Сторінка 1 з 5

МутанТР2

Додано: 02 грудня 2010, 00:03
K2
По проханням трудящих- викладаю міні фотозвіт по моїй новій "будові".
Ітак:

(якого фіга! джоб поміняй місцями два поста. бо не можна більше 10 фоток вставляти)

Re: МутанТР2

Додано: 02 грудня 2010, 00:13
K2
ДРУГА ЧАСТИНА

Re: МутанТР2

Додано: 02 грудня 2010, 00:20
BobeG
А каркас захисту до кузова кріпиться , тобто до преднього і заднього крила ?

Коли робили підлогу кузов не повело , я маю наувазі дверні проєми?

А і шо будеш з підвіскою робити ?

І скільки часу заняли виконані роботи ?

Re: МутанТР2

Додано: 02 грудня 2010, 00:21
K2
з зробленого але не відображеного на фото:
ну само собо все перебрано і всьо замінено в трансмісії), аморти газ53, ресори нові, кастор, пічка, тормоза дискові в перед+вакум мерса, всі рідини, салон бмв 7ї серії, дворніки пробували нижні газ53 але плюнули бо пєчці мішало ітого рідні але модифіковані, вебасто з мєріна, руль, демпфер, переключателі підрулєві,утеплення тенту, бак під сідуху на 110л,оптика вся, документи), обвіс сомо-собою і ше срана куча всякої фігні.

якшо є якісь питання- не стидайтесь)

Re: МутанТР2

Додано: 02 грудня 2010, 00:26
K2
BobeG писав:А каркас захисту до кузова кріпиться , тобто до преднього і заднього крила ?

Коли робили підлогу кузов не повело , я маю наувазі дверні проєми?

А і шо будеш з підвіскою робити ?

І скільки часу заняли виконані роботи ?
роботи вже в тоталі на три тижня. чи то на чотири...

в підвісці стандартна фігня- нові потужні аморти і підпружинені ресори. шо стосовно каркасу- то він тіки візуально кріпиться до крил- насправді під ними (крилами) додатковий каркас з труб зварений. тобто грубо кажучи в кузов вмонтований свій каркас. (шо я говорив про монокок)
шо стосовно "повело кузов"- трохи проблема з кріпленням тенту. прийшлось переварити одну петлю.

Re: МутанТР2

Додано: 02 грудня 2010, 00:30
Volodymyr
З такою кількістю переробок на офіційних змаганнях тільки ТР3.
А тебе каркас на кузов зав'язни?

Re: МутанТР2

Додано: 02 грудня 2010, 00:33
K2
Volodymyr писав:З такою кількістю переробок на офіційних змаганнях тільки ТР3.
А тебе каркас на кузов зав'язни?
Е-а. по всіх параметрах тр2. не поняв шор ти маєш на увазі під "завязаний", але ше раз- в кузові замість всіх лонжеронів вварені труби. не тому шо так хотілось, а тому шо кузов згнив. і бляха тепер 2мм. а каркас приварений до тих "лонжеронів".

Re: МутанТР2

Додано: 02 грудня 2010, 00:35
K2
доречі мотор в мене 421.1008. тобто 3л, десь 100+кобилок і десь 220нМ. Заканало.

Re: МутанТР2

Додано: 02 грудня 2010, 00:37
K2
пс джоб поміняй будь-ласка перші два поста місцями.

Re: МутанТР2

Додано: 02 грудня 2010, 00:46
Volodymyr
Це не можливо.

Re: МутанТР2

Додано: 02 грудня 2010, 00:47
BobeG
K2 писав:в підвісці стандартна фігня- нові потужні аморти і підпружинені ресори.
Від газ 53 аморти дешева альтернатива рідним з мінусами: хід менший , в зжатому стані вони довші , їх є смисл ставити тим хто гасає по грунтовці.

Підпружинені ресори тобто збільшена жорсткість підвіски.

Шкода шо в нас не роблять і не продають такі цяцьки
Зображення :?

Re: МутанТР2

Додано: 02 грудня 2010, 00:54
K2
1)хід більший на 3см
2)в зажатому стані 1в1 з рідними
3)ніхєра вони не дешевші
4)підпружинені ресори не просто так а, з зменшеним кількостем листів.

Re: МутанТР2

Додано: 02 грудня 2010, 01:39
BobeG
Аморти від газ 53 довші в зжатому стані на 4 см і хід мають менший майже на 2 см - в порівнянні з рідними, може в тебе не від газ 53 ;)
Навіть якшо лишити 3 основних листа і поставити додаткові пружини то жосткість підвіски сильно не зменшиться .
Я тому і писав про ті шарові наконечники такої конструкції їх можна використати для трекшн бару, бо 3 листа навіть 4 крутить замітно.

Re: МутанТР2

Додано: 02 грудня 2010, 09:39
K2
ну можливо і не від газ53. але в магазині сказали шо від нього. а по ходам я спіціально порівнював-1)хід більший на 3см 2)в зажатому стані 1в1 з рідними.
а це якраз то шо треба, бо вивішаний міст тримається на амортах. звернув увагу коли ресори міняв. вікручуєш аморт і міст ше на 2-3см опускається.
а шо стосовно жорсткості підвіски- то я з нею і не боровся. в мене дійсно капітально зменшена кількість листів, але це робиться більше для того шоб не просідали ресори від "швидких ям") бо як показала практика якіб не були ресори (на уазі) просядуть всеодно за пів року. а так- поставив 3-4листа+пружини помякше і рахуй шо на вічно.
шодо тої цяцьки шо в нас не продають- сам би таку хотів, але тоді вже б не обмежився такою скромною доробкою підвіски і в тр2 мене б точно не пустили :mrgreen:
карочче йдуно я в гараж)...

Re: МутанТР2

Додано: 02 грудня 2010, 10:17
yuralev68
які коробка і роздатка?