Сторінка 1 з 2

Проставки для ліфта підвізки на УАЗ 452

Додано: 09 березня 2010, 11:56
Горець
Підскажіть де купити чи як зробити проставки під ресори на УАЗ 452

Re: Проставки для ліфта підвізки на УАЗ 452

Додано: 10 березня 2010, 00:09
BobeG
між мостами і ресорами ставити проставки не дуже добре , збільшується нагрузка на кручення ресори типу S подібний згин

33 колеса ставляться на буханку http://www.uaz-club.org.ua/forum/viewtopic.php?t=5497

Re: Проставки для ліфта підвізки на УАЗ 452

Додано: 10 березня 2010, 09:47
Горець
Дякую за підсказку, а як на рахунок ліфтовки кузова, як це краще зробити чи воно не потрібно.

Re: Проставки для ліфта підвізки на УАЗ 452

Додано: 10 березня 2010, 18:33
BobeG
Є дорощий спосіб ліфтовки - встановлення воєнних мостів :D
Кузов ліфтувати можна
452 - то лек , чи бортова ? (вже не памятаю :oops: )

Для гір не дуже добре ліфтувати машину , збільшується центр ваги, швидше перевернутися на бік можна.

Re: Проставки для ліфта підвізки на УАЗ 452

Додано: 12 березня 2010, 13:05
Горець
То я так зрозумів, що поставити військові мости і колеса 33 і все буде ОК!

Re: Проставки для ліфта підвізки на УАЗ 452

Додано: 12 березня 2010, 13:06
Горець
А на твоєму профайлі твій автомобіль???

Re: Проставки для ліфта підвізки на УАЗ 452

Додано: 12 березня 2010, 17:15
автобат
Монстробудування мае кілька напрямків:
1 Понти. це звірячий ліфт, шаленого розміру ФБЛи, кардани з бахромою та блокировки.
2 Будування зараді будування. Воно може продовжуватись роками та радяньськими пятилетками і ніколи нікуда не виїжджати.
3 Будування зараді кайфу життевого. Це, коли береться авто, в ньго вкладаються тільки гроші на підвищення прохідності і їдеться. достатньо для початку поставити болотну гуму і обійтись вирізанням арок. Потім, з часом, бажано військові мости, вони і дорожній просвіт збільшують і трохі ліфту дають і в колії вони не вгризаються в землю, а скользять акі лижі. Потім - лебідка, хайджек. А, ще, спочатку хороша лопатка і хороший трос (ті. що на заправках - категоричне какашка) Чудові аеродинамичні троси власного (майже) виробницьтва деколи реалізують СВИН і Васька Кран. вони не дешеві, але себе виправдовують на 124%.
Свої перші кілька виїздів я робив на стандартному колгоспнику з вбитим мотором на 3 иціліндрах і лисих уазівських колах і, повірте. я був безмірно щасливий, повертаючись до дому.
Так що, якщо ви вирішили стати придурком, ниряйте з головою.
Там, до речі, в рубриці куплю-продам хтось непогані гудричі продавав дуже дешево. подзвоніть тій людині. може це як раз Ваші.
Дякую за увагу і цілюю.
І ще, чим меньше наліпите на машину - тим дальше проїдете - це аксіома.

Re: Проставки для ліфта підвізки на УАЗ 452

Додано: 12 березня 2010, 17:33
Ігора
автобат писав:Монстробудування мае кілька напрямків:
1 Понти. це звірячий ліфт, шаленого розміру ФБЛи, кардани з бахромою та блокировки.
2 Будування зараді будування. Воно може продовжуватись роками та радяньськими пятилетками і ніколи нікуда не виїжджати.
3 Будування зараді кайфу життевого. Це, коли береться авто, в ньго вкладаються тільки гроші на підвищення прохідності і їдеться. достатньо для початку поставити болотну гуму і обійтись вирізанням арок. Потім, з часом, бажано військові мости, вони і дорожній просвіт збільшують і трохі ліфту дають і в колії вони не вгризаються в землю, а скользять акі лижі. Потім - лебідка, хайджек. А, ще, спочатку хороша лопатка і хороший трос (ті. що на заправках - категоричне какашка) Чудові аеродинамичні троси власного (майже) виробницьтва деколи реалізують СВИН і Васька Кран. вони не дешеві, але себе виправдовують на 124%.
Свої перші кілька виїздів я робив на стандартному колгоспнику з вбитим мотором на 3 иціліндрах і лисих уазівських колах і, повірте. я був безмірно щасливий, повертаючись до дому.
Так що, якщо ви вирішили стати придурком, ниряйте з головою.
Там, до речі, в рубриці куплю-продам хтось непогані гудричі продавав дуже дешево. подзвоніть тій людині. може це як раз Ваші.
Дякую за увагу і цілюю.
І ще, чим меньше наліпите на машину - тим дальше проїдете - це аксіома.
Так Сергій Миколайович гарна і нформація про монстробудування.Мене з моїм "вихором" другий розділ стосується :cry: мабуть :cry:

