Сторінка 3 з 5

Re: роликові підшибники в нивовській ступиці

Додано: 28 лютого 2009, 19:50
Мuxajil
знаєш рома, в мене он 28 років той редуктор має, і нічого не гудить. я навіть сам його розбирав до нуля, і збирав, бо на аргон ніс варити корпус. та підніми перед, поталіпай колеса, чи шат в нормі, бо думаю шо ступиця, а як вона то шат великий буде. ну я надіюсь, що той фахівець не втулив туда ось сателітів з сирця. бо щось спадає на думку що вой редуктора, а як він, то цей вой і часто полягає з оськи і виробітки сателітів.

Re: роликові підшибники в нивовській ступиці

Додано: 02 березня 2009, 09:52
Romi2121
Колеса піднімав, особливого люфту я не помічав. Але коли машина стояла на колесах, заліз піднеї, удобно умостився з подушкою під головою)))), начав все прискіпливо оглядати. Покрутив за передній кардан, і помітив дуже великий люфт саме на шліцевій переднього лівого колеса, де граната входить в ступицю. Люфт дуже великий. А все інше було в нормі. Тому й всі надії спрямовані туди.
А в редукторі він нічого не міняв, окрім підшипників. Це знаю точно.

Re: роликові підшибники в нивовській ступиці

Додано: 02 березня 2009, 13:34
Мuxajil
знаєш, люфт в шліцеві цій такого звуку не дає як ти описуєш. це супиця, а як вона і з тим люфтом, кольцо це захист грязевий має граната, корочи воно чипляє об кулак ступичний. а чо чіпає, бо люфт ступиця має за рахунок виробітки на вн обоймі підшибника, і ти хоть 10раз регулюй нічого то не дась. така моя здогадка.

Re: роликові підшибники в нивовській ступиці

Додано: 03 березня 2009, 09:02
Romi2121
Ну, я вже не можу набратися терпіння дойти до своєї нівки (вона стоїть не в мене, бракує мсісце). А тут ще й 8 березня...((((
І ще, коли послідній раз їхав на ній, мусів на пішохідному переході екстренно загальмувати. Так от, в районі переднього кардану в мене пішов страшний гуркіт, що теж насторожує.

Re: роликові підшибники в нивовській ступиці

Додано: 03 березня 2009, 16:05
Мuxajil
редуктор на кріпченні відпущений, або вирвало шпильки, бо кардан бив об стабілізатор.

Re: роликові підшибники в нивовській ступиці

Додано: 04 березня 2009, 09:04
Romi2121
Ні. Цього практично не може бути, оскільки у мене на РПМ стоїть додаткове кріплення до стабілізатора. Тому я виключаю можливість цього.

Re: роликові підшибники в нивовській ступиці

Додано: 04 березня 2009, 09:08
Мuxajil
ясно

Re: роликові підшибники в нивовській ступиці

Додано: 05 березня 2009, 14:36
вовчок
Недогледів був люфт підшипників маточини: загули... Поміняв, відрегулював, проїхав близько 9000 км, переважно асфальтом, і провернувся внутрішній підшипник на маточині! Начитався на російському нивському форумі про дворядні підшипники... Подумав-подумав і поставив втулку розпірну. Це самий бюджетний варіант бо не потребує залучення фахівців із хитромудрими верстатами - я страшенно не люблю, коли змушений звертатись до когось по допомогу, навіть за гроші.
Після того проїхав біля 3000 км. Висновки робити зарано, але приємно вже те, що не треба регулярно лізти до вузла із перевірками.

Re: роликові підшибники в нивовській ступиці

Додано: 05 березня 2009, 15:14
Romi2121
А як ти визначав ширину втулки, і з чого її робив? Сам хочу цим зайнятися, тільки ніяк не зберуся з часом. А майстрам попросту - не довіряю.

Re: роликові підшибники в нивовській ступиці

Додано: 06 березня 2009, 12:12
вовчок
Начитавшись досвіду росіян, пішов до токаря і той відрізав мені три шматка звичайної водопровідної шовної труби діаметром 50 мм. Ширина втулок 19,5; 20 та 20,5 мм. Чому три втулки? Тому, що не хотів лишати розібране авто в гаражі і щоб була можливість вибрати найбільш підходящу.
Зняв супорт, відкрутив гайку маточини, вийняв рульову тягу, відкрутив болти шарових опор і зняв кулак повністю. На верстаку в лещатах замінив зовнішні обойми підшипників і зібрав вузол із "середньою" втулкою. При затягуванні гайки підшипники зазор у підшипниках зникав зовсім - беремо ширшу. Поставив широку - зазор великий. Зняв, підточив на камені десятку-півтори, зібрав, затягнув - великий зазор... Разів за три-чотири підігнав втулку до потрібного розміру.
Поставив сальники (раніше їх ставити недоцільно, бо вони заважають складанням-розбиранням вузла і їх можна зіпсувати), напхав ШРУС-4, вернув то все на авто, зібрав, затягнув гайку маточини "від душі" і... думаю, що схопив Бога за бороду... 8-)

Re: роликові підшибники в нивовській ступиці

Додано: 06 березня 2009, 22:42
Мuxajil
добре що хтось з таким задумом нарешті появився в ці темі. значить, оптимальний розмір це 20 тка? я так собі зроблю, але підберу втулки з чогось кращого ніж мягка водопроводна трува.

Re: роликові підшибники в нивовській ступиці

Додано: 06 березня 2009, 22:53
вовчок
Як раз м'яка втулка - ліпша. Вона компенсує "ручне" підлаштування потрібного розміру. На зразок бочкоподібної втулки, що деформується, в редукторі мосту. До речі: у переліку модернізацій оновленої Ниви, яку збирається випускати ВАЗ, значиться саме деформована втулка у вузлі передніх підшипників.

Re: роликові підшибники в нивовській ступиці

Додано: 06 березня 2009, 23:05
Мuxajil
добре, хай буде мякша. булоб добре нам поговорити вовчок в реалі. ви не проти? хотілось би вже знати точний розмір, або наробити в токара кілька штук. наприлад 20.5 і на сотку менше, на дві і т д.

Re: роликові підшибники в нивовській ступиці

Додано: 06 березня 2009, 23:07
Мuxajil
і ще. яка то водопров труба є 50 тка? тобто, 50мм внутрішний розмір, чи наружний?

Re: роликові підшибники в нивовській ступиці

Додано: 06 березня 2009, 23:12
вовчок
Їй бо, не пам'ятаю... Та вони стандартні, ті труби... 50 мм - це щось типу "умовний прохідний діаметр". У понеділок планую вовтузитись у гаражі, поміряю втулки, що лишились.