Роликові підшибники в нивовській ступиці

2121, 21213, Нива-Шивроле
Аватар користувача
Мuxajil
Повідомлень: 449
З нами з: 20 червня 2008, 16:13
Ім'я: Михайло
Авто: ваз 2121
Звідки: ЛЬВІВ
Контактна інформація:

Роликові підшибники в нивовській ступиці

Повідомлення Мuxajil »

в києві є майтерня по тюнінгу і доводки позашляховика. підрамник що зйеднює коробку з роздаткою в єдину конструкцію, зокрема, установка на нивовську ступицю роликового підшибника, узятого з задньої півосі, і тоді він затягується як в ваз 2108, і багато інших ідей, якими удосконалюють позашляховик для офроуда. хто що може сказати, які аргументи по переробці супиц? як що це вихід, то чому ваз не випускає серійно як удосконалення?
Аватар користувача
Roman
Повідомлень: 225
З нами з: 02 листопада 2007, 22:09
Ім'я: Роман Миколайович Левицький
Авто: Штурмани МИ
Звідки: Славетне місто ЛЬВІВ
Контактна інформація:

Re: роликові підшибники в нивовській ступиці

Повідомлення Roman »

Про роликові підшипники сказати неможу нічого, але коли в мене була нива передні ступиці переробив на підшипники від москвіча 2141, вони теж зажимаються до упора, був дуже задоволений бо їздив на 30 колесах і нивка получала серйозних трендюлей як в болоті так і в горах, до підшипників навіть не заглядував!! З другої сторони всі ці переробки марна трата часу і грошей бо нива конструктивно не придатна для серйозного трофі, а в стандарті вона теж їде напогано, кажу так бо мав ниву 2 роки и за 2 роки вклав в неї понад 4000$ (не рахуючи автомобіля і постійніх МІЛКИХ ремонтів), так їздити він почав краще, але і ломатися честіше. Що би ти з нивою не зробив вона све одно буде не надійним автомобілем і так як тойота чи ніссан чи навіть ісудзу чи будь який Японский автомобіль їздити не буде!!!

Рекомендую зробити лівт підвіски, щоб нормально стало 28 колесо (піввісям буде лекше), силовий бампер+лебідка 6500, правельні підножки, редуктора з ваз 2102, і люцкі амортизатори з нормальним ходом (ніяких добавочних). Ще одне не розширюй колію, вузька колія це теж фішка ниви (вона просто не падає в колію).

Хай щастить в будівництві авто, це справа не з легких ;)
ВСЕ ДОБРЕ ТЕ, ЩО ДОБРЕ ЗАКІНЧУЄТЬСЯ!!!!!!!
Аватар користувача
Мuxajil
Повідомлень: 449
З нами з: 20 червня 2008, 16:13
Ім'я: Михайло
Авто: ваз 2121
Звідки: ЛЬВІВ
Контактна інформація:

Re: роликові підшибники в нивовській ступиці

Повідомлення Мuxajil »

я скажу, що і для нехай звичайних коліс можна перебити на роликові підшибники. бо, маю 10років ниву, і чеснокажучи шо на прости росаві чи влі 5, ступиця летить за рахунок швидкого зношення сальників, і доводиться часто міняти ступиці з підшибниками конусними. а про москвичовські роликові в перше чую. так зрозумів, що також з півосі підшибник? про ліфт. чи 2см( підпруж. замінити) хватить під 28? арки обрізаються на такі колеса, з малим ліфтом?
Аватар користувача
Мuxajil
Повідомлень: 449
З нами з: 20 червня 2008, 16:13
Ім'я: Михайло
Авто: ваз 2121
Звідки: ЛЬВІВ
Контактна інформація:

Re: роликові підшибники в нивовській ступиці

Повідомлення Мuxajil »

судячи з перегляду теми, і відповідей, виходить, що неварто цим займатись, чи нетак. але я всерівно свого добюсь. закриваю цю тему.
Аватар користувача
olegas
Повідомлень: 228
З нами з: 21 жовтня 2005, 19:40
Ім'я: Олег
Авто: 2x4 :(
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Re: роликові підшибники в нивовській ступиці

