Сторінка 3 з 5
Re: Газ 69 брати чи не брати
Додано: 20 лютого 2008, 13:17
PILOT
БФ гудріч Муд 31-33?
Люди а шось побюджетніше? Зараз стоїть Росава якась всесезонна 185\65\16
Думаю з гудрічем там все ліфтувати прийдеся або взагалі різати,тай гума обійдеся як сам газік!
Re: Газ 69 брати чи не брати
Додано: 20 лютого 2008, 13:23
PILOT
йду в гараж доробляти той мотор, вчора ввірвав болт шатунний (не маю динамо кльча). сьгодні по роботах з мотором мав би бути фініш. Як навчусь добавляти фото на форум то опублікую, може кому буде цікаво, або підскаже шо.
Re: Газ 69 брати чи не брати
Додано: 20 лютого 2008, 17:00
Shurik
йду в гараж доробляти той мотор, вчора ввірвав болт шатунний (не маю динамо кльча)
Я казав що доробляєш не значить зробив
БФ гудріч Муд 31-33?
Люди а шось побюджетніше?
ВЛ-30.
Я-192 - ще на 20 гривень бюджетніще.
Я-245 нарезка. Ще гривень 20 зекономиш. (Тобто протектор на ній сам ножем нарізаєш)
Re: Газ 69 брати чи не брати
Додано: 21 лютого 2008, 09:59
PILOT
Там така хе*ня на 21ому моторі шо коли маховик прикручений то кожух не вчіпиш бо мішають напр. штифти
маховик і корзину чіпляти через низ кожуха муфти чи шо?
сьоня гляну до коробки якшо нормал то поставлю агрегат на машину. Хтось підскаже як на форум фото добавити? Треба розміщати на URL чи можна з компа?
Re: Газ 69 брати чи не брати
Додано: 21 лютого 2008, 23:29
svyn
PILOT писав:БФ гудріч Муд 31-33?
Люди а шось побюджетніше? Зараз стоїть Росава якась всесезонна 185\65\16
Думаю з гудрічем там все ліфтувати прийдеся або взагалі різати,тай гума обійдеся як сам газік!
Продається прекрасна наварка під "Сімех"дешево і сердито сам на такій "повзаю"
А арки в газончику різати взагалі не треба 34 резина влазить зі свистом(перевірено)
Re: Газ 69 брати чи не брати
Додано: 22 лютого 2008, 08:44
васька кран
якщо цікавить дешеві і високі колеса на розварених дисках,розмір 34 - диски 16дюйм. нарізані з напрямком-пиши вишлю фото.
Re: Газ 69 брати чи не брати
Додано: 24 лютого 2008, 11:47
PILOT
Вчора закінчили з мотором і вирішили зробити холодну обкатку. До того коли регулювали клапани то на заводну ручку доводилось ставати ногою щоб зірвати, причіпили трос... ключовий момент і ось тобі муфта пробуксовує- 3тя передача, повишена на роздатці, передній міст, всь то їде а мотор стоїть!!! Шо робити? невже розбирати наново двигун? моторист сказав що він так крутися бо не втерся і приробиться а тут така засада.
Re: Газ 69 брати чи не брати
Додано: 24 лютого 2008, 12:04
umka
Вот теперь, учитывая такой хороший опыт, пришла пора выбросить раритетный металлолом из-под капота и купить двигатель.
Re: Газ 69 брати чи не брати
Додано: 24 лютого 2008, 12:27
Shurik
моторист сказав що він так крутися бо не втерся і приробиться а тут така засада.
Берешь монтиовочку и зуб за зубом за маховик крутишь.Пока не почувствуешь что пошел полегче.
Потом можно потихоньку кривым стартером. Тоже пока не сможешь крутить руками.
Причина в том что старые мотористы делают моторы в "0" и считают что если коленвал на 2-3 сотки в минусе то это плохо и не правильно.
И токаря уже им так и обтачивают коленвалы чтоб не связыватся.
После того как ты его размаслаешь кривым стартером схема такая. Цепляешь тягач, перед самым началом движения еще несколько раз проворачиваешь мотор корбой, потом трогаешься и делаешь парк кружков на холодную. После этого можно заводить. (не забыв залить воду). Заведенному мотору дать скушать литров 5-6 бензина на холостом ходу, после чего можно приступать к окончательной регулировке и обкатке.
И самое важное. Еще по крайней мере неделю перед выездом мотор 2-3 раза повернкть кривым стартером перед заводкой. Иначе можно сорвать вкладыш.
Re: Газ 69 брати чи не брати
Додано: 24 лютого 2008, 18:00
PILOT
Дякую! Завтра спробую, якшо не вийде покрутити то доведеться знімати піддон і робити шось кардинальніше (так не хочу шо жах). Бувалий шофер порадив між шатуном і кришкою шатуна підкласти 2 шари газети, але мені здається шо в такому випадку порушується геометрія шатуна? він сказав:
"-ми в колгоспі так всі мотори робили, бо не було вкладишів з точним розміром, не те шо тепер купив зібрав і поїхав....
Шось на то всьо скептично дивлюсь... в кого яка думка?
Re: Газ 69 брати чи не брати
Додано: 24 лютого 2008, 18:07
Shurik
порадив між шатуном і кришкою шатуна підкласти 2 шари газети,
Ні в якому разі.
Всьо вийде нормально.
Re: Газ 69 брати чи не брати
Додано: 25 лютого 2008, 10:20
K2
Бугого... Нє, ну я справді в першу секунду подумав шо ти такий злий:
Pilot писав:...всь то їде а мотор стоїть!!! Шо робити...моторист сказав що він так крутися бо не втерся...
Shurik писав:Берешь монтиовочку и зуб за зубом ...
Re: Газ 69 брати чи не брати
Додано: 25 лютого 2008, 11:00
Shurik
Бугого... Нє, ну я справді в першу секунду подумав шо ти такий злий:
Свій так розмаслував.
Re: Газ 69 брати чи не брати
Додано: 25 лютого 2008, 23:20
svyn
Двигун їздити не буде
не відїзджай на ньму далеко
бо буде пльохо добиратись додому(механік)
Умка правильно порадив знайди двигун
Re: Газ 69 брати чи не брати
Додано: 27 лютого 2008, 09:20
PILOT
З мотором картина наступна: Крутив, крутив і нічого не получилось тоді вирішив розбирати. Відпускаю по одній шийці і пробую котра тримала... відкрутив всі крім першої корінної(через котру масло подається в коліно) і все одно туго.!!! Думав там вкладиш підібраний погано- підкладаю між кришкою і блоком прокладку
(Газета
) закручую, результату нема!! відкручую, закручую взагалі без вкладиша-результату нема!!!!
Потім замітив шо там шайби на коліні є з напрвляючими замками (від прокручування). там то і була засада: шайби затискали колінвал так як не були правильно встановлені(не попали в замок кришки). Так шо дого він би не поїздив...