Замінив систему запалення

2121, 21213, Нива-Шивроле
Аватар користувача
brawning
Повідомлень: 52
З нами з: 23 березня 2009, 21:35
Ім'я: Юра
Авто: Нива
Звідки: Мостиська
Контактна інформація:

Re: от замінив систему запалення.

Повідомлення brawning »

Буду радий зустрічі, але згодом- бо служба (дні і ночі) і живу за 60км від Львова. Водночас маю велике бажання поспілкуватись, зустрітись, обмінятись досвідом і тд. і тп...
Аватар користувача
Мuxajil
Повідомлень: 449
З нами з: 20 червня 2008, 16:13
Ім'я: Михайло
Авто: ваз 2121
Звідки: ЛЬВІВ
Контактна інформація:

Re: от замінив систему запалення.

Повідомлення Мuxajil »

за 60км , то де яке місто чи біля? щодо економії пального. їсть трошки менше, а ніж на старі КСЗ. одже вже маєм кілька плюсів. щодо розходу, машина з81р в , двиг після рем пройшов 84000, карб тоді був замінений на новий 07. трохи поворожив сам, не довіряю ніяким спецмайстрам. корочи розхід на трасі 9, місто 10-11 стабільно. а було до 15. звісно шо в інжектора є інші цифри ще менші, як у кого.
Аватар користувача
Мuxajil
Повідомлень: 449
З нами з: 20 червня 2008, 16:13
Ім'я: Михайло
Авто: ваз 2121
Звідки: ЛЬВІВ
Контактна інформація:

Re: от замінив систему запалення.

Повідомлення Мuxajil »

щодо тих майстрів карбюраторів, принаймі один мені по нині незабути. є такий в львові, не буду показувати пальцем, чорт з ним. багато хто знає його. після ремонту карба, машина неїхала, кажу ще гляньте, він робив, мив, дув міняв шось, ніц з того, мол в тебе електрика, або тріщина в корпусі карба. взяв ше 85гр тоді. я сам купив балон СИНТЕТИЧНА ФОРМУЛА зветься, карб розібрав до детальки, все до білого продув цим і машинка ожила. ось такі то справи
Аватар користувача
brawning
Повідомлень: 52
З нами з: 23 березня 2009, 21:35
Ім'я: Юра
Авто: Нива
Звідки: Мостиська
Контактна інформація:

Re: от замінив систему запалення.

Повідомлення brawning »

на заxід 60kм-Мостиська. Карб свій теж нікому не довіряю, але по місту ну ніяк не виxодить 11-12 але є цікава інформація по карбу,знайду-викладу посилання. А от запалення моїй старушенції пора таки поміняти(xоча уж больно оно мнє нравиться)
Аватар користувача
Мuxajil
Повідомлень: 449
З нами з: 20 червня 2008, 16:13
Ім'я: Михайло
Авто: ваз 2121
Звідки: ЛЬВІВ
Контактна інформація:

Re: от замінив систему запалення.

Повідомлення Мuxajil »

добре, чекаю на інфу про карбюратор
Аватар користувача
brawning
Повідомлень: 52
З нами з: 23 березня 2009, 21:35
Ім'я: Юра
Авто: Нива
Звідки: Мостиська
Контактна інформація:

Re: от замінив систему запалення.

Повідомлення brawning »

О-о-сь http://www.ntpo.com/dudyshev/index.shtm ... АННОЙ ТЕМЕ
Цікаво звичайно, але поки не спробуєш то обєктивного висновку не получиш. Ще років 8 тому пробував на УАЗі, а в мене там стояв карб від жигулів "Veber", ТЗК-22, що в перекладі-турбозмішувач карбюраторний а 22-діаметр дифузора, то розхід на УАЗі був 11-13 літрів, але той ТЗК мав більше мінусів ніж плюсів, от така каша.
Аватар користувача
Мuxajil
Повідомлень: 449
З нами з: 20 червня 2008, 16:13
Ім'я: Михайло
Авто: ваз 2121
Звідки: ЛЬВІВ
Контактна інформація:

Re: от замінив систему запалення.

Повідомлення Мuxajil »

:mrgreen: це самий натуральний розвод на гроші. і то шо там пише майже все брехня. :D
Аватар користувача
brawning
Повідомлень: 52
З нами з: 23 березня 2009, 21:35
Ім'я: Юра
Авто: Нива
Звідки: Мостиська
Контактна інформація:

Re: от замінив систему запалення.

Повідомлення brawning »

В БСЗ різниця в котушках запалювання є? тахометр там є де підключити, або куда його підєднувати? і жгут від котушки до трамбльора там є різної довжини, маю на увазі чи він дістане до стандартного місця котушки, чи котушку треба переносити? Во такі питання, бо готуюсь до заміни на БСЗ.
Аватар користувача
Мuxajil
Повідомлень: 449
З нами з: 20 червня 2008, 16:13
Ім'я: Михайло
Авто: ваз 2121
Звідки: ЛЬВІВ
Контактна інформація:

Re: от замінив систему запалення.

