Сторінка 4 з 5

Re: Газ 69 брати чи не брати

Додано: 27 лютого 2008, 09:30
PILOT
Ну я ті шайби поміняв, зібрав з то всьо Гав*о в купу, попробував крутиться нормально! Взяв і завів стартером, при чому так ніби тільки шо заглушив :P Правда по незнанню погано зробив прокладку між блоко і помпою-вода сцить :) ну така проблема рішається...

Re: Газ 69 брати чи не брати

Додано: 27 лютого 2008, 11:37
Shurik
Якщо в тебе Газ 69 то тобі дорога сюди :) http://www.uaz-club.org.ua/

Там в темі "Зустрічі" є гілка "Зустріч у Львові" митам домовляємось коли збираємось.

Re: Газ 69 брати чи не брати

Додано: 04 березня 2008, 14:09
Віктор
ГАЗ-69 - це РІЧ!
Двигун ЗМЗ-24-01 також для цієї машини нормальний і його повністю вистарчає, якщо не випробовувати машину спеціально на міцність. Сам зараз повністю капіталю машину (двигун, мости КП, РК а згодом і кузов.) Зараз переварив наново задню частину рами і буду встановлювати мости. Також ставлю гідропідсилювач керма від БМВ. Всі фото на http://www.gaz69.ru/gallery

Re: Газ 69 брати чи не брати

Додано: 18 квітня 2008, 12:44
Олександр
Є бобік 69 з двигуном газ 24, але тільки задній міст (теж від волги) - 80679846407 - продається

Re: Газ 69 брати чи не брати

Додано: 18 квітня 2008, 23:06
svyn
Віктор писав:ГАЗ-69 - це РІЧ!
Двигун ЗМЗ-24-01 також для цієї машини нормальний і його повністю вистарчає, якщо не випробовувати машину спеціально на міцність. Сам зараз повністю капіталю машину (двигун, мости КП, РК а згодом і кузов.) Зараз переварив наново задню частину рами і буду встановлювати мости. Також ставлю гідропідсилювач керма від БМВ. Всі фото на http://www.gaz69.ru/gallery
Двигун г...но буде завжди жерти бензину дужа багато літрів.
А якщо машину не випробовувати на міцність тоді її нєфіг капіталити а ще краще продати -купити запорожець і поставити в гараж там йому точно ні двигуна ні взагалі нічого рпотрібно не буде :D :D :D

Re: Газ 69 брати чи не брати

Додано: 21 квітня 2008, 11:55
Віктор
svyn писав:
Віктор писав:ГАЗ-69 - це РІЧ!
Двигун ЗМЗ-24-01 також для цієї машини нормальний і його повністю вистарчає, якщо не випробовувати машину спеціально на міцність. Сам зараз повністю капіталю машину (двигун, мости КП, РК а згодом і кузов.) Зараз переварив наново задню частину рами і буду встановлювати мости. Також ставлю гідропідсилювач керма від БМВ. Всі фото на http://www.gaz69.ru/gallery
Двигун г...но буде завжди жерти бензину дужа багато літрів.
А якщо машину не випробовувати на міцність тоді її нєфіг капіталити а ще краще продати -купити запорожець і поставити в гараж там йому точно ні двигуна ні взагалі нічого рпотрібно не буде :D :D :D
Звідки стільки ненависті до "члена родини" і оточуючих ??? :(

Re: Газ 69 брати чи не брати

Додано: 22 квітня 2008, 00:05
svyn
Звідки стільки ненависті до "члена родини" і оточуючих ??? :(
Крім любові до оточуючих нічого не відчуваю :D

А двигуни до ГАААЗ я форсував і "тюююнінгував" :shock: І все одно гі...но.
Двигун розробки 1941... :( року дуже авжко експлуатується в нош час (маю досвідв 25..років праці з автомобілями і відповідну вищу освіту :roll: )
Дуже раджу не вкладати гроші втупікові проєкти :D

Re: Газ 69 брати чи не брати

Додано: 22 квітня 2008, 12:44
Віктор
А які є пропозиції при кількох умовах:
+ двигун ні разу не капіталений є в наявності
+ запасні частини дешеві і відкапіталити двигун можна самостійно в "домашніх умовах" не залучаючи токарів-фрезерувальників ("мокрі" гільзи)
+ при "гірших" часах ставиться головка і штанги під 92-й бензин (щоб не звертатися до фрезерувальника)
+ при сівшому аккумуляторі заводиться ручкою в любому випадку з пів-оборота
+ КП-РК УАЗа кріпиться без жодних перехідних пластин
+ уніфікація двигуна з багатьма ГАЗівськими двигунами
- відносно велике споживання пального. (хоч при поїздці в Щацьк 4 чол. + запас продуктів на 7 днів "пив" тільки 11,2 л/100 км. Заміряв - від повного бака-200 км + повний бак)
Все це описую з точки зору щоденного використання звичайним водієм (не OFF-roaderom!) з не частими заїздами в болото при необхідності.
А якщо з точки зору використання авто для off-roada тоді в авто треба вкладати відповідні (і не малі) кошти включаючи дизельний двигун з великим крутним моментом на низах, мости з блокуваннями, резину і т.д. Але машина для off-roada, по моєму переконанню, ніколи не може бути закінченою так як завжди хочеться чогось більшого від того що вже встановлено, а це відповідно тягне за собою капіталовкладення.
А на рахунок двигуна, так звісно що ідеально було б встановити дизель, але заморочки з переоформленням документів, запчастинами до нього та і самими коштами на його придбання відбивають охоту. Хоч не виключаю, що у випадку, коли без проблем можна буде ввезти з-за кордону дизель і встановити його - я цього не зроблю.

