Роликові підшибники в нивовській ступиці
- Мuxajil
- Повідомлень: 449
- З нами з: 20 червня 2008, 16:13
- Ім'я: Михайло
- Авто: ваз 2121
- Звідки: ЛЬВІВ
- Контактна інформація:
Роликові підшибники в нивовській ступиці
в києві є майтерня по тюнінгу і доводки позашляховика. підрамник що зйеднює коробку з роздаткою в єдину конструкцію, зокрема, установка на нивовську ступицю роликового підшибника, узятого з задньої півосі, і тоді він затягується як в ваз 2108, і багато інших ідей, якими удосконалюють позашляховик для офроуда. хто що може сказати, які аргументи по переробці супиц? як що це вихід, то чому ваз не випускає серійно як удосконалення?
- Roman
- Повідомлень: 225
- З нами з: 02 листопада 2007, 22:09
- Ім'я: Роман Миколайович Левицький
- Авто: Штурмани МИ
- Звідки: Славетне місто ЛЬВІВ
- Контактна інформація:
Re: роликові підшибники в нивовській ступиці
Про роликові підшипники сказати неможу нічого, але коли в мене була нива передні ступиці переробив на підшипники від москвіча 2141, вони теж зажимаються до упора, був дуже задоволений бо їздив на 30 колесах і нивка получала серйозних трендюлей як в болоті так і в горах, до підшипників навіть не заглядував!! З другої сторони всі ці переробки марна трата часу і грошей бо нива конструктивно не придатна для серйозного трофі, а в стандарті вона теж їде напогано, кажу так бо мав ниву 2 роки и за 2 роки вклав в неї понад 4000$ (не рахуючи автомобіля і постійніх МІЛКИХ ремонтів), так їздити він почав краще, але і ломатися честіше. Що би ти з нивою не зробив вона све одно буде не надійним автомобілем і так як тойота чи ніссан чи навіть ісудзу чи будь який Японский автомобіль їздити не буде!!!
Рекомендую зробити лівт підвіски, щоб нормально стало 28 колесо (піввісям буде лекше), силовий бампер+лебідка 6500, правельні підножки, редуктора з ваз 2102, і люцкі амортизатори з нормальним ходом (ніяких добавочних). Ще одне не розширюй колію, вузька колія це теж фішка ниви (вона просто не падає в колію).
Хай щастить в будівництві авто, це справа не з легких
Рекомендую зробити лівт підвіски, щоб нормально стало 28 колесо (піввісям буде лекше), силовий бампер+лебідка 6500, правельні підножки, редуктора з ваз 2102, і люцкі амортизатори з нормальним ходом (ніяких добавочних). Ще одне не розширюй колію, вузька колія це теж фішка ниви (вона просто не падає в колію).
Хай щастить в будівництві авто, це справа не з легких
ВСЕ ДОБРЕ ТЕ, ЩО ДОБРЕ ЗАКІНЧУЄТЬСЯ!!!!!!!
- Мuxajil
- Повідомлень: 449
- З нами з: 20 червня 2008, 16:13
- Ім'я: Михайло
- Авто: ваз 2121
- Звідки: ЛЬВІВ
- Контактна інформація:
Re: роликові підшибники в нивовській ступиці
я скажу, що і для нехай звичайних коліс можна перебити на роликові підшибники. бо, маю 10років ниву, і чеснокажучи шо на прости росаві чи влі 5, ступиця летить за рахунок швидкого зношення сальників, і доводиться часто міняти ступиці з підшибниками конусними. а про москвичовські роликові в перше чую. так зрозумів, що також з півосі підшибник? про ліфт. чи 2см( підпруж. замінити) хватить під 28? арки обрізаються на такі колеса, з малим ліфтом?
- Мuxajil
- Повідомлень: 449
- З нами з: 20 червня 2008, 16:13
- Ім'я: Михайло
- Авто: ваз 2121
- Звідки: ЛЬВІВ
- Контактна інформація:
Re: роликові підшибники в нивовській ступиці
судячи з перегляду теми, і відповідей, виходить, що неварто цим займатись, чи нетак. але я всерівно свого добюсь. закриваю цю тему.