Повідомлення Мuxajil »

значить, катушку купи 08 моделі, трамбльор бк для класики 06двиг кажиш( з ниви нової не тре брати, там кут випередж інакший для 1.7 дгигуна), комутатор я брав два один на запас, і дроти жигулівські вони знають. тахометр там все добре, береш лишаєш той дріт шо на КСЗ був тоді тах буде робити, катушка на то саме місце іде але там клеми навпаки ніж на старі + з другого боку. дроти на свічі ті самі. будуть питання пиши.
Аватар користувача
Мuxajil
Повідомлень: 449
З нами з: 20 червня 2008, 16:13
Ім'я: Михайло
Авто: ваз 2121
Звідки: ЛЬВІВ
Контактна інформація:

Re: от замінив систему запалення.

Повідомлення Мuxajil »

вчора їздив в н. розділ, динаміка супер, на всіх обертах чудова робота. розхід палива вмене вийшов 8л на 100км. я задоволений. ще. знімаєш стару реле регул , ставиш туда комутатор але він в мене пішов на одну дирку нічо страшного, на інші вмене реле рег електронне. зажиганіє регулювати краще вручну на слух і з пробними заїздами шоб не було чути пальців при розгоні.
Аватар користувача
Мuxajil
Повідомлень: 449
З нами з: 20 червня 2008, 16:13
Ім'я: Михайло
Авто: ваз 2121
Звідки: ЛЬВІВ
Контактна інформація:

Re: от замінив систему запалення.

Повідомлення Мuxajil »

той жгут дротів шо ти питаєш, достає до катушки, але береш не всьмі, а жигулівські там якраз довжина добра, я повязав їх на вакуумний шланг. дріт від тахометра даєш так як є на котушку, але та друга катушка має ті дві клеми навпаки ніж стара , неперепутай тільки, визнач де плюс.
Аватар користувача
brawning
Повідомлень: 52
З нами з: 23 березня 2009, 21:35
Ім'я: Юра
Авто: Нива
Звідки: Мостиська
Контактна інформація:

Re: от замінив систему запалення.

Повідомлення brawning »

Всьо поняв, за докладне пояснення - дякую. Так як теоретична частина вивчена, приступаю до практичної.
Аватар користувача
Мuxajil
Повідомлень: 449
З нами з: 20 червня 2008, 16:13
Ім'я: Михайло
Авто: ваз 2121
Звідки: ЛЬВІВ
Контактна інформація:

Re: от замінив систему запалення.

Повідомлення Мuxajil »

ну і напишиш тут про те як вийшло і який у тебе получився ефект.
Аватар користувача
brawning
Повідомлень: 52
З нами з: 23 березня 2009, 21:35
Ім'я: Юра
Авто: Нива
Звідки: Мостиська
Контактна інформація:

Re: от замінив систему запалення.

Повідомлення brawning »

Нарешті замінив. Заміна зайняла 3год., з них 2год. шукав оптимальне місце для комутатора, шоб його можна було легко замінити(тьху-тьху) і таке інше. Кут запалення виставляв блочком діагностики БЗС (той блочок включає в себе перевірку наявності живлення від замка до котушки, справність датчика холла, ше можна виставляти кут запалення, і з його допомогою регулювати клапана) ціна 15грн. Одразу після декількох пробних поїздок було встановлено: на холостих обертах практично нічого не помінялось, після 2000 об/хв.-мотор діставав друге дихання, інтенсивність розгону суттєво покращилась і при розгоні пальчики не цокають. Заводка зранку-ідеальна, і що немаловажно зменшився розхід палива як в міському режимі так і на трасі. Тому зі всією відповідальністю можу стверджувати КСЗ-ОТСТОЙ, БСЗ-ТО Є СИЛА! Залишилось надіятись на довгу службу датчика і комутатора, треба ше пошукати комутатор БОШ, бо бош то є бош і в 2 рази менший. Після Свят буду міняти так само з КСЗ на БСЗ в ГАЗ69, так як все необхідне вже придбано, цікаво який там результат вийде.
Аватар користувача
Мuxajil
Повідомлень: 449
З нами з: 20 червня 2008, 16:13
Ім'я: Михайло
Авто: ваз 2121
Звідки: ЛЬВІВ
Контактна інформація:

Re: от замінив систему запалення.

Повідомлення Мuxajil »

от бачиш, все вийшло, і характеристики такі як у мене, ТО СИЛА. тільки в мене заміна зайняла набагато менше часу. про блочок, тре купити, цікава штукенція.
Відповісти