Сторінка 1 з 3

Замінив систему запалення

Додано: 28 лютого 2009, 20:05
Мuxajil
давно планував замінити старого типу систему запалення, на бесконтактну. сьогодні нарешті купив все неовхідне, обійшлось в 360гр. нивовський трамбльор до класики не слід брати, бо він розрахований на інший кут зростання випередження вакуума. брав я класику безконтактний на шостий двигун. після установки мотор не впізнати, не дьоргає ним, рівномірно працює,
на холодно запустив без підсоса, оберти хм так як в нагрітому, після прогріття не зросли..

Re: от замінив систему запалення.

Додано: 28 лютого 2009, 20:11
Мuxajil
коли нагрився двигун, спробував підрегулювати кут запалення. на газ реагує миттево.
вся робота заняла якусь одну годину. буду надіятись на надійність датчика хола і комутатора.

Re: от замінив систему запалення.

Додано: 01 березня 2009, 16:49
Мuxajil
сьогодні покатався. при розгоні цокали пальці, дав пізніше. на старі системі виставляв простіше, вже коли зросли оберти скільки могли, вертав 1 мм назад і цокань небуло ніколи. тут проявляється все подругому. від максим положення вертав назад 2.5 мм десь аж поки при розгоні цоканя непропали. але є стробоскоб, та халепа, я засунув електровентилятор, по підсказці гренадера. річ потрібна як виявилось при вибиранні з болота. от чо так швидко гріє :?

Re: от замінив систему запалення.

Додано: 01 березня 2009, 16:52
Мuxajil
...гріється, я незнаю. мабудь радіатор. але він прочищений. але він старий. тре поставити новий, і не морочитись.

Re: от замінив систему запалення.

Додано: 01 березня 2009, 16:54
Мuxajil
після кількох хвилин роботи цього електровентилятора котрий вмикається примусово, температура миттєво нормалізується.

Re: от замінив систему запалення.

Додано: 02 березня 2009, 09:43
Romi2121
Я в себе поміняв ще три роки тому. Кфект був білший ніж очікував, не міг ніяк нарадуватися тязі, стабільній роботі у всіх діапазонах, а особливо витраті пального. Поставив і забув, тьфу-тьфу-тьфу...)))
Але недавно апетит у машини зріс, і досить суттєво.
Щодо радіатора, то раніше в мене температура максимально доходила до 90-95. Не більше. А нормальна була 85. Тепер вона змістилася в звичайному режимі до 90. Вже купив собі новий радіатор від тайги, бо старому стукнув 21 рік))).

Re: от замінив систему запалення.

Додано: 02 березня 2009, 13:28
Мuxajil
опиши як ти в ручну(на слух) виставляєш запалення? бо я мусів після тесту дати пізніше, бо пальці стукали при розгоні. ше свічі треба замінити. які порадиш? а радіатор в мене має вже 28років.

Re: от замінив систему запалення.

Додано: 03 березня 2009, 07:35
Мuxajil
[quote="Romi2121"]Я в себе поміняв ще три роки тому. Кфект був білший ніж очікував, не міг ніяк нарадуватися тязі, стабільній роботі у всіх діапазонах, а особливо витраті пального. Поставив і забув, тьфу-тьфу-тьфу...)))

я купив ще на запас комутатор і датчий хола, ще доїжджалку вона не дорога. корочи, озброївся до зубів :mrgreen:

Re: от замінив систему запалення.

Додано: 03 березня 2009, 08:54
Romi2121
Ну, це обовязкова річ в запасі. Я теж завжди їх з собою вожу.
Що стосується запалювання, то виставляю виключно на слух. Прогріваю двигун, і після того кручу трамбльор в пошуках самого оптимального положення. Щоб двигун працював стабільно, і легко. Після того роблю пробну поїздку. Якщо пальці стукають, то повертаю його проти часової стрілки. І так до тих пір випробовую, поки не зникне стук.
Одним словом, метод тика))))

Re: от замінив систему запалення.

Додано: 03 березня 2009, 08:56
Romi2121
Щодо свічей, брав бош. Самий дорожчий (десь 90 грн.). В принципі, не погано.

Re: от замінив систему запалення.

Додано: 03 березня 2009, 16:13
Мuxajil
трамбльор проти стрілки! то ти даєш раньше, то ще гірше стукати пальця будут! ти шось помилився рома. бо на пізніше шоб не сукали пальця крутиш за стрілкою часовою

Re: от замінив систему запалення.

Додано: 04 березня 2009, 08:38
Romi2121
Вибачаюся, може й помилився, бо досить таки давно цим займався. Виставляти можна ще й з пристроєм, який приєднується до трамбльору. Так мені виставляв майстер. Результат теж був хороший.

Re: от замінив систему запалення.

Додано: 04 березня 2009, 09:07
Мuxajil
я з тим пристроєм не залізу, бо я там запхав електровентилятор від ваз 2108.

Re: от замінив систему запалення.

Додано: 05 березня 2009, 08:18
Romi2121
?????? Тобто не залізеш? Це як в тебе там стоїть вентилятор?
Я собі теж поставив додатковий від 2106, але місто як було, так і залишилося.
А пристрій цей, маленький я маю на увазі, що підєднується до штекеру на самому трамбльорі.

Re: от замінив систему запалення.

Додано: 06 березня 2009, 23:16
Мuxajil
я взяв новий моторчик 2108 і дифузор бу 08 ї. дифузор годину обрізав зайве поки вліз туда, і так щоб лишити стандартний вентилятор, там вийшло між обома 15мм зазору, ось. приварив два кронштейна, підключив через релє, і в салон на панель на жигуль кнопка. і тепер до тих міток не долізиш тим стробоскопом.