їздити- але машина була знизу побита всілякими каміннями - іт.п. Купив Ниву- зарядив в неї купу грошей і задоволення таке що не потрібно ніяких джипів . Хібащо колись розживусь на більші бабки.Подумай- з Ниви можна зробити справжнього звіра. А з шгістки хібащо машину для Драг Рейсінгу- як у Рулі- шістка синя з номером № 3 на дверях. Але тодя краще вже в болото не лізти.
Успіхів в ТЮНІНГУ і БолоТІ теж.
Про постіне блокування я в курсі.
Знаю що якщо заблокувати колеса то на повротах може знести, буде їсти гуму, та й на заблокованих колесах їздити не добре, наіть зле.
Я прсото для деяких випадків коли кудись виїжджаю, ось там часто б пригодилося.
ну в мене по тюнігу поки що тільки панель приладів від БМВ і сідушки ну і ще дечого потрохи.
А стрітрейсінгом заматися немаю бажання, мені подолання ~400 метрів на час не дуже чікаве, мені більше якщо фігурна їзда, слалом і т.д. там де швидкість не має значення а майсерність їзди ))
а так на гонках то тільки вбивання мотору, хто ьільше "зарядить" машину і все таке. Головне вчасно тиснути на педаль газу і переключати передачу.
ОСь так то. мені потрібна економна, проходима машина )))
зараз на 76 бенщзині з повною загрузкою машини на трасі 7,8літри.
ВАЗ-2106
- Katonych
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2951
- З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
- Ім'я: Дмитрий
- Авто: всякие разные недоприводные
- Звідки: Мюнхен, Баварщина
- Контактна інформація:
Re: блокування в міст
Гхм. Я, може, фігню думаю - але в такому випадку краще взяти волинянку, переставити на газ, турбувати і відростити колеса побільше. Буде такий монстр, що всім ховатися.Dr.Yura писав: ОСь так то. мені потрібна економна, проходима машина :))))
зараз на 76 бенщзині з повною загрузкою машини на трасі 7,8літри.
- Довбуш
- Почесний Член Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 174
- З нами з: 23 червня 2003, 21:25
- Ім'я: Юрко
- Звідки: NYC - Brooklyn
Біда тай годі. Ну не буває так прохідність-економія- а знаю- в мене є аж ддва гірські велосипеди - прохідність супер і економія крім потєнія насідника велосипедиста і його їди ніц майже не їдят - але їдуть. Єсть такая машина називається ТАРЗАН - це взяли восьмьорку чи дєвятку і поставили на неї чи під неї кишки з ногами від ниви - от воно і прохідність і економія трошки - це мабуть твій варіант.
Якщо Ваші ноги ,руки і голова на місці ,колеса цілі і є бензин Ви можете продовжувати пошуки труднощів.....
так я в курсі про ту машину, але ніж купувати того тарзаа то карще якогось старго джіпа, атм ціна в того тарзана "кусаєтсья"Довбуш писав:Біда тай годі. Ну не буває так прохідність-економія- а знаю- в мене є аж ддва гірські велосипеди - прохідність супер і економія крім потєнія насідника велосипедиста і його їди ніц майже не їдят - але їдуть. Єсть такая машина називається ТАРЗАН - це взяли восьмьорку чи дєвятку і поставили на неї чи під неї кишки з ногами від ниви - от воно і прохідність і економія трошки - це мабуть твій варіант.
ВАЗ-2106
Re: блокування в міст
ну волинянка то є БМВ (бойова машина волині) )))Katonych писав:Гхм. Я, може, фігню думаю - але в такому випадку краще взяти волинянку, переставити на газ, турбувати і відростити колеса побільше. Буде такий монстр, що всім ховатися.Dr.Yura писав: ОСь так то. мені потрібна економна, проходима машина )))
зараз на 76 бенщзині з повною загрузкою машини на трасі 7,8літри.
ВАЗ-2106
- Katonych
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2951
- З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
- Ім'я: Дмитрий
- Авто: всякие разные недоприводные
- Звідки: Мюнхен, Баварщина
- Контактна інформація:
"Есть мнение, и не только моё" : Краще взяти 10-15 річний Suzuki Samurai. На решту грошей купити ще один (на всяк випадок) :)Довбуш писав:Єсть такая машина називається ТАРЗАН - це взяли восьмьорку чи дєвятку і поставили на неї чи під неї кишки з ногами від ниви - от воно і прохідність і економія трошки - це мабуть твій варіант.
- Katonych
- Засновник Клубу «Львів 4×4»
- Повідомлень: 2951
- З нами з: 29 серпня 2002, 11:02
- Ім'я: Дмитрий
- Авто: всякие разные недоприводные
- Звідки: Мюнхен, Баварщина
- Контактна інформація:
Угу. Питання тільки в тому - як далеко пре ? Коли ми кликали Ореста на ГАЗоні в Білорусію він відмовився, аргументувавши тим, шо треба буде брати з собою ще один двигун. А це 2000км туди й назад.Anonymous писав:Найліпший старий Джіп- це ГАЗ 69 - можна чудо зробити якщо рама ціла . І дешево і сердіто а як пре . !
- saper_vasja
- Повідомлень: 207
- З нами з: 15 вересня 2004, 17:06
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Ги від цього монстра і так всі ховаються Особливо ДАІшники. Я як їду вони відвертаються. Один раз зупинили - сігарети стрілялиDr.Yura написав:
ОСь так то. мені потрібна економна, проходима машина )))
зараз на 76 бенщзині з повною загрузкою машини на трасі 7,8літри.
Гхм. Я, може, фігню думаю - але в такому випадку краще взяти волинянку, переставити на газ, турбувати і відростити колеса побільше. Буде такий монстр, що всім ховатися.
Що в принципі мене ДЮЖЕ влаштовує.
PS Юріч! привіт і ти тут Це я SUBWOOFER
-
- Повідомлень: 70
- З нами з: 16 серпня 2005, 10:34
- Звідки: Київ Львів Калуш
- Контактна інформація:
Блок диференціала найдешевше мож знайти за 300 баксів - як на мене, краще взяти хорошу гуму
наприклад http://coopertires.com/us/en/ProductDet ... =SUV+Tires
правда не впевнений, що вона сяде на шоху
наприклад http://coopertires.com/us/en/ProductDet ... =SUV+Tires
правда не впевнений, що вона сяде на шоху
Re: Механічне блокування диференсіалу задніх коліс ВАЗ2
в мене є розробка механічного самоблокуючого диференціалу , є виготовлений прототип , який можна переглянути тут: http://ru.youtube.com/watch?v=sDO5Yi5oiOg