Re: Проставки для ліфта підвізки на УАЗ 452

Додано: 12 березня 2010, 21:17
BobeG
Горець писав:А на твоєму профайлі твій автомобіль???
В мене на аватарі віртульний автомобіль :)
Я сам вже 3 роки ремонтую-будую 469 , монстробудівництвом не страждаю

Як на мене то буханка на воєних мостах і на 33 гумі буде класно їхати.
Якшо машина для спорту то краще 469
для дальних поїздок і простих покатушок 452 на колсгоспах(ну або на воєних мостах)

На стандартному УАЗі(469,452 ) але з мадовою гумою(і з лебідкою) можна непогано кататися.

Re: Проставки для ліфта підвізки на УАЗ 452

Додано: 12 березня 2010, 22:29
Горець
Дякую за корисні поради, я реально дісно хочу зробити машину для їзди, і першим ділом напевно поставлю військові мости, а з часом куплю гуму і все решта.
І ще хотів запитати, а я реально можу взяти участь в поїздці "Карпатський кордон"-2010??????

Re: Проставки для ліфта підвізки на УАЗ 452

Додано: 13 березня 2010, 05:55
автобат
шнурок.лопата,рухливий штурман и мона на край світу. Мушкетер з 3-місячним стажем водіння, вагітною дружиною, на гудричах АТ, без лебідки їздив на Руну глубокою осінню. Правда.
І на оріентування в тому ж складі і з недоGPSом,
Охийохи... А скількі таких ще...кожний перший.

Re: Проставки для ліфта підвізки на УАЗ 452

Додано: 13 березня 2010, 10:10
Горець
Короче понял не дурак, дурак бы понял!!! А ви будете брати участь в Карапатському кордоні??????

Re: Проставки для ліфта підвізки на УАЗ 452

Додано: 13 березня 2010, 15:34
BobeG
Минулого КК 2009 ми їхали самі(1 машина) бо не встигали на старт , немали ніяких проблем з проходженням маршруту , проїхали за 2 дня.
Була гарна погода , сухо, тому і легко.
В 2008 року я їхав з Уазклубом , пасажиром на патріоті на гумі АТ , йшов майже весь час дощ, і через поломки в групі ми їхали нонстоп 24 години до 3 точки ночівлі.
На асфальних шинах нема що робити на кордоні(погода міняється) :) , до Я-245 це не відноситься, її ше можна нарізати шоб більше шашок було.

Головне мати справну машину , якшо нема досвіду - їхати в групі , якшо проимкнути до УАЗклуба - поможуть з ремонтом якшо шо :) .

Re: Проставки для ліфта підвізки на УАЗ 452

Додано: 16 березня 2010, 08:22
Горець
А як у все це реально вступити, з ким звязуватись і т.д.

Re: Проставки для ліфта підвізки на УАЗ 452

Додано: 16 березня 2010, 09:20
автобат
Все дуже просто.
Слідкуеш за форумом. В темі "Заходи клубу", е визначений захід - "Карпатський кордон 2010". Там написано дату заходу і визначено місце старту. Як правило за пару днів до виїзда на місце старту визначаеться місце збору виїжджаючих зі Львова. Підходиш до любої людини з тих, хто впізнаеться по особливим прикметам ( придуркуватий погляд, беззмістовна посмішка, світячі очки, камуфляж і присутність поблизу неординаргого авто) і кажеш: "Добрий день, я - Горець! Маю бажання їхати на КОРДОН, чі можна поїхати до Карпат з вами?" Ні одна людина не відиовить. Якщо би вдруг... Прив язуешся до любого потока неординарних машин і печі. А взагалі ще як варіант - на форумі викладаються координати маршруту.
А ще як варіант, на форумі в різних темах народ лишае свої телефони при спілкуванні. Переписуеш всі і набираеш перший, який подобаеться а ...
На приклад мій телефон: 0677381751.
А якщо вже вирішив одразу стати членом клуба, то треба написати в лічку VOLODYMIRU. Ця людина є одним із засновників клубу і веде всі клубні справи.