Повідомлення olegas »

miwaniva писав: про ліфт. чи 2см( підпруж. замінити) хватить під 28? арки обрізаються на такі колеса, з малим ліфтом?
Про підшипники я некомпетентний. :)
А колеса в мене стоять 29" без ліфту, тільки з вирізаними арками. Правда ще трохи було мороки з вильотом дисків, бо широка гума. Але візьму на себе сміливість припустити, що 28" з +2см стануть легше. ;)

А про активність у темі - не ображайся, але тут небагато спеців-механіків по Нивах. Василь і Володя, наскільки я розумію, на форум зазирають дуже нечасто, якщо хочеш із ними порадитися, то простіше на Пасічну приїхати і побалакати. Сумніваюся, щоб вони відмовилися допомогти порадою.
Аватар користувача
Мuxajil
Повідомлень: 449
З нами з: 20 червня 2008, 16:13
Ім'я: Михайло
Авто: ваз 2121
Звідки: ЛЬВІВ
Контактна інформація:

Re: роликові підшибники в нивовській ступиці

Повідомлення Мuxajil »

я знаю їх, я коісь був в них. а це вони тобі арки обрізали?
Аватар користувача
olegas
Повідомлень: 228
З нами з: 21 жовтня 2005, 19:40
Ім'я: Олег
Авто: 2x4 :(
Звідки: Lviv
Контактна інформація:

Re: роликові підшибники в нивовській ступиці

Повідомлення olegas »

Вони.
Аватар користувача
Мuxajil
Повідомлень: 449
З нами з: 20 червня 2008, 16:13
Ім'я: Михайло
Авто: ваз 2121
Звідки: ЛЬВІВ
Контактна інформація:

Re: роликові підшибники в нивовській ступиці

Повідомлення Мuxajil »

вроді в львові, окрім них, ніхто не робить такої роботи.
Аватар користувача
Мuxajil
Повідомлень: 449
З нами з: 20 червня 2008, 16:13
Ім'я: Михайло
Авто: ваз 2121
Звідки: ЛЬВІВ
Контактна інформація:

Re: роликові підшибники в нивовській ступиці

Повідомлення Мuxajil »

вроді в львові, окрім них, ніхто не робить такої роботи.
Ґенек
Повідомлень: 3
З нами з: 09 лютого 2009, 11:41

Re: роликові підшибники в нивовській ступиці

Повідомлення Ґенек »

В мене Нивка (улюблена моя) -- робочий автомобільчик... не для покатушок, не для екстріму (мій час екстріму трохи минув) -- для вирішення насущних проблем... Пишу Тут, бо Хочу почути Конкретну відповідь -- чи можна позбутись Того менінгіту зі ступицями, затягти їх кріпко Один раз на довгий час (при умові відсутності Надмірного екстріму -- самі знаєте, які у Нас дороги...), щоб потім не міняти часто комплект -- ступиця+2 підшипники+ 2 сальники...???
Аватар користувача
Мuxajil
Повідомлень: 449
З нами з: 20 червня 2008, 16:13
Ім'я: Михайло
Авто: ваз 2121
Звідки: ЛЬВІВ
Контактна інформація:

Re: роликові підшибники в нивовській ступиці

Повідомлення Мuxajil »

перед написанням тої теми я облазив київські сайти з таким самим запитанням. як то починалось, в києбі є майстерня шо таке робить. корочи усі нивоводи і не тільки, сказали ні, так не буде добре, мовляв, що це не девятка, не вісімка, а нива. і має бути як завод зробив. дальше я написав тут на форумі, відповідей набагато менше, можи в львові нивоводів мало, незнаю, і думки співпадають. тай дав спокій тим ступецям...
Аватар користувача
Мuxajil
Повідомлень: 449
З нами з: 20 червня 2008, 16:13
Ім'я: Михайло
Авто: ваз 2121
Звідки: ЛЬВІВ
Контактна інформація:

Re: роликові підшибники в нивовській ступиці

Повідомлення Мuxajil »

