Сторінка 2 з 3

Re: Карбюратор "Солекс"

Додано: 13 липня 2011, 12:16
fox0769
Мова йде не про жигулівські Солекси ( мені колись такий поставили, навіть не думайте такого робити, розхід був 20 л і машина майже "їхала", жигулівські розраховані на обєм 1,5-1,6л а в нас 2,4л),
а саме про волговські та уазовські - карбюратор (Газель Волга)<Солекс> 31029-1107000 або Карбюратор ДААЗ 4178-1107010-00

Re: Карбюратор "Солекс"

Додано: 13 липня 2011, 15:14
Muxajlo
Ну ти там читавіс ссилку з уазбуки, роби висновки. Микола, так , все повязано між собою, але як зажиганіє внормі а провал є, то ми шукаєм в топливоподачі. Приміру, я насвою ниву давно електроне маю запалення, так довольний, але з нашими бензинами, карб тре оглядати часто, міняти мембрами, чистити. Профілактика інколи вилази в ремонт, по собі знаю. А загалом ці карбюратори є прості і надійні.

Re: Карбюратор "Солекс"

Додано: 13 липня 2011, 17:19
Микола STARyy
K2 писав:1) я сказав в кращому випадку.
на справному УАЗі 2 літри не зекономиш ніяким карбюратором.
K2 писав:2)навіть при такій економії він буде окуплятись тисяч 10.
В цій кумпанії мало хто керується міркуваннями економії
K2 писав:а скільки на уазі в рік наїзджаєш ти ? :)
Поміряємся? :P Перший позашляховик придбав 14 липня 1981р, Оппа! завтра 30 років! Кіко-кіко до вашого народження? :lol:
УАЗ - авто на кожен день.

Re: Карбюратор "Солекс"

Додано: 13 липня 2011, 19:25
AM
Микола STARyy писав:
K2 писав:2)навіть при такій економії він буде окуплятись тисяч 10.
В цій кумпанії мало хто керується міркуваннями економії
В принципі fox0769 і підняв це питання якраз з міркуваннь економії
Чи варто його ставити - з точки зору економії польного...

Re: Карбюратор "Солекс"

Додано: 13 липня 2011, 20:19
Микола STARyy
AM писав:...
В принципі fox0769 і підняв це питання якраз з міркуваннь економії
...
Справді, а я відповідав на тут:
Muxajlo писав:З К2 погоджуюсь, розхід навряд чи знизить. Скажу про себе, я не через розхід міняю, а тому що нормальний карб і провалів небуде, і ставиш фільтр повітряний.

Re: Карбюратор "Солекс"

Додано: 14 липня 2011, 09:54
fox0769
Зробимо маленький підсумок.

Це питання було піднято після того як мій швагро ( водій Газелі) , розповів що він поставив такий карб на свою Газель - розхід став 12-13л ( Газель здається бере 15-17л) і карб не переливає оскільки має
злив лишньої бензини в бак.

Я зробив висновок що мало хто ним користується , якби це було таке "чудо природи" то він би був дуже популярний. Є ще один нюанс, я вчора зайшов в автомагазин "кузнечік" і запитався за такий карб,
звичайно там Солексів нема бо дорогі, але відповідь продавця кінцево похоронила мою "мечту пілота" - якість виконання таких карбів нікудишня. По його словах те що можна в нас купити збирається з
різного "шмельцу" , от і думай..........

Re: Карбюратор "Солекс"

Додано: 14 липня 2011, 12:33
K2
Микола STARyy писав: Поміряємся? :P Перший позашляховик придбав 14 липня 1981р, Оппа! завтра 30 років! Кіко-кіко до вашого народження? :lol:
УАЗ - авто на кожен день.
вітаю з ювілеєм. я 85 р.н. але шось не бачу жодної проблеми.
вприниципі тут більшість використовує уази раз на тиждень, тому щодо авто на кожен день - звідки мені було знати. але навіть так- це абсолютно нічого не поміняло в нашій дискусії.
ставити в уаз новий карб раді економії- дурна робота. навіть якщо він виїзджає 20тис в рік.
а газ рішає не тільки проблему економічності- а й якості їзди. нема залитих свічок і переливу, нема троїння, нема ніяких провалів, нема страху залити таке гімно шо навіть уаз не переварить, нема проблем з заводженням зранку на всяких підсосах і тд... сів і поїхав.
це раз. а шо стосовно:
на справному УАЗі 2 літри не зекономиш ніяким карбюратором.
то це взагалі лол. я можу тут довго розводити полеміку про економію пального, але то все пусте. головне в твоїх словах "СПРАВНОМУ". а уаз таким буває зовсім не довго. тільки ти його повністю вилежеш- оппа вже знову шось десь вилізло. і як тут вже згадувалось якість запчастин- гамно гамном. тому ти ставиш нові запчастини і потім всеодно не почуваєшся впевнено. весь час в очікуванні якоїсь фігні.
але знову ж таки я не зовсім розумію до чого тут це було сказано.
якщо малось наувазі "якщо правильно зробити і настроїти старий карб, то новий вже нічого не зекономить", то впринципі іншими словами це вже було сказано вище нераз. тільки от питання правильної і саме головне довговічної настройки карба лишається відкритим.
і ше одне. якщо є бажання ставити газ (дивно якщо його нема :) )то карб потрібно двокамерний. бо на однокамерний нема пластин з вхідним штуцером. і прийдеться шось думати самому. я спочатку пробував запускати через воздухан, але то фігова ідея. по-перше смердить, по-друге не їде :)

Re: Карбюратор "Солекс"

Додано: 14 липня 2011, 16:44
Микола STARyy
Після того, як я спалив Ауді 100 на газі, прийшов до висновку, що бензин дешевше. і не треба про технічний стан, ймовірність спалити машину на газі (при прочіх равних) на порядок більша ніж на бензині.
Не подобається вам вислів "справний УАЗ", скажу так: 15-16 нормальний розхід. Зменшити карбом на 2л можна, тільки їхати не буде.
Перерозхід в УАЗа переважно через розбитий трамплер і зношений розпредвал.
Доказуєм один одному те саме.

