AM писав:Недавно вирішив вдосконалити прибори на уазі. Стрьомна підствітка і убогий дизайн не влаштовували. Ось що у мене вийшло
Гарно. Обсяг зробленої роботи вражає! Дизайн... головне щоб собі подобалось.
Але декілька технічних коментарів (в т.ч. для майбутніх тюнінгістів):
AM писав:Далі вирізав копії пластинок де намальовані оригінальні цифри з прозорого пластику. Брав кришки від компактів.
Вирізав канцелярським ножем нагрітим над плиткою
Захєр Мазох відпочиває.
Є лазерна нарізка пластику, фірма на вул. Шевченка, коштує недорого, в них є прозорий та непрозорий пластик різної товщини та кольору. Макет треба робити у Corel Draw. Замовляв в них перехідну рамку для встановлення приборів ВАЗ-2121 у панель 21213.
AM писав:Сам діод, що має бути заміст лампи дальнього світла обгорнув синьою плівкою Оракал
Сині діоди є в наявності, так само як білі, жовті, зелені та червоні. Наприклад радіомагазин на вул. Героїв УПА.
AM писав:До діодів припаював опір на 1 кОм.
Залежить від характеристик конкретної моделі діоду. То значення рахувалось? (в принципі, за наявності лабораторного блоку живлення можна струм міняти і визначити експериментально). Якщо струм буде великий - досить скоро діод згорить.
AM писав:(недолік - якщо згорить діод - для заміни треба розбирати спідометр, ну але вже як є).
Див. вище. Крім того, у мережі справного автомобіля можливі іспульсні стрибки до 160 вольт (за ГОСТ)... і дійсно буває. Це також вкорочує життя діодам.
Я в себе поставив діодні лампочки на підсвітку (вже з резистором, під автомобільний цоколь), але захистив цю ділянку від стрибків потужним резистором на 2 Ом, а за ним TVS 1.5KE18 на массу. Всі діоди підсвітки досі живі. А ось деякі сигнальні (не захищені) - повмирали.