Сторінка 2 з 5

Re: роликові підшибники в нивовській ступиці

Додано: 24 лютого 2009, 06:39
Мuxajil
знаю про твою ниву, і то все шо ти знею робив і піднею, бо ти розказував. взагалі, я лишив цей задум в спокою. так роман дав відповидь, один роман, більше романів нема, а в київських сайтах є. але менше з тим. я розказав про новий задум ваза про цей вузол, хай чоловік собі думає про це. а зчасом може зробить собі сам, там ніц складного нема. як би вивести сапуни, і сальники всі замінити на імпортні, можив редуктора і роздатку менше міняв.

Re: роликові підшибники в нивовській ступиці

Додано: 24 лютого 2009, 09:10
Romi2121
Ну, є ще один Роман...)))
Дійсно, ступиця ніви не дуже вдалу має конструкцію. Але що хочу сказати, їздив на 215 гудрічах приблизно 3 роки. Проблем з ступіцами не мав жодних. Тільки час від часу регулював. Поставив 235, і почалося...
Поміняв спочатку праву, тепер на черзі ліва. Але само більше мене турбує те, що є люфт на шліцевій ступіца-граната. І ліквідувати її неможливо. Нові запчастини що на базарі, що в магазині - все люфтує.
Перечитавши ніва-форум, особисто я із всіх можливих варіантів (їх два)))схиляюся не ставити роликовий підшипник, а залишити в стандарті конусні. Але, але між ними поставити розпорну втулку, і затиснути до упору.
Роликовий підшипник вимагає розточування або ступіци або поворотного кулака. А це ослаблює конструкцію. Плюс ремонтопригодність зменшується.
Але кожен вирішує по своєму. І думки має власні, в т.ч. і на рахунок того, що уаз набагато надійніший ніж ніва))))).

Re: роликові підшибники в нивовській ступиці

Додано: 24 лютого 2009, 16:21
Мuxajil
тема бачу набирає розкрутки, це добре. так, розпорка це вихід як бачим. адже я також багато форумів начитався. а люфт і залишиться люфтом на шліцу вступичці. це вітчизняний дефект, і подібних є багато.

Re: роликові підшибники в нивовській ступиці

Додано: 25 лютого 2009, 10:12
Romi2121
Ну, в деякій мірі його збільшення буде пригальмоване самсе затяжкою гайки до упору. Але це не усуває проблеми. Тому й питання стоїть : як усунути цей люфт?????
Брав у руки ці запчастини з Шніви - аналогічно(((

Re: роликові підшибники в нивовській ступиці

Додано: 25 лютого 2009, 13:30
Мuxajil
люфт залишиться там, а мова в темі про те як зупинити внутришню обойму підшибника від провертання. бо як ти рома знаєш, на ступиці вибирається від обойми тіло, і потім виймаєш ступицю разом з обоймою. рішення, розпорна втулка. шось ґенек не пише, цікаво шо скаже про це.

Re: роликові підшибники в нивовській ступиці

Додано: 25 лютого 2009, 17:51
Romi2121
Ну, я вивчав нівовський форум досить довго. Ну і вирішив, що само оптимальним варіантом є саме втулка. Не знаю, буду пробувати її зробити і побачу що з того буде.

Re: роликові підшибники в нивовській ступиці

Додано: 25 лютого 2009, 20:06
Мuxajil
яб також спробував. але думаю, що рано чи пізно треба провіряти зазор, і якшо він збільшиться, а це буде, то втулку цю прийдеться вкорочувати на пару соток, або робити ремонтні, тобто різних розмірів. тоді якщо знайти ше сальники від іномарки шоб підходили, то вузол получиться надійнішим. треба взяти до уваги, що наші сальники болаково також вкорочують життя ступиці. раньше вони були мягкі, а тепер твердіші. ну шо то за сальник

Re: роликові підшибники в нивовській ступиці

Додано: 26 лютого 2009, 10:12
Romi2121
Ну, я думай, що якщо підібрати максимально точну втулку, то вузол стане більш надійнішим. Вот тільки не знаю коли цим зайнятися...

Re: роликові підшибники в нивовській ступиці

Додано: 26 лютого 2009, 11:51
Мuxajil
булоб добре, шоб хтось спробував це зробити. дуже цікаво шо з того вийде. а я також немаю часу, та куда мені без машини. тож треба примірятись з точністю, виточити. на час стати, розібрати, а я немаю часу.

Re: роликові підшибники в нивовській ступиці

Додано: 26 лютого 2009, 17:18
Romi2121
У мене теж особливо немає часу. Та й крім того у мене появився якийсь незрозумілий шум, як в кофемолці. Звідки - зрозуміти не можна. Але він дедалі сильніший. Підозра паде на РПМ, оскільки його недавно перебирали, міняв головну пару, підшипники. Робив фахівець. Надіюся, що то буде підшипник передньої лівої ступиці. Хоча є сумніви. А знімати РПМ особливого бажання не має.

Re: роликові підшибники в нивовській ступиці

Додано: 26 лютого 2009, 19:09
Мuxajil
здається знаю що це таке. коли роздатка тисне на промежуточний кардан на коробку, тоді такий звук виникає. а я покатався по карпатах на полетівшій ступиці, аж до сколє з міжгіря доїхав. звук був інакший ніж як в кавомолці, сильнішим, шей з переходами на більше-менше.

Re: роликові підшибники в нивовській ступиці

Додано: 26 лютого 2009, 19:19
Мuxajil
перевірити легко. просто береш на ходу тянеш ричаг повишеної, але легко не сильно, і тим самим роздатка розвантажує тиск на коробку бо вона рухома на осі свої. якшо звук пропаде, з тебе пиво :mrgreen:

Re: роликові підшибники в нивовській ступиці

Додано: 27 лютого 2009, 09:19
Romi2121
Не знаю, коли міняв кардани, то при їх відсутнолсті на машині, провірив роздатку з коробкою, поганявши її на різних обертах. Цього металевого гулу не було. А вот при рухові, із зростанням швидкості, цей звук зростає.
Перший раз йог відчув саме при проходженні повороту. Тепер гул вже йде навіть від руху по прямій. Тому і надіюся, що це ступиця а не РПМ.

Re: роликові підшибники в нивовській ступиці

Додано: 27 лютого 2009, 13:23
Мuxajil
ну ше таке буває коли відпускає гайка хвостовика-фланця.

Re: роликові підшибники в нивовській ступиці

Додано: 28 лютого 2009, 09:46
Romi2121
Там все ОК!Провіряв, люфту немає. І ще питання, чи не можуть бути це підшипники, які каріпляться на полуосях і знаходяться біля сальників РПМ. Хоча вони в мене не такі то й старі...