- olegas
- Повідомлень: 228
- З нами з: 21 жовтня 2005, 19:40
- Ім'я: Олег
- Авто: 2x4 :(
- Звідки: Lviv
- Контактна інформація:
Re: роликові підшибники в нивовській ступиці
Про підшипники я некомпетентний.miwaniva писав: про ліфт. чи 2см( підпруж. замінити) хватить під 28? арки обрізаються на такі колеса, з малим ліфтом?
А колеса в мене стоять 29" без ліфту, тільки з вирізаними арками. Правда ще трохи було мороки з вильотом дисків, бо широка гума. Але візьму на себе сміливість припустити, що 28" з +2см стануть легше.
А про активність у темі - не ображайся, але тут небагато спеців-механіків по Нивах. Василь і Володя, наскільки я розумію, на форум зазирають дуже нечасто, якщо хочеш із ними порадитися, то простіше на Пасічну приїхати і побалакати. Сумніваюся, щоб вони відмовилися допомогти порадою.
- Мuxajil
- Повідомлень: 449
- З нами з: 20 червня 2008, 16:13
- Ім'я: Михайло
- Авто: ваз 2121
- Звідки: ЛЬВІВ
- Контактна інформація:
Re: роликові підшибники в нивовській ступиці
я знаю їх, я коісь був в них. а це вони тобі арки обрізали?
- Мuxajil
- Повідомлень: 449
- З нами з: 20 червня 2008, 16:13
- Ім'я: Михайло
- Авто: ваз 2121
- Звідки: ЛЬВІВ
- Контактна інформація:
Re: роликові підшибники в нивовській ступиці
вроді в львові, окрім них, ніхто не робить такої роботи.
- Мuxajil
- Повідомлень: 449
- З нами з: 20 червня 2008, 16:13
- Ім'я: Михайло
- Авто: ваз 2121
- Звідки: ЛЬВІВ
- Контактна інформація:
Re: роликові підшибники в нивовській ступиці
вроді в львові, окрім них, ніхто не робить такої роботи.
Re: роликові підшибники в нивовській ступиці
В мене Нивка (улюблена моя) -- робочий автомобільчик... не для покатушок, не для екстріму (мій час екстріму трохи минув) -- для вирішення насущних проблем... Пишу Тут, бо Хочу почути Конкретну відповідь -- чи можна позбутись Того менінгіту зі ступицями, затягти їх кріпко Один раз на довгий час (при умові відсутності Надмірного екстріму -- самі знаєте, які у Нас дороги...), щоб потім не міняти часто комплект -- ступиця+2 підшипники+ 2 сальники...???
- Мuxajil
- Повідомлень: 449
- З нами з: 20 червня 2008, 16:13
- Ім'я: Михайло
- Авто: ваз 2121
- Звідки: ЛЬВІВ
- Контактна інформація:
Re: роликові підшибники в нивовській ступиці
перед написанням тої теми я облазив київські сайти з таким самим запитанням. як то починалось, в києбі є майстерня шо таке робить. корочи усі нивоводи і не тільки, сказали ні, так не буде добре, мовляв, що це не девятка, не вісімка, а нива. і має бути як завод зробив. дальше я написав тут на форумі, відповідей набагато менше, можи в львові нивоводів мало, незнаю, і думки співпадають. тай дав спокій тим ступецям...
- Мuxajil
- Повідомлень: 449
- З нами з: 20 червня 2008, 16:13
- Ім'я: Михайло
- Авто: ваз 2121
- Звідки: ЛЬВІВ
- Контактна інформація:
Re: роликові підшибники в нивовській ступиці
перед написанням тої теми я облазив київські сайти з таким самим запитанням. як то починалось, в києбі є майстерня шо таке робить. корочи усі нивоводи і не тільки, сказали ні, так не буде добре, мовляв, що це не девятка, не вісімка, а нива. і має бути як завод зробив. дальше я написав тут на форумі, відповідей набагато менше, можи в львові нивоводів мало, незнаю, і думки співпадають. тай дав спокій тим ступецям...