перед написанням тої теми я облазив київські сайти з таким самим запитанням. як то починалось, в києбі є майстерня шо таке робить. корочи усі нивоводи і не тільки, сказали ні, так не буде добре, мовляв, що це не девятка, не вісімка, а нива. і має бути як завод зробив. дальше я написав тут на форумі, відповідей набагато менше, можи в львові нивоводів мало, незнаю, і думки співпадають. тай дав спокій тим ступецям...
Аватар користувача
Мuxajil
Повідомлень: 449
З нами з: 20 червня 2008, 16:13
Ім'я: Михайло
Авто: ваз 2121
Звідки: ЛЬВІВ
Контактна інформація:

Re: роликові підшибники в нивовській ступиці

Повідомлення Мuxajil »

впринципі, нивка моя не робоча, а для себе, але також по при усі розмови, що ненадійна, там вібрації всякі, я люблю цю машинку. можна покращити цей бузол. зара на нові ниві рисі поставили туда ті самі конусні підшибники але між ними дали розпорну втулку, і як ти хочеш затягують міцно. але то конус, все одно будуть час від часу регулювати, мабудь вже на пару соток корочшими втулками. але там нюанс, вузол то від шниви, і шруси шеві-ниви. удоск типу
Аватар користувача
Мuxajil
Повідомлень: 449
З нами з: 20 червня 2008, 16:13
Ім'я: Михайло
Авто: ваз 2121
Звідки: ЛЬВІВ
Контактна інформація:

Re: роликові підшибники в нивовській ступиці

Повідомлення Мuxajil »

корочи ґенек, дай спокій тим ступецям, бо ти ітак на цьому форумі не дістаниш підтримки в тому задумі. а проблєма то в прокручувані внутрішньої обойми таки того внутришнього підшибника. сам 10р. маю ниву і стількиж ремонтую сам. бо люблю то діло. десь два роки ступичка служить. я літом пів карпат обїздив на полетівшій супиці, аж в сколях зробили на сервісі, аж тоді я подався до львова. міжіншим там ниву як виявилось дешевше робити. от так.
Granader
Повідомлень: 541
З нами з: 06 грудня 2007, 11:17
Ім'я: Ігор
Авто: таврон і буханка
Звідки: Львів-Ковирі

Re: роликові підшибники в нивовській ступиці

Повідомлення Granader »

Міша,я мав ниву 12 років,ступиці,ходова,роздатка,дивись за ними не дивись,це така машина за якою постійно треба дивитись,а ще якщо ти на ній рубаєшся постійно в болоті,то після кожної покатухи під нею требалежати і все передивлятись,тоді вона трохи буде їздити... А ступиці з підшипниками,я міняв кожен рік то як мінімум,шарові також,а редуктора через рік :(
Нарахунок підшипників(такі як у вісімки затягнув і забув) я теж так хотів зробити... В даній темі Роман,дав відповідь: Roman » Чет,15 січня, 2009 10:07 am
Про роликові підшипники сказати неможу нічого, але коли в мене була нива передні ступиці переробив на підшипники від москвіча 2141, вони теж зажимаються до упора, був дуже задоволений бо їздив на 30 колесах і нивка получала серйозних трендюлей як в болоті так і в горах, до підшипників навіть не заглядував!! З другої сторони всі ці переробки марна трата часу і грошей бо нива конструктивно не придатна для серйозного трофі, а в стандарті вона теж їде напогано, кажу так бо мав ниву 2 роки и за 2 роки вклав в неї понад 4000$ (не рахуючи автомобіля і постійніх МІЛКИХ ремонтів), так їздити він почав краще, але і ломатися честіше. Що би ти з нивою не зробив вона све одно буде не надійним автомобілем і так як тойота чи ніссан чи навіть ісудзу чи будь який Японский автомобіль їздити не буде!!!

І будь добрим,не кажи що люди тобі не хочуть щось підказати і дати підтримки в тому задумі., на цьому форумі.Особисто я знаю що тим питанням займався Роман і він дав вичерпну відповідь...

Я незаморочувався,бо воно невартує тих грошей(імхо моя думка)
Відповісти