Моя Нива

2121, 21213, Нива-Шивроле
Аватар користувача
phobos98
Повідомлень: 28
З нами з: 12 вересня 2017, 13:37
Ім'я: Іван
Авто: ВАЗ 21214
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Моя Нива

Повідомлення phobos98 » 29 березня 2018, 10:51

Vovic писав:Підкажіть, що робили по посиленню ходової... Які півосі задні, передні... Міст обварений чи ні? Просто не можу повірити що стандатні півосі і палки приводів витримують ці шини...

- запитую,бо скорото мене чекає... бачу всі нивоводи переходять на великі шини... я тепер як на докатках...


Задній міст обварений, піввісі наразі стандартні, блок гвинтовий VAL Racing з УКБ
Спереду взагалі все штатне, блок гвинтовий VAL Racing з УКБ
Роздатка з третьою опорою
Кардані підсилені Белкард
Пари короткі від 2102

Так-то привода лущаться при великих колесах і жостких блокіровках (заварка, ручна чи Блокка). Накрайняк завжди з собою можна катати запасну палку в зборі, яка на твердому грунті міняєтся за годину
А переднім палкам і так ніц не буде - спереду слабе місце це зовнішній ШРУС і ступиця

В планах перехід ззаду на розгружені піввісі ИЖ-Техно і Блокку, спереду СРПМ
Перевага реалізації ИЖ-Техно в тому, що в дуже поганій ситуації (а-ля вихід з ладу редуктора і тому подібне) завжди можна вийняти піввісі, зняти кардан і лишити ззаду "пусту тєлєжку" і їхати на передньому приводі додому спокійно. Крім того заміна піввісі навіть не потребує зняття колеса.

Ну а по самим приводам спереду є лише 2 варіанта - стандартні привода або підсилені ИЖ-Техно. Але ті привода коштують неадекватно дорого, простіше мати з собою запасний ШРУС-ступицю і поміняти при необхідності по місцю
В незрозумілій ситуації: блокуй і понижай

Аватар користувача
Vovic
Повідомлень: 211
З нами з: 25 січня 2016, 14:58
Ім'я: Володимир
Авто: Нивко 2121 та Опель Омега В
Контактна інформація:

Re: Моя Нива

Повідомлення Vovic » 29 березня 2018, 14:26

Я поставив собі палки Вал рейсинг, а на запас вожу зовн шрус разом з палкою, а чому Ви пишете, що спереду ступиця теж в зоні ризику? вроді як просто кусок металу...

а внутрішні ШРУСи в мене тріпоїдні... поки норм, час покаже як...

Може на кордоні пересічемся...

Аватар користувача
phobos98
Повідомлень: 28
З нами з: 12 вересня 2017, 13:37
Ім'я: Іван
Авто: ВАЗ 21214
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Моя Нива

Повідомлення phobos98 » 29 березня 2018, 15:19

Vovic писав: а чому Ви пишете, що спереду ступиця теж в зоні ризику? вроді як просто кусок металу...


Може злизати шліци або відламати шліцеву частину взагалі.
Так само і в ШРУСа можуть шаріки висипатись, а може ніс зі шліцами відламатись.
Самі палки мають значно вищий запас міцності порівняно з цими двома елементами
В незрозумілій ситуації: блокуй і понижай

Аватар користувача
Vovic
Повідомлень: 211
З нами з: 25 січня 2016, 14:58
Ім'я: Володимир
Авто: Нивко 2121 та Опель Омега В
Контактна інформація:

Re: Моя Нива

Повідомлення Vovic » 29 березня 2018, 15:39

- ясно, значить на всяк випадок треба кинути в багажник ще й ступицю, а я мав проблеми саме з палками приводів... В мене машина ліфтована трохи, палки ламались на раз, але, що можна хотіти від теперішніх палок за 200 грн/шт..., отож поки не купив 2 палки Вал-рейсинг за 3000 грн, то спокою не мав... задні приводи, теж планую Іж-техно, але вже після кордону, поки не стягую...
А нічого Ви не чули за розгружені півосі ВолгаАвтоПром, цікаво, бо дешевші більш ніж в два рази, але не знаю чи добрі вони чи ні... в інтернеті, щось про них дуже відгуки різні...

Аватар користувача
phobos98
Повідомлень: 28
З нами з: 12 вересня 2017, 13:37
Ім'я: Іван
Авто: ВАЗ 21214
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Моя Нива

Повідомлення phobos98 » 29 березня 2018, 17:50

Про ВолгаАвтоПром 90% відгуків в інтернеті погані. Я б не ризикував перевіряти правдивість тої статистики за свій кошт, адже якшо ті 90% людей праві то це гроші, викинуті на вітер
В незрозумілій ситуації: блокуй і понижай

Аватар користувача
Vovic
Повідомлень: 211
З нами з: 25 січня 2016, 14:58
Ім'я: Володимир
Авто: Нивко 2121 та Опель Омега В
Контактна інформація:

Re: Моя Нива

Повідомлення Vovic » 13 квітня 2018, 11:34

як не секрет в кого арки різали і яка вартість? Бо подумую про Форвард Сафарі 510-і...

Аватар користувача
phobos98
Повідомлень: 28
З нами з: 12 вересня 2017, 13:37
Ім'я: Іван
Авто: ВАЗ 21214
Звідки: Львів
Контактна інформація:

Re: Моя Нива

Повідомлення phobos98 » 13 квітня 2018, 12:46

Vovic писав:як не секрет в кого арки різали і яка вартість? Бо подумую про Форвард Сафарі 510-і...


В машину, крім мене, болгарками і гайковими ключами лазять тільки в Нива-Сервісі, вони ж всі об'ємні роботи роблять.
Мені самому після інших машин-мотоциклів вже натхнення бракує робити самому щось довше ніж пару годин.

По ціні не скажу - я її купив вже "підрізаною", але робили все в ній до мене тільки в Нива-Сервісі.
В незрозумілій ситуації: блокуй і понижай


Повернутись до “НИВА”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 4 гостей