Замінив систему запалення

2121, 21213, Нива-Шивроле
Romi2121
Повідомлень: 314
З нами з: 20 лютого 2007, 14:27
Звідки: Ужгород

Re: от замінив систему запалення.

Повідомлення Romi2121 » 07 березня 2009, 11:38

У мене дублюючий вентилятор теж працює від включателя на панелі. Та й зроблено все акуратно, не дивлячись на те, що він захоплює тільки половину радіатора. Інша частина, яка не прикрита радіатором, закрита спеціально виготовленим фартухом, який виключає можливість затягування повітря поза радіатором.
Але це не надовго, планую на днях ставити від тайги.

Аватар користувача
Мuxajil
Повідомлень: 449
З нами з: 20 червня 2008, 16:13
Ім'я: Михайло
Авто: ваз 2121
Звідки: ЛЬВІВ
Контактна інформація:

Re: от замінив систему запалення.

Повідомлення Мuxajil » 07 березня 2009, 14:36

ну в тебе просто супер. а від тайги, це що два з переді за решіткою? тобто в моторному відсіку нема жодного? от ше ніразу не доводилось зазирнути під капот в тайги. :|

Romi2121
Повідомлень: 314
З нами з: 20 лютого 2007, 14:27
Звідки: Ужгород

Re: от замінив систему запалення.

Повідомлення Romi2121 » 09 березня 2009, 10:53

Ні, у мене тайговських немає спереду радіатора. У мене тільки ззвду радіатора, один від шохи, а інший стандартний.

Аватар користувача
Мuxajil
Повідомлень: 449
З нами з: 20 червня 2008, 16:13
Ім'я: Михайло
Авто: ваз 2121
Звідки: ЛЬВІВ
Контактна інформація:

Re: от замінив систему запалення.

Повідомлення Мuxajil » 09 березня 2009, 13:49

ну а в тайжі, хіба не два стоїть з переді радіатора? бо ти хочеш від тайги ставити.

Romi2121
Повідомлень: 314
З нами з: 20 лютого 2007, 14:27
Звідки: Ужгород

Re: от замінив систему запалення.

Повідомлення Romi2121 » 11 березня 2009, 09:26

Залишу ці що стоять. Думаю немає необхідності їх заминювати.

Аватар користувача
Мuxajil
Повідомлень: 449
З нами з: 20 червня 2008, 16:13
Ім'я: Михайло
Авто: ваз 2121
Звідки: ЛЬВІВ
Контактна інформація:

Re: от замінив систему запалення.

Повідомлення Мuxajil » 11 березня 2009, 13:22

рома, в карпатський кордоні братимеш участь?

Аватар користувача
brawning
Повідомлень: 52
З нами з: 23 березня 2009, 21:35
Ім'я: Юра
Авто: Нива
Звідки: Мостиська
Контактна інформація:

Re: от замінив систему запалення.

Повідомлення brawning » 29 березня 2009, 19:58

Дві котушки запалювання - це понти чи корисна річ?

Аватар користувача
Мuxajil
Повідомлень: 449
З нами з: 20 червня 2008, 16:13
Ім'я: Михайло
Авто: ваз 2121
Звідки: ЛЬВІВ
Контактна інформація:

Re: от замінив систему запалення.

Повідомлення Мuxajil » 30 березня 2009, 00:38

які дві катушки?! одна там стоїть. ти хоть розумієш як все це виглядає? а воно дає потужну іскру, гарантію в роботі , ти не чистиш щотижня ті контакти бо їх там нема, хаха. все електронне.

Romi2121
Повідомлень: 314
З нами з: 20 лютого 2007, 14:27
Звідки: Ужгород

Re: от замінив систему запалення.

Повідомлення Romi2121 » 30 березня 2009, 09:04

На кордон планую їхати. Вже неспішно взявся за підготовку машини. А ти будеш?

Аватар користувача
Мuxajil
Повідомлень: 449
З нами з: 20 червня 2008, 16:13
Ім'я: Михайло
Авто: ваз 2121
Звідки: ЛЬВІВ
Контактна інформація:

Re: от замінив систему запалення.

Повідомлення Мuxajil » 30 березня 2009, 12:25

я немаю на чому, потрібна повна підготовка машини і купа грошей

Аватар користувача
brawning
Повідомлень: 52
З нами з: 23 березня 2009, 21:35
Ім'я: Юра
Авто: Нива
Звідки: Мостиська
Контактна інформація:

Re: от замінив систему запалення.

Повідомлення brawning » 30 березня 2009, 18:38

brawning писав:Дві котушки запалювання - це понти чи корисна річ?

Неточно сформулював питання, я не стверджую що воно так, мене цікавить чи можлива установка додаткової котушки, якщо можлива то які + чи - на контактному запаленні? Во.

Аватар користувача
Мuxajil
Повідомлень: 449
З нами з: 20 червня 2008, 16:13
Ім'я: Михайло
Авто: ваз 2121
Звідки: ЛЬВІВ
Контактна інформація:

Re: от замінив систему запалення.

Повідомлення Мuxajil » 30 березня 2009, 23:18

нафіга тобі дві катушки?! це нічого не дасть. ти що хочеш заощадити таким способом? я про таке вперше чую про дві катухи. більш того, шось мені здається, що можи і зменшитись напруга (іскра) на контактному біьша чи менша іскра, це зазор контакта, їх чистота, конденсатор. а на безк там все електрика, сама індукціонує датчик хола на котушку яка набирає енергії і в момент бє на свічу в два раза сильніше за контактне СЗ. от і вся любов.

Аватар користувача
Мuxajil
Повідомлень: 449
З нами з: 20 червня 2008, 16:13
Ім'я: Михайло
Авто: ваз 2121
Звідки: ЛЬВІВ
Контактна інформація:

Re: от замінив систему запалення.

Повідомлення Мuxajil » 30 березня 2009, 23:26

плюс в КСЗ. недумаю шо він є, бо. в БСЗ плюс в динаміці сильна іскра, про росхід пального ще незкажу, про динаміку розгому, краща на багато, заводка краща. а ставити це все якигось пів години займе.

Аватар користувача
brawning
Повідомлень: 52
З нами з: 23 березня 2009, 21:35
Ім'я: Юра
Авто: Нива
Звідки: Мостиська
Контактна інформація:

Re: от замінив систему запалення.

Повідомлення brawning » 31 березня 2009, 18:58

miwaniva писав:плюс в КСЗ. недумаю шо він є, бо. в БСЗ плюс в динаміці сильна іскра, про росхід пального ще незкажу, про динаміку розгому, краща на багато, заводка краща. а ставити це все якигось пів години займе.

Всьо понятно, питання вичерпане. Дякую.

Аватар користувача
Мuxajil
Повідомлень: 449
З нами з: 20 червня 2008, 16:13
Ім'я: Михайло
Авто: ваз 2121
Звідки: ЛЬВІВ
Контактна інформація:

Re: от замінив систему запалення.

Повідомлення Мuxajil » 31 березня 2009, 19:33

мені цікаво булоб, якщо ти будеш заходити сюди на сайт і будеш говорити на тему механіки, і машин 4х4. якшо хочеш, можимо зїхатись своїми нивками і поговорити.


Повернутись до “НИВА”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 2 гостей