- Мuxajil
- Повідомлень: 449
- З нами з: 20 червня 2008, 16:13
- Ім'я: Михайло
- Авто: ваз 2121
- Звідки: ЛЬВІВ
- Контактна інформація:
Re: роликові підшибники в нивовській ступиці
впринципі, нивка моя не робоча, а для себе, але також по при усі розмови, що ненадійна, там вібрації всякі, я люблю цю машинку. можна покращити цей бузол. зара на нові ниві рисі поставили туда ті самі конусні підшибники але між ними дали розпорну втулку, і як ти хочеш затягують міцно. але то конус, все одно будуть час від часу регулювати, мабудь вже на пару соток корочшими втулками. але там нюанс, вузол то від шниви, і шруси шеві-ниви. удоск типу
- Мuxajil
- Повідомлень: 449
- З нами з: 20 червня 2008, 16:13
- Ім'я: Михайло
- Авто: ваз 2121
- Звідки: ЛЬВІВ
- Контактна інформація:
Re: роликові підшибники в нивовській ступиці
корочи ґенек, дай спокій тим ступецям, бо ти ітак на цьому форумі не дістаниш підтримки в тому задумі. а проблєма то в прокручувані внутрішньої обойми таки того внутришнього підшибника. сам 10р. маю ниву і стількиж ремонтую сам. бо люблю то діло. десь два роки ступичка служить. я літом пів карпат обїздив на полетівшій супиці, аж в сколях зробили на сервісі, аж тоді я подався до львова. міжіншим там ниву як виявилось дешевше робити. от так.
-
- Повідомлень: 541
- З нами з: 06 грудня 2007, 11:17
- Ім'я: Ігор
- Авто: таврон і буханка
- Звідки: Львів-Ковирі
Re: роликові підшибники в нивовській ступиці
Міша,я мав ниву 12 років,ступиці,ходова,роздатка,дивись за ними не дивись,це така машина за якою постійно треба дивитись,а ще якщо ти на ній рубаєшся постійно в болоті,то після кожної покатухи під нею требалежати і все передивлятись,тоді вона трохи буде їздити... А ступиці з підшипниками,я міняв кожен рік то як мінімум,шарові також,а редуктора через рік
Нарахунок підшипників(такі як у вісімки затягнув і забув) я теж так хотів зробити... В даній темі Роман,дав відповідь: Roman » Чет,15 січня, 2009 10:07 am
Про роликові підшипники сказати неможу нічого, але коли в мене була нива передні ступиці переробив на підшипники від москвіча 2141, вони теж зажимаються до упора, був дуже задоволений бо їздив на 30 колесах і нивка получала серйозних трендюлей як в болоті так і в горах, до підшипників навіть не заглядував!! З другої сторони всі ці переробки марна трата часу і грошей бо нива конструктивно не придатна для серйозного трофі, а в стандарті вона теж їде напогано, кажу так бо мав ниву 2 роки и за 2 роки вклав в неї понад 4000$ (не рахуючи автомобіля і постійніх МІЛКИХ ремонтів), так їздити він почав краще, але і ломатися честіше. Що би ти з нивою не зробив вона све одно буде не надійним автомобілем і так як тойота чи ніссан чи навіть ісудзу чи будь який Японский автомобіль їздити не буде!!!
І будь добрим,не кажи що люди тобі не хочуть щось підказати і дати підтримки в тому задумі., на цьому форумі.Особисто я знаю що тим питанням займався Роман і він дав вичерпну відповідь...
Я незаморочувався,бо воно невартує тих грошей(імхо моя думка)
Нарахунок підшипників(такі як у вісімки затягнув і забув) я теж так хотів зробити... В даній темі Роман,дав відповідь: Roman » Чет,15 січня, 2009 10:07 am
Про роликові підшипники сказати неможу нічого, але коли в мене була нива передні ступиці переробив на підшипники від москвіча 2141, вони теж зажимаються до упора, був дуже задоволений бо їздив на 30 колесах і нивка получала серйозних трендюлей як в болоті так і в горах, до підшипників навіть не заглядував!! З другої сторони всі ці переробки марна трата часу і грошей бо нива конструктивно не придатна для серйозного трофі, а в стандарті вона теж їде напогано, кажу так бо мав ниву 2 роки и за 2 роки вклав в неї понад 4000$ (не рахуючи автомобіля і постійніх МІЛКИХ ремонтів), так їздити він почав краще, але і ломатися честіше. Що би ти з нивою не зробив вона све одно буде не надійним автомобілем і так як тойота чи ніссан чи навіть ісудзу чи будь який Японский автомобіль їздити не буде!!!
І будь добрим,не кажи що люди тобі не хочуть щось підказати і дати підтримки в тому задумі., на цьому форумі.Особисто я знаю що тим питанням займався Роман і він дав вичерпну відповідь...
Я незаморочувався,бо воно невартує тих грошей(імхо моя думка)