Re: Карбюратор "Солекс"

Додано: 14 липня 2011, 17:14
pilgrim
Микола STARyy писав:Після того, як я спалив Ауді 100 на газі, прийшов до висновку, що бензин дешевше.
А можно поподробнее, как случилось? че за газ был (метан или пропан)?

Re: Карбюратор "Солекс"

Додано: 14 липня 2011, 20:21
Микола STARyy
Це була історія достойна пера Остапа Вишні. Сотка була на автоматі, я її придбав після операції на коліні, ноги півроку не було, ходити не міг, треба було їздити, а вона тварюка 12 л по місту і ні міліграма менше. Поїхав я до газовиків, а вони кажуть: на К-джетронік(мех інжетор) не ставиться.
Ну, я думаю: Інджінєр я, чине інджІнєр?
Купив Сієрровську установку, прилаштував, а псикалку пустив, як пан К2"через воздухан". Так тоді було модно.
Скрутив подачу на мінімум і давай заводити. Крутив-крутив, крутив -крутив, нарешті, як бабахне у впускний! :shock:
А там натекло рідкого газу повний воздухан. Вогонь на 3метри догори. Весь підкапот Гу-Гу-Гу-Гу!!!
Я хапаю байкове одіяло, накриваю, ніби стихло, кричу своїм працівникам: Паша, Андрій, давайте вогнегасник, а вони в боксі, музика грає, їм барибєр. Влітаю в бокс, хапаю вогнегасник, вискакую надвір, а одіяло вже просочилось газом, машини не видно, суцільна вогняна куля!
А в вогнегаснику ні крана ні бойка, ні чеки, НІЧОГО!!!
Картина, шо називається маслом! Машина горить, стовп вогню, а три долбодятли читають інструкцію до вогнегасника ПОЛЬСЬКОЮ мовою! Слава Богу чеку знайшли, кілечко зволоч десь загубилося. Погасили...
Трохи поміняв, трохи покрасив. Що цікаво, розпилювач придумав під заслонку на другий день, робив 1.5року без питань.
Їздив, казав, що газ це класно. Але після того, як попадалась машина з газом, викидав без жалЮ, навіть "з особливим цинізмом"
От така казка. Така весела.(с)
Ага, пропан був, тоді на легкові метан не тулили.

Re: Карбюратор "Солекс"

Додано: 15 липня 2011, 00:32
K2
"весела" історія. ну, я тоже газ недолюблював поки не прочухав його плюси. хотя після такої історії, мабуть, тоже не недолюблював би його ще більше.
це нагадало мені як я зимою злив з газового балону опалення гаража остатки газоліну. на землю. мало, літру відсили. тай думаю- а ну чи горітиме він в снігу. енштейн, блін... мороз був - 17. машина лакокрасочна стояла метра за 4. так от весь сніг на ній (сантиметрів 10) стопився в шість секунд. а поверхня була така гаряча як в жаркий літній день чорний мерцес. не поміг навіть старий тент від уазіка весь в крисі і снігові... оттаквот.
але шось ця тема перетворюється в страшилку. не забуваймо шо такі випадки поодинокі і тільки від дурної голови. якщо все робити як книжка пише і дотримуватись правил техніки безпеки (аж самому смішно) то все буде добре. це статистика. а від нещасного випадку незастрахований ніхто.

ПС який там пан К2. просто Андрій К2 :)

Re: Карбюратор "Солекс"

Додано: 15 липня 2011, 10:36
fox0769
Газ добре з точки зору економії але не з точки зору безпеки. І ще одне, якщо ви десь на змаганнях тіпа в Карпатах де "не ступала нога человека" і газ кінчився, в каністру його не залиєш.

Re: Карбюратор "Солекс"

Додано: 15 липня 2011, 10:56
pilgrim
А что мешает набрать полный баллон газа и полный бак бензина? ... сразу дальность хода заметно выше ... и нет необходимости возить с собой дополнительные канистры с бензой.

Re: Карбюратор "Солекс"

Додано: 15 липня 2011, 11:01
AM
не зовсім в тему про солекс, але стосується економічності.
Вчора заправлявся і просто обалдів - ви бачили ціну на газ!!!

Re: Карбюратор "Солекс"

Додано: 15 липня 2011, 11:55
fox0769
Відносно Солекса я зробив для себе деякі висновки почувши думки "бывалих", продавців автомагазинів і членів клубу:

1. чим простіше тим краще (К-126Г)
2. електонне запалювання (на днях хочу поставити)
3. якби він був такий класний ( як описав мені швагро) на ньому би всі їздили і питання "брать или не брать" не стояло би.