Re: Газ 69 брати чи не брати

Додано: 22 квітня 2008, 20:55
васька кран
СВИН ПРАВИЙ.
якщо є двигун - катайся поки не здохне а потім здаєш на металолом,купуєш за 100$ інший і процес повторюється.
раджу вчитись на чужих помилках :mrgreen:

Re: Газ 69 брати чи не брати

Додано: 22 квітня 2008, 23:53
svyn
- відносно велике споживання пального. (хоч при поїздці в Щацьк 4 чол. + запас продуктів на 7 днів "пив" тільки 11,2 л/100 км. Заміряв - від повного бака-200 км + повний бак)
якщо в тебе уаз їсть 11.2 л бензину то раджу тобі зареєструватись до книги рекордів Гінеса.і в тебе його куплять за страшні гроші :D
І нікому не дозволяй доторкатись до двигуна,і дивитись також не давай.
А дизель на Уазі це повне г..в..но. на ньому добре тільки г........ дян возити

Re: Газ 69 брати чи не брати

Додано: 23 квітня 2008, 17:28
Віктор
васька кран писав:СВИН ПРАВИЙ.
якщо є двигун - катайся поки не здохне а потім здаєш на металолом,купуєш за 100$ інший і процес повторюється.
раджу вчитись на чужих помилках :mrgreen:
Не зрозумів у чому СВИН ПРАВИЙ.

Re: Газ 69 брати чи не брати

Додано: 23 квітня 2008, 17:40
Віктор
Помилка

Re: Газ 69 брати чи не брати

Додано: 23 квітня 2008, 17:41
Віктор
якщо в тебе уаз їсть 11.2 л бензину то раджу тобі зареєструватись до книги рекордів Гінеса.і в тебе його куплять за страшні гроші
В моєму віці писати видумки в таких питаннях вже якось не актуально. Кожен залишається при своїй думці.
І нікому не дозволяй доторкатись до двигуна,і дивитись також не давай.
Власне так і роблю, за виключенням "дивитись"
А дизель на Уазі це повне г..в..но. на ньому добре тільки г........ дян возити
Де конкретні пропозиції виходячи з перерахованих мною раніше умов?

Re: Газ 69 брати чи не брати

Додано: 29 квітня 2008, 13:25
K2
+ двигун ні разу не капіталений є в наявності
думаєш це довгостроковий плюс?
+ запасні частини дешеві
але їх потрібно посітйно і багато
+ при сівшому аккумуляторі заводиться ручкою в любому випадку з пів-оборота
не повіриш, але поставивши фірмяцький мотор з відповідним генератором- розрядити акумулятор в ноль то ше та проблєма. навіть з електролебідкою.
+ КП-РК УАЗа кріпиться без жодних перехідних пластин
ух! це ти загнув круто. а нашо тобі та кака? роздатка в ГАЗах якраз класна, чого не можна сказати про УАЗовські...
+ уніфікація двигуна з багатьма ГАЗівськими двигунами
спорний плюс. дивись- якби ти сказав, про уніфікацію, наприклад, деталей мостів- то так. це класна річ. в болотах зламався\попросив по рації в когось запчастину\за годину поміняв\їдеш далі. а шо з мотором? як він в тебе в болотах (наприклад) стукне- полюбе бедеш евакуюватись в гараж. а в гаражі вже пох на всі уніфікації- полюбе запчастини купляти треба буде. а зараз можна купити шо завгодно. і тільки не треба починати про ціну ні запчастини до імпортних моторів. бо я почну про надійність :mrgreen:
- відносно велике споживання пального. (хоч при поїздці в Щацьк 4 чол. + запас продуктів на 7 днів "пив" тільки 11,2 л/100 км. Заміряв - від повного бака-200 км + повний бак)
2СВИН:
може бути. колхози+задній привід+карб задушений+мала шосейка...
А дизель на Уазі це повне г..в..но. на ньому добре тільки г........ дян возити
+1 на власному досвіді

Re: Газ 69 брати чи не брати

Додано: 01 травня 2008, 12:59
Віктор
Зрозумів, що все погано і я нічого не розумію в цих автомобілях. Але легше всього "хаяти", висувайте конкретні пропозиції і я спробую їх розкласти по пунктам. У всій цій переписці авторами не враховується маленький нюанс - застосування автомобіля. Кожен готує свій автомобіль " під себе", зважаючи на свій гаманець і призначення авто.